*kyykyssä*

Kimmo°

Aivan käsittämätöntä.. linkki toukokuulta vuodelta 2002, löytääkö joku kenties siitä jotain yhteistä viimeisten viikkojen kirjoituksiin chat-keskustelualueella?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=680&posting=3000000000249901

Miten tällainen voi jatkua vuositolkulla? Kuinka sairas/vailla mieltä ihminen voi olla? Alan myös pikkuhiljaa ymmärtää, miksi monet ovat huolissaan mielenterveyshoidon määrärahojen pienentämisistä.

Keskustelun ohjeissa mainitaan "Toistuvasta häiriköinnistä keskustelusivuilla seuraa IP-osoitteen jäljitys ja tarvittavat jatkotoimenpiteet."

Onko kaksi vuotta jatkunut häiriköinti toistuvaa? Mitä ovat tarvittavat jatkotoimenpiteet?

Ei prkl, otankohan itsekin tämän liian vakavasti kun jaksan murehtia jonkun tyhjäpään ongelmia. Kärsikööt, kurja! :))

92

12508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä

tasapuolisuuden nimissä, että minkälaiset kirjoitukset saivat ihmiset noin raivostumaan? Ei ne muidenkaan vastaukset kovin siistejä olleet...huh huh.

• Totuus

Goldfinger oli mestarillinen manipuloija, joka aivan tahallaan ärsytti ja suututti muita kirjoittajia raivon partaalle, eikä hän luultavasti ollut ollenkaan tosissaan. Aikansa leikittyään kissaa ja hiirtä, hän näytti mikä oli miehiään.

• ihmettelijä
        Totuus kirjoitti:

Goldfinger oli mestarillinen manipuloija, joka aivan tahallaan ärsytti ja suututti muita kirjoittajia raivon partaalle, eikä hän luultavasti ollut ollenkaan tosissaan. Aikansa leikittyään kissaa ja hiirtä, hän näytti mikä oli miehiään.

mistä/miten nämä aikaisemmat jutut saa esille? Olen lukenut vain näitä viimeisimpiä ketjuja, ja oma nenäni sanoo että asia voi hyvinkin olla niin kuin mainitsit. Vaikka mistä minä tiedän...

• Totuus

Ko. ketjussa, jonka linkkasit esiintyvä nimim. Goldfinger tosiaan kyykytti lopulta kaikki perässään huutelevat todistamalla yllättäen kaikki puheensa ja meriittinsä, joista aika ärsyttävällä tavalla kehua retosteli.

Se olikin katkera pala häntä epäilleille rääväsuille. Mies osoittautui uudella mersulla ajelevaksi miljonääriksi ja monissa eri urheilulajeissa menestyneeksi mieheksi.

• Pullo

Mites ja milloin se todisti noi jutut?

• Iron Mike
        Pullo kirjoitti:

Mites ja milloin se todisti noi jutut?

tältä jutulta putosi uskottavuus, eikä maksa vaivaa seurata etemmäs keskustelua.

• Stoneman

Tämä Goldi, eli Goldfinger on tosiaankin kyykyttäjien kruunaamaton kuningas. Minäkään en viitsi lähteä ehdoin tahdoin leikkimään hänen kanssaan, vaikka saataisinkin jopa pärjätä. Sinulle siitä tulisi todellinen Waterloon Kimmo poikaseni:-)))

• joku

Mielestäni kirjoituksesi osoittaa ettei ainakaan sulla ole pienintäkään mahdollisuutta arvioida mikä on häiriköintiä ja mikä ei.

• ~WaveHunter~

Ei siinä mitään ihmeellistä ole jos ajoittain ihmettelee tyhjäpäiden suurta massaa näillä kasvottomilla tantereilla.

Pidempään jatkuneiden kirjoitusten ja kannanottojen taustalta voin sanoa avoimesti Kimmo että sinä jos kuka olet oiva tilannetaituri ja tekstittäjä. Tapasi näpäyttää ja taas toisaalta ottaa kantaa kirjoituksiin ovat aina ollet loistavia osoituksia pelisilmästä, jollaisesta tulee pitää kiinni.

Vuosien saatossa on nähty monenmoista wannabe-kyykyttäjää. Tällä haavaa edessämme kiemurtelee itse itsensä sadasti kyykyttänyt, omia neuvottomia tekstejään lainaileva analfabeetikko. Koskaan aiemmin en ole nauttinut näin paljoa siitä sätti-itsemurhasta mihin toiset pyrkivät, kuin tämän tiivitaavin toilailuja katsellessani. Ei edes malta enää itse jakaa luunappeja kun toinen tekee sitä 24/7 itselleen, jopa ilman että muut asiassa edesauttavat.

Kaikille jatkossakin nautinnollisia hetkiä androgyyni-analfabeetikon tekstejä seuratessa toivova: ~W~

• Stoneman

Nimestä voi päätellä
        Kirjoittanut: Nellie, 8.2.2004 klo 21.33

Hmmm....itsellesi.

Mainitsiko joku Stonemanin, hmmm.. kuinka hänen nimensä sointuukaan kauniisti, *kuulostelee*, varsinkin loppuosa jää soimaan, Stonemannnnn, miehekkäästi.

R-kirjaimeen päättyvä nimi esim. Hunter, kuulostaa siltä kuin yrittäisi käyntiin ruohonleikkuria, tai vanhaa moottorisahaa, tai pappaperämoottoria, ei käynnisty, ei sitten millään, tai jos niin yksioikoisesti...

Nen- pääte, kuten sanassa nainen, tai simasellainen on taas niin yleinen, liiankin, melkein joka naapurin nimi päättyy samaan nen päätteeseen, liian tavanomaista.

La- pääte nimessä edustaa jämäkkyyttä mielipiteissä ja vastineissa, kuten sanassa Milla, siihen liittyy hieman salaperäisyyttä ja maagisuuttakin, sopivasti....

Mutta ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä...tutustu itse kuka kukin on, =).

• Jestas

Kuinka nyt menitkin oman ihanaisesi sätti-itsarista näin julkisesti puhumaan.... Ai niin, nimien pitää pysyä palstalla hinnalla millä hyvänsä:)))

• Simanainen

Mmmm...*kaivautuu unisena jättiläisen sylkkyyn ja aloittaa tutkimusmatkan täydellisellä ja miehen tuoksuisella vartalolla...*:)

Kyllästynköhän tähän ikinä...*epämääräistä mutinaa*

• varma tieto
        Simanainen kirjoitti:

Mmmm...*kaivautuu unisena jättiläisen sylkkyyn ja aloittaa tutkimusmatkan täydellisellä ja miehen tuoksuisella vartalolla...*:)

Sää sen järkijätön kainaloon voinu mennä, kun se tossa vaiheessa oli sätissä jo vonkaamassa jotain älykääpiötä. Sellaista, joka uskoo sen juttujakin jopa.

Onneks suurin osa ei usko.

• Veikkaus
        Simanainen kirjoitti:

"Onko tämä ylijäämävarasto:)?
        Kirjoittanut: Simanainen, 19.10.2003 klo 15.19
        .
        .
        .
        Viikonloput käytän ajanviettoon ukkomiesten vuoteissa ja viikolla aikani menee töissä.
        .
        .
        ."

• Simanainen
        varma tieto kirjoitti:

Sää sen järkijätön kainaloon voinu mennä, kun se tossa vaiheessa oli sätissä jo vonkaamassa jotain älykääpiötä. Sellaista, joka uskoo sen juttujakin jopa.

Onneks suurin osa ei usko.

No en tietenkään.:))

Vain virtuaalisesti. :)

Älä lue näitä niin vakavasti, pitäähän sinun ymmärtää, että välillä tehdään töitäkin. Silloin voi kömpiä ajan kuluksi virtuaalisyliin. ;)

• varma tieto
        Simanainen kirjoitti:

No en tietenkään.:))

Vain virtuaalisesti. :)

Älä lue näitä niin vakavasti, pitäähän sinun ymmärtää, että välillä tehdään töitäkin. Silloin voi kömpiä ajan kuluksi virtuaalisyliin. ;)

Hanki aikuinen ihminen elämä itsellesi! Siis sellainen OIKEA elämä.

• sepe

..nämä häirikkö kirjoitukset tulevat juuri sairaaloista,missä mielenterveys potilaita hoidetaan.
      jos olisin mielenterveyshoitaja ja potilas osaisi kirjoittaa koneella,niin varmaan antaisin tietokoneen häneen eteensä ja antaisin olla rauhassa.tiedä,kuinka hyvää terapiaa on saada vittuilla muille näppäimistön kautta.
      mielestäni virheen tekee se,joka alkaa vastailemaan niihin ja jatkaa inttämistä vaikka maailman ääriin.mielessä vaan:periksi en perkele anna.
      onhan häiriköintiä aina ollut ja vaikka rekattaskin,niin ei se kokonaan loppuis.

• Kimmo°

Heh..sairaala selittäisikin paljon ;)

Mutta minun kieroutunut mieleni vain haluaa vastauksen siihen, mikä on motiivi ja se liikkeellä pitävä voima, joka saa vuositolkulla ihmisen kirjoittamaan kanssakirjoittajistaan negatiivista 0-sisältöistä puppua ja esiintymään vielä useilla eri nimimerkeillä saadakseen omille tyhjänpäiväisyyksilleen 'tukea'.

Ja avuksessani laskiessani 'koukun veteen' meni vain 11 minuuttia kun tärppäsi. Ehkä paranemisen pitkällä polulla itsensä tunnistaminen häiriköksi on jo positiivinen asia :)

• sepe
        Kimmo° kirjoitti:

Heh..sairaala selittäisikin paljon ;)

Mutta minun kieroutunut mieleni vain haluaa vastauksen siihen, mikä on motiivi ja se liikkeellä pitävä voima, joka saa vuositolkulla ihmisen kirjoittamaan kanssakirjoittajistaan negatiivista 0-sisältöistä puppua ja esiintymään vielä useilla eri nimimerkeillä saadakseen omille tyhjänpäiväisyyksilleen 'tukea'.

Ja avuksessani laskiessani 'koukun veteen' meni vain 11 minuuttia kun tärppäsi. Ehkä paranemisen pitkällä polulla itsensä tunnistaminen häiriköksi on jo positiivinen asia :)

..motiivina on just purkautumiskeino.
        kaikkien meidän pitää joskus purkautua.
        kuka noituu suuresti?(kuin esim minä)
        kuka rääkkää lenkillä itteään?
        tai iskee nyrkkelysäkkiä kunnolla?
        joku voi hakata vaimoaan?(en suosittele)
        esimerkkejä on vaikka kuinka paljon.
        chatti tai kirjoittelukin voi olla purkautumiskeino.varmaan parempikin kun tuo edellinen.

• Jermu

Kimmo, sanon aivan suoraan, että en välitä tuollaisista kopioinneista. Nyt tarkoitan noita jatkuvia kopiointeja, kun omaa sanottavaa ei löydy. Mutta näköjään pari poikkeusta vahvistaa säännön..Pari seikkaa iski silmään, kuin "miljuuna volttia" Katselkaa mm. "miekkosen" kommentteja tuolloin ja mitä hän heittää nykyään. Kääntyikö takki, kun tuollainen kirjoitustyyli onkin hänelle tänäpäivänä mieleistä..Toinen seikka onkin tuo aloittelijamaisuus, johon toisella palstalla viitattiin Jermussa.. Nyt kuitenkin Stone yrittää vihjailla, että Jermu olisi Goldi tai ainakin sinnepäin..No huhhuh! Enpä ole täällä palstoilla työntekoa pilkannut tai kysellyt toisten rahoja tai ehdottanut vedonlyöntejä.. kuka ehdottelee, sitähän tarina ei kerro,vai..? Jermu on Jermu ja sen verran voin antaa reilusti Stonelle tunnustusta, että hän sen Mikin "keksi". Mikki on hyvä jätkä!

• Simanainen

Eihän Mikkiä päihitä mikään, eikä kukaan. Mikki on täysin vastustamaton.*natustelee mietteissään pallokorvaa...* :)

• Jermu
        Simanainen kirjoitti:

Eihän Mikkiä päihitä mikään, eikä kukaan. Mikki on täysin vastustamaton.*natustelee mietteissään pallokorvaa...* :)

Ihan kauhea olet ja heti aamusta.. Hauskaa alkanutta viikkoa sinne jonnekkin.

• Simanainen
        Jermu kirjoitti:

Ihan kauhea olet ja heti aamusta.. Hauskaa alkanutta viikkoa sinne jonnekkin.

Samoin sinne ja uskallappas jättää hauskat kirjoituksesi täältä pois meitä riemastuttamasta. :)

Kauheus on suhteellinen käsite. Mikeyn pallokorvan natustelu saattaa olla hyvinkin miellyttävä kokemus molemmille osapuolille, kunhan ei käytä voimallisesti hampuleita. ;)

• Jermu
        Simanainen kirjoitti:

Samoin sinne ja uskallappas jättää hauskat kirjoituksesi täältä pois meitä riemastuttamasta. :)

Kauheus on suhteellinen käsite. Mikeyn pallokorvan natustelu saattaa olla hyvinkin miellyttävä kokemus molemmille osapuolille, kunhan ei käytä voimallisesti hampuleita. ;)

Herätät kateuden Nellissä ja hän joutuu ottamaan hampaansa lasista kokeillakseen miltä se omissa korvassaan tuntuu. Sitten hän vielä teroittaa sen kumisen kielensä ja sivaltaa sillä teräviä kommentteja tänne palstalle. Kohta meidät kopioidaan..Ihan peloittaahaahaa!

• tonttuli
        Jermu kirjoitti:

Herätät kateuden Nellissä ja hän joutuu ottamaan hampaansa lasista kokeillakseen miltä se omissa korvassaan tuntuu. Sitten hän vielä teroittaa sen kumisen kielensä ja sivaltaa sillä teräviä kommentteja tänne palstalle. Kohta meidät kopioidaan..Ihan peloittaahaahaa!

sinua fiksummaksi, mitä nyt itseasiassa et olekkaan. Millaista päätöntä loskaa tässäkin ketjussa heitellään, vaikka vain lämpimikseen moni pönkittää ukkomiehen käytettyä siwasimaa.:) Kyllä on aikoihin eletty, mutta tämä on tätä maanantain antia vaihteeksi parhaimmillaan.:-DD

Sinun kielesi pituutta ei voi olla huomaamatta, eikä sen värissäkään ole paljon kehumista.

>>

• Jermu
        tonttuli kirjoitti:

sinua fiksummaksi, mitä nyt itseasiassa et olekkaan. Millaista päätöntä loskaa tässäkin ketjussa heitellään, vaikka vain lämpimikseen moni pönkittää ukkomiehen käytettyä siwasimaa.:) Kyllä on aikoihin eletty, mutta tämä on tätä maanantain antia vaihteeksi parhaimmillaan.:-DD

Sinun kielesi pituutta ei voi olla huomaamatta, eikä sen värissäkään ole paljon kehumista.

>>

Mutta edelleenkään et saa minua provosoitumaan.
        Olen edelleenkin sitä mieltä, että osaat kirjoittaa hauskoja juttuja. Teillä on jotain kinaa Siman kanssa, se on teidän asianne. Minä voin vastailla hänelle ja sinulle siten kuin haluan. Samoin vastaan myös muutamalle muulle. Välillä huumorilla höystettynä, välillä sitä lokaa seassa. Nuoleskelua, eipä kuule vielä ylitä sitä rajaa puolin eikä toisin. Se olit Sinä, joka kirjoitit tuolla aiemmin minun käyttävän useita nikkejä. Se olit Sinä, joka kehuit laittelevasi jotain hamekankaita puihin roikkumaan. Et tullut kuitenkaan sanomaan niitä suoraan minun Nikille, vaan muille. Olisiko se ollut sitten nuoleskelua jonkun mielestä, kun yhdessä tuumin päädyitte tuollaisiin kirjoituksiin? Vastaa tähän ole hyvä!

• Simanainen
        tonttuli kirjoitti:

>>

Niin, hieman naurattaa tämä ilmiö. Jos joku rohkenee viihtyä seurassani, saa hän heti nickihaamujengin niskaansa. :)))))

• Simanainen
        Jermu kirjoitti:

Olen edelleenkin sitä mieltä, että osaat kirjoittaa hauskoja juttuja. Teillä on jotain kinaa Siman kanssa, se on teidän asianne. Minä voin vastailla hänelle ja sinulle siten kuin haluan. Samoin vastaan myös muutamalle muulle. Välillä huumorilla höystettynä, välillä sitä lokaa seassa. Nuoleskelua, eipä kuule vielä ylitä sitä rajaa puolin eikä toisin. Se olit Sinä, joka kirjoitit tuolla aiemmin minun käyttävän useita nikkejä. Se olit Sinä, joka kehuit laittelevasi jotain hamekankaita puihin roikkumaan. Et tullut kuitenkaan sanomaan niitä suoraan minun Nikille, vaan muille. Olisiko se ollut sitten nuoleskelua jonkun mielestä, kun yhdessä tuumin päädyitte tuollaisiin kirjoituksiin? Vastaa tähän ole hyvä!

Minulla ei ole kinaa kenenkään kanssa, joillekin vain asenteeni ovat liikaa. Ongelma siis heillä, ei minulla.:)))*keskittyy mieluiten hauskanpitoon*

*ujuttaa sormet Mikin suupieliin ja tunkee nenän suuhun...EI OO AINAKAAN RUSKEE!...maistaa vaaleanpunaista kieltä omallaan ja...nami nami... ollaan varovaisia, saadaan Tonttuli muuten kimppuun ja irtohampaat niskaan*:)

• tonttuli
        Jermu kirjoitti:

vastaan huutooni Jermu.
        Minä en edes yritä saada sinua polttamaan hihojasi. Kuinka kylmä sinulle itseasiassa tulisikaan tähän aikaan vuodesta.;) Voisin joutua lähettämään sinulle ehjän nutunkin sen hamekankaan kanssa.

Minun pohjaton huumorini on aina ollut minun yksi vahvimpia valttikorttejani livessä, joten kinani käyn henkilön nikin kanssa siellä että täällä face to face.
        Minä tulen juuri suoraan sanomaan sanottavani, en huutele puskista, mikä täällä on suuresti ollut tapana.
        Voin sanoa, että olet ollut toisella nikillä kuin Jermuna, jolle kirjoitin hamekankaista ja muista. Turhaan koitat sohasta minua, koska saat vain entistä huvittavimman pilkkeen tummiin silmiini.:)

Enkö olekkin oikeassa suhteesi, että käytät useita eri nikkejä, toisin kuin minä? Lisänikkeihin joudut jatkossakin turvautumaan.

Laitoin äsken Jermulle iltapäiväkahvit hienoon lila-musta jalalliseen sulkamukiin, jonka ojennan näin virtuaalisesti.:)

Minullako kinaa Siman kanssa? Olen eri mieltä hänen ajatusmaailmasta, mutta hänenlaisia pikkusieluja te miehet tarvitsette elämäänne.

Vastasinko joka kysymykseesi....

>

• Nellie
        Jermu kirjoitti:

..kuulehan minä en harrasta ryhmäsellaista korvien pureskelua ja imeskelyä ja hampini ovat ihan suukissani, eivät koskaan missään lasissa. Kolistele vain lasissa ihan omia hampaitasi.

Kielelläni taidan ihan muita asioita, kultaseni...etkä saa tietää mitä...

• tonttuli
        Simanainen kirjoitti:

Niin, hieman naurattaa tämä ilmiö. Jos joku rohkenee viihtyä seurassani, saa hän heti nickihaamujengin niskaansa. :)))))

omahyväisin ja huvittavin.
        Minäkö mustasukkainen sinulle?:))))

Tuonko elämäntyylisi varjolla elät tätäkin elämää, joka saa sinut kuvittelemaan meidät toisetkin kaltaiseksesi??
        Nyt tuntuu, että epäilen sinun olevan henkisesti sairas.:) Tuo edellinen ajatuksena tuli vain mieleeni.
        Olen tyytyväinen, että olet saanut täältä itsellesi oikeaa ja hyvää seuraa. Se on sinun asiasi, mutta luuletko MINUN olevan täällä tasollasi?
        Olet aikaa sitten väittänyt minua mustasukkaiseksi. Tuo on parasta, mitä olen aikoihin kuullut. Jälleen otit olemattoman aiheen esille, olipa tuolla aloitettu uusia keskusteluitakin ko. aiheesta. Aloitetut keskustelut eivät kuulu tälle palstalle. Luulisi Varjoissan tajuavan poistaa, mutta sehän ei ole minun päätettävissä. Moni muu asia on vain ja minun katsantoni, joten sinun näkemykset saavat sinut näyttämään aika kornilta. Tuskin olet voinut olla sitä huomaamatta.

Sinä jos kuka tiedät omat nikkihaamut, joten minulle on sinun aivan turha jauhaa omaa lääkettäsi. Minä tulen jatkossakin pärjäämään näinkin huvittavalla nikillä.:-D

Masennuitko liiaksi, koska kauneutesi ei vaikuta, enkä ole mustasukkainen, enkä kateellinen rahoillesi, enkä yhtään millekään tässä maailmassa.
        Rohkenen kysyä, mitä vastaat?
        Odotan vastaustasi mitä mielenkiintoisemmalla virneellä.:)

>

• tietäjä
        tonttuli kirjoitti:

vastaan huutooni Jermu.
        Minä en edes yritä saada sinua polttamaan hihojasi. Kuinka kylmä sinulle itseasiassa tulisikaan tähän aikaan vuodesta.;) Voisin joutua lähettämään sinulle ehjän nutunkin sen hamekankaan kanssa.

Minun pohjaton huumorini on aina ollut minun yksi vahvimpia valttikorttejani livessä, joten kinani käyn henkilön nikin kanssa siellä että täällä face to face.
        Minä tulen juuri suoraan sanomaan sanottavani, en huutele puskista, mikä täällä on suuresti ollut tapana.
        Voin sanoa, että olet ollut toisella nikillä kuin Jermuna, jolle kirjoitin hamekankaista ja muista. Turhaan koitat sohasta minua, koska saat vain entistä huvittavimman pilkkeen tummiin silmiini.:)

Enkö olekkin oikeassa suhteesi, että käytät useita eri nikkejä, toisin kuin minä? Lisänikkeihin joudut jatkossakin turvautumaan.

Laitoin äsken Jermulle iltapäiväkahvit hienoon lila-musta jalalliseen sulkamukiin, jonka ojennan näin virtuaalisesti.:)

Minullako kinaa Siman kanssa? Olen eri mieltä hänen ajatusmaailmasta, mutta hänenlaisia pikkusieluja te miehet tarvitsette elämäänne.

>

Sulla ei ole huumorintajua. Olet samanlainen pelle kun Stoneman.

Tiesitkö, että Simanainen on ihana.=)

• tietäjä
        tonttuli kirjoitti:

vastaan huutooni Jermu.

>

Simanainenko pikkusielu? Älä nyt viitsi pelleillä. Simanainen juuri sai sutkin takajaloilleen mahtavilla asenteillaan ja suoruudellaan. Siinä naisessa ei ole mitään pikkusieluista. Helvetin iso sydän ja rautainen nainen. Olet pelkkä kuratahra Simanaisen kengän pohjassa.=)

Simanainen on älykäs fiksu ja todella kaunis.

Koita hyväksyä totuus.=)

• tonttuli
        tietäjä kirjoitti:

Sulla ei ole huumorintajua. Olet samanlainen pelle kun Stoneman.

Tiesitkö, että Simanainen on ihana.=)

uumoilin?? Nikki vaihtui kuin tilauksesta tietäjä. Kyllä minä tämän huumorin kestän, mutta toista on Jermun ja tietäjän kanssa.:-DD

Uskon tietäväni simasutturasi olevan aivan ihanan, varsinkaan kun tasoon ei panosta.
        Mitä, etkö sä huumoria ymmärräkkään tietäjä iänikuinen?
        Kyllä sun on pitänyt tiedostaa alusta asti, että huumori pelaa myös toisinpäin.

Keep smiling...

>

• tietäjä
        tonttuli kirjoitti:

Tuonko elämäntyylisi varjolla elät tätäkin elämää, joka saa sinut kuvittelemaan meidät toisetkin kaltaiseksesi??
        Nyt tuntuu, että epäilen sinun olevan henkisesti sairas.:) Tuo edellinen ajatuksena tuli vain mieleeni.
        Olen tyytyväinen, että olet saanut täältä itsellesi oikeaa ja hyvää seuraa. Se on sinun asiasi, mutta luuletko MINUN olevan täällä tasollasi?
        Olet aikaa sitten väittänyt minua mustasukkaiseksi. Tuo on parasta, mitä olen aikoihin kuullut. Jälleen otit olemattoman aiheen esille, olipa tuolla aloitettu uusia keskusteluitakin ko. aiheesta. Aloitetut keskustelut eivät kuulu tälle palstalle. Luulisi Varjoissan tajuavan poistaa, mutta sehän ei ole minun päätettävissä. Moni muu asia on vain ja minun katsantoni, joten sinun näkemykset saavat sinut näyttämään aika kornilta. Tuskin olet voinut olla sitä huomaamatta.

Sinä jos kuka tiedät omat nikkihaamut, joten minulle on sinun aivan turha jauhaa omaa lääkettäsi. Minä tulen jatkossakin pärjäämään näinkin huvittavalla nikillä.:-D

Masennuitko liiaksi, koska kauneutesi ei vaikuta, enkä ole mustasukkainen, enkä kateellinen rahoillesi, enkä yhtään millekään tässä maailmassa.

>

Olen Simanaisen kauneuden todennut ja tehoakin löytyy. Simanainen on sinulle tyypillisen kimittäjän yläpuolella.=)

SINÄ olet, kuten monet muutkin Simanaiselle mustasukkainen. Simi on jo pelkästään asenteidensa vuoksi yläpuolellanne. Nostatte hänet sinne itse.

Taas alkaa itkemisesi poistoista, kun Sima istuu niskan päällä. Tekee sen jopa yhdellä ainoalla lauseella. Sinä sitä vastoin yrität vakuutella paremmuuttasi köyhin sanankääntein.

Simi ei muita nickejä tarvitse. Laatulady pärjää omallaan. Toisin kun sinä.

Sanotko suunsoittoa pärjäämiseksi?.=)

Minuun Simanaisen kauneus teki lähtemättömän vaikutuksen. Vain hänen älynsä on kauneuttaan valovoimaisempi.

• tietäjä
        Nellie kirjoitti:

..kuulehan minä en harrasta ryhmäsellaista korvien pureskelua ja imeskelyä ja hampini ovat ihan suukissani, eivät koskaan missään lasissa. Kolistele vain lasissa ihan omia hampaitasi.

Simanaiselle.

Tiedätkin jo, että Simanainen on ihana.=)

• Jermu
        Nellie kirjoitti:

Hyvä vastaus, en mä mitään ryhmiä tässä ole kasaileen...Hei sorryyy. Nyt sanoin hiukan väärin.
        Perjantaina härnäsin ne "pojat" harjoitteleen keskenään niihin kisoihin. Yksi kirjoitus ja pojat lauloivat itse itsensä suohon..

• tietäjä
        Jermu kirjoitti:

Hyvä vastaus, en mä mitään ryhmiä tässä ole kasaileen...Hei sorryyy. Nyt sanoin hiukan väärin.
        Perjantaina härnäsin ne "pojat" harjoitteleen keskenään niihin kisoihin. Yksi kirjoitus ja pojat lauloivat itse itsensä suohon..

Oli aika hyvä.=)

Vannoutuneena Simafanina kerron sulle pienen salaisuuden:Simanainen on ihana.=))

• Liepukka
        tonttuli kirjoitti:

>

Tarkoitatko ehkä minun avaamaani mustasukkaisuus keskustelua?
        Miten niin ei kuulu tälle palstalle, kuuluuko sinun jorinasi sitten tänne?
        Luettuani tuon kohdan teksistäsi, en voinut välttyä ajatukselta että syytät simanaista siitä kirjoituksesta. Ehei, se olen minä Liepukka joka sen on kirjoittanut. Ensin kirjoitin sen väärään paikkaan, jonka paikan seriffi on poistanut, hyvä niin, sinne se ei kuulunut.

• Jermu
        tonttuli kirjoitti:

vastaan huutooni Jermu.

>

jos epäilet tuollaisia. Jermu on Jermu ja tällä hetkellä näyttäis siltä, että tänne on kirjoitellut viikon aikana ainakin 3 Jermua.(Ja olihan siellä Jermun äitikin :) ) Yksi parhaimmista satiireista kertoi tuosta 19 vuotiaasta maanmittausinsinööristä. Joku sanoisi, että he feikkaavat.. Noo, he käyttävät samaa nimmaria, mutta eivät samalta koneelta, kuten Multinikit.
        Johan sinuakin epäiltiin "Nelliksi", miksi näin??
        Nyt sinun pohjaton huumorintajusi ja järkesi joutuukin pienelle koetukselle.. Kerro, nyt mitkä nikit olisivat sopivia ehdokkaita olemaan Jermun apuhahmoja.. Kerro ja todista väitteesi, koska minä väitän aivan samalla tavalla, että Jermu on Jermu. En ole vielä sohaissut Sinua, tässähän on menossa periaatteellinen keskustelu. Kiitos siitä nettikahvitarjouksesta. koska se ei oikein realisoidu tuohon, niin kävin sitten oikeaa.

• tietäjä
        Jermu kirjoitti:

jos epäilet tuollaisia. Jermu on Jermu ja tällä hetkellä näyttäis siltä, että tänne on kirjoitellut viikon aikana ainakin 3 Jermua.(Ja olihan siellä Jermun äitikin :) ) Yksi parhaimmista satiireista kertoi tuosta 19 vuotiaasta maanmittausinsinööristä. Joku sanoisi, että he feikkaavat.. Noo, he käyttävät samaa nimmaria, mutta eivät samalta koneelta, kuten Multinikit.
        Johan sinuakin epäiltiin "Nelliksi", miksi näin??
        Nyt sinun pohjaton huumorintajusi ja järkesi joutuukin pienelle koetukselle.. Kerro, nyt mitkä nikit olisivat sopivia ehdokkaita olemaan Jermun apuhahmoja.. Kerro ja todista väitteesi, koska minä väitän aivan samalla tavalla, että Jermu on Jermu. En ole vielä sohaissut Sinua, tässähän on menossa periaatteellinen keskustelu. Kiitos siitä nettikahvitarjouksesta. koska se ei oikein realisoidu tuohon, niin kävin sitten oikeaa.

Helvetti, noin sitä pitää. Alan ymmärtämään, miksi oot saanu Simanaisen katseen kääntymään harhapoluille. Jäppinen, sulla on sana hallussa.=)

• tietäjä
        Liepukka kirjoitti:

Luettuani tuon kohdan teksistäsi, en voinut välttyä ajatukselta että syytät simanaista siitä kirjoituksesta. Ehei, se olen minä Liepukka joka sen on kirjoittanut. Ensin kirjoitin sen väärään paikkaan, jonka paikan seriffi on poistanut, hyvä niin, sinne se ei kuulunut.

Tonttuli on yksi näistä monen nickin takaa huutajista. Aina jäädessään alakynteen aloittaa ton natinansa. Muija on kiero kun mikä. Sivuuta sen jutut ja kirjottele Liepuska meille juttuja lisää.=)

• Jermu
        Liepukka kirjoitti:

Mitäs tuosta nyt hookaamaan. Anna palaa vaan, Liepukka. Hitsi, tääkin pitää ehkä kirjoittaa toisin, koska tää oli varmaan sitä kumikielisyyttä=nuoleskelua..Ja sitten pitää vielä varoa sitä kopiointiaaaaaaaa!!!

• tonttuli
        tietäjä kirjoitti:

Olen Simanaisen kauneuden todennut ja tehoakin löytyy. Simanainen on sinulle tyypillisen kimittäjän yläpuolella.=)

SINÄ olet, kuten monet muutkin Simanaiselle mustasukkainen. Simi on jo pelkästään asenteidensa vuoksi yläpuolellanne. Nostatte hänet sinne itse.

Taas alkaa itkemisesi poistoista, kun Sima istuu niskan päällä. Tekee sen jopa yhdellä ainoalla lauseella. Sinä sitä vastoin yrität vakuutella paremmuuttasi köyhin sanankääntein.

Simi ei muita nickejä tarvitse. Laatulady pärjää omallaan. Toisin kun sinä.

Sanotko suunsoittoa pärjäämiseksi?.=)

Minuun Simanaisen kauneus teki lähtemättömän vaikutuksen. Vain hänen älynsä on kauneuttaan valovoimaisempi.

ja saat olla onnesi kukkuloilla, mitä simuriinas kauneuteen tulee. Miksi sinä sitä jatkuvasti jankutat, kuka sitä uskoo sen enempää kuin tähänkään asti.:))
        Näin se vaan menee, vaikka kuinka koitat sitä rautalankaa vääntää toisinpäin.

Kuule, miksi minä ensinkään olisin mustis täällä? Voisin sitä vastoin sanoa, miksi MINÄ en todellakaan ole mustis. Mutta luuletko, että siitä täällä toitottaisin, edes showmielellä.:)))

Minä en ole koskaan itkenyt näistä poistoista. Olen yhden kerran kysynyt poistosta, mutta silloinkaan en itkenyt, tai edes pahoittanut mieltäni moisesta. Hyvä vain, kun sain selvityksen itseäni vaivaavasta asiasta.

Simukka tarvitsee juuri oman leimansa turvin teitä multinikkejä, sehän on itsestään selvää. Käyttäkää vaan. Jotkut vaan tulevat toimeen yhdellä tässäkin virtuaalitasolla.
        Harmittaako?

Mitä sinun kirjoituksesi sitten on? Haastatko riitaa?
        Suunsoittoako? Se on epämääräistä todistelua olemattomista virtuaalijutuista. En voi ainakaan moittia epäuskoisuudestasi.:)

Voit olla otettu, kun tapaamisenne (sinä&simu) muistat koko loppuelämäsi. Kauneus on hieno ja ihmeellinen käsite, kun sen oikein oivaltaa.

>

• Liepukka
        tonttuli kirjoitti:

>

Mustasukkaisuus ei ole olematon aihe, anteeksi vain. Se on monelle arkipäivää. Huomaan että vähättelet asiaa aikalailla.
        Se joka tuollaisesta älähtää, kuten sinä nyt, niin taitaa olla tuo mustasukkaisuus lähempänä sinua itseäsi kuin myönnätkään.

• Jermu
        Simanainen kirjoitti:

Minulla ei ole kinaa kenenkään kanssa, joillekin vain asenteeni ovat liikaa. Ongelma siis heillä, ei minulla.:)))*keskittyy mieluiten hauskanpitoon*

*ujuttaa sormet Mikin suupieliin ja tunkee nenän suuhun...EI OO AINAKAAN RUSKEE!...maistaa vaaleanpunaista kieltä omallaan ja...nami nami... ollaan varovaisia, saadaan Tonttuli muuten kimppuun ja irtohampaat niskaan*:)

Jos ei olla tekstiä kopioimassa, niin purraan jo korvatkin ihan lyttyyn..Nyt kyllä lopetat tuollaisen ja heti!!

• tonttuli
        Liepukka kirjoitti:

että sinä olit avannut sen mustasukkaisuus keskustelun. Missään vaiheessa en ole KIRJOITTANUT simuriinan sitä kirjoittaneen!!
        Koita lukea, miten asiat kirjoitetaan, äläkä tee itse vääriä johtopäätöksiä.

>

• herra x
        tonttuli kirjoitti:

ja saat olla onnesi kukkuloilla, mitä simuriinas kauneuteen tulee. Miksi sinä sitä jatkuvasti jankutat, kuka sitä uskoo sen enempää kuin tähänkään asti.:))
        Näin se vaan menee, vaikka kuinka koitat sitä rautalankaa vääntää toisinpäin.

Kuule, miksi minä ensinkään olisin mustis täällä? Voisin sitä vastoin sanoa, miksi MINÄ en todellakaan ole mustis. Mutta luuletko, että siitä täällä toitottaisin, edes showmielellä.:)))

Minä en ole koskaan itkenyt näistä poistoista. Olen yhden kerran kysynyt poistosta, mutta silloinkaan en itkenyt, tai edes pahoittanut mieltäni moisesta. Hyvä vain, kun sain selvityksen itseäni vaivaavasta asiasta.

Simukka tarvitsee juuri oman leimansa turvin teitä multinikkejä, sehän on itsestään selvää. Käyttäkää vaan. Jotkut vaan tulevat toimeen yhdellä tässäkin virtuaalitasolla.
        Harmittaako?

Mitä sinun kirjoituksesi sitten on? Haastatko riitaa?
        Suunsoittoako? Se on epämääräistä todistelua olemattomista virtuaalijutuista. En voi ainakaan moittia epäuskoisuudestasi.:)

Voit olla otettu, kun tapaamisenne (sinä&simu) muistat koko loppuelämäsi. Kauneus on hieno ja ihmeellinen käsite, kun sen oikein oivaltaa.

>

.kanssa saat raatata vaikka kuinka paljon.
        samat jutut,eivät ole mihinkään muuttuneet.

• Liepukka
        tonttuli kirjoitti:

että sinä olit avannut sen mustasukkaisuus keskustelun. Missään vaiheessa en ole KIRJOITTANUT simuriinan sitä kirjoittaneen!!
        Koita lukea, miten asiat kirjoitetaan, äläkä tee itse vääriä johtopäätöksiä.

>

Kas kummaa kun en löydä tästä tekstistäsi nikkiäni mainittavan:
        "Olet aikaa sitten väittänyt minua mustasukkaiseksi. Tuo on parasta, mitä olen aikoihin kuullut. Jälleen otit olemattoman aiheen esille, olipa tuolla aloitettu uusia keskusteluitakin ko. aiheesta. Aloitetut keskustelut eivät kuulu tälle palstalle."

• skorppari
        tonttuli kirjoitti:

vastaan huutooni Jermu.

>

Juttuja lueskellesani huomaan vihdoin minäkin. Lainailet jatkuvasti Simanaista. Siitähän on tullut sulle suorastaan tapa. Simanainen kirjoitti aikaisemmin käyvänsä kädenväännöt livessä ja face to fase. Mikä on tyttönen, etkö enää pärjää omin sanoin?

Lopeta lapsellinen lainailu, tai lopeta suun soitto.

• tonttuli
        Liepukka kirjoitti:

Mustasukkaisuus ei ole olematon aihe, anteeksi vain. Se on monelle arkipäivää. Huomaan että vähättelet asiaa aikalailla.
        Se joka tuollaisesta älähtää, kuten sinä nyt, niin taitaa olla tuo mustasukkaisuus lähempänä sinua itseäsi kuin myönnätkään.

sitä väittänytkään. Mustasukkaisuus voi olla todellakin tappava, eroonjohtava piirre. Vielä kun se menee äärimmilleen, niin sen pohjalta tehdään pahojakin tekoja.

En minä täällä voi kun nauraen katsella teidän naikkosten terhakoita kirjoituksia. Aivan kuin joku olis toisen reviirillä. Jestas sentään, mitä kanoja täältä löytyy. Vielä kun tuo ajatusmaailma on tuollaista.
        Olen liian sinut itseni ja elämäni kanssa ja muutenkin tasapainoinen yksilö, joten olen varmaan epänormaali, niinkö?
        Sitäkö koitat minulle esittää?

Koita vaan mennä itseesi ja tutkailla, oletko tälle elämälle mustis?
        Kenestä pitäisi olla?

>

• Hurlumhei
        Liepukka kirjoitti:

tämän sättipalstan musta aukko on nielaisemassa sinutkin? Mä lähden nyt pois, tuu mukaan....

• tietäjä
        herra x kirjoitti:

.kanssa saat raatata vaikka kuinka paljon.
        samat jutut,eivät ole mihinkään muuttuneet.

Totuus ei pala tulessakaan.=)

• tietäjä
        Liepukka kirjoitti:

Kas kummaa kun en löydä tästä tekstistäsi nikkiäni mainittavan:
        "Olet aikaa sitten väittänyt minua mustasukkaiseksi. Tuo on parasta, mitä olen aikoihin kuullut. Jälleen otit olemattoman aiheen esille, olipa tuolla aloitettu uusia keskusteluitakin ko. aiheesta. Aloitetut keskustelut eivät kuulu tälle palstalle."

Vastoin tapojani, lainaan Simanaista. Yhtä hyvin voit yrittää opettaa paviaanille aakkosia.=)

Oli niin hyvä sauma, että oli pakko sanoa. Tonttuli on todellinen niuhottaja ja ottaa vähän liian tosissaan näköjään nämä. Vaikka yrittää kovasti muuta väittää.=)

• Liepukka
        Hurlumhei kirjoitti:

tämän sättipalstan musta aukko on nielaisemassa sinutkin? Mä lähden nyt pois, tuu mukaan....

Ei nielaise, älä huoli. Peräänkuulutan vain mitä teksteissään tonttuli sanoi. Hän puhui mustasukkaisuudesta olemattomana aiheena. Ja nyt sitten selittelee muuta.
        Taidan sittenkin lähteä sinun matkaasi, minne mennään? Ei tämä ole valkoihoisen, eikä tervepäisen ihmisen hommaa alkuunkaan.

• Hurlumhei
        Liepukka kirjoitti:

Ei nielaise, älä huoli. Peräänkuulutan vain mitä teksteissään tonttuli sanoi. Hän puhui mustasukkaisuudesta olemattomana aiheena. Ja nyt sitten selittelee muuta.
        Taidan sittenkin lähteä sinun matkaasi, minne mennään? Ei tämä ole valkoihoisen, eikä tervepäisen ihmisen hommaa alkuunkaan.

jonnekin missä ei ole nettiä eikä sättiä. Onko sellaista paikkaa enää??

• Simanainen
        Jermu kirjoitti:

Jos ei olla tekstiä kopioimassa, niin purraan jo korvatkin ihan lyttyyn..Nyt kyllä lopetat tuollaisen ja heti!!

Enpähän pure, mitä nyt ajatuksissani vähän lupsutan...*kuivaa litimärän korvan possupipoon*:))

Hmmm...eka mies joka pyytää lopettamaan!:D

Mietin tässä, että pitäisköhän mun sitten ruveta Minniksi? Oltais aika lyömätön parivaljakko...aatteles vähän...Minni? Sellainen viisas, kaukokatseinen, naisellinen ja kaikin tavoin vastustamaton?;)

*sukeltaa vaatekaappiin ja etsii punapilkullisen kesäkoltun ja asettaa satiinisen silkkinauhan hiuksille, tehden siitä vaaaaaaltavan rusetin...vilkaisee salaa Mikkiin, tai sit toi on tyttö, kun ei tykkää mun lupsutuksesta):...*:))

• Jermu
        Simanainen kirjoitti:

Enpähän pure, mitä nyt ajatuksissani vähän lupsutan...*kuivaa litimärän korvan possupipoon*:))

Mietin tässä, että pitäisköhän mun sitten ruveta Minniksi? Oltais aika lyömätön parivaljakko...aatteles vähän...Minni? Sellainen viisas, kaukokatseinen, naisellinen ja kaikin tavoin vastustamaton?;)

*sukeltaa vaatekaappiin ja etsii punapilkullisen kesäkoltun ja asettaa satiinisen silkkinauhan hiuksille, tehden siitä vaaaaaaltavan rusetin...vilkaisee salaa Mikkiin, tai sit toi on tyttö, kun ei tykkää mun lupsutuksesta):...*:))

Nyt kuule.. Ei tässä kerkee mitään lupsutuksia, pitää mittailla katsos palstoja..Se on tärkeää työtä, perskeles!

Mikkijätkän korvat odottaa kyllä iltaa!

• tonttuli
        skorppari kirjoitti:

Juttuja lueskellesani huomaan vihdoin minäkin. Lainailet jatkuvasti Simanaista. Siitähän on tullut sulle suorastaan tapa. Simanainen kirjoitti aikaisemmin käyvänsä kädenväännöt livessä ja face to fase. Mikä on tyttönen, etkö enää pärjää omin sanoin?

Lopeta lapsellinen lainailu, tai lopeta suun soitto.

on aivan turha väittää toisen sanaa toiselle kuuluvaksi. Minä olen käyttänyt face to face aikaa sitten, ensimmäisen kerran kun opin puhumaan. Siimuriinalta en tarvitse minkään maan oppia.
        Ihmisille tulee paljonkin ns. lainattuja sanoja tai sanontoja, kun englanninkielen alueelle mennään.
        Rautalanganväännön olen oppinut täältä chatistä, se pitää tunnustaa.
        Face to face, eikä face to fase.

>

• Simanainen
        Jermu kirjoitti:

Nyt kuule.. Ei tässä kerkee mitään lupsutuksia, pitää mittailla katsos palstoja..Se on tärkeää työtä, perskeles!

Mikkijätkän korvat odottaa kyllä iltaa!

Hih...*se perskales muuten punastui*:D

Nou hätä, mittaillaan sitten yhdessä. Älä anna yyyyhtään mun lupsutuksen häiritä.;)

*jää miettimään viimeistä lausetta ja lusikoi kanakeittoa suuhun...katos, kun tää on helppoa...ei tarvitse kuin työntää nenän alta sisään ja alaleualla läpsyttää:D...hmm...odottaa iltaa...hmm...psst! Onko niillä jo vakkarilupsuttaja? Vai saisinko mä joskus?...kika..*;D

• Lilli-65
        Simanainen kirjoitti:

Tässä selailin vahojakin viestejä tuolta toiselta sivulta ja nyt se sitten vahvistui.
        Tonttulilla on jotain sinua vastaan, on pitänyt ihan perässä tulla kirjoittamaan vanhaan viestiketjuun kun olit käynyt laittamassa sinne jonkun kommentin *nauraa*
        Tämä ihmisten vakuuttelu on kyllä huippuunsa vedetty täällä :D

• Jermu
        Simanainen kirjoitti:

Hih...*se perskales muuten punastui*:D

Nou hätä, mittaillaan sitten yhdessä. Älä anna yyyyhtään mun lupsutuksen häiritä.;)

*jää miettimään viimeistä lausetta ja lusikoi kanakeittoa suuhun...katos, kun tää on helppoa...ei tarvitse kuin työntää nenän alta sisään ja alaleualla läpsyttää:D...hmm...odottaa iltaa...hmm...psst! Onko niillä jo vakkarilupsuttaja? Vai saisinko mä joskus?...kika..*;D

Mutta nyt meitä kopioidaan. Lukija tuli paikalle. Se rysä vai mikä tytsä se nyt olikaan, puuttuu vielä ja sitten "rubber tongue"-bändi kasassa. Hyvin surisee !!!

• Simanainen
        Lilli-65 kirjoitti:

Tässä selailin vahojakin viestejä tuolta toiselta sivulta ja nyt se sitten vahvistui.
        Tonttulilla on jotain sinua vastaan, on pitänyt ihan perässä tulla kirjoittamaan vanhaan viestiketjuun kun olit käynyt laittamassa sinne jonkun kommentin *nauraa*
        Tämä ihmisten vakuuttelu on kyllä huippuunsa vedetty täällä :D

Tämä on juuri sitä, mikä vie pohjan pois koko sanailulta. Toisaalla käydään sättimässä ja räyhäämässä ja seuraavassa avauksessa todistellaan suupielet vaahdossa; ei minulla ole mitään sinua vastaan. :)))

Tällaiset tapaukset sitten odottavat, että heihin suhtaudutaan vakavasti ja uskotaan kirjoituksia.*tunkee pesismailan sieraimeen ja ihailee auringon laskua*:)

Oltiin virtuaalissa tai ei, kyllä kiinnitän oitis huomiota persoonaan, jonka linja pitää. Keskustelu on mielekkäämpää ja hedelmällisempää.:)

• Simanainen
        Jermu kirjoitti:

Mutta nyt meitä kopioidaan. Lukija tuli paikalle. Se rysä vai mikä tytsä se nyt olikaan, puuttuu vielä ja sitten "rubber tongue"-bändi kasassa. Hyvin surisee !!!

Tietysti meitä kopioidaan, on mitä kopioidakin.;)

Ootas...juu tytsä puuttuu ja sit sen kaveri...jep,
        pian on koko kupletti koolla. Kysymys kuuluukin; mikä on kupletin juoni tänään?:)

Onkohan niillä kimppa-surinat?:O

S'et olekaan helppo nakki. ;))

• Arvaa kuka?
        Simanainen kirjoitti:

Tämä on juuri sitä, mikä vie pohjan pois koko sanailulta. Toisaalla käydään sättimässä ja räyhäämässä ja seuraavassa avauksessa todistellaan suupielet vaahdossa; ei minulla ole mitään sinua vastaan. :)))

Tällaiset tapaukset sitten odottavat, että heihin suhtaudutaan vakavasti ja uskotaan kirjoituksia.*tunkee pesismailan sieraimeen ja ihailee auringon laskua*:)

Oltiin virtuaalissa tai ei, kyllä kiinnitän oitis huomiota persoonaan, jonka linja pitää. Keskustelu on mielekkäämpää ja hedelmällisempää.:)

Olet Nanna!!! Yksi ainoa lause tekstissäsi paljasti sut. Olet sanonut mulle saman chatissa!!!

• tonttuli
        tietäjä kirjoitti:

Vastoin tapojani, lainaan Simanaista. Yhtä hyvin voit yrittää opettaa paviaanille aakkosia.=)

Oli niin hyvä sauma, että oli pakko sanoa. Tonttuli on todellinen niuhottaja ja ottaa vähän liian tosissaan näköjään nämä. Vaikka yrittää kovasti muuta väittää.=)

voi kuvittella edelleen omia päähänpistojaan asioista, joista ei tiedä pöläystäkään.
        Sinä näyt ottavan jokaisen sanan täällä tosissaan. Voit väittää ihan muuta, mutta sen kuvan olet antanut itsestäsi.
        Hyvin ymmärrän kapean maailmankuvasi, jota joudut ikävissäsi kulkemaan.

>

• Simanainen
        Arvaa kuka? kirjoitti:

Olet Nanna!!! Yksi ainoa lause tekstissäsi paljasti sut. Olet sanonut mulle saman chatissa!!!

Vastasin jo avauksessasi.:)

Olen aina vain enemmän imarreltu, kun minut yhdistetään häneen.:)

Pettymykseksesi totean edelleen, että lause on loppuun käytetty ja monessa suussa. Varmasti minunkin. :)

• pravda

Tämänkin viestiketjun kaikista vastenmielisimmät, ylimieliset sanailut ovat mainittujen nimimerkkien näppiksistä.

Jo pitkän aikaa olen ihmetellyt miksi niin harva uskaltaa heidän törkeää toisia vähättelevää käytöstään arvostella.

• tietäjä

Mitäs jos lukisit kommentit uudelleen ja edes yrittäisit olla rehellinen. Loan heiton alkoi välittömästi Stonepoju nickskaalallaan.

Waven ja Simin tekstit edelleen asialinjalla ja kaipa heillä on oikeus snadisti takas tykittääkin. Simin ja Waven kimpussa avauksessa ollaan jos osaat vieläkään lukea. Heistä kumpikaan ei ole heittänyt ensimmäistäkään kiveä. Mitäs jos oltais rehellisiä välillä?:=)

• express

kyllähän sen kaikki tietää,mutta mitä järkeä on lähteä järjettömällä tavalla inttämään järjettömän ihmisen kanssa??

• tietäjä
        express kirjoitti:

kyllähän sen kaikki tietää,mutta mitä järkeä on lähteä järjettömällä tavalla inttämään järjettömän ihmisen kanssa??

Valehtelu täällä on bittisaastaa ja kaltases levittää sitä jatkuvasti.

Simi ja Wave ei vieläkään ole alentuneet moiseen paskan heittoon. Hatun nosto siitä molemmille. Jermu on kova jätkä.=)

• express
        tietäjä kirjoitti:

Valehtelu täällä on bittisaastaa ja kaltases levittää sitä jatkuvasti.

Simi ja Wave ei vieläkään ole alentuneet moiseen paskan heittoon. Hatun nosto siitä molemmille. Jermu on kova jätkä.=)

"ojentaa peilin"....siitäs kun kattelet
        UKH!!

• nikke

Päivä meni taistellessa useimmilla.Selvästi oli havaittavissa eräs nikki,joka peittosi vahvemmatkin tyylilleen osuvasti.Huomaako kukaan ketä tarkoitan?
      Kyykytykseen ei saanut yksikään multinikkeilijä häntä.
      Vaatimaton nikki pukee tätä rotua.Otetaan arvauksia.

• taas uusi nikki

noin, ehkä tämän päivän tulokset... mutta arvelen että taisto jatkuu vielä. Mä en arvaa mitään!

• Jermu

Särmät kommentit ja sitä rataa. Voi hitto, kohta meitit jyrätään kumikielillä..

• Simanainen
        Jermu kirjoitti:

Särmät kommentit ja sitä rataa. Voi hitto, kohta meitit jyrätään kumikielillä..

Mäpäs oon päivän nimi, kaikkien huulilla.:))

Kumikieli niitataan yhteen ja työnnetään sinne pimeään paikkaan. :)

Siellä sillä on kotoinen olo.

• Lilli-65

*nauraa ensimmäisen kerran tosi paskasen naurun*

Anteeksi, tuo oli kyllä aika epänaismaista mutta eihän tässä muuta voi kun tämän viestiketjun on läpi lukenut.
      Siis kuvitteletteleeko teistä kukaan voittavansa tässä "pelissä"...yllätys yllätys, sehän ei voi olla mahdollista, olemmehan virtuaaleja kaikki, vain bittiavaruuden kasvottomia nikkejä. Ei täällä ole voittajia eikä häviäjiä koska kukaan ei voi todistaa mitään mihinkään väitteeseensä, onhan se jo nähty monessa ketjussa aikaisemminkin. Sitten kun joku tuo todelliset faktat pöytään niin minäkin jopa uskon, siihen asti kaikki tämä on vain helvetin halpaa huvia ainakin itselleni. :D
      Kun se joku näyttää toteen sanansa ja puheensa niin minä uskallan pyörtää puheeni niistä asioista mitä olen sanonut, ennen en tee mitään vaan epäilen kaikkia *nauraa*..elikkä samalla lähtöviivalla olette alusta asti olleet ja siinä olette vieläkin. :D

*huutaa joulupukille* "Tuo lisää lapioita"!!

• Nellie

Kas kummaa, ensimmäisen kerran voin sanoa olevani samaa mieltä kanssasi, aivankuin itse olisin jossain maininnut ohimennen että tässä pelissä ei voittajia tai häviäjiä ole ketään...jne.

On joitakin persoonia joihin on herännyt mielenkiinto, mutta jos todellinen totuus selviäisi se veisi tästä pelistä pohjan, totuushan voi olla tarua ihmeellisempi, joidenkin kohdalla voisi tulla jopa pettymyksiä ja kuka sen sitten kestää, ;).

*Huuda sille pukille että heittää mulle kans yhden lapion, tarttee sellasen lumikolan kokoisen*..=).

• Simanainen

Ai kamala, voi jeskamandeera!:)))

*tyrskis*mikään ei voita naisen suusta purkautuvaa paskasta naurua.:))

Viisaita sanoja Lillukka. Jälleen kerran. Tässä ihan itsekin palautuu"ruotuun"joka kerta, kun luen kirjoituksiasi.:))

Mihin me muuten jouduttaiskaan ilman sinua? Siis ihan totta, olet täysipäisempiä, mitä täältä löytyy.:))*lukee itsensä kaalipääksi*

• ihmettelijä

sinulta on varmaan jäänyt huomaamatta seuraavan tekstin kysymykseni tässä ketjussa:
      Mutta mutta
      Kirjoittanut: ihmettelijä, 9.2.2004 klo 15.45

eli kysymys liittyi lähinnä rekisteröimiseen ja IP-osoitteisiin.

• tonttuli

tuntuu viihdykettä olevan enempi kuin tarpeeksi.
        Lieneekö tässä joku ennätys olevan katkolla?

>

• ihmettelijä
        tonttuli kirjoitti:

tuntuu viihdykettä olevan enempi kuin tarpeeksi.
        Lieneekö tässä joku ennätys olevan katkolla?

>

mutta on silti kummallista, ettei valvojalta (sillä sehän keskustelun avaaja kai on?) saa vastausta asialliseen kysymykseen.

• tonttuli
        ihmettelijä kirjoitti:

mutta on silti kummallista, ettei valvojalta (sillä sehän keskustelun avaaja kai on?) saa vastausta asialliseen kysymykseen.

vaan, onko kummallista? Minusta ei ole pätkääkään ihmeellistä.
        Muuten, mitä sinä sillä tiedolla tekisit?
        Voisithan hyvin kysyä asiaa häneltä mailitse, jolloin varmaan saisit inhimillisen vastauksen paluupostissa. Niin minä tein.

>

• ihmettelijä
        tonttuli kirjoitti:

vaan, onko kummallista? Minusta ei ole pätkääkään ihmeellistä.
        Muuten, mitä sinä sillä tiedolla tekisit?
        Voisithan hyvin kysyä asiaa häneltä mailitse, jolloin varmaan saisit inhimillisen vastauksen paluupostissa. Niin minä tein.

>

jo osan vastauksesta toisesta tekstistä tässä ketjussa. Avaaja itse otti esiin kysymyksen IP-osoitteista ym. joten arvelin myös saavani vastauksen täältä. Mutta olkoon, se ei tunnu olevan kovin tärkeää tässäkään keskustelussa eikä se tosiaan ole tärkeää enää minullekaan. Kiitos kuitenkin vinkistä, vaikken mailiosoitetta tiedäkään, enkä enää tarvitse.

• Simanainen

No niin, jätän päivystyksen hetkeksi sinulle. Käyn itse tuon kuopuksen kanssa sotkemassa Mantskun ja Lönkan kulman ja suljen naapurin offisen. Katsotaan, saadaanko mitään kivaa aikaan. ;)

*ottaa rotukoiransa remmiin ja lähtee luistelemaan piikkarit kipinää lyöden Helsingin liukkaille kaduille...fiuuuuuuuu...*:D

• Kimmo°

Loistavaa! Kiitokset osallistuneille, näemmä turhan vakavamielisen avaukseni jälkeen en olekaan pitkään aikaan nauranut yhtä makoisasti palleaani kyykkyyn..tääääänks! :D

• Naikkonen

Sinuahan siinä myös naurettiin, ainakin täällä päässä. Stoneman näytti sinullekin täällä kaapinpaikkan.

• Noh
        Naikkonen kirjoitti:

Sinuahan siinä myös naurettiin, ainakin täällä päässä. Stoneman näytti sinullekin täällä kaapinpaikkan.

kaapin paikan näyttämistä se on, että haukkuu toisia jatkuvasti?
        Stoneman näytti vain lapsellisuutensa, jälleen kerran.

• Lukija
        Noh kirjoitti:

kaapin paikan näyttämistä se on, että haukkuu toisia jatkuvasti?
        Stoneman näytti vain lapsellisuutensa, jälleen kerran.

Ei haukku haavaa tee, eikä Stoneman hauku kuin aiheesta.

• Noh
        Lukija kirjoitti:

Ei haukku haavaa tee, eikä Stoneman hauku kuin aiheesta.

milloin pitää lopettaa, tyhmä vaan jatkaa.

• puheenjohtaja

Keskustelu on päättynyt!!!

• lakaisi:)

Hyvä sefu, Simiksen ja Lillukan nuoleskelut poistettu. Tässä nähdään, ketkä häiriköitä palstalla. Luuta vaan lakaisemaan.:)

Ketjusta on poistettu 117 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      92
      4070
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      25
      2856
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      222
      2098
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2063
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1446
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1109
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      945
    10. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      68
      914
    Aihe