stringit perseeseen

aaaaarg

hyi vittu ne stringit on perseestä.. no sinnehhän ne uppookin oikein kunnolla...
..
mieluummin ilman mitään kun joittenki helvetin
narujen kanssa, koska siihenhän naruperseet pyrkii: päästä eroon housuista...
ja miettikäää: tangat....
millon se nimikään vaihtu?

16

4132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minääää

      stringit ja tangat o eri asia

    • oujee

      Vähemmistöön taidat jäädä.Ainakin jos olet mies.Kyl maar n.99% heteroäijistä pitää nuista niukkaakin niukemmista kalsareista.Naaraan päällä siis.

    • minna

      Toiset tykkää, toiset ei.
      Mutta niihin kyllä tottuu äkkiä!

      • Kim(f)

        mielestäni vaatteen pitäisi olla mukavan tuntuinen kerralla....ei mitään totuttelemista et vaan noi poijat tykkäis....blää.


    • stringi

      musta stringit on paljon mukavammat päällä kun sellaset tuhdit mamma-alushousut. Ja kyllä ne suojaa housuja pimppanesteiltä jne. Mamma-alushousut on aina menemässä perseen väliin ja näyttää tyhmältä kun ihmiset nykii nitä pois perseen välistä. Stringit on siellä valmiiks eikä tartte nykiä. Ja sulle kerron ettei ne ainakaan mulla niin syvällä siellä perseessä ole. Makuasia...

      • minä89

        mä käytän stringei ja niit on puole kivempi käyttää ku jotai alushousui....
        mut kaikkihan ite päättää et onx ne hyvät vai ei..
        mä ainakin pidän=)


    • stringi88

      tietää mitkä strngit on...?mun mielestä kanssa stringit on ainaki parhaat alushousut ja aina vaan jalassa ku mahollista :) mut harvoin menkkojen aikaan...
      sä et taida tietää miten stingejä pidetään :) joo,o no mei koulussa ainaki pojat tykkää stringeistä..ja oma jätkäkaverinki.. :)

      juu,no mut stringit rulettaa...

    • unikko

      Että stringeissä on sellanen kelju puoli että pidemmän päälle käytettynä saattaapi aiheuttaa pahan laatuisia infektioita ( kireytensä vuoksi mm..). Oma tyttöystäväni koki sen karvaan tosiasian....

      • Shamaani

        johtua stringeistä. tyttösi vaan unohti pestä pillunsa edes kerran viikossa ni kyllähän siinä infektioita tulee... ja sit viel ne satiaiset jotka se sai sulta myös saa aikaan infektioita.

        mut hei stringit on tosi jees!


      • Kim(f)
        Shamaani kirjoitti:

        johtua stringeistä. tyttösi vaan unohti pestä pillunsa edes kerran viikossa ni kyllähän siinä infektioita tulee... ja sit viel ne satiaiset jotka se sai sulta myös saa aikaan infektioita.

        mut hei stringit on tosi jees!

        se muuten on totta että stringit aiheuttavat infektioita sun muuta...

        eli mitä järkeä?


      • stringi
        Kim(f) kirjoitti:

        se muuten on totta että stringit aiheuttavat infektioita sun muuta...

        eli mitä järkeä?

        Olen käyttänyt v. 97 asti stringejä eikä vielä ole tullut infektioita. Se on myös se oma hygienia. Jos tulee infektioita (mitä en usko) niin sitten voin harkita asiaa uudestaan. Sitä ennen MITÄ JÄRKEÄ? vaihtaa mammoihin.


    • anni

      tosiaan teinit tekee ittensä naurunalaseks kun vilauttelee koulussakin. pientä rajaa. järkyttävää kun 11vuotiailla tytöilläkin kaikki näkyy.

    • smirnoff_ice

      mä ainakin tykkään stringeistä kyl ne alus tuntu vähän oudoilta..mut nyt ne on just parhaat..!

    • annukka

      siis ensisijaisen tärkeetä on hommata just sopivan kokoset stringit, jolloin ei kukaan ees huomaa et ne on päällä...ei ees itse! Huomautan vielä, että erilaisilla alushousuilla (stringit, tangat, mammat yms.) on eri käyttötarkotukset esim erilaisten vaatteiden alla. Stringejä ja tangoja käytetään (tai "kuuluisi" käyttää)silloin, kun vaikka ohuen hameen alta ei saa näkyä mitään rajoja... Ja tangat...niistä viä sen verran, että ne on tarkotettu mm.lantiohousujen alle, paitsi jos vilauttelu on muotia, niin kuin se näkyy nyt olevan,niin silloin voi käyttää stringejä...=)

      • ??!

        Mikä vika mammoissa on?! HäHäHä?
        oikeesti stringit on vaan siks et halutaan esitellä persettään. ja miks hitos ei alkkarin rajat saa näkyy, sitä en ole koskaan tajunnut.


    • Anonyymi

      Saa vaihtaa stringejä useita kertoja päivässä, koska ne ovat paskassa jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      30
      5879
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      310
      3856
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      47
      3108
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3036
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      164
      2434
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2076
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1960
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1640
    9. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1599
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1597
    Aihe