Eka kerta ulkona

puuta vasten

Olin n.14 vuotias, mutta jo aika kehittyneen näköinen. Rintani oliva edustavat ja kiihotion usein, kun luokkani pojat silloin tällöin puristivat niitä.

Olin tietenkin "äkäinen". Eihän pikkukaupungin tyttö siihen aikaa voinut antaa poikien näpeltää itseään. Kotina sitten usein kaikenlaista kuvitellen, tyydytin itseni uneen.

Eräänä lauantaina, kun vanhempani eivät olleet kotona, laitoin parhaat asuni ylleni, tei upean meikin ja livahdin paikallisen urheuluseuran lavalle tansseihin.

Sain tanssia lähes kok illan, mutta erikoisesti minua kiinnosti eräs minua huomattavasti vanhempi poika, tai oikeastaan mies jo. Hän oli tumma, hiukan kiharahiuksinen. Hänen kasvonsa olivat sellaiset iloisen nauravaiset ja tanssinkin useita pelejä hänen kanssaan. Kun hän illan lopussa pyysi ulos kävelylle, en sanonut mitään, nyökkäsin vaan ja niin askeleemme vei lavaa ympäröivään metsään. Toisesta silmäkulmasta näin, että siellä oli muitakin seikkailijoita ja niin tulin itsekin rohkeammaksi.

Hetken kulutta hän sulki minut tuliseen suudelmaan ja alkoi hyvällä kehoani vaatteiden päältä. Kun hänen kätensä alkoivat menemään hameen alle ja osuivat sukan yläreunassa paljaalle iholleni, säpsähdin hieman. Olin kuitenkin niin huumassa, että pyöritin itseäni voimakkaasti häntä vasten ja kun pojan sormet lopulta hyväillen työntyivät vakooni huokaisiin himosta. Hän ei edes ottanut pikkareita pois jalastani, vaan siityen hiukan, hän otti kädestäni kiinni ja vei sen kullilleen, mikä minusta oli valtavasti paljon suurempi, kuin ne monet esineet mitä sinne olin itse usein onanoidessani vienyt.

Tunsin kosteuteni valuvan reittäni myöten ja työnsin alavartaloan voimakkaasti häntä vasten, kun kyrpä ensimmäisen kerran elämässäni tunkeutui pilluuni.
Se oli valtavan ihan tunne, värisin kiihkosta, enkä edes tajunnut pyytää häntä olemaan varoivainen. Siinä puuta vasten naimme kuin viimeistä päivää ja kun sain valtavan, minua tärisyttävän orgasmin, tunsin kun hän huokaisten vetäisi kalunsa ulos ja laski spermansa karvoilleni. Tunsin sen valuvan sukkieni päällä reittäni myöten, mutta en välittänyt. Olin vihdoinkin saanut sitä mistä olin unelmoinut.

Sen jälkeen hän lyhyesti kertoi olleensa vain käymätiellään siellä, enkä enää koskaan nähnyt sitä ensimmäistä sanjkariani, mutta tosin usein unelmoinut hänestä, nytkin, kun olen jo yli 50-kymppinen aikuisten lasten äiti.

Ihanaa muistella nuoruuttaa

2

5592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

      Minäkin menetin "sen" metsikössä tanssilavan luona 70-luvulla. Se oli ihanaa aikaa. Leikittiin salaa vähän vaikka missä. Ladot, uimakopit, vanhan Volgan takapenkki. Voi, että tuntui kivalta alkaa muistelemaan entisiä, kun luin kirjoituksesi... mutta "Aika entinen ei koskaan enää palaa..."
      Hyvää jatkoa sinulle!

      • ---

        niinpä nykyään saa olla huolissaan jos jonkinlaisista tappavista
        taudeista jos ehkäisy unohtuu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe