Mä muistan sun elottomat kasvot vaikka siintä on jo kauan aikaa. Sä olit vielä niin pieni. Mun olisi tehnyt mieli rutistaa sua ja antaa sulle elämän henkeä pieniin keuhkoihin. Sä nukuit ikuista unta pienessä valkoisessa arkussa ja näytit aivan prinsessalta. Sehän sä olit, meidän kaikkien prinsessa...
Muisto
Sad....
3
315
Vastaukset
- Fanzqu
Erittäin kaunis tuli melkee tippa linssiin.
- mörkö-tyttö
voi miten kaunis, mutta surullinen runo.. aivan itkettää.. *kyynel*
- Lissu
...koska itse olin hiukan reilu vuosi sitten tilanteessa, jossa sain koko ajan pelätä, milloin pikkuinen veljenpoika temmataan pois meiltä... Mutta onneksi Karri on yhä meidän keskellä ja meidän kaikkien aurinkona. Mahdollisesta kehitysvammasta emme välitä: pääasia että meillä on vielä oma enkelimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756