Tervehdys!!
Kyseessä on Twingo Initiale vm. 2000 ( ajettu 59 000 km) ja nyt pari kolme viikkoa on ilmennyt sellanen juttu, että kun tulee ajosta ja sammuttaa auton niin pakoputkesta tulee "noki tupsaus" hangelle ihan kuin vahoissa diesel autoissa tuli. Onkohan tämä merkki jostain vakavasta häiriöstä? Ajan tosin pääsääntöisesti lyhyttä työmatkaa (viime aikoina vielä pienellä vaihteella, tien huonon kunnon vuoksi). Voisiko kone olla "karsottunut"?
Kiitoksia vastauksista etukäteen
Teme
"nokea pakoputkesta"
Teme
6
3694
Vastaukset
- jjs
mutta eihän se pienellä vaihteella ja isoilla kierroksilla ajelu karstoita vaan päin vastoin...
- Anonyymi
Ei kannata ranskalaisia öljypolttimia ostella.
- Anonyymi
Lyhyt matka-ajo ja aina vetiseksi jäävä pakoputki oksentelee.
- Anonyymi
Anteeksi, näköjään oksentelija paalattu jo vuosia sitten
- Anonyymi
Paali kutsuu jo twingoasi. Miksi menit renaultin ostamaan?
- Anonyymi
Perusteena siis että näitä on melkein aina nettiautossa konevikaisina 80-150tkm ajettuina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692