Kiinnostaisi tuo eräopaskoulutus. Missä voisi opiskella, onko vaikea päästä, mitä vaaditaan?
Jos olet käynyt kyseisen koulutuksen, kerro kokemuksistasi ja kurssin kannattavuudesta, mielenkiintoisuudesta ja sisällöstä.
Tiedätkö eräopaskoulutuksesta?
4
876
Vastaukset
- Lapin likka
Erä- ja luonto-opaskoulutusta järjestetään ainakin täällä Muoniossa, jossa Kai Hyttinenkin tuon koulutuksen viime vuonna suoritti. Tänä vuonna koulutuksessa on mukana mm. sveitsiläinen nainen, niin että kansainvälisyyttäkin löytyy. Mikäpä voisi olla parempi paikka lukea eräoppaaksi, kuin luonnon kaunis Muonio tunturimaisemine. Käyppä katsomassa www.muonio.fi/luontomatkailu/
Olen varma että saat koulutuspaikan! Ei muuta ko onnea!
T: Paljasjalkainen Muoniolainen - Apina
Mä en itte oo käyny tota koulutust, mut mun faija on ja se kävi sen Pieksämäel Partaharjul, ja kehu aina aivan tolkuttomasti kuinka mahtavaa siel oli..
- Anonyymi
Outdoor academy Kvarnen Kruunupyyssä on ainakin sellainen ettei sitä voi edes koulutukseksi sanoa. Maastossa opettajat istuvat räpläämässä puhelimiaan ja juomassa kaljaa. Mitään ei haluta opettaa sillä jos jotain kysyy niin vastataan vaan "se tulee sitten joskus" Kallista touhua se oli ainakin 2015, maksoi 950€/lukukausi. En suosittele kellekkään enkä käynyt loppuun.
- Anonyymi
Kävin heidän facebook sivuilla, vain 13 arvostelua ja kaikki 100% hyvää. Haiskahtaa melko paljon, he ilmiselvästi poistavat kaikki negat kun noin vähän arvosteluja näkyi.
Se jo antaa aika paljon osviittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165