pienin isä

krisse1993

suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen riittelivat kenettä on pienin isä. norjalainen sanoi: minun isäni on pienin hän mahtuu kävelemään pöydän alla. ruotsalainen sanoi: minun isäni mahtuu tuolin alle. suomalainen sanoi: minun isäni on kaikista pienin hän tarvitsee laskuvarjoa hypätessään maton reunalta
LOPPU!

3

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristiina

hyvä sinulla on hyvä käsi ala hyvä

• AKU ANKKA

KAKKA VITSI SORI

• sormipalli

hihihi...empä oo kuullu kuunaan hauskempaa ja huvittavampaa ja koomisempaa ja naurettavampaa ja viihdyttävämpää ja ihanampaa huumori nauru jutskatarinavokloomipläjäystä eheheheheh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      142
      6965
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      60
      4117
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3812
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      138
      3760
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3085
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      3015
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      2978
    8. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2590
    9. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2503
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49