Tarviiko joku lippuja The Garden of Edeniin?? Jos
tarvii ni ottaa vaan yhteyttä sähköpostilla...
The Garden of Eden
5
236
Vastaukset
- *KahvinKeitin
loistobileet tulee olemaan :D hmm.. oonkohan mä muuten kadottanu mun kutsun? voi elämä.. pitääki ettii heti.. ahh.. thank god, enpä ollutkaan. :) tulee olemaan varmasti paras uusvuos aikoihin.
suosittelen. :)- Akira
Yääk!
Niiden piti olla KUTSUPILEET Pienellä väellä kaikki kuuli kaikki ties kaikki whines lippuja Sitten siellä jonotettiin ja oli turhan paljon väkee sitten oltiin niin hienoja niin upeeta Ei kiitos ja lujaa sieltä pois ja kaverin kotipileisiin.
heh hauskinta tossa oli et sain ite kutsun tutulta tonne. no sitten kaveri(yks dj.kysy haluunko tulla ok sain siltä kutsun) (sitten sain viideltä muulta tutulta pilettäjältä kutsut (ne oli saanut ne jostain kun olivat whinenneet. ARGh)
Liiallinen Messuaminen noihin pileisiin teki siitä no ja.. MUTTA HUOMIO makunsa kullakin.. Ja paul van Dyk olis piristänyt kummasti :) - *KahvinKeitin
Akira kirjoitti:
Yääk!
Niiden piti olla KUTSUPILEET Pienellä väellä kaikki kuuli kaikki ties kaikki whines lippuja Sitten siellä jonotettiin ja oli turhan paljon väkee sitten oltiin niin hienoja niin upeeta Ei kiitos ja lujaa sieltä pois ja kaverin kotipileisiin.
heh hauskinta tossa oli et sain ite kutsun tutulta tonne. no sitten kaveri(yks dj.kysy haluunko tulla ok sain siltä kutsun) (sitten sain viideltä muulta tutulta pilettäjältä kutsut (ne oli saanut ne jostain kun olivat whinenneet. ARGh)
Liiallinen Messuaminen noihin pileisiin teki siitä no ja.. MUTTA HUOMIO makunsa kullakin.. Ja paul van Dyk olis piristänyt kummasti :)Vai paulisetä ois pitäny olla soittelemassa. :)
Älä nyt unta näe.
Oli todella todella turhan lujalla se polkkahuone :| Säälin niitä myyjiä siinä verhon toisella puolella. Tajuton äänenpaine. Ja vielä polkkaa. *murr*
Jotenki musta kuulosti että kaikki musa ois ollu samanlaista siellä. Abaut. Keskiäänet katos aina johonki, lähinnä basso mylvi ja välillä kuulu haitsu ellei kaksikin. Pöh.
Mut alussa (22:00 aikoihin) oli hyvät teknojamit siel teknohuoneessa. Gruuvas. Siellä mä vietinki pari tuntia tanssien. :)
Mut sellaset bileet. - Akira
*KahvinKeitin kirjoitti:
Vai paulisetä ois pitäny olla soittelemassa. :)
Älä nyt unta näe.
Oli todella todella turhan lujalla se polkkahuone :| Säälin niitä myyjiä siinä verhon toisella puolella. Tajuton äänenpaine. Ja vielä polkkaa. *murr*
Jotenki musta kuulosti että kaikki musa ois ollu samanlaista siellä. Abaut. Keskiäänet katos aina johonki, lähinnä basso mylvi ja välillä kuulu haitsu ellei kaksikin. Pöh.
Mut alussa (22:00 aikoihin) oli hyvät teknojamit siel teknohuoneessa. Gruuvas. Siellä mä vietinki pari tuntia tanssien. :)
Mut sellaset bileet.Muuta en voi sanoo kun syväPettymys
- Moi!
Moi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475