"olen homo..."

xon

Hei!

Haluaisin kuulla kertomuksianne homona olemisesta ja asian havaitsemisesta. Oletteko aina tienneet olevanne homoja? Milloin kerroitte muille? Kenelle kaikille? Onko kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta? Koetko eroavasi jollakin tavalla heteromiehistä? Kuinka muut ihmiset suhtautuvat homouteen? Onko asenteissa muuttamista? Oletko kenties itsekin hävennyt homouttasi? Mitä heteromiehet ja -naiset ovat mieltä homoista? jne.. Tässä oli vain muutama mieleeni juolahtanut asia aiheesta.

Todella lyhyetkin jutut olisivat mukavia. Saatan hyödyntää aineistoa artikkelissa, joten olisi mukavaa, jos ikäkin selviäisi. Nimeä ei tarvitse laittaa.

Hanna Niskanen

122

8175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakskytkolme

      Kesti aika pitkään ennenkuin itse todella havahtui homouteen. Vähän jälkijunassa muista.
      homous ei hävetä, mutta on vaikea olla ajattelematta toisten asennetta minuun. Tavallaan homous ohjaa myös elämää esim. "pakko"muutto isompiin piireihin, missä oikeasti tavata kaltaisiaan. Suurimpana erona heteromiehiin on äijäkulttuuri omalta osaltani.

      • Anonyymi

        mitenkä pitkään sulla kesti ennenkuin havahduit homouteen mulla kesti aika pitkään ja sitten kun vanhempani kuolivat nii sitten vasta uskallin tulla ulos kaapista kerrotko


      • Anonyymi

        en tiedä mitä nuo vers ja muut tarkoittaa mutta olen gay


      • Anonyymi

        no minäki etsin tuota ikäluokkaa ja mitä vielä haluat tietää


      • Anonyymi

        moi joko olet löytänyt seuraa minä en ole vielä


      • Anonyymi

        moi mitäpä duunaat jos sulla ei ole kaveria nii minusta saisit vaki kaverin jos en ole liia vanha


      • Anonyymi

        jos käy tänne suomi24 niin se olisi hyvä vastaa pliis


      • Anonyymi

        minkälaista seuraa etsit ja mistäpäin ja ikä


      • Anonyymi

        en käytä iskuria mutta suomi24:ää käytän


      • Anonyymi

        kun olet saanut minun viestini nii poista se saman tien


      • Anonyymi

        ettei tule mitään viruksia


      • Anonyymi

        joo mitäpä duunaat kun sinusta ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään


      • Anonyymi

        Yhteystietojen jakaminen keskutelussa on kielletty sanoo säännöt


      • Anonyymi

        vieläkö olet sinkku vai joko olet löytänyt itsellesi seuraa jos et nii vastaa tähän


      • Anonyymi

        vieläkö etsit seuraa vai joko olet löytänyt


      • Anonyymi

        moi et ole vastannut pitkään aikaan jos vielä haluat nii vastaa pliis


      • Anonyymi

        hei vieläkö olet kiinnostunut minusta ja jos olet nii vastaakko mulle


      • Anonyymi

        joko olet löytänyt itsellesi sen etsimäsi ihmisen minä en ole vielä jos vielä etsit niin täällä olis i sellainen vapaa gay mies joka myös etsii vapaata gay miestä


      • Anonyymi

        joko olet löytänyt itsellesi sen miesystävän ajattelin tässä kysyä kun itse en ole vielä löytäny t jotenka voisitko vastata


      • Anonyymi

        vieläkö etsit sitä miesystävää nii minäki jos tämmöinen 60 gay mies itä suomesta etsii miesy stävää


      • Anonyymi

        moi minkä ikäinen olet ja vieläkö etsit sitä miesystävää kysyy gay mies ja jos etsit nii vastaa pliis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi minkä ikäinen olet ja vieläkö etsit sitä miesystävää kysyy gay mies ja jos etsit nii vastaa pliis

        Seuranhaku keskusteluissa on kielletty.


      • Anonyymi

        joko olet löytänyt sen jota etsit minä en ole jos vielä etsit ja tämmöistä vanhempaa nii vastaa


      • Anonyymi

        oletko jo löytänyt jo kaverin jos et nii kelpaisinko minä jos kelpaan nii vastaa


      • Anonyymi

        joko olet löytänyt sen mies ystävän jos et niin kelpaisinko minä jos kelpaan niin vastaa pliis


      • Anonyymi

        missä sinä olet kun et ole vastannut minulle vieläkö olet sinkku vai


      • Anonyymi

        moi vieläkö etsit seuraa jos etsit nii mitäpä duunaat minusta joten voititko vastata


      • Anonyymi

        miten on joko sulla on kaveri jos ei nii vieläkö sitä etsit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten on joko sulla on kaveri jos ei nii vieläkö sitä etsit

        Ei oo kaverii, vielä etsin, ootko sä se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no minäki etsin tuota ikäluokkaa ja mitä vielä haluat tietää

        vieläkö etsit seuraa minä etsin ainaki ja minusta olisi mukava jos sen löytäisin että ei tarvitse ajatella heteroja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kaverii, vielä etsin, ootko sä se?

        joko olet löytänyt itsellesi kaverin jos et ole nii täällä oli kanssa yksi gay mies ilman seuraa voisitko vastata pliis


      • Anonyymi

        joko olet löytänyt miesystävän jos et niin kelpaisiko 57 gay mies


      • Anonyymi

        moi joko olet löytänyt itsellesi jo kaverin vai


      • Anonyymi

        moi mitäpä duunaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkälaista seuraa etsit ja mistäpäin ja ikä

        Haluun eträ korkkaat orkkaat mut
        .. Persesee otan mielelläni suihin kaiken se kullisperman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ettei tule mitään viruksia

        Golden shower?


    • jukka41

      noin itse havaitsin jo niinkin nuorena kuin 13v. että pojat saavat minut kuumaksi.Niihin aikoihin olin ekan seksi suhteessa mieheen joka vietteli minut stadikan uimahallissa.Tykkäsin siitä niin paljon että jäin "koukkuun".18v.yritin olla tytön kanssa ja niin kauan kaikki meni hyvin kunnes 2kk seurustelun jälkeen aioimme rakastella mutta en syttynyt ollenkaan koko ajatuksesta/toimituksesta.
      Ne hetsku kundit jotka minä tunnen niin eivät suhtaudu kovin pahan ilkeisesti ainaskaan mun homouteeni sillä suurimman osan vakio kommentteja on ollunna että jääpähän naisia meille enempi kun ei tarte kilpailla.en omasta mielestäni eroa ulkoisesti hetero miehistä sillä en ole kovinkaan neitimäinen,vaikkakin olen btm.kaikki ne ihmiset jotka ovat minulle tärkeitä tietävät seksuaalisen suuntautumiseni myös koko suku,jota on noin 30 henk.Vanhemmilleni sain kerrottua asian ollessani 25v. ja kommentti oli että ai nyt uskalsit sitten kertoa,sehän on jo tiedetty n.5v.sitten.En ole hävennyt sitä että olen gay vaan jos joku on huomannut asian olen kertonut totuuden ja ehkäpä jopa hiukka ylpeillen siitä.Ainahan on niitäkin jotka ovat sitä mieltä että homous on kuoleman synti ja paha sairaus,mutta he itse siinä taitavat olla pahasti häiriytyneitä tahi sairaita.
      Onneksi myös tää yhteiskunta on pikku hiljaa ollut avautumassa homo myönteisemmäksi.

      • mä vaan

        Siis vuonna -74 joku ukko vei neitsyytesi stadikalla ollessasi 13-vuotias, niinkö?


      • jukka41
        mä vaan kirjoitti:

        Siis vuonna -74 joku ukko vei neitsyytesi stadikalla ollessasi 13-vuotias, niinkö?

        jeps,niinhän siinä kävi,pedofiilihän se ukko oli mutt palveluksen se mulle teki näin myöhemmin ajatellen.


      • mä vaan
        jukka41 kirjoitti:

        jeps,niinhän siinä kävi,pedofiilihän se ukko oli mutt palveluksen se mulle teki näin myöhemmin ajatellen.

        Tätä juuri halusin tietää. Olisiko sinusta tullut muuten perheisä - mitä luulet? Tosiasiahan on että jos joutuu liian nuorena kokemaan tuollaista, niin se vaikuttaa negatiivisesti koko loppuelämään.

        Olitko siis pitkänkin ajan hänen kanssaan? Ymmärsikö hän mitä hän teki? Pelkäsikö hän yhtään? Oliko hän tehnyt muille samoin?


      • juke
        jukka41 kirjoitti:

        jeps,niinhän siinä kävi,pedofiilihän se ukko oli mutt palveluksen se mulle teki näin myöhemmin ajatellen.

        Et kai usko vanhaan viettelyteoriaan? Ei se pedofiiliäijä sinusta homoa tehnyt.


    • P.H.

      -Olen tiennyt olevani homo vähintään 14-vuotiaasta, jolloin aloin pihkaantua koulussa tiettyihin poikiin.
      -Seurustelinkin nuoruudessani tyttöjen kanssa, kun se niinkuin kuului asiaan. Pidin heistä paljon ja meillä synkkasi ehkä liiankin hyvin - sehän on tyypillistä: naiset ja homomiehet tulevat mainiosti juttuun keskenään.
      -Kuitenkaan tytöt/naiset eivät koskaan ole kolahtaneet. Pidän kauniista ja tyylikkäistä naisista, joilla on tiettyä karismaa, ihailen heitä ja heidän tyyliään. Mutta en rakastu heihin enkä halua heitä seksuaalisesti/romanttisesti.
      -En eroa heteromiehistä ulkoisesti mitenkään, ellei ulkonäöstä huolehtimista ja vaatteista kiinnostuneisuutta oteta huomioon. Mulla on syvä ja normaali miehen ääni eikä mitään klisee-homon elkeitä käytöksessä ja olemuksessa. Ehkä mulla on hieman erilainen huumorintaju - ironisempi ja hienovaraisempi, mutta sehän ei ole välttämättä homo- vaan esim. koulutus- ja persoonallisuuskysymys.
      -En ole koskaan sisimmässäni hävennyt homouttani. Tämä homomiesten häpeä onkin erikoinen juttu. Se ei ole normaalia häpeää, koska on vaikea hävetä jotain, jonka kokee positiiviseksi sisällään - siis kaikki tunteet, ilo ja muu mikä liittyy ihmisen seksuaalisuuteen. Ympäristö pakottaa "häpeän taakkaa" niskoille ja syntyy ristiriita. Sanoisin pikemminkin, että suojelen mulle tärkeitä ihmissuhteita ja yritän olla häiritsemättä ihmisiä (heidän ties millaisten annakkoluulojensa takia) paljastamalla homouteni.
      Ei se oikeata häpeää ole.
      -Joidenkin karkeissa ja luutuneissa asenteissa on paljonkin muuttamista, joidenkin ja yhä useampien ei. Riippuu ihmisistä, joiden kanssa on tekemisissä. Tosin minua ei edes ilmiselvien yksinkertaisten moukkien asenteet edes kiinnosta.
      -Heteromiehet arastelevat - ihan turhaan - ennakkoluuloistaan tai peloistaan johtuen; jotkut naiset ovat mitä ihanimpia ystävinä. Paras ystäväni on nainen ja hän oli ilahtunut tunnustettuani lopulta, että joo joo, olen minä homo. Hän oli aavistellut pitkän aikaa. Se lähensi meitä. POisti kaikki mahdolliset jännitteet. Tosin ystäväni koko ajan vihjailee ulkonäöstäni ja joskus kiusaa "kyllä mä vielä sut kesytän" jne. mutta pilke silmäkulmassa. Tosin hän on joskus tunnustanut pelkäävänsä, että rakastuu minuun.
      -Homoudestani tietää em. paras ystäväni, samoin yksi nuoruudenystäväni, joka on pappi. Ei mitään ongelmia hänenkään kanssaan.
      -En julista homouttani, koska se on täysin epäoleellista minulle.
      -Olen 36 v. akateeminen mies.

      • P.H.

        Tuolla ylempänä nuorempi kaveri käytti hyvää ilmausta siitä, missä eroaa heteroista: ÄIJÄKULTTUURI.

        Aivan niin, äijäkulttuuriin (ainakaan kaikkein yksinkertaisimmillaan) en osaa minäkään samastua: se on minusta vierasta ja tylsää.


      • Hellu
        P.H. kirjoitti:

        Tuolla ylempänä nuorempi kaveri käytti hyvää ilmausta siitä, missä eroaa heteroista: ÄIJÄKULTTUURI.

        Aivan niin, äijäkulttuuriin (ainakaan kaikkein yksinkertaisimmillaan) en osaa minäkään samastua: se on minusta vierasta ja tylsää.

        Mun ystävä on kertonut olevansa homo. Ikää hällä on 23v. Mua huolettaa suuresti kun hällä ei ole homoystäviä eikä seurustelusuhteita. Onko aloitteen tekeminen vaikeaa? Vai onko vaikea löytää muita homoja ellei käy homojen omissa baareissa tms? Olisko hyviä vinkkejä?


      • mun mielestä
        Hellu kirjoitti:

        Mun ystävä on kertonut olevansa homo. Ikää hällä on 23v. Mua huolettaa suuresti kun hällä ei ole homoystäviä eikä seurustelusuhteita. Onko aloitteen tekeminen vaikeaa? Vai onko vaikea löytää muita homoja ellei käy homojen omissa baareissa tms? Olisko hyviä vinkkejä?

        Vaikeaa ja vaikeaa..Niinkuin heteroillakin, kaikki seura ei kelpaa. Osa on hyvin pinnallisia ja osa ei. Seuraa kyllä löytää jos vähän joustaa, omaa ihannemiestä on kuitenkin vaikea löytää.
        Voithan tietty kysyä hänen miesmaustaan jne. Ainakin Hesassa on valinnanvaraa.


      • xXx
        mun mielestä kirjoitti:

        Vaikeaa ja vaikeaa..Niinkuin heteroillakin, kaikki seura ei kelpaa. Osa on hyvin pinnallisia ja osa ei. Seuraa kyllä löytää jos vähän joustaa, omaa ihannemiestä on kuitenkin vaikea löytää.
        Voithan tietty kysyä hänen miesmaustaan jne. Ainakin Hesassa on valinnanvaraa.

        Kyllä chateistäkin voi löytää, ja esim. iskuritreffeillä. Kannattaa vain alkaa juttelemaan enemmän eikä mennä mukaan siihen pinnalliseen seksin vonkaamiseen. Sit voikin vaihtaa sähköposteja, ehkä myöhemmin puhelinnumeroita, sopia tapaamisen mieluiten johonkin kuppilaan tai kahvilaan jne. Itse en koskaan mene kenenkään kotiin, koska sieltä on niin kiusallista peräytyä, jos tyyppi ei ollenkaan kiinnostakaan.


    • sami®

      Huomasin olevani homo puberteetissa, ehkä 14-15- vuotiaana, koska pihkaannuin poikiin enkä tyttöihin. Ehkä jopa aiemminkin ihailin tiettyjä miehiä, jonkinlaisina idoleina ehkä, muistuu mieleen jumppatunnilla eräs sijainen, iloinen karvarintainen liikunnan opiskelija, olin kai jotain 11-12, mutta vaikea sanoa, koska ei tuossa iässä seksuaalisuus ole herännyt. Kuitenkin muistan hänet ja ihailuni. Tämä kai ei sinänsä merkitse mitään - varmaan kaikki pojat pitivät hänestä.

      En tunne eroavani erityisemmin heteromiehistä, ainakaan homouteni ei näy mitenkään päältä. Mutta tyypillisen heteromiesten käytös tympii minua.

      On kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Seurusteluyrityksiäkin, jopa. Ne olivat ihan positiivisia - paitsi etten ollut rakastunut. Seksi oli mekaanista, ei intohimoa eikä todellista halua, mutta eipä tyttö sitä erityisemmin huomannut. Kunhan jotenkin höyläsi ja kai se riitti. Liekö sitten tyypilistä.

      Mulla on oma gay kaveripiirini, en harrasta kaikkien heidän kanssa seksiä. Tämä kai on aika harvinaistakin. On hyvä tuntea heitä muuten vain.

      Häpeä? No ei. Se on toisten ihmisten suojelua tai muuta sellaista, heidän huomioon ottamista. Eihän koskaan voi tietää, mitä kauheuksia käsite 'homo' heissä herättää. Niinpä haluan olla sama entinen itseni.

      Naisten kanssa on kivaa. Synkkaa hyvin.

      Jotkut naiset ovat homovastaisia -ties miksi. Kai heitä loukkaa jollain tasolla, ettei mies halua heitä. Ne naiset, jotka minä tunnen, ovat kyllä ihan toista maata ja hyviä frendejä. Tosi hyviä.

      Jotkut heteromiehet ovat mitä ovat eikä siitä sen enempää, jotkut taas rennompia ja ihan OK. Ehkä enemmän sinut itsensä kanssa ja heille homo ei ole ongelma eikä uhka.

      Vanhempani ja suku tietää, että olen homo. Ovat lopulta nielleet asian ja huomanneet, etten ole ulos tuloni jälkeen sen kummempi kuin ennenkään. (Tosin tässä asiassa ei voi tehdä yleistyksiä.)

      Onnea sulle artikkelisi rustaamiseen!

    • minä

      Aloin mieltää itseni homoksi vasta noin 17-vuotiaana, vaikka olin toki aiemminkin ollut seksuaalisesti kiinnostunut vain miehistä. Sitä ennen ajattelin, että olen hetero jolla on vain joku "vaihe". En kyllä ole missään vaiheessa elämääni ottanut juuri stressiä homoudestani.

      Toisaalta en ole erityisen avoimesti myöskään toitottanut homouttani töissä tai vanhemmille, vaikka ainakin vanhemmat tosin uteluittensa ansiosta ovat tietoisia homoudestani. Lähinnä kai kyse on toisaalta siitä, että mitä jos joutuisi jonkin negatiivisen reaktion kohteeksi vaikka riski onkin pieni, enkä muutenkaan ole koskaan ollut erityisen innostunut yksityiselämäni repostelemisesta.

      Olen kyllä joillekin ystäville, tuttaville, sisarukselle jne myös kertonut homoudestani. Mieluitenkin kuitenkin liikun homopainotteisessa kaveripiirissä, jossa ei tarvitse sen enempää toitottaa homouttaan, kuin myöskään joutua perustelemaan, puolustelemaan tms - vaan saa olla rauhassa vain oma itsensä. Tosin eivät kaikki ystäväni ole homoja tai biseksuaaleja, mutta lähipiiriin ei kyllä kuulu oikeastaan ollenkaan naisia.

      En ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä naisten kanssa, eikä sellainen ole minua koskaan kiinnostanut. Tosin periaatteellisista syistä en sano, etteikö sellainen voisi joskus tulevaisuudessa olla mahdollista, jos tulisi vastaan nainen, joka herättäisi minussa haluja. Pidän tätä vain äärimmäisen epätodennäköisenä, koska sellaista ei ole tähänkään mennessä tapahtunut.

      Varmasti joitain erojakin heteromiehiin on, vaikka ei nyt niin hirveän suuria. En koe olevani niin yhden roolin vanki, kuin monet heteromiehet tuntuvat olevan. En myöskään ole kiinnostunut urheilun seuraamisesta TV:stä, enkä armeijajuttujen muistelusta ainakaan positiivisessa hengessä, ryyppäämisestä tai naisseikkailujen vuolaasta repostelusta. En myöskään ole koskaan ollut nuorena innostunut mistään mopojutuista - tai aikuisena erityisemmin autoiluista, vaikka en ole myöskään missään nimessä poropeukalo moottorien tai tekniikan suhteen muutenkaan.

      Mielestäni pääsääntöisesti pääkaupunkiseudulla asenteet ovat melko hyvin homoja sietäviä, jos ei suorastaan suvaitsevaisia. Tietenkin poikkeuksiakin on ja pienillä paikkakunnilla on sekä ahdasmielisempää, että myös vaikea löytää toisia ikäisiään homoja.

      Varmasti ainakin syrjäseuduilla asenteissa olisi korjaamisen varaa, pääkaupunkiseudulla on ehkä kyse enemmän hienosäädöstä ja olisi toivottavaa raja-aitojen madaltuminen puolin ja toisin.

      En ole itse koskaan hävennyt homouttani (olen 28-vuotias). Heteromiehiä ja -naisia on niin erilaisia (aivan niin kuin esimerkiksi vaikkapa homoja tai muslimeita), ettei heitä voi niputtaa yhteen esimerkiksi suhtautumisessa homoihin.

    • mä vaan

      Tv-chatissakin maikkarilla kysellään tämän tapaisia kysymyksiä. Pyydetään tekstiviestillä kertomuksia ekasta kerrasta ja sen sellaista. En kyllä usko niiden vilpittömyyteen. Mikä lienee kulloinkin motiivina?

    • Meikäankka

      Ymmärsin pitäväni pojista 13-vuotiaana. Pienenä kaikki kaverini olivat poikia, mutta murrosikään tullessa tunsin olevani ulkopuolinen "poikien jutusta" ja kaverini olivat lähinnä tyttöjä. Yläasteella koin olevani vielä enemmän ulkopuolinen poikien maailmassa ja ymmärsin samoihin aikoihin tykkääväni pojista. Olin aluksi epävarma tunteistani ja luulin olevani bi-seksuaali. Koekeilin seurustelua tyttöjen kanssa, mutta ne jäivät aina kaverilliselle asteelle. 15-vuotiaana olin jo varma itsestäni, eikä asia varsinaisesti haitannut minua. En hävennyt homouttani, mutta en voinut kertoa siitä juuri kenellekään ja tunsin olevani ei-poikamainen. Tunsin oloni epävarmaksi muiden poikien kanssa. Nykyään suhtaudun homouteeni melko avoimesti. En julista kenellekään, mutta en myöskään tahdo salailla. Minulla on joitakin hyviä poikapuolisia heterokavereita ja suurin osa heteroista suhtautuu asiaan hyvin, tytöt yleensä suhtaututvat poikia paremmin. Olen oppinut olemaan häpeilemättä myös poikien seurassa, vaikka tyttöjen kanssa tunnen enemmän olevani oma itseni. Tunnen olevani heteromiestä femiinisempi, sillä olen heitä kiinnostuneempi esimerkiksi muodista ja ulkonäöstä. En tahdo olla neitimäinen stereotyyppihintti, mutta muniaan kaiveleva junttikarjukaan ei ole hokutteleva ajatus. Haen edelleen heteropoikien hyväksyntää, vaikka en tahdokaan olla yksi heistä.

      Jännää touhua on elämä. Toivottavasti näistäkin on jotain apuja! Poika 18v.

      • sampo

        Mulla ihan samanlainen juttu, joten ei tartte enempää kirjailla. 24v.


      • Anonyymi
        sampo kirjoitti:

        Mulla ihan samanlainen juttu, joten ei tartte enempää kirjailla. 24v.

        minkälaista seuraa etsit ja minkäikäistä ja mistäpäin


      • Anonyymi
        sampo kirjoitti:

        Mulla ihan samanlainen juttu, joten ei tartte enempää kirjailla. 24v.

        moi sinä Sampo tuli näin iltasella mieleen että minkäikäistä ja mistäpäin etsit seuraa jos etsit niin vastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi sinä Sampo tuli näin iltasella mieleen että minkäikäistä ja mistäpäin etsit seuraa jos etsit niin vastaa

        moi sinä Sampo jos etsit kirjoittelevaa gay miestä nii vastaa jos kiinnostuit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkälaista seuraa etsit ja minkäikäistä ja mistäpäin

        minkälaista seuraa ja minkäikäistä etsit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi sinä Sampo tuli näin iltasella mieleen että minkäikäistä ja mistäpäin etsit seuraa jos etsit niin vastaa

        vieläkö löytyy gay miehiä väliltä 45-55 jos löytyy nii vastaa


    • jesse

      13-vuotiaana ihastuin samalla luokalla olevaan poikaan, kerroin eka kerta muille vasta kolmikymppisenä kavereilleni,parhaat ystävät tietävät (useimmat heteroita, mutta esiin on tullut useita bi-seksuuaaleja, joiden kans oon peuhannut sängyssäkin, olen ollut kihloissa 3 vuotta myös naisen kanssa, en erityisesti koe eroavani heteroista (en ole neitihomo-tyyppiä), en oo hävenny homouttani, mutta en pidä myöskään järkevänä toitottaa sitä kaikille - ne jotka ansaitsevat tietää sen, heille olen kertonut, kaikki heterot ovat suhtautuneet tosi kivasti..kukaan ei ole hylännyt, ja olen jo 51-vee, mut hyvin poikamainen ja mun parhaat frendit on 20-40-vuotiaita, mulla on taipumus ystävystyä nuorempien kans..

    • Anonyymi

      Minulle ensimmäinen seksikokemus oli miehen kanssa armeijan viikonloppulomalla, sitä ennen minulla ei ollut mitään kokemusta eikä omassa mielessäni mitään aavistusta että olisin bi.
      Armeijan viikonloppulomalla kävelin kaupungilla päämäärättömästi ja olin kylmissäni kun oli pakkasta.
      Kävellessä no viereeni pysähtyi auto, mieskuljettaja avasi ikkunan ja huusi että tule kyytiin, lämmin auto houkutteli joten hyppäsin etupenkillä. Mies kyseli niitä näitä, kerroin että kotiin on matkaa eikä ollut enää kyytiä.
      Mies laski kätensä minun reidelle sormien koskettaessa kaluani housujen läpi, tunsin kuin värähdin ja samalla tunsin kuinka kaluni alkoi kovettua ja pala nousi kurkkuun, olin hämilläni mutta tajusin heti tilanteen.
      Mies kysyi mennäänkö kämpille ja lupasi minulle yöpaikan.
      Kämpille saavuttuamme mies levitti lattialle patjan ja alkoi riisuutua, itse kävin veskissä ja riisuin myös vaatteeni.
      Menin paikalle selinmakuulle, mies tuli viereeni alasti ja alkoi hyvällä, jännitti mutta kaluni koveni, tunsin miehen lämpimän suun terskallani, sydän hakkasi ja kiihotuin entistä enemmän kun mies upotti kaluni suuhunsa, olin laueta melkein heti mutta sain pidäteltyä. Mies voitelu peppuuni jollain liukasteella ja otti kiinni lantioistani ja alkoi työntyä sisääni, tämä oli minulle täysin uutta ja tykkäsin, ensin teki hieman kipeää mutta pian tunsin kuinka miehen kalu liukui syvälle peppureikääni.
      Tahti kiihtyi ja minä laukesin ensin ja pian laukesi mies sisääni.
      Tämä oli eka kokemus ja sen jälkeen kokemuksia on tullut useita kymmeniä.

      • Anonyymi

        ensimmäinen kokemus viime vuonna ite olin 56 kaveri 48 kaverin kanssa pidettiin sauna ilta siinä kaveri imutteli kalun kovaksi ja sen jälkeen pyysi et panen häntä paljaalla käytettiin luikkaria meni helposti sisään teki kutaa en ikävä saanut siemensyöksyä tehtiin vielä uudestaan vähän ajan päästä jäi hyvät muistot vähän jännitti


    • Anonyymi

      Huomasin olevani gay boy kun työntelin nakkimakkaraa pikku pikku pyllyyni. Tsihihi.

      • Anonyymi

        Iiiihanaa! Mäki tykkään työntää esineitä pyllyyn. Nyt siellä on maalipurkki.

        -bear-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iiiihanaa! Mäki tykkään työntää esineitä pyllyyn. Nyt siellä on maalipurkki.

        -bear-

        Eikä ole.

        Älä pura pateettisia fetissejäsi minun kauttani, vaan tule kaapista ja esiinny aidosti heteropridenä. Sitten saat mun puolesta löytää vaikka mitä sun suolesta.

        -bear-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole.

        Älä pura pateettisia fetissejäsi minun kauttani, vaan tule kaapista ja esiinny aidosti heteropridenä. Sitten saat mun puolesta löytää vaikka mitä sun suolesta.

        -bear-

        Kivaa tää skitsofreenikkona olo. Nyt työnnän puukkoa perseeseen ja haaveilen olevani hetero.

        -bear-


      • Anonyymi

        Nyt menee bensakanisteri, huomenna varmaan soutuvene. Ai että kun on iiiihanaa! Suosittelen muillekin tavaraa pyllyyn

        -bear-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee bensakanisteri, huomenna varmaan soutuvene. Ai että kun on iiiihanaa! Suosittelen muillekin tavaraa pyllyyn

        -bear-

        No rauhoitus nyt taas -heteropride- äläkä leiki minua. Sakeat hämähäkinverkot sulla siellä pyllyssäs vaan on.

        -bear-


    • Anonyymi

      Mä tajusin olevani homo about 14-15 vuotiaana poikien kanssa runkkaillessa.
      Ensimmäisen oikean kokemuksen sain vasta 17v syntymäpäivänä, parhaan kaverin isoveljeltä.
      Mutta asian hyväksyin vasta intissä, 20v. 1983.

      Koko kasarin olin sitten suoraan sanottuna lutka. Harrastin seksiä jokaisen miehen kanssa, joka minua halusi seuraksi. Niin puistoissa, kuin baareissa. Kaksin ja kimpassa.
      Enkä häpeä sitä.

      En myöskään julista sateenkaarikansan aatetta. Kenellekään ei kuulu miten minä saan tyydytykseni. Nyt, 56v, on meno tietysti rauhoittunut, ja minä, BOY, olen muuttunut daddyksi.
      Jos olisin topdaddy, olisi ehkä vaikeampaa, mutta on helppoa saada rynkytys takaapäin .
      Ja se on minun juttuni.
      Nykyään on jo Suomessakin saatavissa isoa ......... , eikä sitä tarvitse hakea Kamerunista tai Brasiliasta.

    • Anonyymi

      joo kun kerroit että haluat tietää oliko se nyt jotain homo juttua niin ajattelin kirjoittaa ja kysyä että jos etsit seuraa nii minkä ikäistä ja mistäpäin etsit

    • Anonyymi

      joo Hei! voisitko kertoa minkäikäistä ja mistäpäin etsit

    • Anonyymi

      Maan kuuluisin homo Pekka tietäisi kansaivälisestikin kertoa enemmän ja tarkemmin yksityiskohtia homojen yksityis elämästä, kovin harva suomalainen on hoho. Homous on ruotsalaisten perinne kulttuuria, joka on hyvin vähäistä ja tuomittavaakin Suomessa ollut aina.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ei, minä olen maan kuuluisin Gay. Panen kaikkea mikä liikkuu. Olen iiiihanaa sexiä Pikku pojille tarjoava setä.

        -bear-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, minä olen maan kuuluisin Gay. Panen kaikkea mikä liikkuu. Olen iiiihanaa sexiä Pikku pojille tarjoava setä.

        -bear-

        Jahas, siellä taas vajakilla mopo keulii.

        Tuolla logiikalla, valehtelulla ja toisena henkilönä esiintymisellä, arvon heteropride, sinusta kyllä tulee vielä joskus v. 2078 oikea miesten mies, jos et tapa itteäs tai kuole vitutukseen ennen sitä (mikä kyllä on 99,99% suurempi vaihtoehto, kuin että eläisit v. 2078 saakka, jolloin viimein olet siinä iässä, että olet fantasioidesi hahmo eli pedosetä).

        -bear-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urheilua 2-3 lajia. Mä runkkaan homopornolle päivittäin ja näen unia jenkki futaajasta. Patukkaa perseeseen niin, että perse kostuu. Kytätkin kirkuu kiimassa. Tsekatkaa matskua:

        https://fi.pinterest.com/pin/692076667710292464/

        Aika nätti. Olisi ihanaa päästä nuolemaan hänen vasta spermattua reikää.


    • Anonyymi

      Saat ylivertaisesti urheilullisen poikaystävän kunhan osaat kehua häntä.

      • Anonyymi

        Onko se noin helppoa käännyttää hetero homoksi?


    • Anonyymi

      Ei olla puhe-etäisyydellä toisistamme, joten et voi kuunnella minua.
      Sori.

    • Anonyymi

      Minun hyvä ystäväni kääntyi nais-suhteesta asumaan miehen kanssa. Ei se ole ystävyyttämme muuttanut ollenkaan, sama hauska kaveri hän on, no problems :-) Olen nainen.

    • Anonyymi

      onhan tämä aika yksinäistä varsinkin sinkkuna kun ei tahdo löytyä semmoista joka olisi kiinnostunut minusta tai eikö löydy jota kiinnostunut olisi varsinkin sinkku joka ei valitse mies tai poikaystävästä

      • Anonyymi

        Mä oon sinkkugay. Enkä etsi ystäviä enkä suhdetta. Ystävät on muualta. Mä oon etsiny seksiä pitkään jo Keltaisesta Ruususta, us videosta, baareista ja välillä jopa puistosta.
        Ja saan seksiä joka kerta. JOKA KERTA.
        Mulle riittää kun pojat ja äijät hoonaa mua suuhun ja takavittuun, ja lähtee. Uusimpana oon innostunu mustasta kyrvästä.
        Tunteet pois ja kylää koloon. Ei tarvitse voivotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon sinkkugay. Enkä etsi ystäviä enkä suhdetta. Ystävät on muualta. Mä oon etsiny seksiä pitkään jo Keltaisesta Ruususta, us videosta, baareista ja välillä jopa puistosta.
        Ja saan seksiä joka kerta. JOKA KERTA.
        Mulle riittää kun pojat ja äijät hoonaa mua suuhun ja takavittuun, ja lähtee. Uusimpana oon innostunu mustasta kyrvästä.
        Tunteet pois ja kylää koloon. Ei tarvitse voivotella.

        ukm mutta haluun kans aina välillä ollut kerran nuorten bileissä lutkana en tiiä kuinka monta pani mutta ihanaa oli antamisen riemua myös vastaanotto keskuksista löytynyt isokullisia nussijoita


    • Anonyymi

      oletko jo löytänyt sen oikean minä en ole vielä jotenka kertoisitko minkä ikäistä ja mistä päin etsit

      • Anonyymi

        mene treffit osioon, tämä ei ole seuranhaku palsta


    • Anonyymi

      Millai homon perse kestää?

      • Anonyymi

        Hyvin kestää.
        2 menee yhtäaikaa.
        Ei tosin Afrikan kaluja, mutta perusjuttuja.


    • Anonyymi

      Kovan kullin imeminen on mukavaa.

      • Anonyymi

        Yllin kyllin.


    • Anonyymi

      Löytyiskö kiimaisia nuoria kundeja tekis mieli imeä kovaa kullia.

    • Anonyymi

      Että olen niin sanotusti melko antelias nainen? Olen ollut noin 50 miehen kanssa elämäni aikana.

      • Anonyymi

        Heh heh... Vieläkö rageet vai mennäänkö?


      • Anonyymi

        Olen aloittanut 1981.
        Ja 1981-2000 makasin vähintään 2000-3000 miehen ja 3 naisen kanssa.
        2001-tähän päivään on hieman rauhoittunut.
        Ehkä 500-750 miestä ja 2 naista.

        Minulla ei ole koskaan ollut poikaystävää.
        Mutta lukuisia vakituisia "kumppaneita".
        Kaikissa ikä-, ja väriluokissa.
        Ja olen puuhastellut kaikilla muilla mantereilla paitsi Antarktiksella.

        En ole koskaan pitänyt itseäni hu......na.
        Iloisena veikkona kyllä.
        Enkä häpeä mitään.
        En edes bukkakejuhlia Ibizalla 1990.


    • Anonyymi

      minusta homona olemisessa on se että mietin että se on hyvä juttu kun vain saisi vielä sen miesystävän että ei tarvitseisi varattuja ajatella

      • Anonyymi

        Topmanit ja laadukkaat menevät kuin kuumille kiville, sillä niistä on kroonista pulaa tietämäni mukaan. 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Topmanit ja laadukkaat menevät kuin kuumille kiville, sillä niistä on kroonista pulaa tietämäni mukaan. 😜

        mut enäts nuoret niiku 15-20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut enäts nuoret niiku 15-20

        15-17 alaikäisiä, 18-20 menee kanssa likaisille sedille kuin kuuma veitsi voihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15-17 alaikäisiä, 18-20 menee kanssa likaisille sedille kuin kuuma veitsi voihin.

        mut mitäs sit muttuu nii rumiks haista paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut mitäs sit muttuu nii rumiks haista paska

        No jos pitää alaikäseen sekaantuu, joudat vankilaan.


    • Anonyymi

      Mä panin ensimmäistä miestä jurrissa olin 18 oon nyt 34 sillon tajusin olevani homopari vuotta

      • Anonyymi

        Mä panin ekä kertä olin 19v se oli mun kaveri ensi sanoi että olisi kiva joku joka panis mua mä vähä katoin sen silmä heti kysyi uudestan haluanko mä pane sanoin kyllä haluan oli nii kiva vieklökin muistan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä panin ekä kertä olin 19v se oli mun kaveri ensi sanoi että olisi kiva joku joka panis mua mä vähä katoin sen silmä heti kysyi uudestan haluanko mä pane sanoin kyllä haluan oli nii kiva vieklökin muistan

        Minkäinen nyt olet haluaisitko just toisinpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäinen nyt olet haluaisitko just toisinpäin

        35v olis kiva molemminpäin haluasin kokeilla uudestan jos löytyy


    • Anonyymi

      Mummon kaappikellon muuttuneen äänen hyödynnökseen on anottava lupa. Mutta se on vain näennäistä

    • Anonyymi

      Olen ollut ensin homo, ja vasta myöhemmin bi.
      Ensi kertaa naisen kanssa kahden vasta 24v, kun taas poikien ja miesten kanssa niin nuorena ettei sitä saa kertoa.
      Ja ihan nuoresta pitäen MINÄ olen ollut alotteellinen. Ei suinkaan vanhemmat kaverit tai äijät.

      Silti en julista asiaa missään enkä kenellekään. Olen ollut koko työikäni ravintola-alalla, joten (klishe) poikia ja miehiä on ollut aina helppo saada.
      Ja kun olen voittopuolisesti bottom, ja nautin kunnon perserynkytyksestä, niin monet heterot ovat uskaltaneet nousta mun päälleni.
      Monilla on morbidi pelko että homomies haluaa raiskata heteron. Mikä ei pidä ollenkaan paikkansa. Sen sijaan homot toivovat reipasta seksiä. Joka joskus kehittyy ystävyydeksi.
      Tai sitten puhtaaksi seksisuhteeksi. Ilman tunteita. Mikä on sekin ok.

      Parhaat miespuoliset ystävät ovat kuitenkin heteroita, eikä meillä ole mitään tarvetta korostaa sitä miten saamme orgasmimme. Ne jutut on käyty läpi jo vuosia sitten.
      Eräs onnellisesti naimisissa oleva 4 lapsen isä on itseasiassa aikoinaan kiittänyt minua kun kerroin miten persepano onnistuu parhaiten. Hänellä vaimo pyysi, mutta kundilla on poikkeuksellisen iso, joten kipua ja tuskaa oli kamarissa.
      Kun kerroin miten me pojat homma hoidetaan, vaimo lähetti kiitokset.

      Naispuoliset ystävät pitävät minua turvallisena, koska en pyri aktiivisesti pöksyihin.

      Ja se häpeän tunne. Sitä olen tuntenut vain näitä pride-kulkueen höpsöjä, ja kiihkolesboja kohtaan. Ja se on myötähäpeää.

      Olen jo 58v, joten yli 40 vuotta on homona mennyt, ja varmaan n.20v on vielä edessä.
      Olen jo kontio, ja daddy, ja yllättäen 50 molemmilla puolilla olleet kuivat vuodet ovat kääntyneet toisin päin, ja olen jälleen haluttavaa petiseuraa. Uudet sukupolvet saapuvat.

      • Anonyymi

        Olin 22v ekä kertä mentiin kaverin kanssa Barin möyhön asti siten kaveri pysy että meen hänen luona nukkumaan sanoin OK saapuimme kotin kaveri kysy että jos haluan käydä suihkussa tuolla on pyyhe sanoin kiitos kyllä voin käydä ku tulin suihkusta näin kaveri oli alasti sanoi että hänkin halua käydä tas tuli alasti hetken saisoin näin että hän halua jotain kysyn että mitä ajattelet hän sanoi suoran että mua panetaa kun kuulin tuon sanan mun kurpä nousi nii kovaksi hän näki kyllä hyvin kysyn haluanko kokeilla sanoin juu istun mun vieressä vähä koskin sit känty ja sanoin että hidasti menee sisään se oli kyllä nii hyvä ja tuika haluasin uudestan kyllä nyt 34v


    • Anonyymi

      Olen bi ja tiennyt kauan..ajauduin Gay sivuille runkkasin kaverin Kaa nuorena useita kertoja ja yritettiin yhdyntää, ei vain tajuttu että tarvis liukkaria.yläasterlla siirryin naisiin kunnes 27v latasin grindr ja pyysin 18v pojun kylään ja heti ku se saapui riisuin sen samalla nuolen ja hyväillen ja otin sen munan suuhun ja lopulta käänsin sen mahalleen ja se pyllisti, sormeilin hetki ja sit pikkuhiljaa sisään ja en kerennyt ku 3 kertaa työntää ja tulin jo..ens kerralla sama juttu ja 3mannella suudelmiin ja hyväiltii. Imin munaa ja nussittiin eri asennois..jäi siihen tapaamiset ja oon taas naisen kans vaikka pojut taas himottais..en voi vaan sille mtn et söpö hoikka twink on kiihottavin näky minkä oon nähny ja jos nyt pitäs valita nii olisin ollu umpi homo koko ylä asteen..mut jos joskus eroan rupean homoksi enkä enää sekaannu naisiin..seksi toimii heidän kans ja on ihan hyvää..
      Gay seksi vaan on taivaallista

      • Anonyymi

        Siitä vaan otat eron ja lähdet panemaan homona mielummin kuin petät.


      • Anonyymi

        Mistä päin olet kiinnostaako kokeillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet kiinnostaako kokeillaan

        yks kerra kysy haluatko kokeilla pussaamista sit se sano röyhkeest et vanhus


    • Anonyymi

      Haluan antaa persettä

      • Anonyymi

        Tervetuloa Suomeen, USA homo.


      • Anonyymi

        Kenelle haluat antaa?


    • Anonyymi

      teiniässä seurustelin tyttöjen kanssa mutta poikien runkkaus hetket oli myös kivoja intissä huomasin kiihoittuvani yhteis-saunassa kavereitten kanssa sen jälkeen enempi tai vähempi homo tai bi asun vaimon kanssa

    • Anonyymi

      vanha koulu kaverini ilmoitti olevansa homo kiinnostuin kysyin kumpi top vai btm onneks top baarin hämyssä siirsin käteni kalun päälle tunsin pullistelua kysyin kävisinkö minä joo äkkiä hotelli huoneeseen oli kookas suihin koveni vielä lisää pesut ja liukkari osas kyllä käyttää iso kullia ihanasti laukesin hetken kuluttua jatkoi vaan sitten sykki sisään nuolin vielä lopuksi tuumasin mitähän vaimo sanois jos näkis ihmetteli oli kuulemma hyvä pano uusiksi heti

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe