Rannalla

TitLover

Tämä tapahtui 18 vuotta sitten eli olin silloin itse 18v.

Menin sellaiselle yksinäiselle kalliorannalle uimaan ja auringosta nauttimaan. Luulin että saisin olla yksin, mutta siellä oli eräs nainen minua ennen. Kysyin, että häiritsenkö ja hän vastasi että ei lainkaan.

Siinä riisuessani ja sopivaa paikkaa hakiessani katselin naista paremmin. Ja hyvin muodostuneeksi havaitsin, ilokseni. Ikää oli ehkä kolmenkympin korvilla, joten nuoreksi kyllä itseni tunsin. Olin kalliolla hänen yläpuolellaan, joten hänen maatessaan selällään sain aivan rauhassa ihailla suorastaan nahtavia rintoja hänen maatessaan selällään. Mielessäni toivoin, että hän ottaisi bikinien yläosan pois. Ja tietenkin nuorella miehellä alkoi seisoa.

Sitten nainen nousi ylös ja mulle tuli tietenkin kiire peitellä stondista, tuli sellanen tunne että hän taisi huomata......taisinpa punastuakin. Hän meni uimaan, tuli pois ja käveli mun vierestäni ihan kuin kiusatakseen ja mua halutti niin että kurkkua kuristi. Sitten hän meni istumaan omalle pyyhkeelleen ja teki sen mitä mä odotin eli riisui bikinin yläosan! Mä olin laueta uikkareihin! Ja silloin olin ihan varma että hän oli huomannut mitä mun uikkareissa tapahtui.

Tulin siihen tulokseen että turha enää ujostella, mut on jo nähty. Nousin siis ylös ja kävelin stondis uikkareissa pullottaen rantaan ja menin uimaan. Ajattelin, että jospa järvi vähän viilentäisi. Mutta se oli turha toivo, kun katse hakeutui koko ajan rannalle ja niihin ihaniin rintoihin. Hän nimittäin istui rannalla nännit pystyssä törröttäen. Nousin siis kulli tanassa rannalle ja kävelin hänen ohitseen omalle pyyhkeelleni. Huomasin hänenkin katselevan minua, tuntui hyvältä.

Istuessani siinä pyyhkeelläni, nainen kääntyi vatsalleen eli hänen kasvonsa olivat minuun päin. Hän nousi kyynärpäidensä varaan, joten minulla oli esteetön näkyvyys rintojen välikköön. Ajattelin, että turha ujostella ja heitin uikkarit pois. Kyrpäni pullisteli terska punaisena loistaen , vihdoinkin vapaana. Hän katseli minua ja hymyili vienosti. Minua kiihotti aivan valtavasti eritoten se, että hän katseli minua. Upea aikuinen nainen ja viitsii katsella tällaista poikaa! Siirryin hieman lähemmäs, jotta hän näkisi kullini paremmin ja minä hänen tissinsä. Tuntui siltä, että laukean hetkellä minä hyvänsä. Ja niin kävikin, otin kullista kiinni, vetelin muutaman kerran ja annoin sperman suihkuta rantakalliolle.

Voipuneena menin omalle pyyhkeelleni istumaan ja silloin rupesi nolottamaan. Vedin vaatteet päälle ja rupesin lähtemään kun hän sanoi, että ei kannata häpeillä, hän oli nauttinut myös aivan valtavasti.

En koskaan myöhemmin edes nähnyt tätä naista, mutta jos satut tämän lukemaan, niin terveisiä sinulle. Teit minuun lähtemättömän vaikutuksen.

0

6240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

        oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
        Maailman menoa
        494
        3581
      2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

        Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
        Maailman menoa
        463
        3422
      3. Timo Vornanen kilahti

        Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
        Kotka
        141
        3000
      4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

        EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
        Maailman menoa
        164
        2302
      5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

        https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
        Lapua
        8
        2170
      6. 210
        1579
      7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

        Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
        Tv-sarjat
        23
        1397
      8. No kerros nyt nainen

        Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
        Ikävä
        99
        1280
      9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

        Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
        Haapavesi
        91
        1274
      10. Nainen, mietit miten minä jaksan

        En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
        Ikävä
        89
        1090
      Aihe