Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

probleema..

kaaos..siis kaaso..

Mul on pieni ongelma..minua pyydettin kaasoksi ihmiselle jota en oikeastaan tunne ollenkaan. Olisin tietysti voinut kieltäytyä kunniasta, mutta olen sen luonteinen ihminen etten yksinkertaisesti pystynyt. Nyt pitäisi järjestää morsiammen polttarit ventovieraiden kanssa. Olemme morsiammen kanssa aivan erilaisia eikä meillä oli juuri mitään yhteistä. En myöskään tiedä syytä miksi hän pyysi minut kaasokseen. Paitsi se, että miehemme ovat ystäviä. Mutta eihän bestmanin ja kaason tarvitse olla pari. Kaason pitäisi mielestäni olla läheinen ihminen, joka tuntee morsiammen. Minä en voi olla kovin hyvä apu lähes tuntemattomalle henkilölle.

3

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mia

      Minun mielestä sinun olisi pitänyt kieltäytyä kaason hommasta. Minäkään en ymmärrä miksi hän sinut pyysi jos et kerta tunne morsianta kunnolla. Yleensähän kaasoksi pyydetään parasta ystävää. Hassua!

    • mimimi

      Mitäs jos otat asian puheeksi morsiamen kanssa?
      Voithan tuoda esiin huolesi siitä, että et tunne häntä kovin hyvin ja haluaisit kuitenkin järjestelyjen kuten polttareiden olevan hänelle mieleen. Tähän voisi olla ratkaisu "apukaaso" eli toinen häntä paremmin tunteva henkilö. Eli että hoitaisitte kaason tehtävät yhdessä..?!

    • kaasona

      Olen itse kaasona ihmiselle, jonka tunnen aika hyvin (ainakin sen perusteella, että tutustuimme 20 vuotta sitten), mutta joka ei todellakaan ole minun paras ystäväni tai jonka paras ystävä minä en ole. Itse kiroan lähinnä sitä, mihin liemeen olen itseni saattanut ja ilmoittaisin innolla, että en sittenkään tule kaasoksi, mikäli häihin ei olisi enää kuin pari päivää.

      Kaason pitää saada kieltäytyä vaikka harkinta-ajan jälkeenkin, jos hänestä tuntuu siltä, että homma ei tule toimimaan tai toimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe