Hei!
Osaako joku suositella edullista mutta osaavaa liikettä vaasasta hääkampaus ja meikin suhteen?
Kiitos =)
hääkampaus/meikki vaasa
7
3957
Vastaukset
- Minja
Hei!
Minuakin kiinnostaa samainen asia elikkäs, mistä kannattaisi Vaasassa tilata aika häämeikkiin ja -kampaukseen?
Missä kuussa olet menossa naimisiin Morsian 2004?- Morsian 2004
menen naimisiin elokuussa 2004 Kysyin hintaa koulukadulla sijaitsevasta salon sophiesta n.100e,kampauksen tekeminen saattaa kestää kuulemma 4 tuntia!!
Kotirannalla kuulemma yksi liike joka ottaa korkeintaan 65e,se on jo halpa.
Ruokailu meillä edelleen avoinna, paria tarjousta odotamme... Vastaaminen tuntuu vaan kestävän kauan näillä vaasalais liikkeillä :(
- Heinäkuun morsian
Hei! Itse olen varannut ajan Buumista, sijaitsee Huutoniemellä. Siellä ainakin hommat ostaan :) Hinta on 100 euroa, johon sisältyy: kampaus, meikki ja koekampaus, koemeikki. Suosittelen lämpimästi! Ja onnea teille :)
- Minja
Kiitos tiedosta! Kuulostaa kohtuulliselta hinnalta. Onnea sinullekin!
- Minja
Kiitos tiedosta! Kuulostaa kohtuulliselta hinnalta. Onnea sinullekin!
- Minja
Soittelin tuonne Boomiin, mutta harmi vain, meikkaaja on vielä lomalla elokuun puolessa välissä. Nyt varasin ajan Studioksesta, joka on kyllä kallis paikka, n. 150 € meikki ja kampaus. Mutta palvelu vaikutti hyvältä ja erittäin ammattitaitoiselta. Samaa hintaluokkaa ovat ainakin Artistica ja Jonna&Joonas.
- Kesällä_häät
Olen varannut ajan salong lycka:sta, sieltä saa kaverini mukaan ammattitaitoista palvelua. Sehän on toki Sulvassa mutta ei se matka minua haittaa kunhan lopputulos on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725