paras/ihanin tytön nimi?

Minä vaan

Elikkä tuossa kysyttiin parasta pojan nimee,niin nyt vastaavasti:
paras/ihanin tytön nimi johon oot koskaan IKINÄ törmänny?

51

5077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha

      omistaa ylivoimaisesti maailman kauneimman nimen(tietty minun mielestäni)

      MARIANNE KATARIINA

    • sweetie

      Eveliina,Emilia,Anita!

    • -JJ-

      Tarkoitatko et kenel mun tapaamist tytöist on ollu kaunein nimi?? hmm....no mikään nyt ei oo oikeen ylitse muiden mut kauneimmat nimet on mun mielest ehottomasti Minttu ja Miia....
      Sen nimisii tyttöi en oo kyl viel tavannu... :)

      • ....!!!!!....

        mun etunimi on Minttu ja toinen nimi on Miia =)...ja on mulla vielä kolmaskin nimi...


      • man86
        ....!!!!!.... kirjoitti:

        mun etunimi on Minttu ja toinen nimi on Miia =)...ja on mulla vielä kolmaskin nimi...

        ehdottomasti paras nimi on Mia ja Marianne on kanssa hyvä nimi


      • 884

        NOITA ON OLLUT NIIN MONIA


      • Juumoiii
        man86 kirjoitti:

        ehdottomasti paras nimi on Mia ja Marianne on kanssa hyvä nimi

        Haha mun nimi on Mia


    • jätkä

      mä ite pidän kaikist aika "erikoisist" nimist mm . bea ja miina...molemmat ihanan syötävii nimii,niinku ihmisiiki ;)

    • Juha

      Heidi on numero 1.

      • nuorena syntynyt

        niin, kun kaverin nimi on heidi ja sen kultsipultsi tasankoapinan nimi on Juha..mikä sattuma


      • Juha
        nuorena syntynyt kirjoitti:

        niin, kun kaverin nimi on heidi ja sen kultsipultsi tasankoapinan nimi on Juha..mikä sattuma

        Älä muuta vikise. Heidi on tosi seksikäs nimi ja yleensä kaikki heidit on ihan pirun hyvän näkösiä


      • holle
        Juha kirjoitti:

        Älä muuta vikise. Heidi on tosi seksikäs nimi ja yleensä kaikki heidit on ihan pirun hyvän näkösiä

        jenni


      • Minääääää

        Kukka 😘 se on se nimi.


    • Stargate85

      ...se paras ja ihanin nimi on Katariina.

    • mies19

      Eerika (ehdoton)
      Eveliina
      Emilia
      Ella
      Karoliina
      Pauliina
      Mirva

      • Eerika? Se kirjotetaan 'Erika'. Ja Mirva? Hyi.


      • pabfb

        Eerika on myös nimi.


    • jäbä87

      No.. Mun mielestä Jutta, on kaikkein kaunein nimi!!! 4-ever :)

      • Jutta on yleensä kutsumanimi.


    • m86

      HENNA

    • m87

      Mitä mieltä ootte nimestä Ida, aivan ihana nimi...

    • 883

      ONHAN NOITA

    • poikaaA

      Emilia on kyllä paras, ylivoimaisesti (Ella ja Maria ovat vahvoilla myös)

      • Anonyymi

        Nii on ja Saimi on kanssa kiva


    • Haluanpekkakatariinaa

      Pekka-Katariina on kaunis nimi!

    • Melina
      Lotta
      Joanna
      Emilia
      Mun mielestä parhaat

    • ParhaatTyttöjenNIMET

      Jenni
      Heidi
      Mikaela
      Emilia
      Vilma
      Jasmin

    • Krapu83

      Noita Liisa Annikki Korhonen....ko vaikka? En laittaisi lapselle, enkä aikuisellekaan. Mieluummin vaikka Konsta Aapeli Jeparinen tai Tim Antti Jalo Kivi

    • Kjjjhh

      Ella

      • Krapu83

        Ella Vilja Karoliina, siskoni tytöllä nimenä


    • Krapu83

      Kerran kauan sitten paras ja ihan IN oli Mona. Johtui siitä että sen niminen oli ihastunut muhun syystä joka ei ole vieläkään selvinnyt. Mutta mukavalta se silti tuntui.

    • taruavai

      No mulle on sanottu että Mulla on ihana/kiva nimi mun nimisiä on niin harvassa eli siis Taru nimisiä.

    • hauca.ceellä

      Seija, Terttu, Malin, Rauha, Helvi, Marjatta, Ritva, Gudrun, Ingrid, Caisa ceellä.

      • Caisa? Gudrun? Kamalaa!


    • ihaniatyttöjennimiä

      Peppiina, Vilhelmiina, Manda, Thea, Heidi, Amalia, Ada

      • Thea? Manda? Voi sitä lapsi raukkaa kuka saa sellasen nimen! Kamalaa!


    • jooeinyoikeesti

      VIRPI-IINA

    • Anime_homo

      Tomoko :3

    • 075y88p

      Hemuli

    • jokuvaa99

      Tiinakaisa

    • Sofiaonihanparasnimi

      Sofia

    • Ei ainankaan Mea, koska se trakottaa espanjaks kutakuinkin 'kusee'...

    • PupuPuuro

      Aliisa"Arska"
      Silja
      Tanja
      Eveliina

      Siinä parhaita mitä tiiän.

    • asdfghj123

      Vuokko
      Ella
      Katariina
      Eveliina
      Pihla
      ...

    • juujuuujujujj

      tyttöjä:
      Milja
      Maria
      Annika
      Anniina

      poikia:
      Joonas
      Elias/Eljas
      Akseli/Aleksi
      Tomas
      Miko
      Milos

      siinä jotain mitä voisin antaa omalle lapselle nimeksi

      • Wohoooo

        Se tunne ku spottaat tosta listasta oman nimen :,)


    • henkilökohtainen mielipiteeni on, että kauneimmat naisen nimet ovat ehdottomasti Pommiina ja Birgidda d:eellä

    • Anonyymi

      Minun mielestäni ei pitäisi olla "parhaita" nimiä, sillä kaikki ovat upeita omalla luovuustasollaan. Eikö niin? Aivan niin. Sinä, joka väität muuta, oletkin aivan väärässä. Anteeksi, nyt, ymmärrän kysymyshuolesi, mutta tässä on minun vastaukseni.

      Olenkin jo puhunut. Kiitos, kun sain kommentoida.

    • Anonyymi

      VIOLA, SYLVIA JA SYLVI

    • Anonyymi

      Melina/Milena 👍🏻 Kaikki nimet ovat kyllä ihania! 😉

    • Anonyymi

      Peppilotta Sikuriina Rullakartiina Kissanminttu Efraimintytär

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe