neitokakadupariskunta

tipi

noin 5 vuotias pariskunta, variltaan harmaita.eivat kesyja.pesineet kerran.tytto lintu siipirikko,kaytetty laakarissa mutta sanoivat ettei haittaa lintua.mukaan ei ole antaa hakkia.vain pieni hakki kuljetukseen.hp.120 euroa

linnut pohjois/karjalassa

mailaa jos kiinnostuit [email protected]

3

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lintu

Ilman häkkiä et melko varmastikkaan saa lintuja menemään tuolla hinnalla(senkin kanssa melko epätodennäköistä). Kasvattajat myyvät n.70e hintaan poikasia jotka kesyyntyvät suht helposti.
      5-vuotiaissa linnuissa on kyllä tekemistä että kesyyntyisivät ja kaikenlisäksi jos toinen on ollut siipirikko syntymästään asti niin tuskin pesittäminen järkevää.
      Joten kannattaa miettiä hintaa uudelleen ja mennä vaikka www.papukaijat.net ja jättää sinne ilmoitus.

• tipi

sinä taidat olla vastaan jokaiselle tänne ilmoituksen laittaneelle!!!! mahtaa olla minun asiani mitä hintaa linnuillani pidän!!! ja itse olen saanut kesyyntymään 10 vuotiaankin neitokakadun!! ja pesitykseen ei ole siipirikkoisuushaitannut millään tavalla. poikaset ovat olleet kaikki terveitä ja lentokykyisiä eikä emolintukaan ole kärsinyt millään tavalla. kysyin pesityshommaa eläinlääkäriltä eikä hänkään nähnyt mitään syytä miksei voisi enää pesittää!!! että sellaista

• tipi

ja kukas se sanoi että se on ollut syntymästä siipirikko?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe