saako!!

marsu

Saako marsulle antaa appelsiiniä tai sitruunaa?
kiitos jo etukäteen!

10

618

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PäTkiS

ei¿

• Mahtimarsu

Jätä antamatta, ovat liian happamia marsun suulle ja ruoansulatukselle. Sitrushedelmiä kannattaa vältellä, kuten myös muita voimakkaita/rasvaisia hedelmiä, mm. sipuli, peruna(ei sula), avokado, ne sitrushedelmät. Myös salaatit ja kurkut ovat turhia, liian vetisiä ja vähäravinteisia.
        Parasta on lanttu, porkkana, punajuuri, paprika...

• "minä"

minä ainakin syötän appelsiinia ja se on marsuni herkkua ja siitä se saa paljon vitamiinia

• Pööpeli

"minä" älä sano noin, nimittäin marsuille EI saa antaa sitrushedelmiä!

• minä
        Pööpeli kirjoitti:

"minä" älä sano noin, nimittäin marsuille EI saa antaa sitrushedelmiä!

kun kysyin eläin kaupasta niin ne sanoi saa ja marsu kirjassa lukee!!!!!!!!!!!!

• Pööpeli
        minä kirjoitti:

Voi herran jeesus!
        Marsukirjoissa suurin osa on VALHEITA!
        Eläinkaupassa ei tiedetä paljonkaan eläimistä,
        ne VAIN myyvät niitä. Kysy ennemmin kasvattajilta
        tai täällä. Tietysti jotkut ovat erimieltä, mutta minun mielipiteeni on se että marsuille EI saa antaa sitrushedelmiä lainkaan!

• Nanna
        minä kirjoitti:

Ei saa antaa sitrushedelmiä. Käy vaik lukemassa suomen marsuyhdistyksen sivuilta.. Kirjoissa on yleensä vanhentunutta tietoa ja eläinkaupassa usein osaamatonta hemkilökuntaa.

• joku
        minä kirjoitti:

Voit antaa appelsiinia, jos syö. Älä anna sitruunaa (se on "happohedelmä", liiana kirpeä). Tuo on vähän sama juttu kuin kaalijuttu, oikeata tietä ei ole, vain keskitie. Jokainen kasvattaja syöttää mieleistään tuotteita... Minä antaisin kyllä ennemmin mandariinia, omani ei tosin syö. Samoin ei lanttua :( Olisi kylläkin halpaa, mutta minkäs teet. Ja kaikkea kirjoitettua ei pidä uskoa, kai eläin tietää mitä voi itse syödä, varsinkin marsu. Käsittääkseni marsun pitäisi tietää mikä on myrkyllistä ja mikä ei...

• Miss Marsu

Ei saa antaa lainkaan sitrushedelmiä.

• Anonyymi

Sitruunaa ei kannata koska se on tosi hapokasta ja nestemmäistä eikä marsu hyödy siitä millään tavalla. Appelsiini ei ole mitenkään pahaksi mutta en sitäkään suosittele

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      183
      5047
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      21
      4440
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3127
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      256
      3007
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2912
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2521
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27