Saako marsulle antaa appelsiiniä tai sitruunaa?
kiitos jo etukäteen!
saako!!
10
524
Vastaukset
- PäTkiS
ei¿
- Mahtimarsu
Jätä antamatta, ovat liian happamia marsun suulle ja ruoansulatukselle. Sitrushedelmiä kannattaa vältellä, kuten myös muita voimakkaita/rasvaisia hedelmiä, mm. sipuli, peruna(ei sula), avokado, ne sitrushedelmät. Myös salaatit ja kurkut ovat turhia, liian vetisiä ja vähäravinteisia.
Parasta on lanttu, porkkana, punajuuri, paprika...
- "minä"
minä ainakin syötän appelsiinia ja se on marsuni herkkua ja siitä se saa paljon vitamiinia
- Pööpeli
"minä" älä sano noin, nimittäin marsuille EI saa antaa sitrushedelmiä!
- minä
Pööpeli kirjoitti:
"minä" älä sano noin, nimittäin marsuille EI saa antaa sitrushedelmiä!
kun kysyin eläin kaupasta niin ne sanoi saa ja marsu kirjassa lukee!!!!!!!!!!!!
- Pööpeli
minä kirjoitti:
Voi herran jeesus!
Marsukirjoissa suurin osa on VALHEITA!
Eläinkaupassa ei tiedetä paljonkaan eläimistä,
ne VAIN myyvät niitä. Kysy ennemmin kasvattajilta
tai täällä. Tietysti jotkut ovat erimieltä, mutta minun mielipiteeni on se että marsuille EI saa antaa sitrushedelmiä lainkaan! - Nanna
minä kirjoitti:
Ei saa antaa sitrushedelmiä. Käy vaik lukemassa suomen marsuyhdistyksen sivuilta.. Kirjoissa on yleensä vanhentunutta tietoa ja eläinkaupassa usein osaamatonta hemkilökuntaa.
- joku
minä kirjoitti:
Voit antaa appelsiinia, jos syö. Älä anna sitruunaa (se on "happohedelmä", liiana kirpeä). Tuo on vähän sama juttu kuin kaalijuttu, oikeata tietä ei ole, vain keskitie. Jokainen kasvattaja syöttää mieleistään tuotteita... Minä antaisin kyllä ennemmin mandariinia, omani ei tosin syö. Samoin ei lanttua :( Olisi kylläkin halpaa, mutta minkäs teet. Ja kaikkea kirjoitettua ei pidä uskoa, kai eläin tietää mitä voi itse syödä, varsinkin marsu. Käsittääkseni marsun pitäisi tietää mikä on myrkyllistä ja mikä ei...
- Miss Marsu
Ei saa antaa lainkaan sitrushedelmiä.
- Anonyymi
Sitruunaa ei kannata koska se on tosi hapokasta ja nestemmäistä eikä marsu hyödy siitä millään tavalla. Appelsiini ei ole mitenkään pahaksi mutta en sitäkään suosittele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733325
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311891Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161441- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53955