Solvaus sanoja

No se

Voisitteko kertoa joitain semmosia hauskoja sanoja joita vois ihan vitsinä sanoa jollekki. Ei mitään rumia tarvi olla.

15

4804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.

      varmaan "vitun apina", "rillikiituri" ja
      "pizza naama" siinä pari

      • pärjää

        "fägäri", "fagotti", "paviaani", "vitun spede",
        "röörituuppari", "hindelström"


      • No se
        pärjää kirjoitti:

        "fägäri", "fagotti", "paviaani", "vitun spede",
        "röörituuppari", "hindelström"

        Tuo röörituuppari oli kyllä paras! Laittakaa vaan vieläki...xD


    • Nelluska

      Jos jokuu sanoo sulle, et "haista paska" Nii sano takasi "Kyl mä voin haistaa, jos sä maistat"
      ja sitten "pakko haistaa, ku sielt päin haisee" :D Ei noi ny mitään hyviä ollu..Tuli vaan mieleen, ku oon joskus niit käyttäny..

      • damistolli

        "Haista paska"
        "Pakko haistaa ku sieltä päin tuulee"
        "Mitäs paskansit vastatuuleen?"

        heko heko!


      • E.e.e.e.e.e...
        damistolli kirjoitti:

        "Haista paska"
        "Pakko haistaa ku sieltä päin tuulee"
        "Mitäs paskansit vastatuuleen?"

        heko heko!

        *voisitsä joskus pitää suus kiinni ni tääl ois joskus ees jonkin aikaa hiljasta?*

        *luuseripaska*

        *sä oot ihan örkistä*

        *sä oot örkin jälkeläinen*

        *mitä sä siinä iniset?*

        Jos se sanoo: Haista paska, voit vastata:
        *haistaisin, jos oisin koira, mutta en ole, niin en haista*

        *vaikea haistaa, kun ei ole vessaa lähimaillakaan*
        TAI:
        *etkö sä sit ite haista?*


    • Enemy Of Reality

      jotaki legendaarisia ny esim. "kusimulkku", "räkähousu", "kulliturpa", "palliaine" eipä nuo välttämättä erityisen hyviä oo yleisesti mutta mulle ne on vitun legendaarisia...

    • tyyppi

      ruskean reiän ritari
      pallinaama
      vitun nuija
      ääliö

      Tuossapa muutamia ehdotuksia. =)

    • per saukko

      tässä muutamia aika tehokkaita:
      -vittunaama
      -pikkupillu
      -suohirviö
      -homonaama
      -persenaama
      aina tehokkaita on toiseen kohdistuvat loukkaukset, kuten:
      -vittu sä haiset
      -vittu sun hengitykses haisee
      -vittu sä oot ruma jne.

    • minä vain

      ei perkele..nyt tuli meilee..
      -Ruskeen reijän ritari
      -roikkurevolveri
      -meisselin heiluttaja
      -jyvä jemmari
      -reino
      siinä pari mun ja kaveriden legendaarisinta..

    • Persbrandtt

      Persjalkanen ja sit perään tyypin asuinkunta esim. Persjalkanen stadilainen, persjalkanen savolainen, "sä oot tommonen persjalkanen stadilainen et sä mistään mitään ymmärrä"

    • Persbrandtagain

      ... Tai sit vääräturpa....

    • Joo jos ei haittaa et tää kommentti tulee tällee 12 vuotta myöhässä nii mul ois yks hyvä. Ootte iha tyhämeit kaikki.

    • "Pahanilman paskalintu,
      väärämieli vainolainen,
      juopa tuoppi poronkusta,
      poronkustapa hyvinkin!"
      CMX - Discoinferno

      Huomaa kalevalaisuus.

    • Anonyymi

      No ei sun turvonnu turpakaan mitään ykkösluokan silmänruokaa oo, kaiffari.

      Senkin veltto vesipuhveli!

      Olet vastuussa tästä senkin virastovamppi!

      Älä luovuta, vosu. Kyllä vuosia vanha korppukin löytää jonkun pellen itselleen jonan päivänä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe