Elikkä tuossa kysyttiin parasta pojan nimee,niin nyt vastaavasti:
paras/ihanin tytön nimi johon oot koskaan IKINÄ törmänny?
paras/ihanin tytön nimi?
51
4841
Vastaukset
- juha
omistaa ylivoimaisesti maailman kauneimman nimen(tietty minun mielestäni)
MARIANNE KATARIINA - sweetie
Eveliina,Emilia,Anita!
- -JJ-
Tarkoitatko et kenel mun tapaamist tytöist on ollu kaunein nimi?? hmm....no mikään nyt ei oo oikeen ylitse muiden mut kauneimmat nimet on mun mielest ehottomasti Minttu ja Miia....
Sen nimisii tyttöi en oo kyl viel tavannu... :)- ....!!!!!....
mun etunimi on Minttu ja toinen nimi on Miia =)...ja on mulla vielä kolmaskin nimi...
- man86
....!!!!!.... kirjoitti:
mun etunimi on Minttu ja toinen nimi on Miia =)...ja on mulla vielä kolmaskin nimi...
ehdottomasti paras nimi on Mia ja Marianne on kanssa hyvä nimi
- 884
NOITA ON OLLUT NIIN MONIA
- Juumoiii
man86 kirjoitti:
ehdottomasti paras nimi on Mia ja Marianne on kanssa hyvä nimi
Haha mun nimi on Mia
- jätkä
mä ite pidän kaikist aika "erikoisist" nimist mm . bea ja miina...molemmat ihanan syötävii nimii,niinku ihmisiiki ;)
- Juha
Heidi on numero 1.
- nuorena syntynyt
niin, kun kaverin nimi on heidi ja sen kultsipultsi tasankoapinan nimi on Juha..mikä sattuma
- Juha
nuorena syntynyt kirjoitti:
niin, kun kaverin nimi on heidi ja sen kultsipultsi tasankoapinan nimi on Juha..mikä sattuma
Älä muuta vikise. Heidi on tosi seksikäs nimi ja yleensä kaikki heidit on ihan pirun hyvän näkösiä
- holle
Juha kirjoitti:
Älä muuta vikise. Heidi on tosi seksikäs nimi ja yleensä kaikki heidit on ihan pirun hyvän näkösiä
jenni
- Minääääää
Kukka 😘 se on se nimi.
- Stargate85
...se paras ja ihanin nimi on Katariina.
- mies19
Eerika (ehdoton)
Eveliina
Emilia
Ella
Karoliina
Pauliina
Mirva- pabfb
Eerika on myös nimi.
- jäbä87
No.. Mun mielestä Jutta, on kaikkein kaunein nimi!!! 4-ever :)
- m86
HENNA
- m87
Mitä mieltä ootte nimestä Ida, aivan ihana nimi...
- 883
ONHAN NOITA
- poikaaA
Emilia on kyllä paras, ylivoimaisesti (Ella ja Maria ovat vahvoilla myös)
- Anonyymi
Nii on ja Saimi on kanssa kiva
- Haluanpekkakatariinaa
Pekka-Katariina on kaunis nimi!
Melina
Lotta
Joanna
Emilia
Mun mielestä parhaat- ParhaatTyttöjenNIMET
Jenni
Heidi
Mikaela
Emilia
Vilma
Jasmin - Krapu83
Noita Liisa Annikki Korhonen....ko vaikka? En laittaisi lapselle, enkä aikuisellekaan. Mieluummin vaikka Konsta Aapeli Jeparinen tai Tim Antti Jalo Kivi
- Kjjjhh
Ella
- Krapu83
Ella Vilja Karoliina, siskoni tytöllä nimenä
- Krapu83
Kerran kauan sitten paras ja ihan IN oli Mona. Johtui siitä että sen niminen oli ihastunut muhun syystä joka ei ole vieläkään selvinnyt. Mutta mukavalta se silti tuntui.
- taruavai
No mulle on sanottu että Mulla on ihana/kiva nimi mun nimisiä on niin harvassa eli siis Taru nimisiä.
- hauca.ceellä
Seija, Terttu, Malin, Rauha, Helvi, Marjatta, Ritva, Gudrun, Ingrid, Caisa ceellä.
- ihaniatyttöjennimiä
Peppiina, Vilhelmiina, Manda, Thea, Heidi, Amalia, Ada
- jooeinyoikeesti
VIRPI-IINA
- Anime_homo
Tomoko :3
- 075y88p
Hemuli
- jokuvaa99
Tiinakaisa
- Sofiaonihanparasnimi
Sofia
Ei ainankaan Mea, koska se trakottaa espanjaks kutakuinkin 'kusee'...
- PupuPuuro
Aliisa"Arska"
Silja
Tanja
Eveliina
Siinä parhaita mitä tiiän. - asdfghj123
Vuokko
Ella
Katariina
Eveliina
Pihla
... - juujuuujujujj
tyttöjä:
Milja
Maria
Annika
Anniina
poikia:
Joonas
Elias/Eljas
Akseli/Aleksi
Tomas
Miko
Milos
siinä jotain mitä voisin antaa omalle lapselle nimeksi- Wohoooo
Se tunne ku spottaat tosta listasta oman nimen :,)
henkilökohtainen mielipiteeni on, että kauneimmat naisen nimet ovat ehdottomasti Pommiina ja Birgidda d:eellä
- Anonyymi
Minun mielestäni ei pitäisi olla "parhaita" nimiä, sillä kaikki ovat upeita omalla luovuustasollaan. Eikö niin? Aivan niin. Sinä, joka väität muuta, oletkin aivan väärässä. Anteeksi, nyt, ymmärrän kysymyshuolesi, mutta tässä on minun vastaukseni.
Olenkin jo puhunut. Kiitos, kun sain kommentoida. - Anonyymi
VIOLA, SYLVIA JA SYLVI
- Anonyymi
Melina/Milena 👍🏻 Kaikki nimet ovat kyllä ihania! 😉
- Anonyymi
Peppilotta Sikuriina Rullakartiina Kissanminttu Efraimintytär
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940