Kumpi olisi parempi? Toiseksi nimeksi tulisi Juhani isin toisen nimen mukaan.
Leo vai Teo
11
430
Vastaukset
- adela
Ehdottomasti Teo. Se on tosi kiva nimi.
- Viivi
Teo tottakai...en ole koskaan aiemmin kuullut mutta kuulostaa tosi nätiltä! Leo on aivan liian kulunut nimi...sitä on liikaa keski-ikäisillä miehillä=)
- Aurora
...Leolle! En tiedä muita keski-ikäisiä (enkä muunkaan ikäisiä) Leoja kuin Lea Lastumäen, ja harkitsin itsekin jossain vaiheessa nimeä Leo.
Ei tuo Teokaan hassumpi ole, kuullostaa ehkä enemmän nimen lyhenteeltä kuin Leo. - Alkup.
Aurora kirjoitti:
...Leolle! En tiedä muita keski-ikäisiä (enkä muunkaan ikäisiä) Leoja kuin Lea Lastumäen, ja harkitsin itsekin jossain vaiheessa nimeä Leo.
Ei tuo Teokaan hassumpi ole, kuullostaa ehkä enemmän nimen lyhenteeltä kuin Leo.Vuosina 00-03 kastettiin 64 Teo-poitsua. On se ihan oikea nimi :)
- Aurora
Alkup. kirjoitti:
Vuosina 00-03 kastettiin 64 Teo-poitsua. On se ihan oikea nimi :)
Juu, tiedän että Teo on oikea nimi, se vaan korvissani KUULLOSTAA enemmän Teodor-nimen lyhennykseltä kuin Leo Leopoldilta. Mutta tosiaan kumpikin ovat oikein kivoja!
- ...
Aurora kirjoitti:
Juu, tiedän että Teo on oikea nimi, se vaan korvissani KUULLOSTAA enemmän Teodor-nimen lyhennykseltä kuin Leo Leopoldilta. Mutta tosiaan kumpikin ovat oikein kivoja!
Kreikaksi tarkoittaa jumalaa (theos)
- annakka
leo on helpompi lausua, teo taas on kivemman kuuloinen :-)
- Vaisnava
Kumpikin on kaunis, mutta itse puollan Teoa... Teo kuuluu niihin lukuisiin nimiin, jotka mielelläni antaisin omalle pojalleni, mutta joista mieheni ei ole innostunut ;)
Joku sanoi tuolla Teon tarkoittavan Jumalaa... luulenpa kumminkin, että kyseessä on lyhenne jostakin Jumalan palvelijaa tarkoittavasta ulkomaalaisesta nimestä. Hienoja merkityksiä, mielestäni. - mummo
se vaan on parempi!
- mama-to-be
..koska kaikki koskaan tuntemani Leo-nimiset on väännetty Leksaksi. Ja se on tosi ruman kuuloinen, Leksa. Iuh...
- Niisku
Leo Juhani on hyvä nimi pojalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803