Blondi ajatteli (jo tämä on vitsi :D) mennä pilkille kun ei ollut muutakaan tekemistä. Hän meni jäälle ja yritti rueta kairaamaan reikää jäähän. Juuri ennenkuin hän iski kairan jäähän kuului ääni: "Siitä et kalaa saa!". Blondi siirtyi 5 metriä ja taas juuri ennenkuin iski kairan jäähän kuului: "Siitäkään et kalaa saa.".
Blondi yritti vielä kahdesta muusta paikasta ja suuttui sitten ja kivahti: "Kuka sinä oikein olet ja mistä tiedät ettei tästä nouse kalaa?"
Ääni vastasi:
"Minä olen tämän jäähallin vahtimestari"
:D:D:D:D
blondi pilkillä
haha
2
2311
Vastaukset
- neito
aika huwa..mä jopa repesin ku luin tota.. xD
- lick-me
tää oli hehheee, kaikilla bruneteilla on hauskaa ku saa kirjotella tänne tälläsii. ja meit blondei vaan pilkataan.. mut vitsejähän noi o.. jotkut kyl o niin tyhmii ku väitetään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601814
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231164- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711058viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36893- 38875