Abiristeily

apina

Otatteko mukaan omia juomia? Alotteletteko jo matkalla laivalle?

En tiedä uskaltaisko ottaa omia juomia mukaan. Huono tuurisena mun kassit kuitenkin tarkastettais. x) Eikä sitä viittis hirveen aikasin alottaa, kun voi käydä niin ettei jaksakaan sitten siellä laivalla tarpeeks pitkään. :D

17

2325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cal

Jos ei siellä muuta tee, niin eikö tulisi halvemmaksi ryypätä maissa?

• Minna

En ota mukaan omia juomia. En aio aloittaa jo matkalla.
      Eikä kannata riskeerata kummankaan suhteen sillä jos tarpeeks tuiskeessa oot laivaan mennessäs et pääse sisään ja löydetyt omat juomat kaadetaan viemäriin.
      Saahan siellä buffetissa juoda viiniä ja olutta niin paljon ku sielu sietää..

• wayne

Jos kaksi viinilasillista tai kaksi olut (ykköstä/litkua???) lasillista on niin paljon kuin sielu sietää, mun sielu sietää kyllä vähän enemmän. eli siis omat juomat mukaan...

• abirenttu
        wayne kirjoitti:

Jos kaksi viinilasillista tai kaksi olut (ykköstä/litkua???) lasillista on niin paljon kuin sielu sietää, mun sielu sietää kyllä vähän enemmän. eli siis omat juomat mukaan...

se on kylläkin IV-olutta ruokailussa...

• minä
        wayne kirjoitti:

mä otan yhen pullon...enkä vain pyyhkeen tms. sisään laita vaan väljä paita päälle ja ristsikoihin 'kiinni' sitten terminaalin vessassa..on mul muitakin keinoja..pitää viel miettiä mitä käytän...

• kira
        minä kirjoitti:

mä otan yhen pullon...enkä vain pyyhkeen tms. sisään laita vaan väljä paita päälle ja ristsikoihin 'kiinni' sitten terminaalin vessassa..on mul muitakin keinoja..pitää viel miettiä mitä käytän...

Ainakin Vikingillä oli viime vuonna tehty JOKAISELLE perus ruumiintarkastus plus että kamat pengottiin ihan läpikotasin. Jos juomia, jäi satamaan... =( Mä pistän kasvovesipulloon reippaan desin viinaa, saa ainaki alottelujuoman siitä. Tai no, alottelu alkaa kyl jo melkein 12 tunnin kuluttua ;D

• abirenttu

Aion ottaa linja-automatkalla sopivassa määrin kaljaa, sillain että pääsee laivaan. Aion myös viedä oman pullon laivaan, se vaan harmittaa jos se löydetään. Ei ne laivasta pois heitä, mut kyllä se vituttais...

• ...

No jotta ainaki vähän juomista jää löytymättä niin koska olen nainen ja käytän kasvovettä ja meikinpoistoainetta niin niihin puteleihin menee reippaat pari desiä viinaa :) On sitte edes jotain mitä juoda ;)

• Europa
        ... kirjoitti:

No jotta ainaki vähän juomista jää löytymättä niin koska olen nainen ja käytän kasvovettä ja meikinpoistoainetta niin niihin puteleihin menee reippaat pari desiä viinaa :) On sitte edes jotain mitä juoda ;)

Tietääks joku et onks Europan buffetti sillo illal vai seuraavan päivänä? JA kai siel saa sit niit kaljoi ym. vetää miten haluu?

• eurooppa
        Europa kirjoitti:

Tietääks joku et onks Europan buffetti sillo illal vai seuraavan päivänä? JA kai siel saa sit niit kaljoi ym. vetää miten haluu?

Euroopan buffetti on auki sillon illalla/yöllä.

• Jesh
        eurooppa kirjoitti:

Euroopan buffetti on auki sillon illalla/yöllä.

Täähän oli vallan loistava uutinen..varmaan porukka sit vetelee niit pohjii tuol buffetis...vai kuinka?

• abi-04
        Jesh kirjoitti:

Täähän oli vallan loistava uutinen..varmaan porukka sit vetelee niit pohjii tuol buffetis...vai kuinka?

..se vaan että ne hanat taitaa olla buffetissa kiinni..et limulinjalla sitte vaan!

• Heh
        abi-04 kirjoitti:

..se vaan että ne hanat taitaa olla buffetissa kiinni..et limulinjalla sitte vaan!

No ei tasan ole kiinni.

• ...
        abi-04 kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin (Finjet) ruokailuun kuuluu ihan normaalisti juomat eli viinit kalja. Ja saa kyllä kuuluakin kun maksettu on 80e plus matkat...

• J_K
        ... kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin (Finjet) ruokailuun kuuluu ihan normaalisti juomat eli viinit kalja. Ja saa kyllä kuuluakin kun maksettu on 80e plus matkat...

Kun aattelee, että normaali Jetin risteily seasideluokassa maksaa nykyisin 90 euroa to-pe ja 60 euroa muilla lähdöillä, niin aikahyvät rahat abiristeilyjen järkkääjät tekevät.

Huom! Laivayhtiöt eivät saa normaali risteilyhinnan lisäksi kuin korvausta normaalia suuremmasta siivouksen tarpeesta.

• pupu
        J_K kirjoitti:

Kun aattelee, että normaali Jetin risteily seasideluokassa maksaa nykyisin 90 euroa to-pe ja 60 euroa muilla lähdöillä, niin aikahyvät rahat abiristeilyjen järkkääjät tekevät.

Huom! Laivayhtiöt eivät saa normaali risteilyhinnan lisäksi kuin korvausta normaalia suuremmasta siivouksen tarpeesta.

Ainakin meillä (viikkari) oli hanat buffetissa kiinni ja viiniä sai osta 2 euron lasihintaan, kaljaakin varmaan mutta sitä en juo niin ei tietoa. Mutta ei ne kyllä auki ole. Ei laivaväki niin tyhmää ole, muutenhan kaikki ryypiskelis koko illan siellä!!!

• kira
        pupu kirjoitti:

Ainakin meillä (viikkari) oli hanat buffetissa kiinni ja viiniä sai osta 2 euron lasihintaan, kaljaakin varmaan mutta sitä en juo niin ei tietoa. Mutta ei ne kyllä auki ole. Ei laivaväki niin tyhmää ole, muutenhan kaikki ryypiskelis koko illan siellä!!!

Kyllä meillä ainakin (finjet) luki ihan matkaohjeissa että ruokailuun kuuluu normaalit ruokajuomat eli kalja ja viinit. Viking on viking ja kuulemma siellä turvatarkastuksetki on perusteellisemmat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5960
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5545
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5237
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3235
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1811
    Aihe