Voisitteko kertoa joitain semmosia hauskoja sanoja joita vois ihan vitsinä sanoa jollekki. Ei mitään rumia tarvi olla.
Vastaukset 15
- se.
varmaan "vitun apina", "rillikiituri" ja
"pizza naama" siinä pari- pärjää
"fägäri", "fagotti", "paviaani", "vitun spede",
"röörituuppari", "hindelström" - No se
pärjää kirjoitti:
"fägäri", "fagotti", "paviaani", "vitun spede",
"röörituuppari", "hindelström"Tuo röörituuppari oli kyllä paras! Laittakaa vaan vieläki...xD
- Nelluska
Jos jokuu sanoo sulle, et "haista paska" Nii sano takasi "Kyl mä voin haistaa, jos sä maistat"
ja sitten "pakko haistaa, ku sielt päin haisee" :D Ei noi ny mitään hyviä ollu..Tuli vaan mieleen, ku oon joskus niit käyttäny..- damistolli
"Haista paska"
"Pakko haistaa ku sieltä päin tuulee"
"Mitäs paskansit vastatuuleen?"
heko heko! - E.e.e.e.e.e...
damistolli kirjoitti:
"Haista paska"
"Pakko haistaa ku sieltä päin tuulee"
"Mitäs paskansit vastatuuleen?"
heko heko!*voisitsä joskus pitää suus kiinni ni tääl ois joskus ees jonkin aikaa hiljasta?*
*luuseripaska*
*sä oot ihan örkistä*
*sä oot örkin jälkeläinen*
*mitä sä siinä iniset?*
Jos se sanoo: Haista paska, voit vastata:
*haistaisin, jos oisin koira, mutta en ole, niin en haista*
*vaikea haistaa, kun ei ole vessaa lähimaillakaan*
TAI:
*etkö sä sit ite haista?*
- Enemy Of Reality
jotaki legendaarisia ny esim. "kusimulkku", "räkähousu", "kulliturpa", "palliaine" eipä nuo välttämättä erityisen hyviä oo yleisesti mutta mulle ne on vitun legendaarisia...
- tyyppi
ruskean reiän ritari
pallinaama
vitun nuija
ääliö
Tuossapa muutamia ehdotuksia. =) - per saukko
tässä muutamia aika tehokkaita:
-vittunaama
-pikkupillu
-suohirviö
-homonaama
-persenaama
aina tehokkaita on toiseen kohdistuvat loukkaukset, kuten:
-vittu sä haiset
-vittu sun hengitykses haisee
-vittu sä oot ruma jne. - minä vain
ei perkele..nyt tuli meilee..
-Ruskeen reijän ritari
-roikkurevolveri
-meisselin heiluttaja
-jyvä jemmari
-reino
siinä pari mun ja kaveriden legendaarisinta.. - Persbrandtt
Persjalkanen ja sit perään tyypin asuinkunta esim. Persjalkanen stadilainen, persjalkanen savolainen, "sä oot tommonen persjalkanen stadilainen et sä mistään mitään ymmärrä"
- Persbrandtagain
... Tai sit vääräturpa....
Joo jos ei haittaa et tää kommentti tulee tällee 12 vuotta myöhässä nii mul ois yks hyvä. Ootte iha tyhämeit kaikki.
"Pahanilman paskalintu,
väärämieli vainolainen,
juopa tuoppi poronkusta,
poronkustapa hyvinkin!"
CMX - Discoinferno
Huomaa kalevalaisuus.- Anonyymi
No ei sun turvonnu turpakaan mitään ykkösluokan silmänruokaa oo, kaiffari.
Senkin veltto vesipuhveli!
Olet vastuussa tästä senkin virastovamppi!
Älä luovuta, vosu. Kyllä vuosia vanha korppukin löytää jonkun pellen itselleen jonan päivänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3461395Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan78957Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.79888Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt46706- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9546- 26534
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33498Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 80460
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44435