Mä olen niin onnellinen.
Mutta silti mä pelkään,
pelkään rakkautta,
Pelkään että joudun taas pettymään. Sydämmeni särkyy taas,
niin kuin aina.
Pelkään että jätät minut
ja joudun keräämään särkyneen sydämmeni sirpaleet taas. Yksin.
tämmönen vaa..
8
409
Vastaukset
- pulu
Aivan kuin mun tunteistani... Mahtavaa että osasit koota nämä sanoiksi...
- iida
mä pelkään myös.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kaunis runo! - Marjaana
Minulla on aivan sama tunne!
Runosi oli todella kaunis!
Kiitos, että kirjoitit sen. - ...
...pelkäsin. Mutta sitten opin luottamaan... Enää ei pelottanut... Ja sitten kaikki vasta meni rikki ja minuun sattui enemmän kuin koskaan...
- ...=)
...tää taitaa olla aikas yleistä tää tunne..Mul on tasan sama tunne,vaikka rakastankin omaa kultaani enemmän kuin mitään muuta..
- Black angel
kiva että tykkäsitte!!! se oli mun omista tunteista...
- sampetti
semmosta vaa tämmästä vaa..joo hohhhoijaa..
- Only me....
Ei voi olla totta..Mä tein just tossa pari iltaa
sitten melkeen sana sanasta samanlaisen runon!!
Kun luin tota,alko pelotta..oikeesti,musta
tuntu,kun sä oisit ollu mun sisällä,mun
ajatuxissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105266- 852895
- 462792
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132160- 252101
- 482029
- 431894
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71893Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71811Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171811