kesy keltanaamio tarvikkeineen myynnissä

kesy keltanaamio tarvikkein...

Myyn kesyn seurallisen keltanaamio undulaatin (tosi kiva heppu) kaikkineen tarvikkeineen (iso valkoinen kaunis häkki, lelut, ruuat yms). Heppu n. 1 vuotta sijaitsee helsingissä. Jos olet kiinnostunut tarjoa jokin hinta.

15

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupuna

      Onko tällä ollut seuraa jossakin vaiheessa? Onko terve?

      • Undulaatti myytävänä

        Tuli meille kolmen kuukauden ikäisenä. On täysin terve, eli syö normaalisti, lentelee pitkin huoneistoa, seurustelee aktiivisesti yms. Nyt on siis n vuoden vanha tosi nätti heppu.


      • Undulaatti myytävänä
        Undulaatti myytävänä kirjoitti:

        Tuli meille kolmen kuukauden ikäisenä. On täysin terve, eli syö normaalisti, lentelee pitkin huoneistoa, seurustelee aktiivisesti yms. Nyt on siis n vuoden vanha tosi nätti heppu.

        Siitä kaverista....eräs ystävänä joka ei todella ole asiantuntija, osti hänelle meidän poissaollessa ns kaverin; naaraspuoleisen sellaisen. Eivät tulleet toimeen ja jouduimme palauttamaan sen eläinkauppaan, jossa ihmeteltiin kovasti tätä ostoa. Undulaatti pitää sopeuttaa pikkuhiljaa toiseen kaveriin tai poikkeustilanteissa joissakin kuulemma ei. Tämä viihtyy mainioisti yksin. Saa lennellä vapaasti ja pidetään päivittäin sille seuraa...


    • ...

      kuinka paljon suurinpiirtein haluat lemmikistäsi? siis jotain suuntaa antavaa... olen todella kiinnostunut ja asunkin aivan lähellä.

      • Undulaatti myytävänä

        Hintaan sisältyy siis iso valkoinen kaunis häkki, josta itse maksoin aikanaan 65 e..., lelut joita on enemmän kun paljon, ruuat (siemenet, kalkit, ravinteet yms). Onko joku 95 e liikaa ?


      • ...
        Undulaatti myytävänä kirjoitti:

        Hintaan sisältyy siis iso valkoinen kaunis häkki, josta itse maksoin aikanaan 65 e..., lelut joita on enemmän kun paljon, ruuat (siemenet, kalkit, ravinteet yms). Onko joku 95 e liikaa ?

        Hinta on ehkä hieman liian korkea, koska en esimerkiksi tee mitään sillä häkillä, koska niitä on jo pari omasta takaa eli häkki jäisi vain varastoon. Onko mitenkään mahdollista, että voisin ostaa vain linnun ja sitten sinä myisit häkin jollekin muulle kiinnostuneelle?
        Kuinka kesy lintusi on? Ja antaako se vain sinun koskea vai saavatko vieraatkin tehdä näin? Voiko sitä pitää ilman ongelmia vapaana ja palaako se takas häkkinsä ilman ongelmia? Onko se "sisäsiisti" vai tekeekö se tarpeensa pitkin huonetta ollessaan vapaana...


      • Undulaatti myytävänä
        ... kirjoitti:

        Hinta on ehkä hieman liian korkea, koska en esimerkiksi tee mitään sillä häkillä, koska niitä on jo pari omasta takaa eli häkki jäisi vain varastoon. Onko mitenkään mahdollista, että voisin ostaa vain linnun ja sitten sinä myisit häkin jollekin muulle kiinnostuneelle?
        Kuinka kesy lintusi on? Ja antaako se vain sinun koskea vai saavatko vieraatkin tehdä näin? Voiko sitä pitää ilman ongelmia vapaana ja palaako se takas häkkinsä ilman ongelmia? Onko se "sisäsiisti" vai tekeekö se tarpeensa pitkin huonetta ollessaan vapaana...

        Hei,

        Voit soittaa 040 575 3218. Kerron lisää....
        On kesy ja erittäin seurallinen. Luonnollisesti varmaankin menee vähän aikaa ennenkuin tottuu uuteen omistajaan ja ympäristöön. On kylläkin ollut hoidossa syystä, että reissailemme yms, ja viihtynyt erittäin hyvin

        Kaikki linnut sotkevat tietyn verran, mutta ei niin etteikö jaksaisi vaivautua siivoamaan "sen arvoinen on".Hinnasta yms voidaan neuvotella puhelimitse..

        Hepusta sen verran vielä; koska se on yksin olen antanut ja annan sille lentovapauden ja sillä on paljon virikkeitä eli leluja yms. Olen myös jättänyt radion ja pienen valon päälle näin pimeään aikaan, jos olen ollut pidemmän aikaa pois eli koko päivän.

        Soittelehan niin jutellaan lisää...


      • Maija M.
        ... kirjoitti:

        Hinta on ehkä hieman liian korkea, koska en esimerkiksi tee mitään sillä häkillä, koska niitä on jo pari omasta takaa eli häkki jäisi vain varastoon. Onko mitenkään mahdollista, että voisin ostaa vain linnun ja sitten sinä myisit häkin jollekin muulle kiinnostuneelle?
        Kuinka kesy lintusi on? Ja antaako se vain sinun koskea vai saavatko vieraatkin tehdä näin? Voiko sitä pitää ilman ongelmia vapaana ja palaako se takas häkkinsä ilman ongelmia? Onko se "sisäsiisti" vai tekeekö se tarpeensa pitkin huonetta ollessaan vapaana...

        Voiko undulaatit todella olla sisäsiistejä?

        Enpä ole moista kuullut...
        Tosin mukavaahan se olisi, jos kaikki taulujen raamit, verhotangot tms. säilyisivät puhtaina :D


      • Undulaatti myytävänä
        Maija M. kirjoitti:

        Voiko undulaatit todella olla sisäsiistejä?

        Enpä ole moista kuullut...
        Tosin mukavaahan se olisi, jos kaikki taulujen raamit, verhotangot tms. säilyisivät puhtaina :D

        Jeps,

        Meidän heppu ei niin kovin sotkuinen mielestäni ole. Kirjoitin tuossa aikaisemmin, että ehkäpä sitä automaattisesti siivoaa huomaamatta sitä pientä sotkua minkä tämä seura heppu aiheutta sillä se on kyllä sen arvoinen. Valitettavasti emme voi pitää heppua, koska kysymyksessä lienee allergia ja reissailemme myös paljon.


      • ...
        Undulaatti myytävänä kirjoitti:

        Hei,

        Voit soittaa 040 575 3218. Kerron lisää....
        On kesy ja erittäin seurallinen. Luonnollisesti varmaankin menee vähän aikaa ennenkuin tottuu uuteen omistajaan ja ympäristöön. On kylläkin ollut hoidossa syystä, että reissailemme yms, ja viihtynyt erittäin hyvin

        Kaikki linnut sotkevat tietyn verran, mutta ei niin etteikö jaksaisi vaivautua siivoamaan "sen arvoinen on".Hinnasta yms voidaan neuvotella puhelimitse..

        Hepusta sen verran vielä; koska se on yksin olen antanut ja annan sille lentovapauden ja sillä on paljon virikkeitä eli leluja yms. Olen myös jättänyt radion ja pienen valon päälle näin pimeään aikaan, jos olen ollut pidemmän aikaa pois eli koko päivän.

        Soittelehan niin jutellaan lisää...

        ...en voi soitella kun on saldo yli rajojen, mutta yritän ottaa mahdollisimman pian yhteyttä. Voit myös mailata minulle lisätietoja osoitteeseen: [email protected]


      • Maiju
        Undulaatti myytävänä kirjoitti:

        Jeps,

        Meidän heppu ei niin kovin sotkuinen mielestäni ole. Kirjoitin tuossa aikaisemmin, että ehkäpä sitä automaattisesti siivoaa huomaamatta sitä pientä sotkua minkä tämä seura heppu aiheutta sillä se on kyllä sen arvoinen. Valitettavasti emme voi pitää heppua, koska kysymyksessä lienee allergia ja reissailemme myös paljon.

        Haluaisin tietää, onko heppusi mennyt jo. :)


      • Undulaatti myytävänä
        Maiju kirjoitti:

        Haluaisin tietää, onko heppusi mennyt jo. :)

        Kiinnostuneita on mutta ei vielä...


      • -Undufani-
        Undulaatti myytävänä kirjoitti:

        Kiinnostuneita on mutta ei vielä...

        Missä päin undu ois? Paljonko maksaa? Mulla on yks undu ja haluisin sille kaverin.


    • JJUUH

      Hei!

      Meil on jo kaksi undulaattia ja haluaisimme vielä yhden. Ongelmana on tuo hinta. Meillä on jo aikas iso häkki täällä kotona-

      • joopa joo

        Tuo ilmoitus on tehty vuonna 2004, tuskin enää on vapaana tuo lintu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe