MIKÄ on se puh numero mistä saa puhelinnumeron...

miia

omistajan selville. mulle kun on tullut oudosta numerosta soittoja ja haluaisin selvittää kenen numero se on. eix ollut joku texti viesti hommeli sellanen??

7

2612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilvi

täs on ainaki yx 16400 ja sit on 16505

• 16400

kirjota viestiin FIND sekä se puhelinnumero
      ja lähetä se tohon numetoon 16400.
      Tai soita 118 saa sen sieltäkin.

• Jussi

Kirjoita esim seuraavasti
        FIND_040335022

eli _ on välilyönti ja sitten vaan perään se numero, jonka omistajan haluat tietää. Lähetä txt-viesti numeroon 16400. Paluuviestissä tulee puhelimennumeron haltija.

• tosi tietoa
        Jussi kirjoitti:

Kirjoita esim seuraavasti
        FIND_040335022

eli _ on välilyönti ja sitten vaan perään se numero, jonka omistajan haluat tietää. Lähetä txt-viesti numeroon 16400. Paluuviestissä tulee puhelimennumeron haltija.

Ei nykyisin tarvitse enää kirjoittaa sanaa Find, riittää pelkkä numero tai nimi.

Siks toisekseen tohon Findiin ei IKINÄ ole kirjoitettu Find-sanan jälkeen heti alaviivaa ja sit perään numeroa: siis tämä on väärin FIND_0331234567 ja tämä oikea tapa joskin vanhentunut FIND 0331234567, nykyisin riittääkin siis tämä: 0331234567

älkää kyselkö mikä suuntanumero on 033 sillä sellaista ei ole olemassakaan, kunhan heitin omasta päästä vain esimerkin vuoks.

• Jussi
        tosi tietoa kirjoitti:

Ei nykyisin tarvitse enää kirjoittaa sanaa Find, riittää pelkkä numero tai nimi.

Siks toisekseen tohon Findiin ei IKINÄ ole kirjoitettu Find-sanan jälkeen heti alaviivaa ja sit perään numeroa: siis tämä on väärin FIND_0331234567 ja tämä oikea tapa joskin vanhentunut FIND 0331234567, nykyisin riittääkin siis tämä: 0331234567

älkää kyselkö mikä suuntanumero on 033 sillä sellaista ei ole olemassakaan, kunhan heitin omasta päästä vain esimerkin vuoks.

mähän kirjoitin että se alaviiva merkkaa välilyöntiä, korostin sillä vaan sitä väliä.

• tarvita
        Jussi kirjoitti:

mähän kirjoitin että se alaviiva merkkaa välilyöntiä, korostin sillä vaan sitä väliä.

Siis pointtini oli ettei koko Find-sanaa enää tarvita, pelkkä nimi tai numero riittää ja sen kun lähettää numeroon 16400 niin saa haluamansa tiedot. Siis tällä tavoin Find on yhteinäistänyt käytäntöä muiden numeropalveluiden kanssa (Eniro, Buumi 118, Numeronetti jne.), ei niissäkään tarvita mitään erityisiä Findin tyyppisiä hakusanoja.

• Auttavaiset

112, sieltä pojat tulee vauhdilla ja antaa taatusti kyytiä;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe