Voisitteko kertoa joitain semmosia hauskoja sanoja joita vois ihan vitsinä sanoa jollekki. Ei mitään rumia tarvi olla.
Solvaus sanoja
15
4804
Vastaukset
- se.
varmaan "vitun apina", "rillikiituri" ja
"pizza naama" siinä pari- pärjää
"fägäri", "fagotti", "paviaani", "vitun spede",
"röörituuppari", "hindelström" - No se
pärjää kirjoitti:
"fägäri", "fagotti", "paviaani", "vitun spede",
"röörituuppari", "hindelström"Tuo röörituuppari oli kyllä paras! Laittakaa vaan vieläki...xD
- Nelluska
Jos jokuu sanoo sulle, et "haista paska" Nii sano takasi "Kyl mä voin haistaa, jos sä maistat"
ja sitten "pakko haistaa, ku sielt päin haisee" :D Ei noi ny mitään hyviä ollu..Tuli vaan mieleen, ku oon joskus niit käyttäny..- damistolli
"Haista paska"
"Pakko haistaa ku sieltä päin tuulee"
"Mitäs paskansit vastatuuleen?"
heko heko! - E.e.e.e.e.e...
damistolli kirjoitti:
"Haista paska"
"Pakko haistaa ku sieltä päin tuulee"
"Mitäs paskansit vastatuuleen?"
heko heko!*voisitsä joskus pitää suus kiinni ni tääl ois joskus ees jonkin aikaa hiljasta?*
*luuseripaska*
*sä oot ihan örkistä*
*sä oot örkin jälkeläinen*
*mitä sä siinä iniset?*
Jos se sanoo: Haista paska, voit vastata:
*haistaisin, jos oisin koira, mutta en ole, niin en haista*
*vaikea haistaa, kun ei ole vessaa lähimaillakaan*
TAI:
*etkö sä sit ite haista?*
- Enemy Of Reality
jotaki legendaarisia ny esim. "kusimulkku", "räkähousu", "kulliturpa", "palliaine" eipä nuo välttämättä erityisen hyviä oo yleisesti mutta mulle ne on vitun legendaarisia...
- tyyppi
ruskean reiän ritari
pallinaama
vitun nuija
ääliö
Tuossapa muutamia ehdotuksia. =) - per saukko
tässä muutamia aika tehokkaita:
-vittunaama
-pikkupillu
-suohirviö
-homonaama
-persenaama
aina tehokkaita on toiseen kohdistuvat loukkaukset, kuten:
-vittu sä haiset
-vittu sun hengitykses haisee
-vittu sä oot ruma jne. - minä vain
ei perkele..nyt tuli meilee..
-Ruskeen reijän ritari
-roikkurevolveri
-meisselin heiluttaja
-jyvä jemmari
-reino
siinä pari mun ja kaveriden legendaarisinta.. - Persbrandtt
Persjalkanen ja sit perään tyypin asuinkunta esim. Persjalkanen stadilainen, persjalkanen savolainen, "sä oot tommonen persjalkanen stadilainen et sä mistään mitään ymmärrä"
- Persbrandtagain
... Tai sit vääräturpa....
Joo jos ei haittaa et tää kommentti tulee tällee 12 vuotta myöhässä nii mul ois yks hyvä. Ootte iha tyhämeit kaikki.
"Pahanilman paskalintu,
väärämieli vainolainen,
juopa tuoppi poronkusta,
poronkustapa hyvinkin!"
CMX - Discoinferno
Huomaa kalevalaisuus.- Anonyymi
No ei sun turvonnu turpakaan mitään ykkösluokan silmänruokaa oo, kaiffari.
Senkin veltto vesipuhveli!
Olet vastuussa tästä senkin virastovamppi!
Älä luovuta, vosu. Kyllä vuosia vanha korppukin löytää jonkun pellen itselleen jonan päivänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664