Viittaan edelliseen keskusteluun mökin vuokrauksesta.
Olemme kolmihenkinen perhe. Mökkiä emme omista, mutta maalla lapsuutemme asuneena tiedämme miten puita tehdään ja uunit sytytetään. Osaamme siivota yms.
Jospa olisikin mahdollista luoda luottamussuhde mökin omistajan kanssa mökin vuokraamisesta, jolloin vuokraajalla olisi tiedossa millainen väki sinne menee. Vastapainoksi luottamuksesta (rahallisen korvauksen lisäksi) voisi mielellään tehdä hieman talkootöitä mökillä isännän niin halutessa.
Onkohan utopiaa
Mökin vuokraus
7
1300
Vastaukset
- joku
Vuokra rahana ja sillä siisti, työsuhteet on hankalia ja veronkiertoahan siinä esitetään kun osan vuokrasta tekisi työnä.
- Vuokraaja
En väitäkkään etteikö vuokraa maksettaisi rahana. Tietenkin niin. Tarkoitin lähinnä sitä, että voipi olla vuokraajia, joilla olisi intoa löhöilyn lomassa myös tehdä pikkuhommia.
Vuokrasimme mökin vanhalta pariskunnalta viime kesänä (ilmoitimme itse lehdessä; halutaan vuokrata) ja laitoimme ränsistyneen pihan siistiin kuntoon. Iloisia olivat, hämmentyneitäkin. Toivottelivat tervetulleeksi milloin vain haluamme. Harmi että paikka oli niin kaukana. - ftp
Vuokraaja kirjoitti:
En väitäkkään etteikö vuokraa maksettaisi rahana. Tietenkin niin. Tarkoitin lähinnä sitä, että voipi olla vuokraajia, joilla olisi intoa löhöilyn lomassa myös tehdä pikkuhommia.
Vuokrasimme mökin vanhalta pariskunnalta viime kesänä (ilmoitimme itse lehdessä; halutaan vuokrata) ja laitoimme ränsistyneen pihan siistiin kuntoon. Iloisia olivat, hämmentyneitäkin. Toivottelivat tervetulleeksi milloin vain haluamme. Harmi että paikka oli niin kaukana.Saattaisin tietää(tai tiedänkin) Kuopion ympäristöstä mökin joka on tyhjillään aina, vaikka on ihan hyvä mökki, jossa tosin ei ole sähköjä.
- Tuleva vuokraisäntä???
Mistä päin haluatte mökin vuokrata? Ja minkä tasoisen?
- mökin omistajat
Mökimme sijaitsee Etelä-Pohjanmaalla lähellä Ähtärin eläinpuistoa ja Tuurin kauppakeskusta. Suuria urakoita emme voi tarjota, mutta puuhastelua löytyy, jos on halua. Suku ehkä voisi auttaa... Ottakaa yhteyttä sähköpostitse, jos kiinnostaa.
- zebe
Eräopas ja kokki Helsingistä etsiskelee mökkiä siltä suunnalta. Olen remonttitaitoinen ja muutenkin monialaosaaja. Jos mökkinne vielä on vapaana, ota yhteyttä.
Terveisin [email protected] - mökin omistajat
zebe kirjoitti:
Eräopas ja kokki Helsingistä etsiskelee mökkiä siltä suunnalta. Olen remonttitaitoinen ja muutenkin monialaosaaja. Jos mökkinne vielä on vapaana, ota yhteyttä.
Terveisin [email protected]Hei!
Yhteydenottoja tulee, mutta vapaita aikoja kyllä löytyy.
Näyttäisi siltä, että lomastasi tulisi loma, sillä työt hupenevat täällä päässä. Mutta harrastamaanhan täällä kyllä pystyy, joten jouten ei tarvitse olla.
Ota yhteyttä niin halutessasi numeroon 044-5950100 ja Esa vastailee lisäkysymyksiin.
kevätterveisin, Päivi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809