Kiinnostaisi tuo eräopaskoulutus. Missä voisi opiskella, onko vaikea päästä, mitä vaaditaan?
Jos olet käynyt kyseisen koulutuksen, kerro kokemuksistasi ja kurssin kannattavuudesta, mielenkiintoisuudesta ja sisällöstä.
Tiedätkö eräopaskoulutuksesta?
4
869
Vastaukset
- Lapin likka
Erä- ja luonto-opaskoulutusta järjestetään ainakin täällä Muoniossa, jossa Kai Hyttinenkin tuon koulutuksen viime vuonna suoritti. Tänä vuonna koulutuksessa on mukana mm. sveitsiläinen nainen, niin että kansainvälisyyttäkin löytyy. Mikäpä voisi olla parempi paikka lukea eräoppaaksi, kuin luonnon kaunis Muonio tunturimaisemine. Käyppä katsomassa www.muonio.fi/luontomatkailu/
Olen varma että saat koulutuspaikan! Ei muuta ko onnea!
T: Paljasjalkainen Muoniolainen - Apina
Mä en itte oo käyny tota koulutust, mut mun faija on ja se kävi sen Pieksämäel Partaharjul, ja kehu aina aivan tolkuttomasti kuinka mahtavaa siel oli..
- Anonyymi
Outdoor academy Kvarnen Kruunupyyssä on ainakin sellainen ettei sitä voi edes koulutukseksi sanoa. Maastossa opettajat istuvat räpläämässä puhelimiaan ja juomassa kaljaa. Mitään ei haluta opettaa sillä jos jotain kysyy niin vastataan vaan "se tulee sitten joskus" Kallista touhua se oli ainakin 2015, maksoi 950€/lukukausi. En suosittele kellekkään enkä käynyt loppuun.
- Anonyymi
Kävin heidän facebook sivuilla, vain 13 arvostelua ja kaikki 100% hyvää. Haiskahtaa melko paljon, he ilmiselvästi poistavat kaikki negat kun noin vähän arvosteluja näkyi.
Se jo antaa aika paljon osviittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221