Kohtaaminen

Taitava

Ensitapaamiseemme liittyy mielenkiintoinen, erikoinen yksityiskohta: yleensä kahden ihmisen tavatessa ensimmäisen kerran he haluavat tavata rauhassa. Yllättäen sinä oletkin pyytänyt mukaan ystäväsi, miehen, josta tiedän vain vähän. Se, mitä tiedän, onkin sitten se jännittävä osa; kertomasi mukaan mies haluaa katsella, katsella meitä, katsella kun rakastelemme. Tiedän siis ennakolta, mihin tapaaminen johtaa. Tästä syystä olen todella kiihottunut jo valmiiksi, ja kun lopulta kohtaamme ja näen silmäsi, tiedän että niin olet sinäkin. Ensikontakti on hyvin virallinen, kättelemme toisemme, myös minä ja mies, ja miehestä näkee, että hänkin on odottanut tätä hetkeä, tällaista tilaisuutta. Se paljastuu pienistä asioista, mutta erityisesti miehen ilme on odottavan jännittynyt, hieman huolestunutkin. Muitta mutkitta siirrymme baarista hotellin hissiin, jossa tulet aivan kiinni minuun, selin, tunnustellen pakaroillasi, mitä housuissani oikein pullottaakaan. Vedät ystäväsi suutelemaan itseäsi, ja pyydät minua hyväilemään rintojasi, terhakoita ja kiinteitä, joiden nännit odottavat pystyssä törröttäen. Hissin pysähtyessä tiedän, että olet jo aivan märkä, olen aivan varma siitä. Kokeilenkin häpyäsi housujesi läpi, ja sieltä hohkaava kostea kuumuus tuntuu ihanalta kädessäni. Vapisevin käsin ystäväsi avaa huoneemme oven, ja ryntäämme sisään. Alamme yhdessä riisua sinua, vapisevin käsin, vaatekappale kerrallaan. Se, mitä vaatteiden alta paljastuu on ihana, kaunis, kurvikas naisen vartalo, syötävän herkullinen pystyrintoineen ja karvakolmioineen. Paljon paikkoja, jonne kieleni, huuleni välittömästi haluavat lähteä tutkimusmatkalle. Suutelen sinua ensimmäistä kertaa, ja maistan raikkaat huulesi ja tunnen, miten kielemme heti alkavat tanssia villiä tanssiaan. Kaadan sinut vuoteelle ja alan tutustua kehoosi huulillani, kielelläni, nauttien huokauksista joita kosketukseni saavat aikaan. Käteni eivät saa tarpeekseen ihosi sileydestä, ja kun ne lopulta löytävät kostean arteesi, tunnen päässeeni paratiisin porteille. Ystäväsi on siirtynyt seuraamaan toimintaamme yhteen huoneessa olevista nojatuoleista, ja näen syrjäsilmällä, että hänkin nauttii näkemästään. En kuitenkaan malta kiinnittää enempää huomiota häneen, vaan jatkan sinun hyväilemistäsi, huulillani, jotka ovat jo päässeet vatsallesi, käsilläni, jotka hyväilevät vakoasi; vakoasi, josta jo oikein valuu nektaria. Minun on pakko saada maistaa sitä, ja hautaankin kasvoni, kieleni, huuleni syliisi. Kun kieleni ensimmäistä kertaa koskettaa häpyäsi, huudahdat nautinnosta ja kohotat lantiosi kohtaamaan suuni. Imen, nuolen, näykin, kaikkea mitä edessäni näen, ja tunnen miten tekemiseni vaikuttavat sinuun. Kuulen sen huohotuksestasi, tunnen sen lantiosi kiemurtelusta, näen sen siitä miten auki huulesi ovat, miten märkä vakosi on. Uskon, että olet todella kiihottunut, kun alat valittaa ääneen, kertoen soperrellen että saat... saat... Vartalosi kaareutuu, lantiosi painuu voimalla suutani vasten, pakarasi käsissäni värisevät tiukkoina, huudat ääneen, suorastaan ulvot.

Ensimmäisestä orgasmista toivuttuasi, nouset ylös ja sanot "minun vuoroni", ja käsket minut vuorostani istumaan nojatuoliin. Käsket komentavaan sävyyn ystäväsi riisuutua, mutta hitaasti, pikkuhiljaa stripaten. Itse istut lootusasennossa vuoteella tietäen, että luomasi näkymä on lumoava. Rintojesi kohoilu vielä hieman kiihtyneen hengityksesi tahdissa, kielesi nuolaisut huulillasi kun näet jotain kiinnostavaa, kaikki kehosi eleet kertovat, että nautit täysillä tilanteesta, siitä vallasta joka sinulla nyt on meihin nähden. Ystäväsikin on todella kiihottunut, sen näkee siitä miten hänen elimensä suorastaan pomppaa ulos housuista. Sen näkee myös hänen osittain pelokkaasta ilmeestään, ja ymmärrän että olette leikkineet jotakin tällaista ennenkin, mutta ilman seuraa. Käsket miehen vierellesi vuoteelle, ja kysyt, "Kuka olen?". "Minun dommeni, minun jumalattareni" vastaa mies. "Hyvä niin", vastaat, ja otat yöpöydällä olevasta kassistasi kahdet pörrökäsiraudat, joilla kiinnität miehen kädet sangynpäätyyn. Alat kiusoitella miestä sivelemällä hänen kasvojaan, rintakehäänsä hiuksillasi, välillä hipaisten kielelläsi ihoa sieltä täältä. Etenet pikkuhiljaa alemmas, ja miehen ilme kertoo millainen nautinto tällainen kiusoittelu oikein onkaan. Kun pääset miehen lantion tasolle, voin itsekin kuvitella millainen tunne onkaan, kun hiuksesi hipaisevat hänen kaluaan, joka hypähtää hieman jokaisesta kosketuksesta, jokaisesta hipaisusta. Jatkat samaa aivan miehen jalkapohjiin saakka, jotka vaikuttavat olevan todella herkät. Mies suorastaan vapisee käsittelyssäsi, nauttien kuitenkin täysillä jokaisesta hetkestä. Nouset ylös, ja vaihdat tekniikkaa. Tällä kertaa hierot miestä lantiollasi, hangaten häpyäsi miehen ihoon. Pyörität lantiotasi miehen sääriä, polvia, reisiä vasten, ohitat kalun liukuen sen yli, ja jatkat miehen vatsan yli hänen rintakehänsä päälle. Juuri niin kauas, että hän näkee vakosi, mutta ei aivan yllä siihen ojennetulla kielellään. Hän varmasti näkee, miten märkä sinä olet, miten paljon itsekin nautit miehen kiusaamisesta. Kohottaudut hieman, nostat lantiosi miehen kasvojen yläpuolelle ja käsket miehen ihailla näkymiä. "Katsoa saa mutta ei koskea", toteat nauraen, nähden että mies antaisi vaikka mitä saadakseen edes hipaista sinua, sinun aarrettasi.

Olet päättänyt vielä hieman kiusata ystävääsi, ja käännyt ympäri, pysytellen edelleen riittävän kaukana, mutta tietäen varmasti että mies näkee, miten kädelläsi hitaasti silittelet ja availet itseäsi. Olet juuri sopivasti miestä lyhyempi, että yllät suukottelemaan hänen kivikovana seisovaa kaluaan ilman, että hän yltää kielellään muuta kuin satunnaisesti hipaisemaan Sinua. Olette todella kiihottavan näköinen pari 69 -asennossa, ja sanon sen ääneen, toivoen että minulla olisi kamera mukanani. "Ota minun laukustani", vastaat keskeyttämättä suukottelujasi. Kaivan laukustasi kameran, hieman hämmästyen sitä kaikkea rekvisiittaa, jota sinulla on mukanasi. Alan kuvata teitä eri suunnista, ja erityisesti otokset joissa ystäväsi kieli juuri yltää hipaisemaan kovana törröttävää klitoristasi, sekä se missä sinä otat ystäväsi kalun puoliväliin saakka suuhusi siten, että kalun pää näkyy selvästi poskesi pullistumana saavat minun kaluni huutamaan helpotusta. Maltan kuitenkin niukin naukin odottaa vuoroani, ja istun taas ihailemaan sitä, miten taitavasti kiusoittelet miestä, suukotellen, nuollen, imien. Lopulta et malta enää itsekään odottaa enempää, vaan hautaat ystäväsi kasvot istumalla niille, ja kuulen taas jo tutun huudahduksesi, tietäen että miehen kieli on kokonaan sisälläsi. Vastaat tähän ottamalla niin paljon kalua suuhusi kuin sinne suinkin mahtuu, ja tiedän sen varmasti tuntuvan miehestä fantastiselta. Olette villi pari, kumpikin yrittäen saada toisen laukeamaan niin pian kuin suinkin, samalla itse pidätellen viimeiseen saakka; touhunne on muuttunut kilpailuksi, jossa ei ole häviäjää, vain voittajia. Kumpikin teistä tietää, että toisen orgasmi laukaisee toisen, ja siksi kisailunne on äärettömän nautittavaa, myös katsojalle. Olette kumpikin niin kiihottuneita, että laukeatte molemmat varsin pian, ja näen miten raju sinun orgasmisi on siitä, että suorastaan lysähdät miehen päälle. Otan vielä yhden kuvan tilanteesta, jossa sinua nuollaan jälkiorgasmin vielä saadessa kehosi värähtelemään, sinä edelleen nuoleskelemassa miehen hitaasti veltostuvaa kalua. Kaunis, kiihottava kuva kahden kauniin ihmisen yhteisen nautinnon jakamisesta.

Hetken levättyänne toistenne sylissä nousette ylös, ja käsket minun riisuutua. Ehkä pidät näkemästäsi, koska silmiesi ilme on taas kiimainen, ja tapa jolla katselet minua päästä varpaisiin kertoo, että haluat taas. Pyydät ystäväsi taaksesi, ja alat nuolla rintakehääni samalla kun hän tunkeutuu sinuun takaapäin, hitaasti, saaden sinut huokaisemaan vasten ihoani. Kumarrut pikkuhiljaa enemmän ja enemmän, kunnes yllät nuolaisemaan kovana seisovaa kaluani. Toimintaasi hieman vaikeuttavat ystäväsi rauhalliset mutta voimakkaat, pitkä liikkeet sisälläsi. Minulle on suunnaton nautinto tuntea huulesi kaluni päässä, liikkumassa samaan tahtiin, jolla ystäväsi rakastelee sinua. Uskon, että sinäkin nautit tilanteesta, vallastasi, joka sinulla on meihin nähden, siitä tiedosta, että jos et jotakin halua tehdä, me emme sinua siihen pakota. Ystäväsi on koko ajan pikkuhiljaa lisännyt tahtia, ja tunnen miten huulesi siirtyvät kerta kerralta pidemmälle, suusi imee ihanasti, kielesi kutittelee kaluni alapintaa. Olet todella taitava, ja tapa jolla ohjailet nautintoani on taidonnäyte, koska kosket minua vain suullasi. Koko ajan tunnen, että samalla siirrät minuun sitä nautintoa, jonka ystäväsi pumppaava kalu sinulle tuottaa. Välillä joudut päästämään elimeni hetkeksi suustasi saadaksesi huokaista, huohottaa oman nautintosi pakottamana. Palaat kuitenkin pian hyväilemään, imemään, kiusoittelemaankin minua. Tiedän, että teidän aikaisemman shownne ansiosta en kestä kauaa, ja kerron sen sinulle. Katsot minuun, ja sanot haluavasi minun saavan kunnolla, tulevan suuhusi ihan silloin kun haluan. Tämän sanottuasi otat kaluni niin syvälle suuhusi kuin sen sunkin saat, ja tunnen kauttasi ystäväsi liikkeet. En kestä moista enää, vaan purkaudun huudahtaen suuhusi.

Lysähdän tuoliin jossa istuin aikaisemmin, ja jään katselemaan sinun kasvojasi, joista suorastaan loistaa suurenmoinen nautinto, nautinto siitä, miltä ystäväsi kalu sisälläsi tuntuu, nautinto siitä, mitä sen nopeat liikkeet saavat aikaan. Otan taas kameran, ja lähikuvaan kasvosi; silmäsi ovat kiinni, suusi hieman auki huohotuksesi vuoksi: äärimmäisen kaunis, kiihottava kuva jälleen. Kuva nautinnosta, saamisesta, antautumisesta viettien vietäväksi. Saamisesta puheen ollen, kuulen että huohotuksesi muuttuu vikinäksi, ja lähes ulvonnaksi, kun saat taas... kauan... eikä ystäväsi anna sinulle yhtään armoa, vaan pumppaa edelleen voimakkaasti kalullaan, osoittamatta mitään väsymisen tai saamisen merkkejä. Minun on helppoa kuvitella, että tilanteeseen liittyy pientä kostamisen makua, koska se mitä ystävällesi aikaisemmin teit oli suoranaista kidutusta. Nyt on sinun vuorosi olla kidutettavana, jos tuota mitä teette voi oikeastaan kidutukseksi sanoa, ennemminkin kyseessä on nautinnon vieminen äärimmilleen, ja siitä kautta maksimaalisen hyvänolon tuottaminen toiselle ihmiselle. En ole koskaan nähnyt naisen saavan noin voimakkaasti, noin kauan, olevan täysin muissa maailmoissa, olevan olemassa vain miehen elintä varten. Kun ystäväsi vielä kysyy minulta "vaihdetaanko paikkoja?", ilmeesi on näkemisen arvoinen! Minäkin olen taas valmis koitokseen, ja nostamme sinut vuoteelle selällesi, reitesi ovat aivan auki, tällä kertaa minua varten. Ystäväsi varmasti nauttii näköalapaikastaan, kun kielesi, huulesi samaan aikaan jälleen kerran hyväilevät hänen kiiltelevää kaluaan. Kun työnnyn sisääsi, saat taas saman tien, pienen, kauniin, supistelevan orgasmin... olet todella kyltymätön, mutta senhän jo tiesitkin, etkö väin? Minä liikun hitaasti, tunnustellen sisälläsi, samalla painan peukalollani klitoristasi, hieron sitä ja tunnen miten vastaat lantiollasi liikkeisiini. Tällä kertaa siirrät tuottamani nautinnon huuliesi, kielesi kautta ystäväsi kaluun, ja näen miten hänkin nauttii tilanteesta, etenkin siitä kun imeskelet hänen kalunsa päätä samalla kutitellen sen alapintaa kielelläsi. Tiedän, ettei tuollaista kauaa kukaan kestä, ja huomaan olevani oikeassa kun näen ystäväsi ilmeen... jälleen kerran tuossa mitä teet on kostamisen tuntua, nautit siitä vallasta joka sinulla meihin nähden on. Minä vuorostani todella nautin siitä tunteesta jonka sinun rakastelemisesi saa aikaan; tuollainen kaunis, himokas pakkaus, joka vieläpä nauttii täysillä kaikesta mitä teen, kaikesta mitä teemme. Hieman yllättäen ystäväsi huudahtaa, ja purkautuu suuhusi. Minä vuorostani tunnen miten sinä supistelet saadessasi taas ihan vain siitä nautinnosta jota nautinnon tuottaminen sinulle tuottaa. Supistelusi alkavat olla minulle liikaa, ja kerron sen sinulle. Pyydät, etten tulisi sisääsi, vaan purkautuisin päällesi sitten kun saan. Aloitan nopeat, syvät työnnöt, ja hetken kuluttua en voi enää pidätellä, vaan vetäydyn ulos ja laukean huudahtaen, peittäen alavatsasi nesteilläni. Olet kuin suoraan jostakin elokuvasta, maatessasi hotellin vuoteella, hetkeksi tyydytettynä, kahden täysin tyydytetyn miehen kanssa.

3

9027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maritza

      ...noin me ollaan kolmen kimpasta mieheni kanssa haaveiltu! Oli ihanaa luettavaa! Kunpa tuollaisen joskus saisi toteutettua...

      • Taitava

        Haaveet on tehty haaveiltaviksi, parhaat niistä voivat jopa toteutua... :-)


      • Maritza
        Taitava kirjoitti:

        Haaveet on tehty haaveiltaviksi, parhaat niistä voivat jopa toteutua... :-)

        Niinpä...;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe