En tiedä saako täältä tähän minkäänlaista vastausta, mutta silti.
Eli kyseessä on siis uni, jossa kuljen metsässä polkua pitkin. Polulla on rivissä 4-6 kiveä joihin on raapustettu riimuja. Jatkan matkaa ja maassa on toisenlaisia merkkejä, vähän riimun tapaisia, eivätkä ne ole rivissä. Vielä jatkettuani tulen ison kivipaalun luo ja äitini on siinä ja sanoo että tämä paikka kannattaa merkitä ja piirtää kiveen riimun, jossa on kaksi vierekkäistä pystyviivaa, oikeanpuoleinen lyhyempi kuin vasemman puoleinen ja niiden päällä vinoviiva.
Osaisiko joku sanoa mitä tämä merkitsee?
Riimut
4
536
Vastaukset
- Jade Metsänlapsi
En ehdi alkaa analysoimaan untasi tarkemmin, mutta riimu, jonka äitisi piirsi on nimeltään Uruz, useita merkityksiä, kuten: Alkuhärkä, maskuliinisuus jne. Kokeile hakukoneella tarkempaa tietoa.
- R'Salogel
muistaakseni tuo kuvailemasi riimu on "UR" tai "RAED". jompikumpi. ensimmäinen tarkoitti hedelmällisyyttä , toinen matkustamista. voit tarkistaa netistä hakusanalla "runes" tai riimut.
Riimut oli tavallisina kirjoituskirjaimina mutta niitä myös käytettiin ennustamiseen, mikä johti kirkonmiesten osalta koko riimujutun kieltoon.
Joskus olin jonkinmoisessa elvenpathissa (haltija-polku) omassa mielessäni ja sain kaikki asiani sekasin. olet voinu nähdä jossain tuon riimu-merkin tiedostamattomasti ja siksi nähny unta. älä ota riimuja tosissasi, jos tulevaisuuttasi haluat ennakoida. Luota mieluummin Ristiin ja Jeesukseen. ok:)
sami.- nightmare
Kuvailemasi merkki on Ur, ja se merkitsee alkuhärkää...
Tieto on 100% varmaa, sillä olen harjoittanut wiccalaisuutta (olen nyt siis ylipapitar) koko ikäni, ja siinä samalla on tullut opiskeltua riimuja... - jippo-viikinki
nightmare kirjoitti:
Kuvailemasi merkki on Ur, ja se merkitsee alkuhärkää...
Tieto on 100% varmaa, sillä olen harjoittanut wiccalaisuutta (olen nyt siis ylipapitar) koko ikäni, ja siinä samalla on tullut opiskeltua riimuja...Moe, Nightmare, mä sitte taidan olla Nightwish.
Hyvää musaa. Minäkin noita riimuja tutkin joskus, kerran tein skandimytologiaan perustuvan runon.
Oli semmosta kerrottavaa, että siitä asti kun tulin uskoon ja totesi henkimaailman olemassa-olon todeksi siinä joutui aika tavalla kärsimään ja huijatuksi kun antoi tiettyjen asioiden tapahtua. En haluisi että sinulle kävisi samoin.
Tässä ympärillä on koko ajan toinen ulottuvuus, niinkuin tiedät. Roolipelien aikaan minä halusin mieluummin turvautua miekkaan tai jouseen, kuin olla joku velho.
Jeesus on voittanut kaikki henkivallat ja en yritäkään enää taistella vastaan niitä kuin raamatun sanalla. Ainoa tapa. Jumala on antanut meille kaikille vapaan tahdon. En ole malli-kristitty, mutta jos sinusta tuntuu joskus siltä että kun kaikki tuntuu olevan hallussa ja sitten putoat korkeelta ja sinuun sattuu, voit kirjottaa jos haluut. ok.
"Riimu" kala oli muinoin salainen merkki vainojen vuoksi. Paha pukeuteena papinkaapuun myöhemmin vainosi riimukielen käyttäjiä, vaikka se olisi ollu vain kirjotuskieli. hyvää ystävänpäivää.
mailini on [email protected]
t:Sami
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145