Vanhemmat lapset on siis nimeltään
Papu 23v. (poika)
Saru 16v. (tyttö)
Matu 5v. (poika)
Kamu 2v. (poika)
Laitoin vielä sukupuolen kun se ei välttämättä nimestä selviä.
Ja nyt syntyi siis poika ja nimi pitäisi keksiä. Eli ehdotuksia olisi kiva saada. Nimen pitäisi kuitenkin olla nelikirjaiminen ja päättyä U-kirjaimeen.
Kiitos jo etukäteen.
Papu, Saru, Matu ja Kamu
13
970
Vastaukset
- evian
Miksi antaa lapsille nimiä, joista ei selviä ihmisen sukupuoli??!
Jos tota samaa linjaa siis haluat jatkaa, käy melkein mikä tahansa sana joka vain täyttää antamasi kriteerit.. Esim. vaikka Patu, Petu (nämä kaksi vielä suhtkoht normaaleja), Raku, Jeku, Sepu... Siis mitä vaan ihan älyttömiä kirjainyhdistelmiä!- äippäli
Etkö parempaa nimimerkkiä keksi kuin jonkun vesipullon merkin. EI taida sinulla mielikuvitusta olla lainkaan. Oma nimesi on varmaan Kaija Kaija kun ei vanhemmillakaan mielikuvitusta juuri nimenannossa ollut.
- evian
äippäli kirjoitti:
Etkö parempaa nimimerkkiä keksi kuin jonkun vesipullon merkin. EI taida sinulla mielikuvitusta olla lainkaan. Oma nimesi on varmaan Kaija Kaija kun ei vanhemmillakaan mielikuvitusta juuri nimenannossa ollut.
tosissasi että evian on oikea nimeni??! Minulla on sellainen koko nimi, johon toiseen en ole koskaan törmännyt.. Ja tuskinpa sellaista tuleekaan. SILTI nimeni on ihan tavallinen suomalainen ja mielikuvitusta todellakin on ollut.
- Åsa
äippäli kirjoitti:
Joka toinen kirjottelija on äiti, äiskä, äippä, äityli, äippäli, äippyli tms. Oma nimesikin on varmaan joku TOSI TYLSÄ, kun nimimerkkikin on tuollainen..
Aika kypsää tuollainen syyttely, itse toit lastesi nimet julki, jos et kestä arvostelua, niin oma on ongelmasi. En edes ymmärrä miksi ihmiset tuovat lastensa nimiä tänne. Tuskin on lapsilta kysytty, haluaako ne koko kansalle nimiään julistaa.
Olen samaa mieltä evianin kanssa, nimeksi todella käy mikä tahansa kirjainyhditelmä. Vaikka Lipu, Natu, Pelu, Kutu, Kitu, Samu (mikä muuten sattuu olemaan nimi!), Almu, Ketu, Latu, Kilu, Pulu, Kalu, Loru, Retu, Katu, Tupu, Hupu, Lupu...
- äitykkä
Rapu, tai sitten ehkä Pupu.
- minä vaan
pojalle sopisi Tatu. Ja olisi kaunis pojan nimi.
- mutta kun..
Tatu on oikea nimi. Tuossa perheessä ei sellaisia ole harrastettu. Ratu voisi sopia paremmin.
- Rosa
mutta kun.. kirjoitti:
Tatu on oikea nimi. Tuossa perheessä ei sellaisia ole harrastettu. Ratu voisi sopia paremmin.
Koirillekko nimiä keksitte? Aivan hirveitä!
- ???
Reku. On myös tosin sukunimi.
Vuf-vuf! - kata
jos tosissas oot,vaikka Tatu.en tiä meniskö tytöllekin.Hasu,Hasu,Nasu-kyllähän noita keksis jos todellakin noin tuulest saa temmata!!!
- kakkeli
Latu, katu tai Natu, naurettavaaXD
- sibyllavon
Vanha provo tuntuu olevan, mutta tuntuu siltä, että hevosista, koirista, kissoista yms. on kyse.
- Ei nimi miestä pahen
Laku Petteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482473
- 1761694
- 921588
- 691543
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152755