Panin vaimon siskoja

Siskon mies

Tämä sattui joskus kolmisen vuotta sitten, meillä oli melkoinen porukka vierailulla, koska oli vaimoni 30-vuotissynttärit. Myös hänen kaksi siskoaan oli käymässä. Siinä illan mittaan otettiin tietenkin viinaksia ja vaimoni sammui hiukan liian aikaisin, vaimon isosisko Sari alkoi myös väsymään, joten vein hänet vaimoni viereen, meidän parisänkyyn. Heiluin ylhäällä vielä jonkin aikaa ja etsin vieraille nukkumapaikkoja. Vaimon pikkusisko Soili sanoi menevänsä pieneen takkahuoneeseen nukkumaan. Minä suuntasin omaan makuuhuoneeseeni ja änkesin röyhkeästi siskosten väliin nukkumaan. Eihän siinä uni tullut kun vaimo kuorsasi lahjakkaasti ja hänen isosiskonsa pyllötti kyljellään minuun päin. Hänellä oli stringit ja rintsikat päällä, joten himothan siinä alkoi hyrräämään. Rohkeasti pujotin sormeni stringien vierestä Sarin vitulle, ei mennyt aikaakaan, kun hän alkoi ynistä mielihyvästä ja työnsi pyllyään minuun päin. Tästä rohkaistuneena riisuin hänen stringinsä polviin ja samalla omani, pikkuhiljaa aloin hivuttamaan kovana seisovaa kyrpääni hänen pilluunsa, lopulta se solahti ihanan liukkaaseen pilluun ja vaimon isosisko vastaili työntöihini. Koska panin häntä paljaalla mietin hetken ajan, että uskaltaisinko laskea sisään, olin kuullut, että hän oli miehensä kanssa yrittänyt saada lasta jo puolen vuoden ajan. Kuitenkin tuo ihana pillu teki niin hyvää, etten ainakaan lakanoille aikonut roiskia, joten kiihdytin tahtia ja työnsin kyrpäni mahdollisimman syvälle, kun spermalasti lähti liikkeelle, sain pumpattua kaikki sisään viimeistä tippaa myöten. Siinä samassa Sari havahtui täysin hereille, oli ilmeisesti ollut puolinukuksissa koko ajan ja kuvitellut olleensa miehensä vieressä. Salamana hän pyörähti minuun päin ja sähähti "Saakelin jätkä, naitko sä mua äsken" Samalla hän näki veltostuvan kyrpäni ja housut polvissa, joten hän tiesi, ettei hän ollut nähnyt unta. Kylmän jäätävasti hän kuiskasi mulle " suksi jätkä helvettiin siitä, multa et enää saa". Niinpä minun oli lähdettävä etsimään uutta nukkuma paikkaa, suuntasin kulkuni takkahuoneeseen, jossa vaimon pikkusisko Soili katsoi jotain myöhäisyön seksiohjelmaa. Istahdin nojatuoliin ja noiduin itsekseni, että perhana mitä tuli tehtyä, Soili kuuli sen ja hänen uteliaisuutensa heräsi, "mitä sinä olet sitten tehnyt?" hän kysyi. Minä pöljä sanoa paukautin, että "taisimpa naida Saria juuri tuolla makuuhuoneessa". Soilipa ei ollut tuosta milläänkään vaan alkoi hivellä kyrpääni housujen läpi ja sanoi "jos kerran Sari sai, niin haluan minäkin". Hupsista ! mitenkäs tässä näin kävi? pudotin alkkarit lattialle ja Soili hamusi nousevan kyrpäni suuhunsa ja imi sitä todella innolla, muutamassa hetkessä kyrpäni oli täydessä kunnossa. Nostin peiton pois Soilin päältä ja huomasin, ettei hänellä ollut pikkuhousuja ollenkaan, ainostaan iso löysä t-paita päällään. Toisella kädellä nostaen Soili paljasti posliiniksi ajellun pillunsa, himokkaana syöksyin nuolemaan tuota kaunista posliinia, näykin klitorista välillä työnsin kieleni sisään niin pitkälle kuin sain, vällillä lipaisin kielen kärjellä nättiä peppureikää, se sai hänet oiken kunnolla värähtämään. Hetken kuluttua Soili sai tarpeekseen nuolemisesta ja halusi kovaa kyrpää sisäänsä. Työnnyin hitaasti hänen tiukkaan pilluunsa ja samalla hän kuiskasi korvaani että "ethän laske sitten sisälle, mä en käytä mitään ehkäsyä" vastasin hänelle "OK, yritetään välttää". Työntelin kyrpääni pitkin työnnöin, kalu tuli välillä melkein ulos, kiihdytin työntöjen tahtia ja Soili kietoi jalkansa ympärilleni ja raapi selkääni tulevan orgasmin kourissa, samalla minunkin nivusissa tuntui tuttua kutinaa, että kohta on mällit tulossa. Yritin valmiiksi pikkuisen irtaantua Soilista, jotta saisin kyrpäni ulos, ennen kuin mällit lentää, mutta Soili tarrautui minuun yhä lujemmin orgasminsa kourissa, joten en voinut mitään kun spermalasti ryöppysi hänen pillunsa perukoille.
Orgasmin ihanuuden vaihtuessa raukeaan oloon Soili kuivaili pilluaan t-paidan helmaan ja sanoi minulle "jos mä tästä tuun paksuksi, en tee aborttia, olemme Harrin kanssa suunnitelleet lapsen hankintaa". Niinhän siinä kävi, että molemmat siskot alkoivat odottamaan lasta, nyt molemmat pojan viikarit alkavat olla pari vuotiaita ja vaimonikin ihmetteli, että kuinka heillä on ihan niinkuin minun piirteitä.

7

34907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cosmos

      mite oikeest voi kenellekkä käydä tolleen??? ootte varmaa vaemon kaa vielki yhes?? ei helvetti,sain kyl kunnon naurut... x) säätäjä numero 1!!

    • Sari-vaimo

      ootko ihan varma ettet vaan nähnyt kovin kosteaa unta???

      • siskon mies

        Täähän on novelli palsta, tyhmä ämmä !


      • Tyhmähkö
        siskon mies kirjoitti:

        Täähän on novelli palsta, tyhmä ämmä !

        kyllä sitä tapahtuu. Kerrankin minä naisena kohtasin siskoni miehen. Onko se sitten sukurutsausta vai mitä, mutta kyllä hän osasi asiansa. En koskaan unohda sitä, miltä näytti hänen kaluvarastonsa täydessä taisteluvalmiudessaan. Tietysti oli viikonloppu ja minä olin kyläilemässä sisareni perheen luona. Saunomisen jälkeen, lasten mentyä nukkumaan leiriydyimme olohuoneseeen sisareni ja hänen miehensä ottaman muutamia paukkuja. Yö alkoi olla jo myöhäinen, kun olimme yhtäaikaa sisaren miehen kanssa keittiössä siskon istuessa vielä olohuoneessa. Tarkoituksena oli hakea lisää juotavaa olohuoneeseen, kun siskon mies vahingossa horjahti lasten leluihin ja törmäsi minun rintohini. Hän otti tukea, ettei kaatuisi ja hänen kätensä löysi vasemman rintani. Hän ei kuitenkaan hellittänyt, vaan silmiini tuijottaen hän tarttui myös toiseen rintaan. Olin yllätetty ja sitä lisäsi vielä se, että hän alkoi suutelemaan minua kaulalle. Pakenin olohuoneeseen siskoni luo ja ilta jatkui kuin mitään ei olisikaan tapahtunut. Hankkiuduimme nukkumaan. Minun nukkumapaikka oli vierashuone, minne vähän humalassa hankkiuduin. Ajattelin, että se keittiön episodi tulee unohtaa. Eipä aikaakaan, kun siskoni mies tuli kysymään, että onko minulla kaikki hyvin. Hän istahti sänkyni laidalle ja alkoi hyväilemään rintojani määrätietoisesti. Olin jo pitkälläni ja alasti, koska minä nukun aina alasti. Hätäännyin; entä jos siskoni kuulee tai herää tai tulee yllättämään meidät. Siskoni mies rauhoitteli, että sisko jo kuorsaa sikeitä, eikä hänestä tarvi välittää.

        Kun siskon mies laski kätensä alemmas ja alkoi imemään rintojani, kiihotuin ja ynisin. Kun siskon mieskin alkoi olla kiihottuneessa tilassa hänen kalunsa jökötti haastavasti saunatakin alta. Otin siitä kiinni ja aloin imemään sitä. Olin jo niin virittynyt tulevaan orgasmiin, että pyysin siskon miestä viemään tilanteen loppuun asti. Halusin sen kovan, ison ja paksun sinne syvälle. Hän toteutti toiveeni ja jotenkin tuntuu, etten ole sen jälkeen kokenut niin elämää järisyttävää orgasmia kuin silloin. Oliko se kielletyn hedelmän maku, joka antoi tuolle kokemukselle mielettömät mittasuhteet. Siskoni mies aloitti tunkeutumalla todella märkään pilluuni ja se tuntui ihan selkärangassa asti. Sitten kun hänen työnnöt pumppasivat vartaloni kaarelle, en voinut muuta kuin valittaa hiljaa: Älä lopeta! Sitten hän tuli ja minun vittuni sätki rajun orgasmin kourissa. Sätkin varmaan pitkään ja pyysin, ettei siskon mies vielä irtaannu minusta. Halusin taltioida tämän elämäni orgasmin syvälle mielihyväkeskukseen. Ja siellä se elää edelleenkin. Voin poimia sen sieltä ja jo pelkästä ajatuksesta kiihottua, joskus jopa laueta. Semmoisia ovat siskon miehet!!!


    • itämään

      kyllä paljaalla ja vielä hedelmälliseen maaperään nainti on poikaa

    • Mä vaan

      Joo... Näin se käy.... Aivan.

    • Mä vaan!

      Joskus aiemmin on tehnyt mieli omaakin siskoa... ja ei se sillee oo ollutkaan kaukana...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe