Melko usen on syntynyt keskustelua Lumoavista
silmistä. Olen kuullut jonkun sanovan näin hänen
silmäsä ovat lumonneet minut, Sitten sanotaan
vielä että silmät ovat sielun peili, ja on hyvin
monta ilmaisu muotoa.
Usein takerrutaan Silmien väriin, Sanotaan jos
joku on hyvin herkkä uskoinen, Niin hän sinisilmäinen, Taas Alpiino on usemmin puna silmäinen. Taas harmaista sanotan että hänen silmissään on Teräksen kiilto. Mustat silmät ovat
Kuulema lumoavat, Mutta Ruskea on yleinen väri.
Vihreä silmäistä sanotaan Pantterin kaltaiseksi.
Kysymys? kuvaavatko silmien värin mitenkään
ihmisen perus luonnetta, Vai Ovatko sanonnat vain kansan keksimää tarua, Onko tässä asiassa yhtään
totta?
Ystävyydellä Aramis ::
Silmien lumoava vaikutus
13
2783
Vastaukset
- Chanted
Kyllä se ainakin pitää paikkansa että lähes mustat/aivan tummanruskeat silmät lumoavat. Ainakin minut on lumottu sellaisilla silmillä, niihin jotenkin uppoaa ja sen jälkeen olenkin sulaa vahaa. Monta kertaa olen törmännyt tällaisiin tummiin silmiin eri ihmisten kanssa. Aina ne ovat yhtä lumoavat ja kauniit, seesteiset ja samalla niin kirkkaat ja syvät.
Olen myös tuntenut erään miehen jolla oli aivan tummansiniset silmät, mustikan väriset. Hänen katseessaan oli voimaa ja itseluottamusta sekä outoa rauhallisuutta ja turvallisuuden tunnetta.
Luulen että ihmisille annetaan sellaiset silmät kuin on hänen sielunsakin. Olet siis oikeassa Aramis, silmät ovat sielun peili.
Rauhaa rakastaen.
-Chanted- einari
Mä taas tunnen esimerkkinä kaks ruskeasilmäistä jotka on luonteeltaa ihan erilaiset. Toinen on rauhallinen ja toinen on vähemmän rauhallinen :). Että omasta puolesta voin sanoo että tol silmien värillä ei välttämättä oo niin suurta merkitystä luonteesee. Mut tosin olosuhteet muokkaa ihmistä.
Ite oon ajatellu asiaa niin että se silmien kirkkaus mistä mainitsit on se salaisuus siihen peilaamiseen. Sellaset silmät mitkä tuikkii lapsenomaisesti vois kuvastaa rakastavaa/onnellista sielua ja mattapintainen on kuvastaa sielua millä on ongelmia/äskeisen vastakohta. - Aramis
Käydessäni optikolla, Niin Optikko kertoi minulle näin Olen nähnyt Tuhansia silmiä urani aikana
mutta nyt näen täydellisen vihreän värin, joka on
ainoa koko urani aikana, Siksi kysyn onko vihreällä mitään luonnetta ilmaisevaa, Joka voisi
kertoa jotain luonteesta? Sen asianhan tuntee
parhaiten Chanted!
Ystävyydellä Aramis :: - Chanted
Aramis kirjoitti:
Käydessäni optikolla, Niin Optikko kertoi minulle näin Olen nähnyt Tuhansia silmiä urani aikana
mutta nyt näen täydellisen vihreän värin, joka on
ainoa koko urani aikana, Siksi kysyn onko vihreällä mitään luonnetta ilmaisevaa, Joka voisi
kertoa jotain luonteesta? Sen asianhan tuntee
parhaiten Chanted!
Ystävyydellä Aramis ::Olen tavannut yhden ainoan vihreäsilmäisen ihmisen, naisen. En tiedä minkä sävyiset silmät sinulla on Aramis, mutta tällä tuntemallani naisella ne ovat vaaleanvihreät. Kuitenkin niin että ne ovat todellakin vihreät eivätkä harmaanvihreät kuten yleensä.
Hänen luonteensa on mielenkiintoinen. Hän omistautuu tosissaan niille asioille jotka ovat hänelle tärkeitä, tällä tarkoitan ettei kukaan tai mikään tule hänen päätöksiään horjuttamaan jos hän on jotain oikeasti päättänyt.
Hän on lempeä ja ystävällinen, mutta suuttuessaan tulta ja tappuraa. Hän on iloinen sosiaalinen ihminen. Suru saa hänet olemaan yksin, jotenkin kaukainen. Aivan kuin hän haluaisi etäisyyttä läheisiinsä ja ystäviinsä. Ilmeisesti hänen on käsiteltävä vaikeat ja kipeät asiat ensin yksin omassa päässään.
Kaiken kaikkiaan häntä voisi luonnehtia sanalla 'omistautuja'.
Minkä sävyiset silmät sinulla on Aramis?
Laguunin turkoosinvihreät vai Jaden terävänsävyiset vihreät?
Terveisin
-Chanted - Aramis
Chanted kirjoitti:
Olen tavannut yhden ainoan vihreäsilmäisen ihmisen, naisen. En tiedä minkä sävyiset silmät sinulla on Aramis, mutta tällä tuntemallani naisella ne ovat vaaleanvihreät. Kuitenkin niin että ne ovat todellakin vihreät eivätkä harmaanvihreät kuten yleensä.
Hänen luonteensa on mielenkiintoinen. Hän omistautuu tosissaan niille asioille jotka ovat hänelle tärkeitä, tällä tarkoitan ettei kukaan tai mikään tule hänen päätöksiään horjuttamaan jos hän on jotain oikeasti päättänyt.
Hän on lempeä ja ystävällinen, mutta suuttuessaan tulta ja tappuraa. Hän on iloinen sosiaalinen ihminen. Suru saa hänet olemaan yksin, jotenkin kaukainen. Aivan kuin hän haluaisi etäisyyttä läheisiinsä ja ystäviinsä. Ilmeisesti hänen on käsiteltävä vaikeat ja kipeät asiat ensin yksin omassa päässään.
Kaiken kaikkiaan häntä voisi luonnehtia sanalla 'omistautuja'.
Minkä sävyiset silmät sinulla on Aramis?
Laguunin turkoosinvihreät vai Jaden terävänsävyiset vihreät?
Terveisin
-ChantedEmeraldhan kuvaa luonon vihreyttä. Olisinhan minä hieman utelias ja kysyisin mitä sinun sielusi
peili edustaa? Vihreä väri on minun mieli värini.
Onkohan asiassa perää! Olen kuullut kuinka on ihmisiä jotka väittävät heidän silmiensä katseessa olevan salaisen Tenhovoiman. Liekö
Asiassa mitään perää? vai kuuluneeko tämä vain
suuren mielikuvituksen luomaan Exsoottiseen
salaperäiseen uskomukseen Silmien lumovoimasta.
ihme voimasta. Kuitenkin pidän kovati Matkailusta
Jolloin saan lekotella Laivan dekillä Katsellen Lentokalojn pitkiä lentoja Aallon harjalta toiselle. Katelen kuinka Delfiinit seuraavat
Laivaa: Toivon joskus matkalla kumpa tämä matka
ei koskaan loppuisi.
- Sekavaa...
Siina minun silmieni varit....Se vihrea-osuus on aivan keskella, eika nay kuin pupillien pienetessa....eli mitas tuosta varikirjosta sitten voi paatella?
- Aramis
Oli hyvin kuvaannollinen ilmiä silmiesi väristä,
Niissä tuntuu olevan sateen kaaren kirjo joka tuo
omistajalleen onnen, Onhan vanhassa tarinassa
maininta sateen kaaresta. Sanonta kuuluu jotenkin
näin Se onnellinen joka Sateenkaaren pään löytää, Se onnen löytää, Siksi sanotaan mainitemissasi
väreissä olevan tenho voimaa, Aivan kuin aarteen löytäisi. Olet aarteen haltia, Joku onnellinen voi sinut löytää:
- Tuikkusimmu
Muutaman kerran oon kuullut ystäviltäni ja miestuttavilta,että mulla on lumoavat silmät.Mitä mahtaa tarkoittaa vai ovatko ihmiset höperöitä?Silmiä on sanottu lemmikinsinisiksi ja jäänsinisiksi.
- Aramis
Tuntuu siltä että olet henkilö joka olet kylmä
kuin jää, kun on kova paikka. kuitenkin osaat muuttaa värisi lempeäksi. Tuntuu siltä että leikit mies tuttaviesi tunteilla, kuitenkin, Jään
kylmyys estää sinua olemasta liian tunteellinen. Onko näin?
Ystävyydellä Aramis :: - Tuikkusimmu
Aramis kirjoitti:
Tuntuu siltä että olet henkilö joka olet kylmä
kuin jää, kun on kova paikka. kuitenkin osaat muuttaa värisi lempeäksi. Tuntuu siltä että leikit mies tuttaviesi tunteilla, kuitenkin, Jään
kylmyys estää sinua olemasta liian tunteellinen. Onko näin?
Ystävyydellä Aramis ::Pitää kyllä paikkansa etten jokaiselle tuttavuudelle avaudu,mutta se ei tarkoita sitä että leikittelen jonkun tunteilla.Yksinkertasesti en vain luota tuntemattomiin ihmisiin.Sitten kun mun kanssa pääsee ystävystymään uskon ne salaisimmatkin asiat ystäville.
Oon oppinut olemaan varovainen,koska mulle on joskus valehdeltu pahasti.Vieläkin jotkut yrittää viilata linssiin sumeilematta,eivät oo kuitenkaan onnistuneet siinä. - Aramis
Tuikkusimmu kirjoitti:
Pitää kyllä paikkansa etten jokaiselle tuttavuudelle avaudu,mutta se ei tarkoita sitä että leikittelen jonkun tunteilla.Yksinkertasesti en vain luota tuntemattomiin ihmisiin.Sitten kun mun kanssa pääsee ystävystymään uskon ne salaisimmatkin asiat ystäville.
Oon oppinut olemaan varovainen,koska mulle on joskus valehdeltu pahasti.Vieläkin jotkut yrittää viilata linssiin sumeilematta,eivät oo kuitenkaan onnistuneet siinä.Haluavat leikkiä kieroa leikkiä. Esimerkiksi oli
muinoin Oskar Ruben Auvervaara, joka leikki Tunteilla ja nais uhriensa rahoilla, mutta onhan niitä päin vastaisiakin tapauksia. Näet sinisillä hurmaavilla silmillä kiehdotaan mies ansaan ja omaisuus viedään! kuitenkaan en väitä silmien värien lumovoimaan, vaan hyvään keskustelutaitoon
onhan ihminen hieman Eläimen kaltainen saalistaja
joka koettaa löytää yhrinsa heikkoudet ensin,
sen jälkeen alkaa julma leikki. Silmät ovat vain
syötti saalistajalle. Siksi on parempi olla jää
jota täytyy sulatella, Ja siin sulatus vaiheessa voi huomata pienen vilpin, Siksi sulaminen pitää
tapahtua hyvin hitaasti ja pehmeästi. Sillä on
maailmassa vielä luotettaviakin miehiä Ja naisia
Joten olet varmasti vahingosta viisastunut.
- Aramis
Silmistäsi kimmaltaa kaunis jäinen tuike: Muista aina että juuri tuike saa aina huomiota osakseen. Ymmärrän että olet Henkilö joka haluat etsiä
rehellistä Henkilöä johon voit turvautua. Minä löysin Nuoren naisen 52 vuotta sitten. Perustimme
elämämme Rehellisyyden pohjalle. Ja se on pitänyt
meidät yhdessä. Neuvoni on se että rehellisyys
perii maan. Eräs viisas sanoon näin: Nenää kaivamalla saa veren. Pahaa muistamalla saa vihan
Todellinen rakkaus karkoittaa vihan. Kun todellisen ystävän löydät on hän kultaakin kalliimpi. Sinä todella laipaat Luotettavaa ystävää jolle voit kertoa todelliset murheesi.Jos minä voisin auttaa sinua niintekisn kaiken mitä
on tehtävissä. Valitsin Nimimerkiksi Aramis joka
on joskus Elänyt Alexsanteri Dumasin kirjoissa.
Hän koetti antaa tuke petetyille, minäkin tekisin
niin, Jos osaisin neuvoa oiken
Ystävyydellä Aramis:: - Eripari
Minulla on eriväriset silmät. Toinen silmistäni on vihreä ja toinen vaalean sininen . Se ei johdu sairaudesta mutta luulen kans niiden tarkottavan jotain. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768