Niin, meillä on FFRoolipelaaminen -sivu, jolla sovimme aina ff roolipeleistä, eli netissä pelaamme (eli ns. näyttelemme ff hahmoja).
Mutta niin asiaan:
Etsisimme muutamaa hahmoa peleihimme. Nimittäin pareja, eli Rinoalle Squall, Beatrixille Rufus, Evil Cloudille Tifa. Eli etsimme siis kolmea uutta pelaajaa, jotka ottaisivat joko Squallin, Rufuksen tai Tifan roolin.
Niin liittykää FFRoolipelaus-tiimiin tästä osoitteesta: http://groups.msn.com/FFRoolipelaaminen/join
ja sitten ilmoittakaa vaikka foorumissa, että olette tulleet juuri tuota hahmon hakemisjuttua varten.
Ja lisäkysymyksiä voitte esittää tän viestin jatkoksi!
Terveisin: Lulu
Etsitään...
5
384
Vastaukset
- Leonhart(ko?)
Nojoo, voisinpa melkein tullakkin pelaileen, siis jos Squall vielä puuttuu.. Pelaatteko tiettyinä aikoina vai ihan vaan tuolla sivulla?
- Lulux
Joo tiettyinä aikoina ja sitte ollaan pelattu tuolla sivulla ja sitten myös Messenger 6.1:lla.
- joni
juu tulin pyytää squallin roolii. eikai se oo varattu?
- Make
mikäs tä tämmönen peli on... toi kuullostaa hauskalta... ja älä luule että oon joku pelle joka haluaa vaan tulla vittuillakseen mukaan... oikeesti haluaisin kokeilla... onko paikkoja vapaana??
- gatjusha
Moi!
Tarkottaako ff siis final fantasya?
Olen tekemässä dokkaria tytöistä ja haluaisin pelin maailman jotenkin mukaan juttuun. Itse olen kerran kurkannut pleikkarimaailmaan (finalfantasyyn), ja näkemäni perusteella liveroolipeli hahmoilla kuulostaa tosi kiehtovalta. Oisko mahdollista kuulla sun kautta lisää, ja esim seurata teidän pelaamista netissä?
Katja ([email protected])
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755