Tero oli aloittanut teologian opinnot Helsingin Yliopistossa vuotta aikaisemmin tarkoituksenaan valmistua papiksi ja lähteä kotikylän seurakuntaan Pohjois-Suomessa.
Ensimmäisenä opiskeluvuonna 22-vuotias Tero oli alkanut seurustelemaan Tiinan kanssa. Jo muutaman viikon päästä seurustelun alettua, Tiina ja Tero olivat rakastelleet. Tiina oli Teron ensimmäinen nainen, ja suhde oli kaikin puolin tasapainoinen. He rakastelivat usein ja intensiivisesti. Tero rakasti erityisesti Tiinan pyöreätä, hyvin kiinteää ja muutenkin lähes virheetöntä takapuolta sekä kaunista, hehkuvan runsasta punaista pillua. Sitä hän nuoli usein. Tero alkoi kuitenkin melko pian haaveilla siitä, että Tiina kurittaisi, piiskaisi ja dominoisi häntä. Erityisesti Tero toivoi, että Tiina istuisi hänen päällensä ja pakottaisi nuolemaan pillua. Keväällä he kokeilivatkin jotain, mutta se ei ollut kummallekaan haluttua nautintoa. Tiina ei ollut hyvä näyttelijä eikä synnynnäinen domina. Pillunnuoleminen oli molemmille antoisaa, mutta pakottamisesta tai piiskaamisesta ei tullut mitään, kun Tiina pelkäsi koko satuttavansa Teroa. Molemmat alkoivat usein kokeilun jälkeen nauraa, mutta todellisuudessa Tero oli turhautunut ja se alkoi vaivata hänen mieltään. Hänellä haaveili yhä enemmän ja useammin, että häntä nöyryytettäisiin ja pakotettaisiin seksiin. Nämä fantasiat mielessä hän usein masturboi. Vähitellen Tero huomasi, että hän haaveili myös miehen kurituksesta. Se olisi hänelle sama kuka dominoisi ja pakottaisi, kunhan joku sen tekisi.
Tero päätti toimia ja laittoi ilmoituksen nettiin, että hän kaipaisi kovaotteista kurittajaa, naista tai miestä. Naisvastauksia tuli muutama, mutta ne osoittautuivat maksullisiksi ja olivat Teron opiskelijakukkarolle aivan liian kalliita. Miesvastauksia tuli myös useita, mutta monet niistä olivat homoja, jotka etsivät partneria. Siitä Tero ei ollut kiinnostunut – hän ei ollut homo. Varteenotettavia vastauksia tuli vain pari. Toinen oli noin 40-vuotias mies, joka oli kiinnostunut antamaan Terolle “kunnon vanhanajan selkäsaunan” – se jo kiihotti Teroa, mutta toinen vastaus oli vieläkin mielenkiintoisempi. Siinä 50-vuotias mies lupasi myös sitoa ja nöyryyttää. Tero otti tähän Anttiin yhteyttä sähköpostitse ja sai pian vastauksen ja matkustusohjeet. He sopivat, että Tero tulisi seuraavana lauantaina miehen luo. Tiinalle Tero sanoi menevänsä vanhempiensa luo Posiolle.
Teroa vähän arvelutti, kun mies asui niin kaukana maalla. Pieneen kylään Hämeenlinnan suunnalla piti mennä kahden bussin kanssa ja sitten Antti tulisi hakemaan hänet bussipysäkiltä. Jo mennessään Tero mietti, että miten täältä pääsisi pois samana päivänä tai edes sunnuntaina, kun jo maanantaina olisi luentoja, mutta siinä vaiheessa Tero oli jo niin kiihottunut, että unohti asian. Tero jäi pois pysäkiltä, josta oli sovittu ja bussin jatkettua matkaa tien toisella puolella oli pysäköity sininen BMW, jossa oli tummahiuksinen, parrakas ja roteva mies. Teron sydän pomppi kuin viimeistä päivää, mutta meni silti autoa kohti. Mies, Anttina sähköposteissa esiintynyt, nousi autosta ja tervehti Teroa ystävällisesti. Antti oli iso mies, noin 190 cm pitkä ja kohtalaisen lihaksikas. Tero taas oli melko hintelä ja vaalea, vain n. 175 cm pitkä. Matkalla ei paljon puhuttu. Tero ei uskaltanut kysellä mitään, Antti taas yritti keventää tilannetta kertomalla paikallisia vitsejä. Matkaa oli vielä jonkun verran, 20 km, ja seutu oli todella korpea. Tero tajusi, että oli kokonaan Antin, oikeastaan täysin tuntemattoman miehen, armoilla. Hän ei pääsisi pois muuta kuin Antin autolla. Perillä oli melko iso, hyvin ylläpidetty talo ja useita muita rakennuksia; paikka oli selvästikin ollut iso maalaistalo, mutta ei enää useisiin vuosiin ollut käytössä. Joka tapauksessa talo oli muuten metsän keskellä, mutta talon takana näkyi aukea, jonka pelto näytti olevan kesannolla. Antti ajoi auton ison talon yhteydessä olevaan autotalliin. Autotallin ovi sulkeutui automaattisesti. Muutenkin oli selvää, että Antti ei ollut köyhä. Autotallissa oli nimittäin myös upouusi farmarijeeppi. Antti ohjasi Teron suoraan autotallissa olevasta ovesta sisään. Heti kun he pääsivät huoneeseen, Antti lukitsi oven autotalliin. Huone, johon Tero astui osoittautui käytäväksi, jonka toisessa päässä oli raskasrakenteinen teräsovi. Antti työnsi Teroa käytävää eteenpäin ja avasi teräsoven avaimella. Oven toisella puolella avautuivat betoniportaat pimeään kellariin.
Tässä vaiheessa Tero alkoi jo hätääntyä, koska olosuhteet olivat varsin erikoiset, jopa epäilyttävät. Tero kysyikin Antilta: “Mihin oikein olemme menossa”, johon Antti vastasi rauhallisella äänellä: “ei mitään hätää, kohta näet, mene vain, sovimmehan kaikesta jo sähköpostitse”. Samalla Antti sytytti kellariin valot. Rappujen alapäässä aukesi käytävä kahteen suuntaan, talo oli todella iso. Antti ohjasi Teron käytävän päähän, jossa oli jälleen lukittu teräsovi. Antti avasi oven ja työnsi Teron huoneeseen. Huone oli teräsovea lukuun ottamatta umpibetonia ja täysin maan alla. Huoneen keskellä oli vankka voimistelupukki.
Nyt Teroa alkoi todella pelottaa, ja samalla Antti sulki oven.
“no niin huora, housut pois ja heti”
“mitä ihmettä” kysyi Tero heikolla äänellä
“tästä lähtien sä tottelet heti kun mä sanon, tai sä kadut”
“hei, eiks meidän pitäisi sopia ensin pelisäännöistä?” Tero kysyi, “Kyllä mä suostun piiskaamiseen, mutta sovitaan niistä säännöistä ensiksi, niin kuin oli puhetta siinä sähköpostissa”
“multa alkaa kärsivällisyys loppua”
Samalla Antti otti Terosta niskalenkin ja hetkessä Tero oli lattialla vatsallaan, kädet selän taakse sidottuna käsiraudoilla, jotka ilmestyivät kuin tyhjästä.
“sä maksat vielä tästä, että mä joudun riisumaan sut” ja samalla Antti nostin Teron vatsalleen pukin päälle.
Teron farkut lähtivät helposti, koska Tero ei kauhusta jäykkänä uskaltanut tehdä vastarintaa ja paidan Antti repi Teron päältä muutamalla voimakkaalla repäisyllä.
“Pysy siinä, komensi Antti” Tero roikkui vatsallaan pukin päällä, eikä uskaltanut liikkua järkytyksestä. Antti poistui hetkeksi oven taakse ja palasi ison laatikon kanssa. Siltä Antti nosti ketjun, jonka päissä oli lukittavat lenkit. Antti alkoi kiinnittää sitä Teron jalkaan, mutta silloin Tero hätääntyi ja yritti paeta. Ennen kuin Tero oli ehtinyt edes ovelle, Antti hyppäsi Teron päälle ja viskasi Teron päin seinää. Tero menetti melkein tajuntansa, ja ennen kuin ehti edes kunnolla toipua tällistä roikkui vatsallaan pukin päällä jalat ja pää lukittuina kettingeillä pukin eri puolille siten että Teron pylly loisti avoinna kuin tarjottimella pukin päällä. Jalat roikkuivat ilmassa pukin molemmin puolin siten, että kettingit kiristivät jalat lattian suuntaan. Kaulaan sidottu lenkki taas pingotti Teron pään toiselle puolelle pukkia. Koska Teron kädet oli sidottu käsiraudoilla, asento oli varsin epämukava. Tero oli täysin avuton.
“Nyt se sitten alkaa” totesi Antti lakonisesti. “teen sinusta seksiorjan, joka tekee kaiken juuri niin kuin haluan, sinulla ei ole enää omaa tahtoa”
“Hei eikö me voitais sopia jotain, mä korvaan sun vaivat, enkä kerro kenellekään jos päästät mut irti” vikisi Tero
“nyt aloitetaan ruoskalla, siitä hyvästä, että yritit vastarintaa”
Julmannäköinen nahkaruoska iski Teron pyllyyn kovempaa kuin Tero olisi ikinä voinut kuvitella.
“Aaaah” Tero huusi täyttä kurkkua.
“Hiljaa, ala laskea, niin päästään eteenpäin. Saat 20 raipaniskua rangaistukseksi vittuilusta, mutta sä lasket iskut, kaikki muut on ylimääräisiä!” Antti komensi
Parin kolmen raipaniskun jälkeen Tero alkoi itkien laskea. Tero ei ollut suojatun elämänsä aikana koskaan kokenut mitään niin tuskallista. Hän oli tosin haaveillut piiskasta, mutta nyt hänestä tuntui kuin koko takapuoli olisi revitty irti.
20 lasketun raipan jälkeen Antti lopetti, astui Teron eteen, ja laski farkkunsa sekä bokserinsa alas. Esille tuli karvojen ympäröimä paksu 25-senttinen ja melko tumma vasemmalle hieman käyrä kulli joka sojotti suoraan Teron nenään. Kullista ja isoista roikkuvista palleista levisi voimakas miehinen tuoksu. Tero käänsi päänsä sivulle ja kysyi itkien ”mitä sinä nyt aijot? Mehän sovittiin vain piiskaamisesta”
“Nyt sä, huora, nuolet mun kullini ja pallini ensin puhtaaksi, sitten sä imet sitä niin kauan kun mä sanon, sitten mä nain sun suutas niin kauan kun tahdon. Ja jos sä yritätkään puraista tai mitään muutakaan typerää, sä toivot ettet olisi syntynytkään, sen lupaan."
Sitten Antti otti Teron hiuksista kiinni saadakseen Teron pään paremmin liikkumaan tahtomallaan tavalla.
“Kieli ulos, huora, nyt alkaa nuoleminen”
Kun Tero epäröi vielä vähän aikaa, Antti läimäytti Teroa poskelle pitäen toisella kädellä hiuksista Teron päätä ilmassa. Isku oli sen verran kova, että Tero ei uskaltanut enää olla tottelematta ja työnsi kielensä ulos.
Nuoltuaan Antin kullia kymmeniä minuutteja eri puolilta kullia ja kiveksiä – Antti ohjasi Teron päätä ja kieltä – Antti vihdoin sanoi ”nyt riittää. Nyt pistetään kulli suuhun. Avaa suu!” Epäröiden Tero avasi suunsa, minne Antti voimakkaalla vedolla tyrkkäsi suurimman osan 25 sentistä. Kullin pää osui Teron kurkkuun sulkien hengitystien, niin että Tero yritti automaattisesti vetää suunsa taaksepäin. Tämä ei kuitenkaan onnistunut, koska Antti oli ottanut Teron molemmista korvista kiinni ja veti niistä Teron päätä toiseen suuntaan. Teron kädet olivat käsiraudoissa selän takana ja kaula oli lukittu remmillä pukkiin, joten Tero ei pystynyt liikuttamaan päätään lainkaan. Antin kulli oli myös sen verran paksu, että Teron oli pakko venyttää suunsa kunnolla auki.
Antti sanoi rauhallisesti: “hengitä nenän kautta, muuten tukehdut”
Tero rimpuili vielä “mm ... mm ...”, mutta se oli turhaa. Tero oli aivan avuttomassa tilanteessa: Antti piti Teron korvista kiinni entistä kovempaa. Vähitellen Tero oivalsi miten pystyi hengittämään nenän kautta.
Sitten Antti komensi: “No niin, Pillu, ala imee mun kullia kielelläsi ja huulillasi”
Tero teki parhaansa, mutta Antti ei ollut tyytyväinen ja alkoi vetämään Teron korvia:
“Ime kunnolla, Pillu, ime!”
Vähitellen Antti alkoi työntämään kulliansa edestakaisin Teron suussa – naimaan Teron suuta. Terosta tämä tuntui varsin tuskalliselta, koska Antin kulli iski Teron kurkkuun.
“Ystävän neuvona, Pillu, anna kurkkusi olla rentona, niin se menee sujuvammin kurkkuun, mulle se nyt on ihan sama, sinne se työntyy kuitenkin” totesi Antti,
ja jatkoi: “niin, pistä huulesi tiukemmin kiinni mun patukkaan, ettei mun tartte ommella niitä kiinni, vitun Pillu”
Vähitellen Antin työnnöt kävivät hurjemmiksi; aina kun Teron huulet alkoivat työntöjen voimasta löystyä, Antti veti Teron korvista lujempaa. Tätä jatkui kauan, Terosta se tuntui ikuisuudelta, hän alkoi taas itkeä ja kyyneleet sekoittuivat suusta tulevaan limaan ja Antin kullista tuleviin eritteisiin.
”Aahh, ihanaa naida poikaa suuhun” myhäili Antti itsekseen
Lopulta Antti laukesi raivoisasti ja mylvien väänsi Teron päätä eri suuntiin, mutta ei päästänyt Teron korvista irti. Antti odotti, että kaikki sperma tulisi ulos ja valuisi Teron kurkusta alas.
“No, niele kaikki, viimeinenkin pisara… hienoa … eikö ollutkin siistiä. Tätä me tehdäänkin sitten usein” totesi Antti ja jatkoi:
“Nyt Pillun pitää kiittää Anttia tästä käsittelystä”
Antti veti vihdoin kullinsa Teron suusta, mutta Tero ei pystynyt sanomaan mitään, vaan rupesi yskimään nesteiden takia, jotka olivat vielä suussa ja kurkussa.
“Voi vittu, sä oot tyhmä, pitääkö mun joka ikinen asia varustaa raipalla” huusi Antti
“...eeei, älä ... köh ... kiitos” Tero vaikeroi hädissään ja jatkoi yskimistään
“No niin, tulihan se sieltä, seuraavan kerran en anna toista tilaisuutta” sanoi Antti
“Nyt sun pitää vielä imeä ja nuolla mun kulli putipuhtaaksi” Antti komensi
Peloissaan Tero ryhtyi tähän nopeasti ja edellisen jälkeen se ei edes tuntunut enää miltään.
Kun Antin kulli oli joka puolelta nuoltu puhtaaksi, Antti poistui huoneesta ja sammutti valot.
Tero odotti pimeässä huoneessa tunteja, välillä itkien; Tero tajusi, ettei kukaan tietäisi missä hän on ja vaikka hän huutaisi kurkkunsa kipeäksi, kukaan ei kuulisi vaikka olisi aivan rakennuksen ulkopuolella. Ja täällä korvessa kukaan ei tulisi edes lähelle rakennusta. Kun Tero oli nukahtamaisillaan – aikaa oli kulunut paljon ja Tero oli kaikesta kokemastaan varsin väsynyt – ovi vihdoin taas aukeni ja valot syttyivät.
Antti astui sisään ja toi Terolle lasin vettä. Tero joi veden hetkessä; hän ei ollut juonut tunteihin.
Tero pyysi lisää, mutta Antti vastasi, että Tero saisi lisää vasta seuraavan toimen jälkeen.
“Nyt koittaa se, mitä varten sä elät: aion panna sua pyllyyn ja sä annat mulle sitä antaumuksella ja levität sen mun käyttöön, onks selvä?”
Tero olikin jo pelännyt, että tämä saattaisi olla vielä edessä, mutta nyt kun se oli selvää, hän vasta tajusi mitä se merkitsi; tulla raiskatuksi pyllyyn.
Tero vaikeroi itkien: “mä pyydän ja rukoilen, älä tee sitä. Mä maksan mitä vaan sä haluat. Nuolen sun kulliasi, mutta ei sinne. Mä en oo homo”
”Jumalauta, väitätsä mua homoksi, häh? Sä kärsit vielä kunnolla jossei sun asenne muutu. Sä oot huora ja sun on parasta tottua siihen ajatukseen.” karjut Antti
“Sulla onkin todella maukkaannäköinen peppu. Kohta nähdään miltä sen keskellä oleva reikä tuntuu kun sitä viilataan ja paukutetaan isän melalla. Sun on parasta ottaa tähän semmoinen positiivinen asenne, muuten sun elämäs täällä mun huorana ja panopuuna on yhtä helvettiä. Sun elämäs tästä lähtien on pelkästään reikien tarjoaminen mun melan käyttöön. Jos mä en oo tyytyväinen palveluksiisi, saat raippaa tai muuta vielä kivuliaampaa, niin että muistat sen koko seuraavan viikon.”
Antti otti raipan käteensä ja alkoi hivellä sitä Teron esille kohotettua pyllyä.
“Nosta pylly ylemmäs ja levitä pakaroita, että pikku pimppireikäsi tulee esille” komensi Antti
Tero yritti tehdä kuten käskettiin, mutta jalat oli sen verran tiukasti kahlittu voimistelupukin eri puolille, että se oli vaikeaa. Samassa raippa sivalsi Tero pakaroita aiheuttaen pistävän kivun. Tero huusi kivusta. Antti komensi Teroa nostamaan pyllynsä takaisin ylemmäs. Peloissaan Tero totteli ja jännitti pakaransa äärimmilleen ylemmäs. Seurasi kaksi uutta iskua, mutta Antti oli ilmeisesti tyytyväinen, koska ei iskenyt useammin. Sen sijaan hän alkoi kouria ja tutkia Teron peppureikää isoilla sormillaan. Antti levitti reikää joka suuntaan ja katsoi välillä syvälle sisään.
”Tiukan näköinen pillu” kehui Antti ”taidat olla neitsyt, mutta se korjataan kohta”
Tätä tutkimista ja kourimista jatkui pitkään, niin että Teroa alkoi kakattamaan, mutta ei uskaltanut sanoa mitään. Kouriminen ei ollut niin kivuliasta kuin piiskaaminen, mutta oli nöyryyttävää maata täysin avuttomana takapuoli levitettynä ilmassa jonkun vieraan miehen tutkittavana. Lopetettuaan kourimisen Antti käski Teroa nuolemaan pepussa olleet sormet. Epäröityään hetken Tero sai kaksi raipaniskua. ”Jos tänne tulee kakkasella pyllyllä, kärsii itse.” Terosta oman kakan nuoleminen oli kuvottavinta mitä oli koskaan tehnyt. Häntä rupesi oksettamaan, mutta ei oksentanut.
”No niin, nyt sun pimppis alkaa olla panokunnossa. Jos sä haluat, että mun patukkani liukuu siellä paremmin, kannattaa nuolla sitä” Kun Tero ei heti reagoinut, Antti siirtyi Teron taakse ja työnsi täydessä komeudessaan olevan kullinsa pään Teron peppuaukolle, joka sojotti ilmaan.
”naidaan sitten kuivana, kyllä se siitä kohta kostuu” sanoi Antti
Antin jalat olivat telineen päällä, joten Antti oli lähes kokonaan Teron yläpuolella. Tero ymmärsi, että nyt on tosi kyseessä ja hätääntyneenä yritti turhaan huutaa apua, mihin Antti reagoi kiskomalla Tero hiuksia.
”Turpa kiinni, nyt pannaan poikaa pyllyyn” Antti mörähti
Teron lopetettua huutamisen, Antti tarttui Teron pakaroihin, levitti niitä ja alkoi työntää täydessä komeudessaan olevaa kulliaan Teron sisään. Tämä sujui ensin melko vaivalloisesti koska Teron peppu ja Antin kulli olivat kuivia. Antilla ei kuitenkaan ollut kiire ja työnsi kulliaan hitaasti, mutta määrätietoisesti aina vain syvemmälle. Tero uskoi halkeavansa ja alkoi taas huutaa, mihin Antti vastasi repimällä korvista. Kun kulli oli niin syvällä kuin se meni, Antti laskeutui makaamaan koko painollaan Teron päälle. Sitten alkoivat Antin työnnöt, jotka olivat aluksi hyvin kivuliaita. Nestettä tuli Antista vain pikkuhiljaa. Vähitellen Antin työnnöt kuitenkin nopeutuivat ja Tero alkoi tottua liikkeeseen. Miellyttävää se ei ollut koska Teron pyllyreikä oli pieni ja muutenkin pelosta kireä. Vastenmielistä oli myös Antin läähätys Teron korvan vieressä ja Antin ajoittaiset nuolaisut Teron niskassa ja korvissa. Vajaan kymmenen minuutin panemisen jälkeen Antti tuli rajusti ja tullessaan huusi kovaa ja työnsi kulliaan aina vain syvemmälle Teron pyllyyn niin että Tero luuli halkeavansa. Antti piti kulliaan Teron pyllyssä pitkään, niin että spermat valuivat kokonaan Teron sisään, ennen kuin veti vehkeensä pois.
”No niin, nyt olisi kiitoksen paikka ja sitten vielä nuollaan mun kulli” Antti totesi.
Itkevä Tero yritti vääntää jonkunlaisen kiitoksen, jonka jälkeen Antti astui Teron eteen ja pakotti nuolemaan kullin. Kakkaspermavaahto maistui kammottavalta, vaikka Tero olikin jo maistanut omaan kakkaansa ja Antin spermaa. Pitkän ja perusteellisen nuolemisen jälkeen Antti ojensi Terolle aikaisemmin lupaamansa vesilasin, minkä Tero joi hetkessä.
”Tässä olikin ensimmäisen päivän anti. Koska vittuilit alussa niin paljon, saat viettää yösi pukilla. Pistetään pyllyyn vielä dildo yöksi. Huomenna aloitetaan sitten oikea koulutus. Susta tulee mun vakihuora. Tarkoituksena on, että sä annat reikääsi himokkaasi ja antaumuksella aina kun mä haluan, eikä tollei parkuen. Se on sun etuoikeutes, että saat jakaa sitä mulle ja nuolla mun kulliani, se sun tulee oppia. Niin, sun omalla pikkupippelillä ei sitten ole tulevaisuudessa mitään tehtävää.”
”Mun tarttis päästä vessaan” Tero anoi nyyhkyttäen.
”Kyllä tää dildo pitää paskat sisällä, älä huolehdi, ja jos kuset niin siinähän makaat itse yön, tosin aamulla saat sitten nuolla pukin puhtaaksi”
Sen jälkeen Antti työnsi Teron pyllyreikään keskikokoisen dildon, jossa on piikikkäitä nystyröitä, jotka estivät dildon liukumisen ulos ilman, että dildon päässä olevasta napista painettiin. Napista laukeava mekanismi nimittäin veti dildon nystyrät sisään ja ulos, siten, että dildon sai kiinnitettyä pyllyyn, niin ettei sitä saanut pois painamatta nappia. Antti työnsi Dildon hyvin syvälle, veti mekanismilla dildon nystyrät ulos, sammutti valot ja poistui. Tero alkoi itkeä. Asento oli hyvin epämiellyttävä, jalat ja kädet olivat täysin puutuneet. Tero ei nukkunut lainkaan. Hän ei tietenkään edes tiennyt mikä vuorokaudenaika oli meneillään. Oli tapahtunut niin paljon, että Teron ajantaju oli kadonnut. Pylly oli sisältä ja ulkoa kuin tulessa. Ja kakkahätä, jota dildo vielä kiihdytti kävi suuremmaksi. Kun Teron mielestä ikuisuus oli kulunut, ovi aukesi ja valot syttyivät jälleen.
jatkuu …
Poika saa pyllyyn
Pyllyä
5
9030
Vastaukset 5
- halla
seuraavan osn voit kirjoittaa KINKY palstalle!
- halla000
seuraavan osan voit kirjoittaa KINKY tai MIESTEN KESKEN palstalle!
- Pyllyä
Ja yhdeksän kuukauden päästä Tero synnytti soman pienen lakimiehen!
LOPPU- woman
Kai se mies käytti kertakäyttöhanskoja?.
- Anonyymi00005
huhhu pitkä teksti saisko tiktok tnassi a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851152
- 73952
- 39631
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?81597- 35581
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste141548No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29544- 45542
Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T14539- 67526