Nuoren pojan ikimuistoinen yö

Caisa

Tämä tarina on tosi. Pitkään mietin kannattaako tätä edes kirjoittaa tänne. Mutta toisaalta, se oli elämäni ihanin kokemus.

Ystävättäreni on minua kymmenisen vuotta vanhempi. Siispä hänellä on jo teini-ikäisiä lapsia. Eräs niistä, Mika, oli pian täyttämässä seitsemäntoista kun tämä tapahtui. Olin jo pitkään katsellut Mikaa sillä silmällä. Itseasiassa siitä lähtien kun hän oli neljäntoista. Tosin silloin tiesin, että vaikka hän on miehen mittainen, niin silti "sakkolihaa", eli en voisi häneen koskea.. Annoin ajan kulua. Olin monasti ystävättereni luona öitä ja tahalleen suihkusta tullessani en peitellyt muotojani, vaan "vahingossa" saattoi pyyhkeeni alta vilahtaa isot rintani juuri kun Mikalla oli näköyhteys huoneeseen, jossa itseäni kuivailin.. Oli kiva seurata, miten hän jäi nieleskelemään, kun oli nähnyt paljasta pintaani..

Noh, eräänä iltana olin taasen ystävättäreni luona yökylässä. Ystävättäreni väsähti nopeasti ja painui nukkumaan. Minua sen sijaan ei nukuttanut ollenkaan, varsinkin kun tiesin, että Mika oli kotona, omassa huoneessaan katselemassa tv:tä. Nyt hän olisi jo melkein seitsemäntoista, eli ei enää sakkolihaa. Teki mieleni hirveästi antaa hänelle pieni opetus, muisto, jonka hän muistaisi lopun ikäänsä. Niinpä odotin, että varmasti koko talo nukkuisi ja hipsin hiljaa hänen huoneeseensa. Avasin oven niin hiljaa kuin suinkin ja näin kun tumma pää nousi lähes pelästyneenä ylös tyynyltä. Pistin sormen suulleni ja sanoin, "shh, ollaan ihan hiljaa". Käveli sängynreunalle ja vaistosin, miten pelästynyt Mika oli siinä unenpöpperöisenä sängyssään. Ujutin käteni varovasti hänen peittonsa alle. Hän makasi siellä pelkissä kalsareissaan. Ihanan kiinteä nuori iho. Hyväilin käsilläni hänen ihoaan, koviksi muuttuvia nännejään ja etenin yhä alemmas kalsareiden alle.. Aloin hivuttaa kalsareita pois, samalla kun suullani aloin maistelemaan hänen kiinteää ihoaan. Nuolaisin nännejä varovaisesti ja kuljettelin kieltäni yhä alemmas. Hivutin kalsareita alemmas, jotta kielelleni saisi seikkailla vapaasti tutkimusretkellään. Kuuntelin, miten Mika huokaili, ja tunsin, miten hänen pelosta jäykkä kehonsa ei enään ollut "pelosta" jäykkänä, vaan alkoi rentoutumaan ja jäykistelemään ihan jostain muualta. Otin Mikan ihanan ison kalun suuhuni ja aloin varovasti pyörittelemään kieltäni terskan ympärillä. Tämä oli sitä puuhaa, mistä todella pidin. Maistelin ja imin varovaisesti, samalla kun kuljettelin käsiäni pitkin Mikan nivusia, alemmas, kohti palleja ja yhä alemmas, hellästi hivelemään pyllynreikää. Mika alkoi kiihottua yhä enemmän, hän oli aivan hiljaa - niinkuin olimme sopineet. Hän tarttui kiinni päälaestani molemmin käsin ja samalla kun minä aloin imeä hänen munaansa yhä voimakkaammin, hän ohjasi päätäni. Ihan kun estäen, etten vaan lopettaisi. Vaikka Mikalla olikin valtavan kokoinen muna, niin onnistuin saamaan sen ohi hampaideni, syvälle nieluun, jossa tein terskalle nielemisliikkeitä. Oli ihana saada tuo kivikova kalu niin syvälle kuin se meni, ja syödä sitä yhä voimakkaammin. Lopulta en enää itse kestänyt enempää, halusin tuon ihanan herkun sisääni NYT! Nousin hajareisin selällään makaavan Mikan ylle ja hitaasti ujutin tuon kivikovana sojottavan valtavan kullin litimärkien huulieni väliin ja hitaasti sisään. Voi juma, että teki hyvää! Kumarruin eteenpäin ja nuolin Mikan kovia nännejä samalla kun liikuttelin lantiotani ja tunsin, miten kova iso kalu liikkui sisälläni niin että se teki ihan kipeää. Mutta tuo kipu oli suloista, vaikka Mikalla oli niin iso, että se runnoi lantioni luita ja tuntui tulevan suustani ulos, niin kiimani oli niin kova, etten välittänyt. Kiepsahdin selälleni ja halusin kokea, miten nuori orini jyskyttäisi minua kaikella nuoruuden voimallaan. Ja hänhän jyskytti. Voi vittu, että teki hyvää, tajunta melkeen katosi, kun sain niin valtavan orkun, että lakanat kastui! Siinä hämärässä näin Mikan ilmeen, kun häneltäkin oli juuri tulossa. Nyt kun olin jo itse saanut, pystyin keskittymään seuraamaan hänen ilmeitään ja kasvojaan, kun häneltä tuli. Samalla tunsin, miten kalu sykki syvällä sisälläni joka ruiskauksen tahdissa.

Mika lysähti voipuneena ylleni ja suutelin häntä kaulalle kiitokseksi. Sitten vääntäydyin alta pois ja kuiskasin, ettei tästä sitten puhuta kenellekään. Mika katsoi minua hämmästyneenä, kuin pikkupoika. Ehkä hän sitä vähän olikin, olinhan häntä tuplasti vanhempi. Kuiskasin vielä hyvää yötä ja peittelin hänet nukkumaan ja hipsin omaan huoneeseeni tyytyväisenä ja raukeana nukkumaan.

29

58694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jees :)

      mutta monta vuotta sä sit tarkalleen olit? yli 30v vai... ?

      • Caisa

        ..sovi paljastaa. Sanotaanko, että reilusti yli 30, mutta reilusti alle 40. Tyydyttikö?


    • nuorikundi

      vau... ;)
      Olisi kiva nähdä millainen nainen olet Caisa...
      t.Jari

    • Tommy

      ..mieleen oma seikkailu vanhemman naisen kanssa. Olin silloin kyllä jo vähän rontti 20. Silloinkin vanhempi nainen halusi "opettaa" nuorta kundia..huhhuh

      • Caisa

        Toivottavasti tuo "huhhuh" ei tarkoittanut, ettet pitänyt kokemuksestasi? Itse ainakin olen tyytyväinen, jos Mika näkee minusta ja tuosta kokemuksestamme pitkään vielä märkiä unia. Minä ainakin näen...


    • Herman
    • Kauheeta

      Tosi tarina.............karmeaa paskaa

      • Caisa

        Harmittaako kun ei itelles ole koskaan tälleen käyny?


    • Taina

      Nuoret pojat on ihania! Ujoja, mutta innostuneita tekemään mitä tahdot. Joskus laukevat liian äkkiä, mutta ovat kohta taas tosi toimissa, eivätkä silti jyystä koko päivää.

    • Vanhaa ei huijata

      juttu, josta selvästi paistaa läpi nuorten näppylänaamaisten jätkien hyvä vitsi! Lisää näitä!!!

      • Caisa

        Niitä on meikäläisen naamassa ollu noin parikymmentä vuotta sitten kultaisella 80-luvulla. Mutta toisaalta kiva kuulla, että minua pidetään nuorena täällä. Jätkä en ole ainakaan kun viimeksi vilkaisin stringieni alle, niin kyllä siellä ihan selkee pillu oli.


      • Poika 16
        Caisa kirjoitti:

        Niitä on meikäläisen naamassa ollu noin parikymmentä vuotta sitten kultaisella 80-luvulla. Mutta toisaalta kiva kuulla, että minua pidetään nuorena täällä. Jätkä en ole ainakaan kun viimeksi vilkaisin stringieni alle, niin kyllä siellä ihan selkee pillu oli.

        Moi caisa! Voiks kirjottaa mullekkin? Tavataan jossain? :P [email protected]


      • mies 46 v

        caisalle:hieno teko sain kokea itse saman 30v
        sitten.Olin 16-v ja meille kotiin tuli n40 v.koti
        apulainen muodokas isorintainen ja iloinen leski
        rouva.Hän oli päivisin meillä mutta jäi joskus
        yöksi kun vanhemmat lähti reissuun.Unelmoin hänestä ja runkkasin melkein joka ilta omassa huoneessa ja mietin minkälaista se olisi oikeasti.
        NO sitten se lopulta sattui mistä näin unia,vanhempani lähtivät reissuun ja "täti"tuli meille pyhäksi siivoileen ym.päivän siivottuaan
        ja touhuttuaan kun ilta koitti hän laitteli mulle iltapalat ja sanoi menevänsä kylpyyn ja kehotti muakin meneen pikkuhiljaa koisiin,ja kun olin matkalla omaan huoneeseen kuljin kylppärimme ohi
        ovi oli jäänyt raolleen enkä vopinut vastustaa
        kiusausta vaan kurkistin ovesta.Ja mitä näinkään
        hän laski kylpyammeeseen vettä seisoen alastomana
        sivuttain oveen isot raskaat rinnat(hyvä ryhtiset)
        jota hän käsillään pyyhkäisi sitten hän kääntyi
        ottamaan kylpyvaahtoa hyllyltä kääntyen minuun päin ja näin tosi ison mustan karvakolmion ja housuissani alkoi ahdistaa.Hänkääntyi ja kaatoi kylpy vaahtoa veteen ja kumartui pylly minuun päin
        sekoittamaan sitä ja mitä näinkään näin takaa päin
        hänen aikaisen naisen vittunsa mustan karvaisen ja
        karvoituksen välistä pilkisti lohen punainen vako.
        Kaivoin ympärileikatun kullini housusta ja rupesin runkkaan mutta pahus nielaisin rään väärään kurkkuun ja aloin yskiä,hän pyörähti ympäri ja tuli ovelle seisoin housujani kiskoen
        sekavia soperellen enkä saanut housuja jalkaan kun kullini seisoi kun jyrin patsas.Sopertelin anteeksi pyyntöjä ja ettei kertos vanhemmilleni mitään. hän vinkkas mut kylpyhuoneen puolelle ja sanoi että yhdellä ehdolla ja ehto on että pesen selän ja tulen kylpyyn kans sitten hän sipaisi
        pyjämän multa veke ja polvistui eteeni ottaen kullin käteensä ja vähän aikaa sitä hierottuaan
        suukotteli sitä ja ryhtyi imemään painaen kyntensä mun pakaroille tuntui että taju lähtee,no
        hän lopetti ja sanoi että nyt "täti"opettaa poikaa
        sillä on huomannut harrasteeni ja ymmärtää nuorta kollia.hän otti paksun pyyhkeen ja laittoi sen
        kylppärin matolle mennen selälleensä ja levitti jalat ja levitti häpyhuuliaan ja käski tulla nuoleen sieltä tein työtä käskettyä pillu maistui
        ihanan suolaiselta ja oli tosi liukas hän huokaili
        raskaasti kourien samalla isoja rintojaan sitten hän käski tulla päällensä ja otti kullistani kiini
        ohjaten sen ensimmäistä kertaa oikeaan paikkaan ja pyysi että nai nyt mua niin kovaa kun haluat ja
        minähän painoin kullini liukui hänen sisäänsä ja hän rupesi nosteleen itseään mua vastaan oli ihanaa työntyä karvaiseen kuumaan ja liukkaaseen pilluun joka oli aika tiukkakin vielä.Tosin kullini on melko paksu kokoa suunilleen lenkin puolikas.En kestänyt kauaa kun tunsin että lasti lähtee ja sanoin hälle sen hän sanoi että ei haittaa vaan laukea sisään vaan hän ei tule paksuksi siitä.no työnnyin vielä muutaman kerran ja painoin kullini aivan juurta myöten ja syöksyin hänen sisäänsä ja kullin sykki ja sykki
        hänen sisässään sitten vedettyäni kullin hänestä valui sperma vana hänen sisältään ja hän hieroi sitä karvoilleen ja rintoihinsa ja haisteli käsiään sanoen että ihanaa haistaa pitkästä aikaa
        sperman hajua.Nousimme lattialta ja menimme kylpyyn polvistani tuli vähän verta kun oli kaakelin saumoihinkin hankannut jossain välissä vaikka oli pyyhe matto alla.Istuimme altaassa vastakkain ja juttelimme ja sovimme että kellekään
        ei kerrota ja hän lupasi että jos haluan niin opetus jatkuu aina meillä ja voin tulla hänenkin
        luo kylään jos haluan.ARVAATTEKO HALUSINKO.Pestyämme menimme vanhempieni makuuhuoneeseen jatkaan harjotuksia jota kestikin koko pyhän esim.kylvyn jälkeen kun menimme vanhempieni makuuhuoneeseen hän käski mun mennä selälleen ja tuli 69 mun päälle ruveten imemään jo seisovaa kulliani ja minä nuolin häntä kun viimeistä päivää ja jonku ajan päästä hän tuli päälleni istuun ryhtyen ratsastamaan päälläni kourien rintojaan samalla no nyt kestinkin vähän pitempään ja hän rupesi huokailemaan että hältä tulee orgasmi joka äsken jäi kun olin niin kuumana siellä kylppärissä sitten hänen pillunsa rupesi kouristelemaan ja hän voivotteli ja lysähti päälleni kullini yhä hänessä juurta myöten hän sanoi että työntele vaan hitaast ei kiirettä ei kyllä tarvinnut kun muutaman kerran työnnellä kun multakin taas lasti lähti hänen turvonneeseen ja sykkivään pillunsa.nukahdimme toistemme viereen ja aamu kun koitti niin suihkuun ja aamupalalle ja takas sänkyyn sillä opetus jatkui heti pitkin päivää..Eli tarinani on tosi ja opettelua jatkui about n 5 vuotta kun olin 21v hän muutti toiselle puolen suomea mutta kävin hänen luonaan lomilla aina verestämässä oppeja kunnes rupesin seurusteleen ja perustamaan
        perhettä.Mulla on 3 poikaa ja miellessäni toivon
        että heillekin siunautuis yhtä hyvä "opetäti"
        kun mulle heidän iässään.Sillä on nuorelle kollille suuri onni jos pääsee/joutuu kypsemmän naisen opetettavaksi eikä mulle jäänyt traumoja siitä päin vastoin enkä kokoenut ikä ero esteeksi
        enkä itseäni hyväksikäytetyksi koskaan vaan oon hälle ikuisesti kiitollinen opeista olen kertonut
        vaimolleni tämän tarinan ja hän sanoikin että oppi
        ei ojaan kaada ja hän on hyötynyt itse koska olen niin hyvä rakastelija hänen mielestä...Tätä tarinaa on vaikka kuinka paljon meinaan mun tätin opetus sessioita sillä 5v.mahtuu paljon päiviä.Joten caisa usko että poika muistaa sua lämmöllä ja opeta poikaa lisää varmasti tykkää siitä eikä se sullekaan varmaan pahaa tee päin vastoin...hyvää sexin täyttämmää kevättä sulle muillekin..


      • Kielipoliisi
        mies 46 v kirjoitti:

        caisalle:hieno teko sain kokea itse saman 30v
        sitten.Olin 16-v ja meille kotiin tuli n40 v.koti
        apulainen muodokas isorintainen ja iloinen leski
        rouva.Hän oli päivisin meillä mutta jäi joskus
        yöksi kun vanhemmat lähti reissuun.Unelmoin hänestä ja runkkasin melkein joka ilta omassa huoneessa ja mietin minkälaista se olisi oikeasti.
        NO sitten se lopulta sattui mistä näin unia,vanhempani lähtivät reissuun ja "täti"tuli meille pyhäksi siivoileen ym.päivän siivottuaan
        ja touhuttuaan kun ilta koitti hän laitteli mulle iltapalat ja sanoi menevänsä kylpyyn ja kehotti muakin meneen pikkuhiljaa koisiin,ja kun olin matkalla omaan huoneeseen kuljin kylppärimme ohi
        ovi oli jäänyt raolleen enkä vopinut vastustaa
        kiusausta vaan kurkistin ovesta.Ja mitä näinkään
        hän laski kylpyammeeseen vettä seisoen alastomana
        sivuttain oveen isot raskaat rinnat(hyvä ryhtiset)
        jota hän käsillään pyyhkäisi sitten hän kääntyi
        ottamaan kylpyvaahtoa hyllyltä kääntyen minuun päin ja näin tosi ison mustan karvakolmion ja housuissani alkoi ahdistaa.Hänkääntyi ja kaatoi kylpy vaahtoa veteen ja kumartui pylly minuun päin
        sekoittamaan sitä ja mitä näinkään näin takaa päin
        hänen aikaisen naisen vittunsa mustan karvaisen ja
        karvoituksen välistä pilkisti lohen punainen vako.
        Kaivoin ympärileikatun kullini housusta ja rupesin runkkaan mutta pahus nielaisin rään väärään kurkkuun ja aloin yskiä,hän pyörähti ympäri ja tuli ovelle seisoin housujani kiskoen
        sekavia soperellen enkä saanut housuja jalkaan kun kullini seisoi kun jyrin patsas.Sopertelin anteeksi pyyntöjä ja ettei kertos vanhemmilleni mitään. hän vinkkas mut kylpyhuoneen puolelle ja sanoi että yhdellä ehdolla ja ehto on että pesen selän ja tulen kylpyyn kans sitten hän sipaisi
        pyjämän multa veke ja polvistui eteeni ottaen kullin käteensä ja vähän aikaa sitä hierottuaan
        suukotteli sitä ja ryhtyi imemään painaen kyntensä mun pakaroille tuntui että taju lähtee,no
        hän lopetti ja sanoi että nyt "täti"opettaa poikaa
        sillä on huomannut harrasteeni ja ymmärtää nuorta kollia.hän otti paksun pyyhkeen ja laittoi sen
        kylppärin matolle mennen selälleensä ja levitti jalat ja levitti häpyhuuliaan ja käski tulla nuoleen sieltä tein työtä käskettyä pillu maistui
        ihanan suolaiselta ja oli tosi liukas hän huokaili
        raskaasti kourien samalla isoja rintojaan sitten hän käski tulla päällensä ja otti kullistani kiini
        ohjaten sen ensimmäistä kertaa oikeaan paikkaan ja pyysi että nai nyt mua niin kovaa kun haluat ja
        minähän painoin kullini liukui hänen sisäänsä ja hän rupesi nosteleen itseään mua vastaan oli ihanaa työntyä karvaiseen kuumaan ja liukkaaseen pilluun joka oli aika tiukkakin vielä.Tosin kullini on melko paksu kokoa suunilleen lenkin puolikas.En kestänyt kauaa kun tunsin että lasti lähtee ja sanoin hälle sen hän sanoi että ei haittaa vaan laukea sisään vaan hän ei tule paksuksi siitä.no työnnyin vielä muutaman kerran ja painoin kullini aivan juurta myöten ja syöksyin hänen sisäänsä ja kullin sykki ja sykki
        hänen sisässään sitten vedettyäni kullin hänestä valui sperma vana hänen sisältään ja hän hieroi sitä karvoilleen ja rintoihinsa ja haisteli käsiään sanoen että ihanaa haistaa pitkästä aikaa
        sperman hajua.Nousimme lattialta ja menimme kylpyyn polvistani tuli vähän verta kun oli kaakelin saumoihinkin hankannut jossain välissä vaikka oli pyyhe matto alla.Istuimme altaassa vastakkain ja juttelimme ja sovimme että kellekään
        ei kerrota ja hän lupasi että jos haluan niin opetus jatkuu aina meillä ja voin tulla hänenkin
        luo kylään jos haluan.ARVAATTEKO HALUSINKO.Pestyämme menimme vanhempieni makuuhuoneeseen jatkaan harjotuksia jota kestikin koko pyhän esim.kylvyn jälkeen kun menimme vanhempieni makuuhuoneeseen hän käski mun mennä selälleen ja tuli 69 mun päälle ruveten imemään jo seisovaa kulliani ja minä nuolin häntä kun viimeistä päivää ja jonku ajan päästä hän tuli päälleni istuun ryhtyen ratsastamaan päälläni kourien rintojaan samalla no nyt kestinkin vähän pitempään ja hän rupesi huokailemaan että hältä tulee orgasmi joka äsken jäi kun olin niin kuumana siellä kylppärissä sitten hänen pillunsa rupesi kouristelemaan ja hän voivotteli ja lysähti päälleni kullini yhä hänessä juurta myöten hän sanoi että työntele vaan hitaast ei kiirettä ei kyllä tarvinnut kun muutaman kerran työnnellä kun multakin taas lasti lähti hänen turvonneeseen ja sykkivään pillunsa.nukahdimme toistemme viereen ja aamu kun koitti niin suihkuun ja aamupalalle ja takas sänkyyn sillä opetus jatkui heti pitkin päivää..Eli tarinani on tosi ja opettelua jatkui about n 5 vuotta kun olin 21v hän muutti toiselle puolen suomea mutta kävin hänen luonaan lomilla aina verestämässä oppeja kunnes rupesin seurusteleen ja perustamaan
        perhettä.Mulla on 3 poikaa ja miellessäni toivon
        että heillekin siunautuis yhtä hyvä "opetäti"
        kun mulle heidän iässään.Sillä on nuorelle kollille suuri onni jos pääsee/joutuu kypsemmän naisen opetettavaksi eikä mulle jäänyt traumoja siitä päin vastoin enkä kokoenut ikä ero esteeksi
        enkä itseäni hyväksikäytetyksi koskaan vaan oon hälle ikuisesti kiitollinen opeista olen kertonut
        vaimolleni tämän tarinan ja hän sanoikin että oppi
        ei ojaan kaada ja hän on hyötynyt itse koska olen niin hyvä rakastelija hänen mielestä...Tätä tarinaa on vaikka kuinka paljon meinaan mun tätin opetus sessioita sillä 5v.mahtuu paljon päiviä.Joten caisa usko että poika muistaa sua lämmöllä ja opeta poikaa lisää varmasti tykkää siitä eikä se sullekaan varmaan pahaa tee päin vastoin...hyvää sexin täyttämmää kevättä sulle muillekin..

        Luulin, että vain nykykoululaiset ovat niitä, jotka eivät hallitse yhdyssanoja.
        Tässä pikainen poiminta yhdyssanamokista (lukematonta määrää piste- ja pilkkuvirheitä ei ole huomioitu):
        koti apulainen > kotiapulainen
        leski rouva > leskirouva
        hyvä ryhtiset rinnat > hyväryhtiset rinnat
        kylpy vaahtoa > kylpyvaahtoa
        anteeksi pyyntöjä > anteeksipyyntöjä
        sperma vana > spermavana


      • Anonyymi
        mies 46 v kirjoitti:

        caisalle:hieno teko sain kokea itse saman 30v
        sitten.Olin 16-v ja meille kotiin tuli n40 v.koti
        apulainen muodokas isorintainen ja iloinen leski
        rouva.Hän oli päivisin meillä mutta jäi joskus
        yöksi kun vanhemmat lähti reissuun.Unelmoin hänestä ja runkkasin melkein joka ilta omassa huoneessa ja mietin minkälaista se olisi oikeasti.
        NO sitten se lopulta sattui mistä näin unia,vanhempani lähtivät reissuun ja "täti"tuli meille pyhäksi siivoileen ym.päivän siivottuaan
        ja touhuttuaan kun ilta koitti hän laitteli mulle iltapalat ja sanoi menevänsä kylpyyn ja kehotti muakin meneen pikkuhiljaa koisiin,ja kun olin matkalla omaan huoneeseen kuljin kylppärimme ohi
        ovi oli jäänyt raolleen enkä vopinut vastustaa
        kiusausta vaan kurkistin ovesta.Ja mitä näinkään
        hän laski kylpyammeeseen vettä seisoen alastomana
        sivuttain oveen isot raskaat rinnat(hyvä ryhtiset)
        jota hän käsillään pyyhkäisi sitten hän kääntyi
        ottamaan kylpyvaahtoa hyllyltä kääntyen minuun päin ja näin tosi ison mustan karvakolmion ja housuissani alkoi ahdistaa.Hänkääntyi ja kaatoi kylpy vaahtoa veteen ja kumartui pylly minuun päin
        sekoittamaan sitä ja mitä näinkään näin takaa päin
        hänen aikaisen naisen vittunsa mustan karvaisen ja
        karvoituksen välistä pilkisti lohen punainen vako.
        Kaivoin ympärileikatun kullini housusta ja rupesin runkkaan mutta pahus nielaisin rään väärään kurkkuun ja aloin yskiä,hän pyörähti ympäri ja tuli ovelle seisoin housujani kiskoen
        sekavia soperellen enkä saanut housuja jalkaan kun kullini seisoi kun jyrin patsas.Sopertelin anteeksi pyyntöjä ja ettei kertos vanhemmilleni mitään. hän vinkkas mut kylpyhuoneen puolelle ja sanoi että yhdellä ehdolla ja ehto on että pesen selän ja tulen kylpyyn kans sitten hän sipaisi
        pyjämän multa veke ja polvistui eteeni ottaen kullin käteensä ja vähän aikaa sitä hierottuaan
        suukotteli sitä ja ryhtyi imemään painaen kyntensä mun pakaroille tuntui että taju lähtee,no
        hän lopetti ja sanoi että nyt "täti"opettaa poikaa
        sillä on huomannut harrasteeni ja ymmärtää nuorta kollia.hän otti paksun pyyhkeen ja laittoi sen
        kylppärin matolle mennen selälleensä ja levitti jalat ja levitti häpyhuuliaan ja käski tulla nuoleen sieltä tein työtä käskettyä pillu maistui
        ihanan suolaiselta ja oli tosi liukas hän huokaili
        raskaasti kourien samalla isoja rintojaan sitten hän käski tulla päällensä ja otti kullistani kiini
        ohjaten sen ensimmäistä kertaa oikeaan paikkaan ja pyysi että nai nyt mua niin kovaa kun haluat ja
        minähän painoin kullini liukui hänen sisäänsä ja hän rupesi nosteleen itseään mua vastaan oli ihanaa työntyä karvaiseen kuumaan ja liukkaaseen pilluun joka oli aika tiukkakin vielä.Tosin kullini on melko paksu kokoa suunilleen lenkin puolikas.En kestänyt kauaa kun tunsin että lasti lähtee ja sanoin hälle sen hän sanoi että ei haittaa vaan laukea sisään vaan hän ei tule paksuksi siitä.no työnnyin vielä muutaman kerran ja painoin kullini aivan juurta myöten ja syöksyin hänen sisäänsä ja kullin sykki ja sykki
        hänen sisässään sitten vedettyäni kullin hänestä valui sperma vana hänen sisältään ja hän hieroi sitä karvoilleen ja rintoihinsa ja haisteli käsiään sanoen että ihanaa haistaa pitkästä aikaa
        sperman hajua.Nousimme lattialta ja menimme kylpyyn polvistani tuli vähän verta kun oli kaakelin saumoihinkin hankannut jossain välissä vaikka oli pyyhe matto alla.Istuimme altaassa vastakkain ja juttelimme ja sovimme että kellekään
        ei kerrota ja hän lupasi että jos haluan niin opetus jatkuu aina meillä ja voin tulla hänenkin
        luo kylään jos haluan.ARVAATTEKO HALUSINKO.Pestyämme menimme vanhempieni makuuhuoneeseen jatkaan harjotuksia jota kestikin koko pyhän esim.kylvyn jälkeen kun menimme vanhempieni makuuhuoneeseen hän käski mun mennä selälleen ja tuli 69 mun päälle ruveten imemään jo seisovaa kulliani ja minä nuolin häntä kun viimeistä päivää ja jonku ajan päästä hän tuli päälleni istuun ryhtyen ratsastamaan päälläni kourien rintojaan samalla no nyt kestinkin vähän pitempään ja hän rupesi huokailemaan että hältä tulee orgasmi joka äsken jäi kun olin niin kuumana siellä kylppärissä sitten hänen pillunsa rupesi kouristelemaan ja hän voivotteli ja lysähti päälleni kullini yhä hänessä juurta myöten hän sanoi että työntele vaan hitaast ei kiirettä ei kyllä tarvinnut kun muutaman kerran työnnellä kun multakin taas lasti lähti hänen turvonneeseen ja sykkivään pillunsa.nukahdimme toistemme viereen ja aamu kun koitti niin suihkuun ja aamupalalle ja takas sänkyyn sillä opetus jatkui heti pitkin päivää..Eli tarinani on tosi ja opettelua jatkui about n 5 vuotta kun olin 21v hän muutti toiselle puolen suomea mutta kävin hänen luonaan lomilla aina verestämässä oppeja kunnes rupesin seurusteleen ja perustamaan
        perhettä.Mulla on 3 poikaa ja miellessäni toivon
        että heillekin siunautuis yhtä hyvä "opetäti"
        kun mulle heidän iässään.Sillä on nuorelle kollille suuri onni jos pääsee/joutuu kypsemmän naisen opetettavaksi eikä mulle jäänyt traumoja siitä päin vastoin enkä kokoenut ikä ero esteeksi
        enkä itseäni hyväksikäytetyksi koskaan vaan oon hälle ikuisesti kiitollinen opeista olen kertonut
        vaimolleni tämän tarinan ja hän sanoikin että oppi
        ei ojaan kaada ja hän on hyötynyt itse koska olen niin hyvä rakastelija hänen mielestä...Tätä tarinaa on vaikka kuinka paljon meinaan mun tätin opetus sessioita sillä 5v.mahtuu paljon päiviä.Joten caisa usko että poika muistaa sua lämmöllä ja opeta poikaa lisää varmasti tykkää siitä eikä se sullekaan varmaan pahaa tee päin vastoin...hyvää sexin täyttämmää kevättä sulle muillekin..

        Toinenkin kielipoliisi kommentoi! Yhtä virkettä/lausetta koko juttu, ilman pisteitä ja pilkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinenkin kielipoliisi kommentoi! Yhtä virkettä/lausetta koko juttu, ilman pisteitä ja pilkkuja.

        Ukko64 on erityisen taitava kirjoittamaan virheellistä tekstiä. Hallitsi tuon taidon jo vuonna 2004.


      • Anonyymi
        Caisa kirjoitti:

        Niitä on meikäläisen naamassa ollu noin parikymmentä vuotta sitten kultaisella 80-luvulla. Mutta toisaalta kiva kuulla, että minua pidetään nuorena täällä. Jätkä en ole ainakaan kun viimeksi vilkaisin stringieni alle, niin kyllä siellä ihan selkee pillu oli.

        Hei caisa laota viestii täällä 54v mies.


    • jaha

      Totta siä vielä haluat teinim**aa???
      täälä ainaki tekis terrää tuomonen vanhempi nainen. .. .

    • Mike

      Jos kiinnostusta löytyy nii kirjotteleppa pitkälle, tummatukkaiselle 23v miehelle =) ;)

      [email protected]

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seksuaalinen mielikuvitus on meillä uroksilla laukannut siitä alkaen, kun viisari on näyttänyt ylöspäin. Into kirjoittaa kokemuksista tai mielikuvista on suurempi, kuin kieliopilliset tavoitteet. Kirjoittaminen ja itsensä julkaiseminen saattaa tuottaa mielihyvää kaikkineen virheineenkin. Joskus näyttää into ylittävän kaikki muut kriteerit. Osa kielioppivirheistä selittynee nykynuorison tavasta ilmaista itseään kännykällä. Pieneen ruutuun kirjoittaminen on todella vaikeaa, varsinkin jos sitä kirjoittavaa kättä on käytetty pääsääntöisesti johonkin muuhun kuin perinteiseen kaunokirjoitukseen. Näillä sivustoilla lukija voi valita, jatkaako lukemista vai siirtyykö kenties korkeamman kirjallisuuden pariin. Kirjoittajille kuitenkin kannustus ja kunnioitus halusta julkaista tuotoksiaan, pitivät niistä lukijat tai eivät. Kielioppivirheistä pääsee helposti eroon käyttämällä esim. tietokonetta kirjoittamiseen. Tekstin korjaus onnistuu helposti ja kirjoitusvirheet karsiutuvat ohjelmiston avulla pois. Tosin tämäkin kikka edellyttää tietokonetta ja sen käytön hallintaa, joten ”ojasta allikkoon”.

    • Anonyymi

      Kyllä tämä tarina on ihan selvä varhaisteinin päiväuni ja pelkkää haaveiden satuilua. Kun lukee tarkkasn niin huomaa heti ettei ainakaan naisen kirjoittama ole todellakaan.

    • Anonyymi

      olimme majoittuneena halpaan majoitus hotelliin mieheni kanssa, tulimme ravintolasta aika humalassa ja väsyneenä kun tansittiin viereisessä hotellissa. yöllä lähdin pesutilaan vessaan, kohta joku kolisteli oli kiire kuselle. Avasin oven nuori poika syöksy sisään, anteeksi on kiire. Pesin käsiä kun huomasin olen yöpaidassa. Poika pyyteli anteeksi ja katseli 45v muijan asua, kuiskas tule ryypylle. Kävelin edellä huoneeseen, kun ovi meni kiinni huomasin kaksi muuta nuorta. Istuin humalassa sängylle poikain väliin, kun otin juoman ja kehuin makua tunsin käden polvella silloin huomasin että kaikki oli noin 16v. Käsiä oli jo rinnoilla, sanoivat että huutavat valvojalle jos en anna koskea. Olin paniikissa kädet kokeili jo kiihkeämmin yksi nousi ja laski housunsa, otat meiltä suihin kaikilta työnsi kalun naaman eteen tartuin siihen kiinni otin suuhun kalu oli kova ei kovin suuri imin kiihkeänä että ääsen pois väkisin kiihotuin kun samalla alkoi käsiä olla pikkareissa, en simmäinen laukesi suuhun toinen tuli tilalle jatkoin samaan malliin kolmannen sormet oli jo pillussa en voinut tunteelle mitään ja tilanne imen kolmen kalua.
      Minut kaadettiin seljälleen ja siitä vatsalleen imin pojan kalua, kädet oli jo pillussa kunnolla tunsin pikkarit laskeutu ja suippo kalu painui sisään levitin jalkoja ja takana oleva kertoi kuinka porno perse minulla on takana oleva laukesi melkein heti toinen tuli tilalle makasin tunkaiseen peittoon ihana kova kalu pani kuin kani ja poika vaihtui makasin kontallaan lattialla nojaten sänkyyn annoin poikain naida ja kyllä jaksoivat. Pyyhin spermat paperiin ja läksin huoneeseen, mieheni nukkui sikeästi. Aamulla tunsin käden pillussa kuiskas onko me rakasteltu levitin jalat on mutta anna lisää tuntui että haluan hulluna työnsin ja menin kontalleen yön tapahtumat mielessä kiihotui valtavasti ja kostuin mieheni sanoi nythän mamma on kiimassa kuiskasin rapula kiimaa mies pani rajuilla työntöillä nautin ja laukesin kaksi kertaa ennenkuin mieheni laukesi ison lastin kanssa sisään. Kerroin meihelleni käyn pesulla, kun olin menossa pesuhuoneeseen yksi pojista tuli huoneesta, katsoin poikaa hän tuli nopeasti pesutilaan nostin yöpaitaa tuli takaa sisään, täältä valuu spermaa kuiskasi, no mieheni halusi. Poika piti lantiosta kiinni ja pani vauhdilla kun laukesi painoi niin pohjaan kun pystyi ihana kuuma sperma tykitti pillun pohjaa. Jäin pesulle ja menin huoneeseemme.
      Myöhemmin kun poikani kaverit käy kylässä, tunnen kuumotusta nuorista kaluista.
      Olen esiintynyt ehkä lian paljastavasti heille kun katsovat vähän erilailla, kertokaa miten pääsen kokemaan uudestaan ehkä pojan kavereiden kanssa vai kannattaako se, menee maine ??

    • Anonyymi

      Olet jokaisen pojan märkäuni😍🔥

    • Anonyymi

      Pakko kertoa, mun kaverin poika Markku 17v oli meillä viikonlopun mies yövuorossa. Istuskeltti vielä yhdeksän aikaan mies lähti töihin. Tulin vessasta sanoin laitoin saunan lämpiään. vaihdoin samalla kevyemppää päälle, makoilin sorvalla katselin televisiota olin kyljellään huomasin sohvaluolilta Markku katsoo pilluun tiesin se näkyy hyvin kylki asennossa yritin katsoa vain elokuvaa. Sanoin Markulle tuo lehti nousi ja istahti sofvan päähän, ihanasti pillu sykki Markku meni ensin saunaan nousin kun tuli saunasta, haistoin lauteilla sperman kokeilin laudetta yhdessä kohdin oli liukasta haistoin selvää spermaa nuolin siitä tykytti valtavasti dildo oli makkarissa harmitti vähän pesin ja katsoin Markun housut oli lattialla hymyilin sillä ei ole housuja kävin makkarissa laitoin varsin mieheni ostaman pitsi yökkärin, sanoikin minulla jos tuon joku näkee joudut antamaan persettä.
      Marrku istui miheni saunatakki päällä sohvalla menin viereen saanko olla bnäin en osaa katsoa teveetä toisinpäin, pillu sykki kun kalu on vain kankaan takana nänni tuli pitsin läpi kiristi ihanasti Markku yritti nousta käännyin ja kysyin painaako? kalu tuli silmien eteen katsoin sitä imaisin suuhun ajattelin nyt se on tehty tuoksui ihanasti spermalle imin ja nousin parempaan asentoon Markun sormet hyväili rintoja kalu paisui tosi kovaksi ja laukesi imin kaikki nuolin sievästi katsoi silmiin auttoko sanoi auttoi jatkettiin katsomista tunsin että kovenee taas sanoin haluttaa nousin sohvan reunalle Marrku oli heti edessä tuli kontalleen työntyi sisään sanoin saat nussia tätiä koko yön kahden tunnin sisään nai kolmesti aina yhtä kiimasena sain kaksi kertaa itse.
      Yöllä annoin takaapäin kun herätti käännyin vaan takoi kivasti. Ennen viittä nousin siivosin kaikki ja Markku eri kamariin.
      Mieheni tuli viereen kuiskas tulin ja nukahti. Mentiin varastoonovilukkoonoli vain yksi avain imin Markun kalua pyllistin sanoin pane tätiä taas ihana tunne kun on odottanut ja kalu hankaa pillua kun tärisin Marrku laukesi sisään laitoin paperia ja nostin housut päästiin sisälle mieheni nousi ylös puhelin soi kuului sanovan pitäää kysyä, kertoi että Niilolla pitäs viedä pöytä anopille menen avuksi voin viedä Markun. Pesin itseni ja pillun hyvin tiesin mieheni imee varmasti. Olin hyvilläni mulla on Markku jos tarvin

    • Anonyymi

      Vaosa kuullostaa kiihkeälle naiselle laita viestii m54

    • Anonyymi

      Mökillä vieressäni nukkui siskon 13v ja 14v pojat, itse olin silloin 31v.
      Yöllä heräsin kun paitaan koski käsi 14v tutustui tisseihin kiihotuin käännyin unissaan vasten kyljelleen koski nyt kunnolla rintoihin kokeili nännejä yritin olla nukkuvinani käsi koski jalkaan ja siitä ylös koski pillua housujen päältä näin kun hiplasi välillä kaluaan painoin pään rintoihin imi sievästi nänniä koskin kalun housun sisällä yllättävän iso kalu hieroin hiljaa nostin jalan pojan jalkojen päälle työnsi käden pilluun vapisin hieman jatkoi imemistä pidin kalua kädellä liikutin sievästi tunsi kuinka koveni ja ruiski housuihin sain samalla pienen orgasmin. Käännyin ja aloin nukkumaan.
      Aamulla mieheni nauroi ja kahden pojan kanssa nauroin oli lämmin.
      Pitkin päivää huomasin Sakarin katselevan oli varmaan erilainen yö pojalla.
      Illalla tulivat kalalta katsoin saunan ikkunasta koskin huuliin tuli halu, mieheni ja Mikko meni mökille kuulin kun puhuivat saat opetella fileraamaan itse.
      Sakari tuli saunaan oli kääntyä sdanoin tänne ja nopeaan annoin imeä nännejä otin käden ja siirsin pillulle Sakarin shortsit pullotti laskin ne alas ja vedin itseeni kiinni kuiskasin oletko ennen puisti päätään hyväilin tuppi kalua istuin laudetta vasten ja ohjasin sisään poika pani innolla katsoin samalla ikkunasta kun perkkasivat kaloja jäykkä kalu oli liukas olin niin kiiihottunut poika tuli melkein heti hieroin kalua sievästi se koveni heti käännyin ja sain takaa poika nojasi selkääni ja veti pystyyn katsoin vielä perkkaavat jäntevä kalu paukutti nopeaan tuli irstas tunne nuorta paljasta kalua laukesin vapisin ja pidin pojan käsistä kiinni tunsin kuinka tuli sisään lämmin sperma valui pilluun. virutin pillua ja vaatteet päälle tulet uuniin ja ulos.
      Sanoin Sakarikin osaa kohta lämmittää saunan kun saa syttymään.
      Loppu viikko meni mukavasti kun Saatiin rauhaa kun mieheni mies opetti nuorempaa kalastamaan me naitiin aina kun voi Sakasi tuli vain taakse ja pani annoin mielellään. Seuraavana vuonna sain antaa usein kunnes loppui sekin ilo löysi tyttö ystävän.

    • Anonyymi

      hieno juttu, Bravoo.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe