Fn-näppäin?

pönttö

Painoin vahingossa kannettavassa olevaa Fn-näppäintä ja nyt j:n tilalla tulee pelkkää ykköstä jne. Miten saan tilan pois?

16

6097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eero

      ..Shift NumLk

      • Helyckito

        KIIITOS!!! :D


      • ??

        Tarkoitatko ctrl caps lock mikä on hp koneiss?


    • Karmawhore

      Olet saanut päälle numeronäppäintoiminnon painamalla jonkin Fn-jokintoinennappi-yhdistelmän. En usko, että tuo ehdotettu numlock-temppu auttaa. Todennäköisesti näppäimistöösi on merkitty esim. tavallisista kirjaimista poikkeavalla värillä Fn-näppäimen kanssa käytettävät näppäimet. Itselläni näissä lisätoimintonamiskuukkeleissa on sinisiä merkintöjä. Jokin näppäinyhdistelmä kytkee pois tuon kuvaamasi toiminnon.

      Ai niin, oletko kokeillut ohjekirjan lukemista?

      • ihan vaan miten vaan

        ja kaikissa koneissa arvon pönttö.


      • ----

        Kyllä tuo vaan toimii!!! (Shift NumLk)


    • tietoa(ko)

      onko koneesi suomenkielellä? koska jos kielenä on englanti tietyt kirjaimet muuttuvat.

    • anonyymi123

      sift fn numlock. sillä sain iteltä pois

    • ?

      Pakko vastata tähän viestiin että KIITOS tuon shift numlock -neuvon antajalle! Aloin olla jo epätoivoinen, mutta tuo toimi :) KIITOS!!

    • pedriski

      asus sift fn numlock

    • Kiitollinen ihminen

      Kiitos!!
      Minulle kävi sama juttu pelatessani Minecraftia olin Nokiacraftissa
      ja minun piti sneakata mutta painoin vahingossa Fn näppäintä.
      Kiitos vielä kerran vinkistä
      Nokiacratin Ip:mc.nokiacraft.net:25565
      Oikea mine nimeni on Protatti mutta minulla on siellä nick nimi joka on KeksiMies

    • ElmuH

      Hienoa! Ehdin lukea metrikaupalla Microsoftin ohjeita = ei mitään apua ja kokeilla itse kaikenlaisia näppäinyhdistelmiä. Pitäisi muistaa aina ekana googlettaa ongelma. Kohtalotovereilta se apu löytyy. Kiitos <3

    • ontäätietsikatsellasii

      ei timinu noilla niin meni hermot shiftii ja jotain ylänurkann äppäintä painelin vaan sattumanvarasesti niin läks pois olis pyyhkiny kosteel prätil näppiksen knääpylät niin siitä olin sit jotaain vahinkos painanu seetana.

    • Vajaanäppyläinen

      APUVAH! Minulla ei tuollaista näppylää ole ollenkaan. Mistä sellasen saa ja mitä hyötyy siitä on??

      • ymmyrkäinen

        Eikö kukaan tiedä?


    • qmoq

      Taas alkaa viisaita kysymyksiä tulla,onkohan noista apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe