Verta masturboinnin jälkeen

pitäisiköhän huolestua

Kun tyydytän itseäni sormin, kosken vain klitorikseen, niin sen jälkeen vuodan verta. Joskus en lainkaan, joskus niin paljon että housut tahriintuvat mutta useimmiten sen verran että pyyhkiessä paperiin tulee verta.

Olen yli 20, en ole ollut yhdynnässä. Saan helpohkosti orgasmeja, yleensä useitakin. Eli oikeastaan tämä veri tuntuisi olevan sekoittuneena siihen "aineeseen" kun tulee märäksi. Ja kyse ei tosiaan ole siitä että esim. kynnellä rikkoisin jotakin, koska en välttämättä emättimeen koske lainkaan. En tiedä voisiko veren tulolla olla jotakin tekemistä kuukautisten kanssa, muutaman kerran olen kyllä erehtynyt luulemaan että jo alkoivat kun kyse onkin ollut tästä masturboinnin jälkeisestä verentulosta. Verta ei kyllä kovin paljon tule, joskus tosin nuppineulan pään kokoisia kökköjäkin on. Mutta ei paljon.

Mitä muuten se emättimen märäksi saava aine on ja mistä sitä muodostuu ja jos oma tulkinta pitäisi paikkansa, niin mistä ihmeestä siihen voisi sekottua verta?

Tässä muutenkin pitäisi aloitella säännölliset gynegologikäynnit, joten en nyt kaipaa vastaukseksi kehoitusta lääkäriin menosta. Olisin vaan utelias tietämään mistä on kyse ja onko muilla tällaista.

4

12048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terkkari

Sinulla saattaa olla ihan vain kuivat limakalvot jotka hieman tihkuvat verta ärsytettäessä. Mitä jos pyyhkisit silloin-tällöin vaikka vauvojen Natusan vaippavoidetta suojaamaan herkkiä paikkoja ? Kalanmaksaölykapselit ovat vanhoja kunnon ihon, limakalvojen ja hiusten hyvinvoinnin kohentajia. Miksipä ei monivitamiini tabletitkin, vaikka Ladyvita, kysy apteekista neuvoja.

"Emättimen märäksi saava aine" on peräisin emättimen sisäpuolella olevista barholinin rauhasista, jotka kiihoittumisen seurauksena erittävät ohutta limaa.

• 6 lapsen äiti

.......yhdynnän aikana tulee verta olen ajatellut että onko seksi kumppanilla iso kalu mulle pitäskö vaihtaa pienempikaluseen mieheen,,,,,,,,miksi kokoajan vuotaa "kirkasta" (kuivuessaan muuttuu vaaleaksi),ja pahalle haisevaa nestettä olen jo 56 vuotias kuuluuko nämä oireet vanhalle akalle.
        olen lääkärissä käynyt verenvuodun takia selitti että on kuivat paikat mutta miksi vuodan tätä nestettä.............pitää olla pumpulituppo emättimessä.......toimiiko nämä barholinin rauhaset nyt vilkkaammin?

• pitäisiköhän huolestua

Kiitos Terkkarille!

Jotenkin en halua huolestua tästä asiasta vaikka juuri nytkin on housut sotkussa. Tähän vain liittyy se että viime aikoina olen ollut aika kiihottunut, eli tuntuu että paikat ovat märkänä hyvinkin usein. Väri vain on hieman inhottava, haju on kyllä ihan normaali. Tuntuu vain että kun tässä ensimmäinen yhdyntäkin lähestyy, niin herkkä nuorimies pian saa trauman kun näkee mun valuvan veristä limaa...

Jos on kuivat limakalvot, niin kannattaa varmaan varata liukuvoidetta ekaan yhdyntään? (vaikka toisaalta helposti kostunkin) No, se voi olla niin jännä paikka että paikat kuivuu vaikka olisi kuinka kiihottunut..

• Nuorijatyhmä

2018. Sama ongelma tismallee ikää myöten. Jaa'a helpotti hieman oloa kun edellinen mitä luin oli syövän ekat merkit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe