Mikä on neitsyt?

Liinu11

Oon kuullu joidenki puhuvan meijän luokalla,et on neitsyt tai jotai.. Tarkottaaks noi siis horoskooppia? Mä oon ainaski sanonu et en oo neitsyt ja kaikki nauro!! Miks? Mitä tää neitsyt ny tarkottaa..? Oon 11vuotta. Kertokaas, kiits!

26

8762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa-a

      no mä sanon sulle että neitsyt on semmoinen joka ei ole vielä saanut vastakkaisensukupuolen hyväilyä eli "penistä" sisäänsä...

      • Liinu11

        Okei.. En ole ihan varma älysinks.


      • Tyttö -88
        Liinu11 kirjoitti:

        Okei.. En ole ihan varma älysinks.

        Neitsyt on sellanen, joka ei oo koskaan rakastellu, eli "ollu sängyssä" kenenkään kaa. Siis ollu sukupuoliyhteydessä kenenkään kanssa. Pojista sanotaan joskus et ne ei oo menettäny poikuuttaan.
        Joko nyt ymmärsit? Paremmin en osaa selittää.
        Mutta kyllä sä sen ainakin parin vuoden päästä tajuat. =)


    • hani

      eli siis ei ole saanut munaa eli kyrpää eli sitä maailman ihaninta elintä sisäänsä

    • liinu11

      eli ei ole saanut kullii sisäänsä ja tehnyt seksiä vai?

    • wrwqr

      Ei ole harrastanut seksii

    • 4+16

      Seksiä ei tehdä

    • omg hello

      Joo mäki oon 11 enkä viel oikein tajunnu eli jos ei oo tehny seksii?

      • Sitä harrastetaan

        Seksiä ei yhä vieläkään tehdä.


    • !!!!!

      Neitsyt on sellainen joka ei ole viel harrastanut seksiä kenenkään pojan kanssa eli jos ei ole neitsyt on ollu sukupuoliyhdynnässä pojan kanssa. katso Wikipediasta mikä on seksi jollet tiiä

    • mmmm???

      eli jos multa kysytän että "oonko neitsyt" vastaan olen neitsyt jos en ole harrastanut seksiä ja jos olen harrastanut niin en ole neitsyt. ??

    • no huhhuh

      Neitsyys menee siinä vaiheessa kun poika työntää kalunsa tyttöön. .__.

    • retuja everywhere

      Neitsyt: ei ole harrastanut seksiä

      Ei ole neitsyt: on harrastanut seksiä



      JOS TIIÄTTE MITÄ SEKSI TARKOTTAA NII MITÄ VAIKEETA TÄN TAJUAMISESSA ON


      Ja kuten täs on jo sanottu seksiä EI TEHDÄ, sitä HARRASTETAAN

      Mistä te sitä seksii teette? muovailuvahastako???

      • Anonyymi

        Kyllä varmaan muovailuvahasta voi seksiä tehdä, Touko-Poukokin askarteli sielun muovailuvahasta, rautalangasta ja nauloista.


    • ;D MÄääääää

      Okei se on niikun:

      Jos tyttö ja poika on ollut sängyssä yhdynnässä tarkempi kuvaus- harrastamassa seksiä, niin se tyttö on menettänyt neitsyytensä jajos he eivät ole tehneet niin, sitten tyttö ja se poika on yhä neitsyt :) Nyttenpä voit kertoa kavereillesi että olet neitsyt yhä..Taai jos ett..niin..niiin.........

      • halooo sää

        Ei pojilla oo neitsyyttä se on vaa tytöil xd


      • halooo sää

        Ei pojilla oo neitsyyttä se on vaa tytöil xd


      • hermotmenee
        halooo sää kirjoitti:

        Ei pojilla oo neitsyyttä se on vaa tytöil xd

        Vittu lopettakaa näitten vanhojen sivujen bumppailu saatana. Ja se neitsyys voi olla molemmilla sukupuolilla piste. Käyttäkää googlea ennekun kysytte perkeleen tyhmiä kysymyksiä!


    • blackburnilais

      Mä on neitsyt kolmeen muijaan

    • heerätysss

      Se on semonen ee käy kysyy sun äidilt mamantyttö helvetti ja ku vitun toiki kolme muijaa op kirjoitaa

      • haijdisnslqbslsbvittu

        Kkk opi ite


    • Anonyymi

      Neitsyys tarkoittaa sitä että nussit naista joka ei oo saanu ikinä munaa

      • Anonyymi

        eiku se on just neitsyyden menetys....


    • Anonyymi

      no niin se on kiva

    • Anonyymi

      Siksi he nauraa koska nyt ei ollut kyseessä horoskooppi. Varmaan ootte puhunut ympän tunnilla murros iästä. Niin ne tarkoitti että onko neitsyt vai onko menettänyt neitsyytensä eli nyt oli puhe yhdynnässä jos ymmärrät paremmin s*k**stä. Eli jos ei ole tehnyt sitä on neitsyt mutta jos on tehny sitä ei ole enää neitsyt. Siksi he nauroivat luulen niin että nauroi sen takia. Ymmärrätkö nytten? Älä kysy mistä tiiän koska oon saanu tietää osan kavereilta ja osan yhestä pelistä ja osan koulus ja osaa en tiedä ja olen 12v täytän tänä vuonna 13v. Joten joo

    • Anonyymi

      Tarkoittaa horoskooppiakin, mutta myös seksuaalista kokemattomuutta.
      Eli ihminen on neitsyt niin kauan, kunnes harrastaa seksiä ensimmäisen kerran.
      Sekin on vähän tulkintakysymys, mutta itse ainakin olen sitä mieltä, että neitsyys menetetään silloin, kun on yhdynnässä ensimmäistä kertaa.
      Eli jos esimerkiksi käsin tyydyttää toista, mutta ei ole yhdynnässä, niin silloin ei vielä neitsyys mene.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe