Bemarin huollot/remontit

Funduro

Olen viiskymppinen, joka muutama vuosi sitten palasi mukamas juurilleen ja osti mopon. Eka oli Hondan Dominator. Parin kesän jälkeen kokeilin varaosareissulla 650 F ja siitähän se jäi käsiin.
Mopossa ei ole itsessään mitään vikaa. Onhan se Arjalaisten suunnittelema, Hitlerin kotimaan moottoroima ja nämä vanhemmat vuosimallit Italian fasistien rakentamia. Tosi kiva ajaa, ja 18 v-poikakin tykkää kovasti. Joo, kuristettu on ja mitattu, hehheh. Väliaikaiset palikat ei paljon maksaneet, mikä positiivista.

Ainoa, mikä mättää on seuraava: Pääkaupukiseudulla ja keskisellä Uudellamaalla ei löydy muuta remonttipaikkaa kuin Mototrip. Ja matkaa on 70 km sivu. Edes Bike world , josta sen ostin, ei suostu ottamaan huoltoon tai kytkinremppaan yms muutakuin lokakuussa, kysely kesäkuussa.

Miksi kukaan viitsii ostaa ko Motorwerkin kapineita, jos kaikilla muillakin tyypeillä huollot ja remontit pelaavat samoin, niinkuin olen näitä lukiessani ollut ymmärtävinäni. Hondaa teki lähes joka lafka, nyt on heti ei ei, kun kuulee, että on bemari. Vaatii kuulemma erikoistyökalut ja laitteet.
Miettikää hetken, ennenkuin ostatte moisen muuten hyvän pyörän. Ei tuotteissa vikaa ole, mutta apua ei saa, jos ja kun sitä kuitenkin joskus tarvii. Vittuakos se auttaa ajokauden alussa, että kyllä me lokakuussa.

Onneksi oma on kaasarikone ilman muitakaan uutuuksia. Etsimällä on jostakin apua saanut, sfnet.harrastus.mp lie parhaimpia, ja lisäksi ennakkoluulotonta kokeilua ulkomaisen korjausoppaan, jonka kieltä ei ymmärrä kuin kuvia plus pojan krossihemmojen avulla. Nekin vain tahtoo olla kaksitahtisten tuntijoita.

Kyllä kait koje menee seuraavaksi vaihtoon Varaderoon, kunhan hinnasta pääsee yhteisymmärrykseen. Avun epäsaannin takia, jäänee ekaksi ja viimeiseksi bemariksi.

6

10212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bemaristi

Hei,

Eiköhän tuo tullut selväksi. Kirjoituksen kieliasukin (?) antaa ymmärtää, että taitaa olla
      parasta sinulle ajella jollain muulla mp-merkillä...

Olisikohan mp-merkki ja poliittinen historia erotettava toisistaan?

Totta on, että yksi ammattimainen huoltopiste pääkaupunkiseudulla aiheuttaa ruuhkia merkille.

BMW ostetaan ja huolletaan 2 - 4 kuukauden viiveellä / aikavarauksella. Tämähän on vanha totuus. Itse varaan bokserilleni huollon Mototripistä noin 1-2 kk ennen varsinaista huollontarvetta. Uuden renkaan olen saanut pyörääni ky. liikkeessä päivän odotuksella. Homma on toiminut mielestä hyvin.

Bemarihan oli Bike Worldillä lapsipuolen asemassa - ja sellaista oli palvelukin ;( Mototripin palveluun olen ainakin itse ollut tyytyväinen.

Siis, mene ja vaihdan Bemarisi Hondaan ja ole onnellinen.

Hauskaa MP-näyttelyä 2004 kaikille motoristeille!

• Hanski

No, yleisesti voin sanoa, että pyörien määrä on lisääntynyt viime vuosina reilusti, ja huoltotoimet (määrä) laahaavat sen vuoksi perässä. Uskoisin niin olevan myös joidenkin muiden merkkien kohdalla. Lisäksi BMW-Suomi on tehnyt mielestäni erikoisia järjestelyjä mopojen jälleenmyyjissä juuri Etelä-Suomessa.

Itse olen huollattanut pyöräni (BMW) Hämeenlinnassa, vaikka Tampere olisi lähempänä. Syy on täysin huollon hinnassa. Huollon olen tilannut n. 2 viikkoa - kuukautta ennen.

-Ei se Varaderokaan ole varmaan hassumpi ajoneuvo. Jokainen ajakoon, millä parhaalta tuntuu..

• Bemaristi

Onko BMW:n vakiohuoltojen hinnoissa eroja?
        Työn laadussa niitä varmaankin löytyy, vai löytyykö?

Japsimerkkien huolloista olen kuullut hurjia huhuja täällä pääkaupunkitienoolla. Joissain paikoissa vaihdetaan ehkä öljyt ja laitetaan sen jälkeen leima huoltovihkoon! Siis, suorastaan toimitaan rikollisesti.

Miksi Suomessa ei "salatarkasteta" mp-huoltoja suurimpien liikkeiden osalta (vrt. Tekniikan maailma: Autojen merkkihuollot).

Luulisi palvelun paranevan, kun Suomessa ilmestyvissä mp-lehdissä kerrottaisiin, että missä liikkeissä asiakkaalle pyörän huoltojen osalta valehdellaan päin naamaa...

Mototripistä (BMW) saa ainakin tehdystä työstä selvän tositteen siitä mitä pyörälle on tehty ja paljonko asiakasta on siitä veloitettu.

Uuden fillarit maksavat auton verran (20 000- 30 000 euroa). Miksi emme vaadi palvelua?

Mp-harrastajat - vaatikaa samaa palvelua itsellenne mp-liikkeissä kuin autoliikkeissä!!!

• r1150r
        Bemaristi kirjoitti:

Onko BMW:n vakiohuoltojen hinnoissa eroja?
        Työn laadussa niitä varmaankin löytyy, vai löytyykö?

Japsimerkkien huolloista olen kuullut hurjia huhuja täällä pääkaupunkitienoolla. Joissain paikoissa vaihdetaan ehkä öljyt ja laitetaan sen jälkeen leima huoltovihkoon! Siis, suorastaan toimitaan rikollisesti.

Miksi Suomessa ei "salatarkasteta" mp-huoltoja suurimpien liikkeiden osalta (vrt. Tekniikan maailma: Autojen merkkihuollot).

Luulisi palvelun paranevan, kun Suomessa ilmestyvissä mp-lehdissä kerrottaisiin, että missä liikkeissä asiakkaalle pyörän huoltojen osalta valehdellaan päin naamaa...

Mototripistä (BMW) saa ainakin tehdystä työstä selvän tositteen siitä mitä pyörälle on tehty ja paljonko asiakasta on siitä veloitettu.

Uuden fillarit maksavat auton verran (20 000- 30 000 euroa). Miksi emme vaadi palvelua?

Mp-harrastajat - vaatikaa samaa palvelua itsellenne mp-liikkeissä kuin autoliikkeissä!!!

Ja muistaakseni viime tai toissa vuonna ja tekikö vielä kahteen kertaankin? Tulos ei kovin häävi ollut.

• bemari

Kuka Hämeenlinnassa huoltaa Bemaria? Kiitos tiedosta jos vastaat.

• Hane
        bemari kirjoitti:

Kuka Hämeenlinnassa huoltaa Bemaria? Kiitos tiedosta jos vastaat.

Reijo Myllymaa ky, mutta on vissiin ihan täynnä talvihuoltojen osalta. Lähinnä vanhempia boxereita ja K-mallia. Paras huolto Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      2593
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      206
      1204
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66