Häpeän nimeäni

Muumi

Oon 12 v tyttö ja mun nimi on Muumi Laaksonen ja se hävettää mua tosi paljon

Mun vanhemmat ei muuta mun nimee vaikka oon pyytäny

Mua pilkatan koulussa "Muumilaaksoksi" ja se ottaa
mua todella aivoon

13

1566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkistaja

Sori vaan, mut ainoa suomen väestörekisterissä syntynyt Muumi-niminen henkilö on syntynyt jossain välillä v.1940-59. Tarkistin väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta netissä.

• illusion

en tiiä,onko tää mahollista,mut entä jos sen nimee ei oo kirjattu väestörekisteriin???!!!älä suutu,mut en tiiä,miten toi väestörekisteröinti toimii!!

• poju
        illusion kirjoitti:

en tiiä,onko tää mahollista,mut entä jos sen nimee ei oo kirjattu väestörekisteriin???!!!älä suutu,mut en tiiä,miten toi väestörekisteröinti toimii!!

Jos asut suomessa ja sinulla on henkilötunnus, niin sinun tietosi on väestönrekisterissä.

Väestönrekisterin on avoin ja jokaisen suomessa asuvan henkilön nimet on vapaasti selattavissa väestörekisterin sivuilla olevalla hakukoneella:

http://www.vaestorekisterikeskus.fi/

Ja suomessa on/oli vain yksi Muumi niminen henkilö joka syntyi 1940-59 vuosina.

Joten PASKAPUHETTA että nimesi on Muumi.

• Mirah
        poju kirjoitti:

Jos asut suomessa ja sinulla on henkilötunnus, niin sinun tietosi on väestönrekisterissä.

Väestönrekisterin on avoin ja jokaisen suomessa asuvan henkilön nimet on vapaasti selattavissa väestörekisterin sivuilla olevalla hakukoneella:

http://www.vaestorekisterikeskus.fi/

Ja suomessa on/oli vain yksi Muumi niminen henkilö joka syntyi 1940-59 vuosina.

Joten PASKAPUHETTA että nimesi on Muumi.

Katoppa onko siellä väestörekisterikeskuksen sivuilla syntynyt -87vuonna yhtään Mirah nimistä.............

hmm...

eipä taida olla...silti mun nimi on Mirah!!!

ja suomessa oon syntyny ja suomessa asun vieläkin!!!

• poju
        Mirah kirjoitti:

Katoppa onko siellä väestörekisterikeskuksen sivuilla syntynyt -87vuonna yhtään Mirah nimistä.............

hmm...

1980-99 on syntynyt 3 Mirahia.

• riitu

eipä sieltä minunkaan sukunimeä löytyny....
        suksi suolle....

• Anonyymi
        Mirah kirjoitti:

hmm...

Mun nimi on kans Mirah. Syntyny 77

• varpunen

Jos tää on jotenkin kuitenkin totta, niin saat itse vaihtaa nimesi kun täytät kaheksantoista. siihen saakka... haistata haukkujille vitut. Muumi on ihan tavallinen nimi.. Ainakin hauska, ja omaperäinen. Tosin vähän mummo nimi.

• bad-day person

kun mä viel olin 12-v,mun frendin nimi oli joku "nolo",siis sen mielestä,vaikka musta se oli ja on edelleen erittäin nätti nimi.sit se yhtenä iltana istutti vanhempansa olohuoneeseen ja kertoi että haluaisi vaihtaa nimensä ja kertoi painavia syitä.hänen vanhempansa sanoivat,että jos hän keksii 15 tärkeää ja painavaa syytä,he voivat keskustella tarkemmin nimenvaihdosta.ei ystäväni keksinyt.
      eräänä iltana,kun frendini täytti 13,(olin jo itse täyttänyt) hän päätti,että ei aio vaihtaa nimeään,koska keksi siitä enemmän hyviä kuin pahoja asioita. :)

uskon,että ajan myötä,kun tulet vanhemmaksi,et enää häpeä nimeäsi.nyt itse oon 16-v ja samoin frendini,eikä hän ole vieläkään vaihtanut nimeään.mun mielestä,toi muumi-nimi ei oo yhtään nolo!!musta se on aika erikoinen (=hyvällä tavalla) ja aika siistiä,kun vanhemmat ovat keksineet lapselleen noin upeen nimen!!mutta jos nimesi vielä häiritsee,voithan vielä keskustella vanhempiesi kanssa siitä.. :)
      hyviä jatkoja sulle,muumi-neiti!! :)

p.s. mun mielestä ne tyypit,jotka pilkkaa sua,taitaa ite olla aika tyhmii,ku ne on tajunnu,miten hieno nimi sulla on,ja niillä joku tavallinen "pekka"... x)

• Leena

itse tunnen monta suvi nimistä henkilöä ja heistä melkein jokainen haluaa muuttaa nimensä vaan sen vuoksi että suvi virressä mainitaan heidän nimensä!
        Kauheista nimistä puheen ollen rippipappini kertoi kerran että helsingissä oli lapselle annettu nimeksi v.Ajatelkaa v?!DSitä lastahan voi haukkua miksi vain!!

• S.J.

Valitettavasti hänen nimensä EI OLE Muumi Laaksonen !!

Nimijärjestelmässä on kaikki Suomen tasavallan kansalaiset ja heistä vain yksi omistaa nimen muumi ja hän on 53 - 63 vuotias.

• *Kräks*

paska. Olen lukenut, että ei sellaista "Muumi" nimee voi antaa lapselleen.
      Nii joo ja mä vihaan mun nimeäni (häpeän) kun mun nimi on Nuuska Muikku. xDDDD

• Anonyymi

😂😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109