Olkaa ihmiset tarkkoja pankkiasioiden kanssa, ottakaa selvää maksuista jne. Minua on huijattu ja uskon, että muitakin on huijattu. Kun aloin valittamaan asiasta, he pesivät kätensä siitä hyvässä hiljaisuudessa. Törkeää käytöstä ja ryöväystä.
pankki
4
1057
Vastaukset
- masa
joo..... meikä joutu kanssa pitään meteliä näistä palvelumaksuista... sainpas rahani takasi ... nyt pankinjohtaja pyytelee kirjeillä luokseen sopiakseen asian... ja en muuten mee! vaihdan pankin!
- Roope-Setä
Laittakaa Miisa ja masa ne pienet penninne sukanvarteen niin ei iso paha pankinjohtaja niitä teiltä ryöstä! Voi prkl mitä porua!!!!
- Icecube
Roope-Setä kirjoitti:
Laittakaa Miisa ja masa ne pienet penninne sukanvarteen niin ei iso paha pankinjohtaja niitä teiltä ryöstä! Voi prkl mitä porua!!!!
Oho kertoko isi ton sulle kun kävi pyyhkimässä?
- Killer11111
Roope-Setä kirjoitti:
just joo toi oli psinta mitä olen kuullut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1231658Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361292- 771288
- 531090
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää51063Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207837- 62824
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78772- 29734
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142710