Mitä oikein tapahtui? Miksi se suljettiin?
http://www.vieroitusklinikka.org/viewforum.php?f=10
VIEROITUSKLINIKKA
6
5515
Vastaukset
- -------
Siellä oli oma sisäpiiripalsta, johon pääsi vain harvat ja valitut.
http://www.sunpoint.net/~KettuT/reumis.doc- Hämmästynyt
Mikä syy tuo nyt muka on olevinaan? Kaikkiallahan on omat sisäpiirinsä, lobbauksensa, juorunsa, valikoidut kaveripiirinsä
- Aprikoosi
Hämmästynyt kirjoitti:
Mikä syy tuo nyt muka on olevinaan? Kaikkiallahan on omat sisäpiirinsä, lobbauksensa, juorunsa, valikoidut kaveripiirinsä
Ilmeisesti siellä veti johto herneet nenuunsa, kun toi homma paljastui.. Toivotaan, että uskaltautuvat vielä hommaa jatkamaan..
- kontulib
Aprikoosi kirjoitti:
Ilmeisesti siellä veti johto herneet nenuunsa, kun toi homma paljastui.. Toivotaan, että uskaltautuvat vielä hommaa jatkamaan..
Siis mikä homma paljastui häh????
Olen koko päivän yrittänyt päästä VK:lle sisään ja ruutuun tulee vaan joku hämärä kuva metsästysseurueesta : ( - vakivieras
kontulib kirjoitti:
Siis mikä homma paljastui häh????
Olen koko päivän yrittänyt päästä VK:lle sisään ja ruutuun tulee vaan joku hämärä kuva metsästysseurueesta : (Samaa tässä ihmettelen, siis mitä sitä sisäpiiristä, mulle ihan sama vaikka oliskin, pääasia että keskustelu pelas yleisesti, PP:n tiukkapipoisuus ärsyttää.
- Neitokainen
vakivieras kirjoitti:
Samaa tässä ihmettelen, siis mitä sitä sisäpiiristä, mulle ihan sama vaikka oliskin, pääasia että keskustelu pelas yleisesti, PP:n tiukkapipoisuus ärsyttää.
Kelpaisiko www.voimahali.fi ?
Sieltä löytyy moni vanha tuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984