Lohtaja

hiiiiiu

kertokaa siitä jotain. ketä siellä asuu?

22

6381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-lohtajalainen

      Asuin 90-luvun loppupuolella Lohtajalla opiskelija-asunnossa ja ainakin siellä meno oli välillä aika levotonta! Samoin vieressä oleva kaupungin vuokra-asuntojen porukka aiheutti silloin tällöin rauhattomuutta...Onhan siellä paljon omakotitaloja ja siellä lienee rauhallisempaa? Autoihin kuulemma aika aktiivisesti murtautuvat...Itse en perheeni kanssa muuttaisi Lohtajalle.

      • Girl79

        Mulla on omistus asunto aivan kaupunginasuntojen vieressä, enkä ole havainnut erityistä häirintää..Sekin on niin omasta asenteesta kiinni.Olen asunut nyt 2 vuotta lohtajalla ja olen tykänny. Onhan niitä levottomuuksia joka asuinalueella, jos tarkkaan rupeaa kyttäämään. Voi olla että lohtajallakin on huono maine entisten aikojen takia..Mutta onko sellaista aluetta olemassakaan, jossa saisi olla aivan ilman mitään häiriötä? Tuskin! Kyllähän se riippuu niin naapureistakin, onnekseni mulla on hyvät naapurit ja mukavat sellaiset. Vaikka itsekin joskus biletän ja kavereita käy, niin valituksia en ole heiltä kertaakaan saanut. :) Pitäähän sitä ihmisten antaa elää..eikä takertua jokaikiseen asiaan.


      • Nakkilan Nalle
        Girl79 kirjoitti:

        Mulla on omistus asunto aivan kaupunginasuntojen vieressä, enkä ole havainnut erityistä häirintää..Sekin on niin omasta asenteesta kiinni.Olen asunut nyt 2 vuotta lohtajalla ja olen tykänny. Onhan niitä levottomuuksia joka asuinalueella, jos tarkkaan rupeaa kyttäämään. Voi olla että lohtajallakin on huono maine entisten aikojen takia..Mutta onko sellaista aluetta olemassakaan, jossa saisi olla aivan ilman mitään häiriötä? Tuskin! Kyllähän se riippuu niin naapureistakin, onnekseni mulla on hyvät naapurit ja mukavat sellaiset. Vaikka itsekin joskus biletän ja kavereita käy, niin valituksia en ole heiltä kertaakaan saanut. :) Pitäähän sitä ihmisten antaa elää..eikä takertua jokaikiseen asiaan.

        että sinne


    • sininen

      Lohtaja on yksi kajaanin huonoimmista alueista...
      niissä kaupungin vuokrataloissa asuu rikollisia ja narkkareita ja kaikenlaisia hamppeja...
      en ikinä muuttaisi sinne.

      • ...............

        Meeppäs Tilhitielle asumaan, mitäs sieltä löytyy.

        Totuus on ettei sellaista asuinpaikkaa ole olemassakaan, josta ei joku rikollinen yms. löydy.

        Vai tiedätkö selllaisen PARATIISIN, josta ei löydy yhtään rikollista, narkkaria, juoppoa yms.
        Kerro muillekin..............
        Mä en ainakaan tiedä sellaista paikkaa.
        Rauhassa olen saanut Lohtajalla asua.


      • Nuppix

        Täyttä epäuskottavaa propagandaa jolla ei ole juurikaan siipiä, red bullia tarviisit tueksi ja aika paljon. Rauhallinen on ainakin tämä meidänkatumme, toisella puolella omakotitaloja ja tällä meitin puolella yksi pietarin kaksikerroksinen rivari ja loput omistus asuntoja.

        Sininen muuttuu mustaksi noiden valheidensa kanssa, yksi tai kaksi henkilöä ei alueesta tee huonoa...


    • Mies-81

      Omasta kokemuksesta voin sanoa että todella hyvä paikka asua. 21 vuotta olen asunut enkä hetkeäkään vaihtaisi pois. Porukka on rauhottunut 90-luvun alusta täysin eikä mitään ongelmia ole ollut. Tarhat koulut ja kaupat on lähellä ja taitaapa kirjastokin vielä olla. Herra x:ssä voi käydä turvallisesti tuopilla jos siltä tuntuu! Voin todellakin suositella kaikille.

      • ex-herra

        Onko herra x toiminnassa taas?


    • Tyytyväinen

      Sinne kerrostaloalueelle en muuttaisi mutta esim. Velhontie on oikein rauhallinen.
      Ihan hyvä paikka asua lasten kanssa, kauppa, koulu, neuvola, päiväkoti ja kirjasto lähellä.
      Ja niin kuin moni sanoi kyllä se on omasta aseenteestakin kiinni!!!
      Musta tuntuu että kaupunki kovasti yrittää siistiä aluetta, remontoi vuokrataloja...ei sinne näillä tyhjätasku häiriköillä ole vara kohta enää muuttaa. Tiiä miten suosittu alue on vuosien päästä.

      • Beauty

        Todellakin! Olen samaa mieltä! Lohtajaa kehitetään kokoajan, se on plussaa! Mä en ainakaan oo vielä törmänny hamppeihin, ihan rauhassa saan lenkilläkin käydä ja illalla kävellä kotiin!


    • ite

      Lohtaja on Kajaanin Monaco: puolet asukkaista on ulkomaalaisia ja kukaan ei maksa veroja.

      • q

        Minä ainakin maksan veroja.
        Tosiasia on että veroja maksaa jokainen, ruuan hinnastakin maksetaan veroja.

        Olen asunut kohta kolme vuotta Lohtajalla ja ihan rauhassa olen saanut asua.

        Lohtaja on kuulemma ollut levotonta aluetta aikoinaan, mutta rauhoittunut.

        Totuus on tosiaan, että joka asuinalueella on omat rötöstelijänsä. Aivan turhaan haukut Lohtajaa.


      • lohtajalainen

        "Lohtaja on Kajaanin Monaco: puolet asukkaista on ulkomaalaisia ja kukaan ei maksa veroja."

        Lohtajalla tosin ei asu montakaan ulkomaalaista. Aika monet sekoittavat Huuhkajavaaran/Pikku-Ketun ja Lohtajan. Lohtaja on kaupungista eteläänpäin meneessä oikealla, ABC:n takana. :)


      • löpppö
        lohtajalainen kirjoitti:

        "Lohtaja on Kajaanin Monaco: puolet asukkaista on ulkomaalaisia ja kukaan ei maksa veroja."

        Lohtajalla tosin ei asu montakaan ulkomaalaista. Aika monet sekoittavat Huuhkajavaaran/Pikku-Ketun ja Lohtajan. Lohtaja on kaupungista eteläänpäin meneessä oikealla, ABC:n takana. :)

        Kyllä täällä on ihan työssäkäyvää ja veronsa maksavaa porukkaa.


      • näin on
        lohtajalainen kirjoitti:

        "Lohtaja on Kajaanin Monaco: puolet asukkaista on ulkomaalaisia ja kukaan ei maksa veroja."

        Lohtajalla tosin ei asu montakaan ulkomaalaista. Aika monet sekoittavat Huuhkajavaaran/Pikku-Ketun ja Lohtajan. Lohtaja on kaupungista eteläänpäin meneessä oikealla, ABC:n takana. :)

        Ainoastaan julkisella sektorilla maksetaan veroa joka kuukaudelta, koska ainoastaan julkisella sektorilla maksetaan palkkaa joka kuukaudelta.


      • Matti Meikäläinen
        näin on kirjoitti:

        Ainoastaan julkisella sektorilla maksetaan veroa joka kuukaudelta, koska ainoastaan julkisella sektorilla maksetaan palkkaa joka kuukaudelta.

        On se kumma että toisten ihmisten asiat ja elämä kuuluu muille ihmisille.


      • tryG
        Matti Meikäläinen kirjoitti:

        On se kumma että toisten ihmisten asiat ja elämä kuuluu muille ihmisille.

        siellä asui tosi häirikkö sekopää, kännikala Olli !
        nyt on rauhaisaa, kun Lohtajalla ; )


      • omakotiON
        lohtajalainen kirjoitti:

        "Lohtaja on Kajaanin Monaco: puolet asukkaista on ulkomaalaisia ja kukaan ei maksa veroja."

        Lohtajalla tosin ei asu montakaan ulkomaalaista. Aika monet sekoittavat Huuhkajavaaran/Pikku-Ketun ja Lohtajan. Lohtaja on kaupungista eteläänpäin meneessä oikealla, ABC:n takana. :)

        tänään kävin absilla ja lohtajalle ja mitäs tuli vastaan...MAMUJA
        kerrostaloissa avokkeja, huumehörhöjä, yv.äitejä ja juoppoja. ei ikinää enää lohtajalle.


      • aivan liikaa mamuja
        omakotiON kirjoitti:

        tänään kävin absilla ja lohtajalle ja mitäs tuli vastaan...MAMUJA
        kerrostaloissa avokkeja, huumehörhöjä, yv.äitejä ja juoppoja. ei ikinää enää lohtajalle.

        se on. Yhtä paljon mamuja kuin Itä-keskuksessa Helsingissä väestöstä.


      • Onnelan Ahmed
        aivan liikaa mamuja kirjoitti:

        se on. Yhtä paljon mamuja kuin Itä-keskuksessa Helsingissä väestöstä.

        Mamut pelastaa Kajaanin, ei mene eurot Kajaanin asukkaiden ylenmääräisiin juopotteluihin, kun mamuset saavat ajokortteja,autoja,uusia vaatteita ja muuta luxusta. Olkaamme vieraanvaraisia ja auttakaamme pakolaispoloisia, joilla ei ole juuri mitään, mutta onneksi joka jepellä on uudet untuvatakit merkkiliikkeistä ettei tarvii palella kylmässä Kajaanissa.


      • Nuppix

        Kerro missä kohti pitäs hymyn tulla esiin?


      • Nuppix
        omakotiON kirjoitti:

        tänään kävin absilla ja lohtajalle ja mitäs tuli vastaan...MAMUJA
        kerrostaloissa avokkeja, huumehörhöjä, yv.äitejä ja juoppoja. ei ikinää enää lohtajalle.

        Ne osaa katsos tulla ABC:lle jopa niinkin kaukaa kuin huuhkajanvaaran puolelta, täydellisyyttä taidat etsiä kun jopa avopuolisot eivät kelpaa. Ehkäpä sun pitäisi itse muuttaa ajattelu tapaasi tuomitsevasta hymyileväksi. Jaksat hymyillä ja olla hyvällä tuulella niin se myös tarttuu. Huumehörhötkin pystyt tunnistamaan, kysynkin mistä?

        Vaatetus voi olla jopa normaalia parempaa, autot normaalia autokantaa ja oman riippuvuuden esiin tuonti 0%, käytöksestä ehkä mutta harvoin. Enemmän aiheuttaa vaivaa tämä laillinen huume alkoholi jota jonotetaan la joskus vielä 21:15 koska ollaan saatu ostokset syliin ennen yhdeksää.

        Joten hyvä trolli, älä puhu mistä et tiedä, joskus avaaminen voi olla omalle itselle kohtalokasta...voi menettää maineensa kun upealla asuinalueellasi kännissä haukut kaikki naapurit ja perään puhelimessa sukulaiset...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe