Oletteko muut huomanneet, että huuto.net toimii todella hitaasti. Suorastaan raivostuttavan hitaasti!
Huuto.net
6
1000
Vastaukset
- mmm
\}][{"#¤%&! ottaahan se päähän, joo.
MUTTA, niin tökkii tääkin ***ka!! Vastauksen/viestin lähetys ei meinaa ikinä onnistua ekalla kerralla, miksiköhän? Se on meinaan todella raivostuttavaa, kun eka kirjottaa pitkät jutut ja sit se häviikin, kun ei tulekaan näkyviin.. sivu vään hyppää keskustelut ´sisältö´ sivulle jne.
Mutta, tonkin kun tietää, niin oon alkanu aina kopioimaan viestini ennen kuin painan ´lähetä viesti´ painiketta, jotta voin sitten epäonnistuneen yrityksen jälkeen yrittää uudelleen(jos enää huvittaa?).. joutumatta kuitenkaan kirjoittamaan koko viestiä uudelleen.- Mestari
Oli samanlaista ongelmaa mullakin mutta kun ottaan Norton internet security'n päältä pois ennen kun klikkaa lähetä-nappia, viesti menee perille ja tulee näkyviin. Samantien voi laittaa suojaukset takaisin.
- DrAntik
Joo saman olen huomannut, ja koska itse olen 10MB-yhteyden takana, oletan syyn olevan Huuto.netin päässä. Koska suurin osa Huuto.netin palveluista on maksuttomia, luulen, ettei ylläpitäjällä ole kovinkaan kovaa painetta nostaa kapasiteettia. Eri asia olisi, jos valtavat määräa maksavia asiakkaita niin vaatisi. No kärsivällisyydellä pääsee pitkälle...
- cevy
Ehkäpä syy voipi olla tässä.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=20556- A.N.Tiikki
Ei ole tuo syynä. Hitaus on vaivannut pitkäääään. Kuulin kaverilta, joka ontöissä Soneralla, että ei siellä kukaan välitä ilmaispalveluista. Lisäksi kaikki osaavat ovat jo lähteneet talosta. Siksi kuulemma on näitä sähköpostiongelmiakin.
- kummnm
Kaikki pennin pinssien myyjät sinne tuppaa.
Systeemi.net ei kai ole löytynyt.
Pitäisi laittaa huutonettiin joku parin tonnin pohjahinta ja satasen pienin huuto niin hiukan tulisi tilaa oikeille tavaroille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982518
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708