Lohtaja

hiiiiiu

kertokaa siitä jotain. ketä siellä asuu?

22

5846

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-lohtajalainen

Asuin 90-luvun loppupuolella Lohtajalla opiskelija-asunnossa ja ainakin siellä meno oli välillä aika levotonta! Samoin vieressä oleva kaupungin vuokra-asuntojen porukka aiheutti silloin tällöin rauhattomuutta...Onhan siellä paljon omakotitaloja ja siellä lienee rauhallisempaa? Autoihin kuulemma aika aktiivisesti murtautuvat...Itse en perheeni kanssa muuttaisi Lohtajalle.

• Girl79

Mulla on omistus asunto aivan kaupunginasuntojen vieressä, enkä ole havainnut erityistä häirintää..Sekin on niin omasta asenteesta kiinni.Olen asunut nyt 2 vuotta lohtajalla ja olen tykänny. Onhan niitä levottomuuksia joka asuinalueella, jos tarkkaan rupeaa kyttäämään. Voi olla että lohtajallakin on huono maine entisten aikojen takia..Mutta onko sellaista aluetta olemassakaan, jossa saisi olla aivan ilman mitään häiriötä? Tuskin! Kyllähän se riippuu niin naapureistakin, onnekseni mulla on hyvät naapurit ja mukavat sellaiset. Vaikka itsekin joskus biletän ja kavereita käy, niin valituksia en ole heiltä kertaakaan saanut. :) Pitäähän sitä ihmisten antaa elää..eikä takertua jokaikiseen asiaan.

• Nakkilan Nalle
        Girl79 kirjoitti:

Mulla on omistus asunto aivan kaupunginasuntojen vieressä, enkä ole havainnut erityistä häirintää..Sekin on niin omasta asenteesta kiinni.Olen asunut nyt 2 vuotta lohtajalla ja olen tykänny. Onhan niitä levottomuuksia joka asuinalueella, jos tarkkaan rupeaa kyttäämään. Voi olla että lohtajallakin on huono maine entisten aikojen takia..Mutta onko sellaista aluetta olemassakaan, jossa saisi olla aivan ilman mitään häiriötä? Tuskin! Kyllähän se riippuu niin naapureistakin, onnekseni mulla on hyvät naapurit ja mukavat sellaiset. Vaikka itsekin joskus biletän ja kavereita käy, niin valituksia en ole heiltä kertaakaan saanut. :) Pitäähän sitä ihmisten antaa elää..eikä takertua jokaikiseen asiaan.

että sinne

• sininen

Lohtaja on yksi kajaanin huonoimmista alueista...
      niissä kaupungin vuokrataloissa asuu rikollisia ja narkkareita ja kaikenlaisia hamppeja...
      en ikinä muuttaisi sinne.

• ...............

Meeppäs Tilhitielle asumaan, mitäs sieltä löytyy.

Totuus on ettei sellaista asuinpaikkaa ole olemassakaan, josta ei joku rikollinen yms. löydy.

Vai tiedätkö selllaisen PARATIISIN, josta ei löydy yhtään rikollista, narkkaria, juoppoa yms.
        Kerro muillekin..............
        Mä en ainakaan tiedä sellaista paikkaa.
        Rauhassa olen saanut Lohtajalla asua.

• Nuppix

Täyttä epäuskottavaa propagandaa jolla ei ole juurikaan siipiä, red bullia tarviisit tueksi ja aika paljon. Rauhallinen on ainakin tämä meidänkatumme, toisella puolella omakotitaloja ja tällä meitin puolella yksi pietarin kaksikerroksinen rivari ja loput omistus asuntoja.

Sininen muuttuu mustaksi noiden valheidensa kanssa, yksi tai kaksi henkilöä ei alueesta tee huonoa...

• Mies-81

Omasta kokemuksesta voin sanoa että todella hyvä paikka asua. 21 vuotta olen asunut enkä hetkeäkään vaihtaisi pois. Porukka on rauhottunut 90-luvun alusta täysin eikä mitään ongelmia ole ollut. Tarhat koulut ja kaupat on lähellä ja taitaapa kirjastokin vielä olla. Herra x:ssä voi käydä turvallisesti tuopilla jos siltä tuntuu! Voin todellakin suositella kaikille.

• ex-herra

Onko herra x toiminnassa taas?

• Tyytyväinen

Sinne kerrostaloalueelle en muuttaisi mutta esim. Velhontie on oikein rauhallinen.
      Ihan hyvä paikka asua lasten kanssa, kauppa, koulu, neuvola, päiväkoti ja kirjasto lähellä.
      Ja niin kuin moni sanoi kyllä se on omasta aseenteestakin kiinni!!!
      Musta tuntuu että kaupunki kovasti yrittää siistiä aluetta, remontoi vuokrataloja...ei sinne näillä tyhjätasku häiriköillä ole vara kohta enää muuttaa. Tiiä miten suosittu alue on vuosien päästä.

• Beauty

Todellakin! Olen samaa mieltä! Lohtajaa kehitetään kokoajan, se on plussaa! Mä en ainakaan oo vielä törmänny hamppeihin, ihan rauhassa saan lenkilläkin käydä ja illalla kävellä kotiin!

• ite

Lohtaja on Kajaanin Monaco: puolet asukkaista on ulkomaalaisia ja kukaan ei maksa veroja.

• q

Minä ainakin maksan veroja.
        Tosiasia on että veroja maksaa jokainen, ruuan hinnastakin maksetaan veroja.

Olen asunut kohta kolme vuotta Lohtajalla ja ihan rauhassa olen saanut asua.

Lohtaja on kuulemma ollut levotonta aluetta aikoinaan, mutta rauhoittunut.

Totuus on tosiaan, että joka asuinalueella on omat rötöstelijänsä. Aivan turhaan haukut Lohtajaa.

• lohtajalainen

"Lohtaja on Kajaanin Monaco: puolet asukkaista on ulkomaalaisia ja kukaan ei maksa veroja."

Lohtajalla tosin ei asu montakaan ulkomaalaista. Aika monet sekoittavat Huuhkajavaaran/Pikku-Ketun ja Lohtajan. Lohtaja on kaupungista eteläänpäin meneessä oikealla, ABC:n takana. :)

• löpppö
        lohtajalainen kirjoitti:

"Lohtaja on Kajaanin Monaco: puolet asukkaista on ulkomaalaisia ja kukaan ei maksa veroja."

Lohtajalla tosin ei asu montakaan ulkomaalaista. Aika monet sekoittavat Huuhkajavaaran/Pikku-Ketun ja Lohtajan. Lohtaja on kaupungista eteläänpäin meneessä oikealla, ABC:n takana. :)

Kyllä täällä on ihan työssäkäyvää ja veronsa maksavaa porukkaa.

• näin on
        lohtajalainen kirjoitti:

Ainoastaan julkisella sektorilla maksetaan veroa joka kuukaudelta, koska ainoastaan julkisella sektorilla maksetaan palkkaa joka kuukaudelta.

• Matti Meikäläinen
        näin on kirjoitti:

Ainoastaan julkisella sektorilla maksetaan veroa joka kuukaudelta, koska ainoastaan julkisella sektorilla maksetaan palkkaa joka kuukaudelta.

On se kumma että toisten ihmisten asiat ja elämä kuuluu muille ihmisille.

• tryG
        Matti Meikäläinen kirjoitti:

On se kumma että toisten ihmisten asiat ja elämä kuuluu muille ihmisille.

siellä asui tosi häirikkö sekopää, kännikala Olli !
        nyt on rauhaisaa, kun Lohtajalla ; )

• omakotiON
        lohtajalainen kirjoitti:

tänään kävin absilla ja lohtajalle ja mitäs tuli vastaan...MAMUJA
        kerrostaloissa avokkeja, huumehörhöjä, yv.äitejä ja juoppoja. ei ikinää enää lohtajalle.

• aivan liikaa mamuja
        omakotiON kirjoitti:

kerrostaloissa avokkeja, huumehörhöjä, yv.äitejä ja juoppoja. ei ikinää enää lohtajalle.

se on. Yhtä paljon mamuja kuin Itä-keskuksessa Helsingissä väestöstä.

• Onnelan Ahmed
        aivan liikaa mamuja kirjoitti:

se on. Yhtä paljon mamuja kuin Itä-keskuksessa Helsingissä väestöstä.

Mamut pelastaa Kajaanin, ei mene eurot Kajaanin asukkaiden ylenmääräisiin juopotteluihin, kun mamuset saavat ajokortteja,autoja,uusia vaatteita ja muuta luxusta. Olkaamme vieraanvaraisia ja auttakaamme pakolaispoloisia, joilla ei ole juuri mitään, mutta onneksi joka jepellä on uudet untuvatakit merkkiliikkeistä ettei tarvii palella kylmässä Kajaanissa.

• Nuppix

Kerro missä kohti pitäs hymyn tulla esiin?

• Nuppix
        omakotiON kirjoitti:

Ne osaa katsos tulla ABC:lle jopa niinkin kaukaa kuin huuhkajanvaaran puolelta, täydellisyyttä taidat etsiä kun jopa avopuolisot eivät kelpaa. Ehkäpä sun pitäisi itse muuttaa ajattelu tapaasi tuomitsevasta hymyileväksi. Jaksat hymyillä ja olla hyvällä tuulella niin se myös tarttuu. Huumehörhötkin pystyt tunnistamaan, kysynkin mistä?

Vaatetus voi olla jopa normaalia parempaa, autot normaalia autokantaa ja oman riippuvuuden esiin tuonti 0%, käytöksestä ehkä mutta harvoin. Enemmän aiheuttaa vaivaa tämä laillinen huume alkoholi jota jonotetaan la joskus vielä 21:15 koska ollaan saatu ostokset syliin ennen yhdeksää.

Joten hyvä trolli, älä puhu mistä et tiedä, joskus avaaminen voi olla omalle itselle kohtalokasta...voi menettää maineensa kun upealla asuinalueellasi kännissä haukut kaikki naapurit ja perään puhelimessa sukulaiset...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe