Whatever

Lonely one

Katso silmiini, voit nähdä sieltä mitä merkitset minulle. Etsi sydämesi ja sielusi, ja kun löydät ne ei ole enää mitään etsittävää. Älä kerro minulle ettei se ole yrittämisen arvoista, äläkä kerro minulle ettei se ole kuolemisen arvoista. Tiedät että se on totta, kaikki mitä teen, teen sen vain sinun vuoksesi. Katso sydämeesi, voit nähdä ettei ole mitään piilotettavaa, ota minut sellaisena mikä olen, ota elämäni. Anna se pois, sen voin uhrata. Äläkä sano ettei se ole yrittämisen arvoista, äläkä sano ettei se ole kuolemisen arvoista.

3

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarah

The Lonely One...

• lonely one

Tiedän, mutta välillä vain tuntuu siltä...

• Säde

Look into my eyes, you will see, what you mean to me, search your heart, search your soul, when you find it then you'll search no more, Don't tell me, it's not worth trying for, Don't tell me, it's not worth dying for... Toi sun runohan oli suomennettua Bryan Adamsia... Mun mielestä sen olis jotenkin voinut mainita tyhmemmille lukijoille, mutta... whatever.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      295
      5981
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      47
      3533
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2710
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2141
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      95
      1686
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1114
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      1001
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      905
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      898
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      854
    Aihe