hirveät stringit...

plättä

Kaupassa teinin kanssa riidellään joka kerta näistä "strigeistä".Ne pitäisi kieltää,koska muka kaikilla on ja ei kehtaa olla jossain mummon housuissa.karmean näköistä kun ne näkyy farkkujen alta näitten nykyisten napapaitojen kanssa.Eikä niissä ole alapuolellakaan kangasta kuin pari senttiä,tulee mieleen jotkut seksi-asusteet.ostatteko toiset niitä nuorillenne?

32

9874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti

      Ostan tyttölleni (14v.) stringejä, lähinnä hän on kyllä itse ostanut. Mutta olen antanut ostaa.
      Ne ovat kai nykyajan muotia, eihän sitä voi kieltääkkään, muutenhan meillä kotona sota syntyisikin. Kaikilla omat mielipiteet.

      • Toinen äiti

        Mitä noista riitelemään. Aikansa kutakin, itsekin pidän stringejä. Isompiakin riidan aiheita on maailma pullollaan.


    • ai jai jai

      Tuli mieleen omat riitani - eritoten - isäni kanssa. Ne koskivat useimmiten pukeutumistani. Silloin kun itse olin nuori, vanhemmat näkivät tähtiä mm. liian kireiden farkkujen vuoksi. Et kai ole kaventanut noita salaa, saattoi äitini kysäistä uusista housuistani - jotka olin tietenkin salaa kaventanut!

      Isäni inhosi eräitä ruskeita pikkuvartisia mokkakenkiäni, kutsui niitä nuorisonsuosikeiksi. En tänä päivänä ymmärrä, mikä niissä kengissä oli vikana. Ilmeisesti vain ja ainoastaan se, että nuoret tykkäsivät niistä.

      Kun Beavereita alettiin myydä Helsingin Mariankadulla, oli minunkin pakko saada sellaiset. Mustat ja samettiset, vau. Siitä saakka oli aina kinaa, saisinko muotifarkut vai pelkät Lasso-merkkiset.

      Vanhemmat tulevat aina kiistelemään jälkikasvunsa kanssa vaatetyyleistä. En muuten usko, että vaatteeni miellyttävät isääni vielä nytkään, vaikka olen jo 41 vee. Hän ei vain viitsi enää huomautella...

    • pakkasrouva

      Pienempänä halusin minäkin stringejä, mutta äiti ei suostunut ostamaan. Olivat kuulamma "isompien tyttöjen" alushousuja. Ostin niitä kuitenkin salaa sekä pesin ne itse. Nöyryytys oli valtava, kun äiti kerran löysi stringi-kokoelmani! Totesi vain, että "onpas vähän kangasta". Siitä lähtien sain ostaa mieleisiäni alusvaatteita. Nythän asia on eri, kun lensin pesästä. =)

      Ymmärrän äitejä, jotka eivät halua lapsensa kietoutuvan pelkkiin rihmoihin. Koska minuakin, nuorta ihmistä, ällöttää matalavyötäröisissä piukissa pöksyissä kulkevat teinit, joiden alusrihmat pilkottavat kokonaan, kun he esim. istuvat. No, kun kerran päälysvaatteet on pieniä, niin on oltava myös alusvaatteiden...

    • evian

      se ole kuitenkin parempi että stringien naru näkyy housuista kuin että sieltä pimppa tai peppu pilkottaisi??!! En ymmärrä näitä niuhottajia, joiden mielestä jotkut ALUSHOUSUT voi muka laittaa koko elämän sekaisin!!

      Itse olen jo vuosia käyttänyt vain ja ainoastaan stringejä koska ne ovat päällä mukavammat kuin "mummopöksyt" ja usein myös näitä kauniimpia.

    • blueangeli

      Osta vaan ne stringit! Mitä tuollaisesta tappelemaan? ja mitäköhän ihmeen väliä sillä on jos ne ovat jotenkin seksistiset, kun eihän sitä niukkaa alakangasta sieltä kukaan näe...ja jos asiat ovat jo siinä pisteessä että joku näkee, niin eihän sillä sitten pitäisi olla niin väliä...vai?=) Jos nyt ymmärsit mitä tarkoitin...

    • retiisi

      Juu, hirveän näköistä on, kun nuoret esittelevät stringejään kiskomalla ne mahdollisimman ylös lantiohousuistaan... Mutta ne on nyt muotia, jokaisella pissiksellä pitää olla sellaiset!

      Törkeimmän näköisiä teinit on istuessaan, kun housut jäävät todella alas, ja takapuoli näkyy. No, itsepä ne kai haluavat perseitään esitellä, kai se sitten on kivaa.

      • evian

        näköistä on kyllä kun nelikymppiset ja vanhemmat naiset, jotka LUULEVAT olvansa nuoria vetävät jalkaansa stringit ja lantiohousut (joista stringit siis näkyvät helposti) kuin jos joku nuori pitää näitä vaatteita.


      • Heh
        evian kirjoitti:

        näköistä on kyllä kun nelikymppiset ja vanhemmat naiset, jotka LUULEVAT olvansa nuoria vetävät jalkaansa stringit ja lantiohousut (joista stringit siis näkyvät helposti) kuin jos joku nuori pitää näitä vaatteita.

        Senkin ikärasisti! ;)


      • evian
        Heh kirjoitti:

        Senkin ikärasisti! ;)

        se taitaa olla :) Mutta pitäähän nuoriakin joskus jonkun puolustaa.. vaiko..?! :]


      • Anonyymi

        Eihän niitä jumalauta voi kiskoa kovin ylös sanon minä. Itseä ainakin sattuu kun liian ylhäöllä on. Hiertää ja palovammakin on tullut:|


    • minääää 15

      kui vanha se sun tyttös on?
      mä oon ite ostanu vaatteeni jo monta vuotta. ja käytän stringejä..en kyl todellakaa nosta niit korviin.. sehän on iha naurettavaa. mä vaan yksinkertasesti tykkään käyttää niit.. ne ei oo tiellä tai muuta vastaavaa toisin ku ne tavalliset.
      oon käyttäny todella kauan eikä äitikään siihe mitenkää puutu. ite sitä äklöttää semmone mut kyl se hyväksyy ku tietää et joittenki mielest ne vaan on mukavammat.
      ihmeellistä tää teijän touhu..en ymmärrä.
      sillon kuuluu puuttuu ku ne stringit vedetään korviin asti tahallaan ja muuta sellasta.
      no tää oli mun mielipide

    • Isosisko25vee

      ..ainakin paremman näköiset kuin lantiohousuista pursuilevat mummomallin pökät...pikkusiskoni niitä joutuu käyttämään kun äiti ei muita maksa, ja näyttävät kyllä aika kamalalta..itse käytän stringejä enimmäkseen kesällä, ovat vilpoisat eikä kesähousuista näy läpi pikkareiden rajat!

      • plättä

        ne ei voi olla mukavat päällä ovat niin kapeat alhaalta.Huomasin ostoksilla ollessa että ne materiaalitkin toisissa muistutti melkein jotain muovia.


      • evian
        plättä kirjoitti:

        ne ei voi olla mukavat päällä ovat niin kapeat alhaalta.Huomasin ostoksilla ollessa että ne materiaalitkin toisissa muistutti melkein jotain muovia.

        Kannattaa kokeilla stringejä ennen kuin sanot että ne ovat varmasti epämukavia päällä.

        Voin kokemuksesta sanoa että niin minä kuin siskoni ja äitini olemme myös kaikki ensin ajatelleet ettei tuollainen naru perseessä voi muuta kuin hangata ja olla muutenkin epämukava.

        MUTTA kokeilun jälkeen en itse enää niitä mummopöksyjä jalkaani laittaisi (itse siis kokeilin ensin ja sen jälkeen myös perheen muut naiset:). Myös äitini ja siskoni (varsinkin nuorin) pitävät stringeistä, vaikka käyttävätkin myös "tavallisia" pikkuhousuja. Eli ne todellakin voivat olla ja ovatkin mukavat jalassa.

        Kankaita on muuten niin tavallisia puuvillaisia kuin verkkomateriaalia, kumia tms.. Ihan kuten niissä mummomalleissakin.


      • ...
        plättä kirjoitti:

        ne ei voi olla mukavat päällä ovat niin kapeat alhaalta.Huomasin ostoksilla ollessa että ne materiaalitkin toisissa muistutti melkein jotain muovia.

        kun strigit on oikeen kokoset ne ei paina ollenkaan, ei niitä huomaa! ja mukavampi pitää kireitä housuja tai hameita, koska ei ole ikäviä rajoja perseessä.


      • lissu
        ... kirjoitti:

        kun strigit on oikeen kokoset ne ei paina ollenkaan, ei niitä huomaa! ja mukavampi pitää kireitä housuja tai hameita, koska ei ole ikäviä rajoja perseessä.

        Kyllä ne stringienkin rajat näkyy läpi, ikävä kyllä. Ja vaaleista housuista paistaa selluliitti läpi, jos sellaista sattuu olemaan...


      • Anonyymi
        lissu kirjoitti:

        Kyllä ne stringienkin rajat näkyy läpi, ikävä kyllä. Ja vaaleista housuista paistaa selluliitti läpi, jos sellaista sattuu olemaan...

        On olemassa saumattomia stringejä.


      • Anonyymi
        plättä kirjoitti:

        ne ei voi olla mukavat päällä ovat niin kapeat alhaalta.Huomasin ostoksilla ollessa että ne materiaalitkin toisissa muistutti melkein jotain muovia.

        Ihan kangasta ne kyllä on omaltaodalta ainakin! On niitä jtn ns kumikankaasta tehtyjä mutta muuten on kyllä kaikki ihan samanlaista kangasta kuin muissakin housuissa


    • Stringeistä.......!

      Mä oon 14 vuotias tyttö, enkä pidä tippaakaan stringeistä... En oo koskaan edes kokeillu niitä, eikä mua oikeestaa kiiinnostakkaa... Joten onnex teillä kaikilla vanhemmilla ei oo semmosia stringi-teenejä...

    • Blueangeli

      on jokaisen oma asi käyttääkö stringejä, tangoja vai mitä mummopöksyjä. Mutta ne jotka alkavat stringejä, saatikka niiden käyttäjiä kritisoimaan..eivät itse varmaan edes voi käyttää/vetää niitä korviin! Ei se nyt loppujenlopuksi niin HIRVEÄ näky ole, kun pienet, nätit, teinitytöt niitä housujen alta paljastelevat. Ja tuskin ainakaan pojat sitä pahakseen pistää jos vähän persettä näyttää. Ompahan ainakin JOTAIN NÄYTETTÄVÄÄ! Että nyt kaikki katkerat pullukat, jotka siellä muita arvostelette...Tuntekaa pisto lihassanne..kateudestanne!!!

    • nuori nainen

      Kyllä minusta 14vuotias voi jo päättää millaisia alusvaatteita käyttää, nehän ovat kuitenkin sellainen henk.koht. juttu. Joskus luin asiantuntijan kommenttia stringeistä ja mainitsi että varsinkaan nuorten tyttöjen ei pitäisi käyttää stringejä koska herkät limakalvot voivat hiertyä ym. Eli voihan niistä olla terveyshaittaa jos jatkuvasti käyttää. Eikä ala-astelaisten mielestäni kuulu vielä pukeutua niin että alushousuilla olisi suurta merkitystä.
      Itse olen käyttänyt stringejä nyt pari vuotta mutta kotosalla oleskellessa & menkkojen aikaan voin käyttää vaikka niitä mummopöksyjä.
      Tosiaan, suurempiakin riidanaiheita varmasti on kun teinitytön alkkarit.

    • Mutsi

      Nuorisolle se on jokapäiväinen vaatekappale, niinkuin rintsikat.
      Stringejä on myös tosi hellusia kuten Snoopy ja Nalle Puh.
      Hyviä ostoshetkiä jatkossa. Ei ne stringit oo pakko olla etupuolelta postimerkin kokoisia vaikka takana onkin naru.

    • voi

      Muistaakseni olen ko. asiasta mielipiteeni ilmaissut aikaisemminkin mutta teki mieli laittaa se kerran vielä. Eli Stringit on vain alushousut. Jokainen voi niistä pitää mielipiteensä, se on jokaisen ihan oma juttu pitää tai ei. Kukaan ei ole huora sen takia että pitää niitä. Kukaan ei ole kalkkis jos ei pidä. Minun mielestä on ihan sama vaikka nuori tyttö pitää stringejä että ei esim ohkaisten kesähousujen läpi näy rajat (joista henkilökohtaisesti en pidä).
      TÄRKEINTÄ minusta koko asiassa on se,hyvät vanhemmat, että miksi teidän tyttönne kyseisen vaatekappaleen haluaa? Minä se tätä lapun ja narun yhdistelmää pitää ja tärkeimpänä minä hän pitää itseää. Moni kokeen stringit kovin seksiin liittyvänä.. Oma miesystäväni on aivan innoissaan kun pidän tavallisia "mummo alushousuja" koska pidän suurimman osan ajasta stringejä. Kaikki on ihan siitä kiinni mihin opimme ja totumme.
      Lapsen tulisi kasvaessaan saada teiltä vanhemmilta se rakkaus, huolenpito ja välittäminen että hän ei kokisi tarpeelliseksi ostaa näitä parjattuja alushousuja sen takia että haluaa olla 13 vuotiaana seksikäs tai että haluaa tuntea niitten myötä itsensä joksikin. Tai hakisi sitä huomiota miehiltä mitä omalta isältään ei saa. Syitä on miljoona. On ihan normaalia olla kiinnostunut asioita teininä, on teidän tehtävä vanhempana valmistaa lapsi sopivalla itsetunnolla ja kunnioituksella että yhdet stringit ei aiheuta maailman sotaa kotona.

    • liisa

      stringejä saa pitää jos tykkää...mutta oikeen niskakarvat nousee pystyyn kun näkee langanlaihoja teinityttöjä lantiofarkuissaan ja stringit korvissa...tekis mieli mennä napsauttamaan kuminauhasta ja sanomaan et hei sori sun alushousut näkyy...saisin varmaan komeet naurut päälleni, mutta hoh hoh...

      ok, stringit on ihan kätevät jos ei halua että hameen tai housujen läpi näkyy pikkuhousujen saumat ja reunat...mutta mikäs pointti on käyttää niitä sen takia, että pääasia kunhan näkyvät ja kauas.

      tässä nyt ei valita tuohtunut äiti vaan 25 vuotias opiskelija...käyttänyt stringejä, mutta ei ollu mun juttu...ja mikä noihin mummo kalsareihin tulee, onhan niitä kivan näkösiä pikkareita ihan tavallisissakin tai -malleissa ja nythän on niitä low waist -pikkareitakin ihan just noita lantiohousuja varten.

      kyselin kerran yhdestä liikkeestä että olisko niillä mallistossa noita low waist pikkareita ja tarjos mulle stringejä...nehän vasta näkyykin! käännyin kannoillani ja lähdin pois, jotenkin vaan noinkin hölmö asia rupes ottamaan pannuun.

      ja miksi nyt paasaan täällä stringeistä...täällä koulussa monet ikäiseni (päälle 20v) käyttävät stringejä ja matalavyötäröisiä housuja...mutta käyttäisivät edes puhtaita ja nättejä stringejä eikä mitään harmaaksi kulahtaneita, kiertyneitä ja vääntyneitä jotka näkyy ja kauas. oon kieltäytynyt käyttämästä stringejä jos oikeesti näytän samalta kuin muutkin.

      miespuolisten ystävieni kanssa ollaan moneen otteeseen juteltu näistä 'naisten ja tyttöjen' muotivillityksistä ja kovinkaan monen en oo kuullu sanovan stringejä mitenkään seksikkäiksi tai viehättävän näkösiksi...ainakaan jos ne näkyy. monesti pojatkin on ihan ääneen naureskellu ohi käveleviä tyttöjä stringeissään ja nyrkkelijäkengissään...tykkäävät kumminkin ihan tavallisista, kylläkin seksikkään näköisistä pikkuhousuista ja tavallisista, persoonallisuuden omaavista tytöistä.

      omille muksuilleni ei toivottavasti tarvitse koskaan ostaa stringejä...tai muitakaan muodin mukaan meneviä juttuja. persoonallisuutta kehiin...ei siksi 'kun muillakin'

    • örkki

      Mun mielestä yli kutosluokkalaiset saa käyttää stringejä,jos haluavat. Mutta jos ne pilkkottavat housuista niin kyllä sitten pitäisi puuttua asiaan.

      Stringit ovat mielestäni mukavemmat.

    • mieite

      Siis taas aivan turha ongelma!!!! Voi elämä!! Onhan se nyt hirveemmän näköstä ku jotku ihme mummopöksyt pullottaa housuist ku et stringit näkyy... Kokeilisit ite stringei..

    • äippä35

      sellastahan tää on.. meillä on ainakin 14vuotiaan esikoisen pitänyt saada stringit 12veenä... ja olen ostanut. se kuuluu teini-ikään. enemmän olen "huolissani" siitä kun 7-vuotiaani pyysi ostarilla stringejä... enpäs ostanut...

    • Anonyymi

      No mul on sillee että käytän normaalei alusvaatteita mutta huomasin ekan yläasteenliikkatunnin pukkarissa että melkein kaikilla oli stringit ja jotku topatut liivit ja itelläni on toppiliivejä ja normei pikkareita. Se tuntuu tosi nololta. En ole vielä hankkinu stringei tai topattui liivei koska en uskalla sanoo vanhemmille että haluaisin koittaa....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ostin itselleni muutama vuosikymmen sitten ja voin sanoa että epämukavampia saa hakea... uppoavat etuvakoon ja alkavat haista.. jos seksikkyys on stringeistä kiinni niin olloon... seksikkäin näky on kun kannikkaa näkyy vain vähän...

    • Anonyymi

      Mina en tykkaa erikoisemmin sringeista, se on inhottavia kun nuorilla tytoilla nakyy istuessa persvako, kuten ennen miehille joilla oli housut matalalla. Tama stringimuoti saisi loppu a. Kun olin nuori tytoilla oli housut tiukat pepusta ja housunkaulus oli navan kohdalla, Tama oli minusta seksikasta. Stringit nayttavat hyvalle Jo's jalantie nousee korkealle, roikkuvat stringit ei.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe