Onko kellään vastaavanlaista ollut.
Eli tänään alkoi vika sellaisella, että 110km/h nopeudessa nostin kaasun, auto nykäisi ja merkkivalot, jotka syttyvät auton sammuessa mm. valoihin (lataus, hehku, yms) syttyivät.
Saman tehnyt tänään varmaan 20 kertaa, aina moottorijarrutuksessa. Viimeisellä meinasin ajaa TI-pesuhallin seinään, kun nostin hallissa kaasun ja nykäisi samalla lailla. En tiedä, mikä on, pyöräyttääkö startti vai mikä.
Ja kierroksien puutteesta tuskin johtuu, koska ensimmäisellä kerralla moottorijarrutuksen alkaessa oli noin 2000 kierroksia.
Autona Focus TCI `01 ja 67tkm.
Kohta menee hermot. Ovi-auki-valo vilkkui, korjattiin ja taas vilkkuu ja nyt tuo.
Auto ollut mulla 3kk ja edellisessä 1,5milj. ajetussa nissanissa ei ollut mitään vikaa paitsi mätä kori.
Tuntuu kohta, että vaikka vaihtaisi mersuun, niin ei enään viat lisääntyisi. Korjauksen hinta tosin varmaan nousisi.
Focus sammuu ajossa?
6
5354
Vastaukset
- fockus sammuu ajossa?
mikäs teet kun ostaa romun eikö ne ostovaiheessa sanonut ,että se on lisävaruste.ei mene pensaa .sulla on paksu lompakko.siirryt vetoakseleita vaihtamaan kannattaa tilaa kontillinen.ne varmaa antaa ovia ja takaluukun kaupanpäälle .hinausköysi kuuluu vakiovarusteisiin .ne antaa kuukauskortin niin pääsee edes töihin.
- Kebab?
Mina ei ymmarra sinua, ota lisaa pitsaa?
- mesemies
Nykyautot ovat sellaisia elektronisia tietokoneita että niissä merkistä riippumatta ilmenee monenlaisia sietämättömiä vikoja varsinkin Suomessa jossa on vaikeat keliolosuhteet.
Jos omistaisit tai jos joskus olisit omistanut "ikiliikkujan" eli 124 korisen mersun, miksi ei myös 123, et kirjoittaisi noin. Minulla on nyt 758 tkm ajettu 200D ja ollut n 10 vuotta. Siihen on vaihdettu hydrauliset nostimet, jakoketjun kiristin sekä kannen tiiviste n 300 tkm kohdalla. Mitään muuta ei ole korjattu, ainoastaan kuluvia osia vaihdettu kuten jarrupalat.
Tiesitkö että nykyään 124 mersun osat ovat edullisia? Autoja on niin paljon liikenteessä ( seuraappa muuten ) ja niillä on ajettu keskim 600 tkm koska 90% niistä on ollut entisiä takseja ja silti eivät kolise, kulkevat tasaisesti ja ovat hiljaisia. Ei voisi uskoa että kori säilyy liki uuden veroisena vaikka on ollut kovassa ajossa.
Huonosti hoidettuna kyllä ruostuvat mutta KESTÄVÄT! Jos ostat uuden mersun, voit varautua siihen että vikoja tulee! Laatu on huonontunut valitettavasti mersujen kohdalla :-( - msp
jos se on diesel niin se saa ilmaa jostain putkesta
- Voortisti
Paljon oot Nissania polkenut! Tarkista kaasuläppäkotelo ja -anturi. Myös "tyhjäkäyntimoottori" (jos on?). Voi olla myös jokin johtoliitos löyhällä tai hapettunut, ehkä imuilmavuoto? Kait suodattimet on vaihdettu? En oikein muista tuota tyyppimerkintää, onko se pensa vai tiisseli?
- klm
Meillä oli samaa vikaa 02-mallin Focuksessa. Sammui kaksi kertaa kesken ajon. Huollossa (meni takuuseen) päivitettiin joku ohjelma ja laitettiin jotakin lisäeristystä jonnekin. Nyt ei ole sammunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275