Samassa teltassa

M21

Kertomukseni perustuu tositapahtumiin viime juhannuksena tapahtuneesta yllättävästä jutusta. Vain nimet ovat muutettuja.

Olin hyvän kaverini Kimmon ja hänen tyttöystävän Maijun kanssa Kalajoella viettämässä juhannuksta viime kesänä. Pääosan ajasta meni Kimmon kanssa jutellessa ja kännätessä. Maiju jäikin siinä vähän sivuun ja oli melko paljon vain sivusta kuuntelijana. Tulihan heille siinä vähän pientä riitaa kun Maiju olisi halunnut olla enemmän aikaa Kimmon kanssa. Eivät kuitenkaan viitsineet jättää minua yksin viettämään juhannusta.

No kyllä Maijukin siitä leppyi ja humalatilan noustessa hänkin alkoi viihtyä minun ja Kimmon juttuseurassa. Maijulla oli melko lyhyt hame ja olikin vaikea pitää silmiäni erossa noista paljastavista sääristä. Myös toppi oli isoaukkoinen ja rintojen yläosat olivat kivasti ruskettuneet.

Pystytimme teltat, Kimmo ja Maiju omansa ja minä oman telttani. Lähdimme yhdessä tuumin päälavan eteen kuuntelemaan esiintyviä yhtyeitä. Siinähän se ilta sitten menikin mukavasti samalla juodessa.

Joskus ilta yhdentoista aikaan päätimme käydä teltoilla hakemassa lisää juotavaa. Saavuimme telttapaikalle ja huomasimme että minun teltta oli rikkoontuneena maassa. Kyllä siinä pääsi kirosanoja ja Kimmokin oli vähän hämillään, että mitäs nyt. Onneksi teltta ei ollut mikään kallis, ja muut tavarat olivat kuitenkin paikoillaan. Luultavasti joku juoppoporukka oli sen tahallaan rikkonut. No, syyllisiä ei saatu selville.

Sanoin Kimmolle että siirretään telttapaikkoja rauhallisemmalle alueelle. Eli siiryttiin parisataa metriä eri paikkaan. Minun teltasta ei enää saatu kalua, oli siitä niin pahoin putket vääntyneet lytttyyn. Kimmo ehdotti että nukkuisin heidän teltassa, koska autokin oli kilometrin päässä. Maiju myös vastasi tietysti myöntävästi, kyllähän sopu sijaa antaa.

No laitoimme 2-hengen telttaan kolme retkipatjaa limittäin ja nakkasimme kaikkien viltit sinne valmiiksi. Lähdimme takaisin päälavalle katsomaan loppuyön esiintyjiä. Kimmo ja Maiju katosivat jossakin vaiheessa iltaa. Olin yksinäni ja yritin saada iskettyä seuraa tytöistä. En kuitenkaan saanut ketään lähtemään "jatkoille". Pyörin ympäriinsä alueella katsellen lähinnä hyvännäköisiä tytsyjä. Kello oli jotain puoli 2 yöllä ja päätin lähteä teltalle nukkumaan.

Lähestyin telttaamme ja kuulin voihkintaa. Kuuntelin tarkemmin ja tiesin että Kimmo ja Maiju naivat siellä täyttä häkää. Odottelin teltan vieressä melko kiihottuneena istuskellen ja tupakkaa poltellen noin 20 mínuuttia kun äänet lakkasivat. Odotin vielä varmuuden vuoksi 15 minuuttia kunnes menin teltan sisään.

Kimmo kuorsasi ja Maijukin näytti nukkuvan. Näyttivät olevan väsyksissä molemmat kun eivät heränneet tultuani telttaan.

Kimmo nukkui reunassa ja Maiju siinä meidän välissä. Näin en kyllä olisi alunperin kuvitellut olevan. Maiju oli viltin alla alasti takapuoli minuun päin pyllistetynä ja pää Kimmon rintakehän päällä. En pystynyt kuitenkaan malttamaan mieltäni vaan raotin Maijun vilttiä. Mitäs sieltä näkyikään, melko tuoretta spermaa valuva pimpsa, nukkuva sellainen.

Ajattelin että ei, enhän minä nyt kaverini tyttöystävää voi tällä tavoin katsoa. Pillu oli herkullinen puoliposliini ja kiima sai valtaansa minut, sitten päätin laittaa käteni lähemmäs. Sydämeni pamppaili ja hengitykseni värisi. Epäröin hetken ja laitoin etusormeni Maijun häpyhuulille. Painoin hieman sormeani ja se upposi pari senttiä tuohon spermaiseen pilluun. Raotin hieman enemmän häpyhuulia ja katsoin kuinka spermaa pulpahti reiästä noin ruokalusikallinen suoraan käsilleni. Ajattelin että kumma tilanne kun kädessäni oli Kimmon spermaa ja sormeni oli samaan aikaan Maijun pillussa. Maiju nukkui tietämättömänä alasti peppu minuun päin pyllistettynä.

Otin alushousuni toisella kädellä pois, vähän vaikeasti sain ne otettua. Minulla ei ollut vaihtoehtoja kuin ottaa jo valmiiksi spermaisella kädellä kiinni kullistani. Aloitin runkkaamaan itseäni, niin herkullinen tilanne oli. Oli vaikeaa saada hengitys pysymään tasaisena. Otin sormeni pois Maijun pillusta ja katsoin tuota melko avoinna olevaa spermaista reikää. Hivuttauduin lähemmäksi Maijaa ja sain kullini lähelle Maijun pillua. Kosketin kostealla kullillani Maijun spermaista pillua, tuntui että kiihkoni karkaa käsistä. Pelkäsin kuollakseni jos Maiju heräisi. Kortsua en laittanut koska Kimmo oli joskus kertonut minulle että Maiju käyttää e-pillereitä.

Rohkaisin kuitenkin itseni, koska Maiju näytti jo nukkuvan melko sikeästi. Kimmohan nyt nukkui kuin tukki, sen tiesin jo ennastaan. Laitoin kullini Maijun häpyhuulille ja odotin reaktiota, ei mitään. Työnsin niin että terskan pää solahti sisälle, ei inahdustakaan, nyt olin jo voiton puolella, paksuin osa oli jo sisällä. Ainoa häiritsevä tekijä oli vain vapina joka hallitsi minua, koska olin niin kiihottunut ja jännittynyt. Työnsin kullini hitaasti melkein pohjaan asti ja jäin hetkeksi paikoilleen. Maiju nukkui eikä tiennyt mitään.

Tunsin miten lämmin Kimmon sperman liukastama pillu oli. Katsoin kulliani ja huomasin että kiveksiini ja karvoihini oli tarttunut pois valunutta Kimmon spermaa. Aloitin liikutella hitaassa tahdissa kulliani Maijun pillussa. Huomasin että Maijun pää liikkui työntöjeni tahdissa Kimmon rintakehän päällä. Pelotti hieman tuo Maijun pään heiluminen.

Kiihkoni oli kasvamassa yhä kovemmaksi ja Maijun pillu todellakin tuntui liukkaalta. Pillusta tuleva litinä kuulosti kiihottavalta vaikka sekin aiheutti ääntä johon olisi herkempi voinut herätä. Yhtäkkiä Maiju voihkaisi unissaan ja lopetin liikkeen, kullini vain sykki paikallaan Maijun pillussa. Tunsin että lastin lähteminen oli jo melko lähellä, muutaman kunnon työnnön päässä. Tiesin voivani hyvin laueta Maijun sisään, olihan Kimmon spermat jo pilluun laukaistu. Ei ainakaan minun osaltani olisi selittelemistä.

Meinasin aloittaa jälleen työntelemisen kunnes Kimmo kääntyi unissaan ja otti Maijusta kiinni. Sitten Kimmo tukki unissaan kätensä Maijun haraväliin. Ajattelin että nyt jäin kiinni, mutta ei, Kimmo oli onneksi unessa. Katsoin että Kimmon käsi oli vain muutaman sentin päässä pillunhuulista ja miltei kosketti kulliini. Yritin siirtää Kimmon kättä, mutta turhaan, Maijun reidet olivat niin nihkeät ettei käsi siirtynyt pois haaravälistä. Ajattelin että no niin se siitä.

Aloin kuitenkin varovasti työntelemään ja kivekseni osuivat jatkuvasti Kimmon sormiin. En kuitenkaan ajatellut sitä. Kullini alkoi sykkiä ja tiesin että vielä muutama työntö...3...2...1...ja spermani syöksyivät Maijun "nukkuvaan" pilluun. Mikä mahtava tunne! Tuntui kuin silmissä olisi sumentunut. Vedin kullini pois ja spermat valuivat suoraan Kimmon sormille. Ajattelin että luulkoot omaksi spermakseen. Retkipatjassa olikin nyt melko iso lätäkkö spermaa ja pillulimaa joka oli valunut pois. Sitten aloin nukkumaan muina miehinä.

Aamulla heräsin kun joku kömpi ylitseni. Huomasin sen olevan Maiju joka sopersi menevänsä pesulle suihkurakenukseen. Maijulla oli vain maxipitkä harmaa t-paita joka ulottui polvien yläpuolelle. Huomasin ohimennen aamuisilla silmilläni kun Maiju kontti teltasta ulos ettei hänellä ollut alushousuja ja pillun ympärys oli kuivaneessa spermassa. Sitä hän kai lähti pesemään.

Jatkoin Kimmon kanssa unia ja herättiin kaikki noin puolenpäivän aikaan. Krapula vaivasi kaikkia ja lähdimme syömään. Toki ei syöminen oikein krapulassa maittanut vaikka nälkä olikin. Olimme kaikki yhtä "tietämättömiä" tapahtuneesta. Seuraavana yönäkin he taas naiskentelivat, mutta en enää "osallistunut". Kuuntelin vain samalla tapaa teltan ulkopuolella.

Nykyään kuljemme samalla tapaa paljon yhdessä, mutta tilanne ei ole toistunut. -Vielä-

10

27912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N21

      Kiihottava juttu totta tosiaan...Olisinpa ollut leidin paikalla, mielellään hereillä kuitenkin!;)

    • Solidah

      No huh huh ...

      • -?-

        Tuohan on raiskaus!! Ainakin jos asianomaisilta kysyisi...!


      • M21
        -?- kirjoitti:

        Tuohan on raiskaus!! Ainakin jos asianomaisilta kysyisi...!

        ...vie käräjille


      • Lainoppinut
        -?- kirjoitti:

        Tuohan on raiskaus!! Ainakin jos asianomaisilta kysyisi...!

        ...kuules nyt sen verran huonolta tuo sinun tekstisi. Olisi parempi, jos olisit pitänyt tämän väkisinmakaamisen omana tietonasi, annat nuorille pojille huonon esimerkin. Naisen ottaminen ilman hänen suostumustaan on raiskaus.


    • Peku

      Tarinas oli oikeestaan hauska kun kaveris sai mällis sormilleen. En kyllä ois nussinu sitä eukkoo. Olisin kattonut sen persettä ja runkannu!

    • fanisi ;)

      tarinasi oli hieno!!!! ;) luen sen aika useinsen verta hyvä se on!!!! mut on totta että raiskaukselta tuo minustakin vähän haiskahtaa......mutta voisitko silti kirjoittaa toisen saman kaltaisen tarinan?????? =0. mistäs kaupungista olitkaan? heh ihan muuton vain kyselen

    • Erica

      Hyvä stoori! ;)

    • pliide!

      voisitko kirjuuttaa lisää saman kaltaisia seksinovelleja mailiosoitteeseeni? jos antaisin maili osoitteeni?

    • Lisää!

      lisää saman laisia kertomuksia!!!!! vaikka tarinoita ei niin väliä pää-asia että kirjotat lisääää!!!!!janoan kertomuksia/tarinoitasi!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe