"ollaanko enkeleitä toisillemme,siipiesi suojaan saanko painaa pään..ollaanko enkeleitä toisillemme, kai sinut ikuisesti pitää saan..??" Nuo ihanat laulun sanat jäivät sydämeeni ikuisesti asumaan..siellä pienet enkelit päivästä päivään laulelevat samoja sanoja saaden minut joka kerta itkemään tuskaa,ikävää..kaipaus sinua kohtaan on suuri. Tarvitsen sinua nyt enemmän kuin koskaan.Olet minulle enemmän kuin elämä.Olet jotain saavuttamatonta,jonka välillä aina saavutan ja taas menetän..en minä tätä enää jaksa.En haluaisi laittaa sinua valitsemaan kahden sinulle rakkaan ihmisen välillä,mutta minun on pakko.Anna anteeksi.Ei minun koskaan ollut tarkoitus loukata sinua.Haluan vain tuntea lämpösi ja olla lähelläsi loppuelämäni."minä sinua kerran jos loukkasin,tyhmyyttäni sinut melkein menetin,sitä anteeksi pyytää nyt tahtoisin sulta rakkaani viimeinkin.." niin..melkein menetin..minä vain menetin sinut kokonaan ja ehkä lopullisesti..se ero meidän stoorilla ja tuolla jumalaisella laululla vain on..mutta muista se,että tapahtuipa mitä tahansa,olitpa missä tahansa niin minä rakastan sinua ja vain ja ainoastaan sinua sillä sinä olet minulle Se Oikea.Tiedän sen. Sinulla on aina paikka sydämessäni ja vierelläni. Sinua ikuisesti rakastaen..."Emu"
enkeleitä toisillemme
Emu
3
503
Vastaukset
- mä vaan...
voi miten ihana... niin koskettava... meni syvälle mun sydämmeen....
- Lost
Tuo oli hyvin herkkää ja olen itsekin miettinyt samoja asioita tota samaista laulua kuunnellessa... Hang in there!
- emu
mä kikkailin ton runon ite ku mun bestis teki mulle ja mun silloiselle jätkälle puolvuotis-kortin,jossa oli ton ihanan laulun sanat..kiitoksia kannanotoista!!!=)*yllättynyt* terv. "emu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk774088Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n232205Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj381995Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361324- 281243
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111053Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43889Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit73881Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup30764- 40761