aloitetaan kunnon keskustelu nyt....
kertokaa mitä mieltä olet/olette larppauksesta..
missä... larppasit
miten meni...
oliko hauskaa??...
kertokaa mulle jotain aseista... mitä on hyvä käyttää... oon kylläkin vasta 15 age... joten sillon ei pääse kovin monelle leirille.. kertokaapa noista k18 larppi leireist...
oon kiinnostunut larppauksesta mutta olen kylläkin vielä aloittelija... oon 3 kertaa käyny leirillä, eikä ole ollut tekemistä paljoa...
LUKEKAA!!
5
1464
Vastaukset
- kurotora
Oon ollu muutamassa larpissa. Ihan hyviä kokemuksia jäi ja mieli tekis taas lähiaikoina larpata. Yleensä olen ollu Oulun OIEI:n larpeissa. Porukka on tosin aika tiivis ja alottelija saattaa tuntea olonsa vähä ulkopuoliseksi, niin mulle kävi. Mutta jos halua on niin kyllä se oma paikka aina löytyy. Mä ite olen käyttäny jousitoimisia airsofteja (halvin malli, kai) ja ne on toiminu ihan hyvin.
- edu
oon ollu kolmessa larpissa. Koledin kansat 1, kesäyön hiidet, Koledin kansat 2. Pelit ovat olleet osittain hauskoja...joskus kyllä on joutunut vaan istumaan. After-game on aina mahtava. Ase jota on hyvä käyttää riippuu ihan sinusta, itse käytän isoa bastard miekkaa.
- minna
oon larpannu jo jonkin verran peli kerrat lähentelee jo kahtakymmentä. oon larpannut mikkelissä ja helsingissa pääosin ja käynyt myös muutamassa muussakin kaupungissa larppaamassa. olen tykännyt todella paljon ja aijon myös jatkaa :) ilmapiiri ja henki on yleensä ollut hyvä ja vaatteet on tuonut paljon tunnelmaa. afterit on ollut mukavia ja ikimuistoisia. positiivista on myös ollut se että on tutustunut paljon mukaviin ihmisiin siinä sivussa. suosittelen larppausta kyllä kaikille joilla on edes vähän mielenkiintoa siihen!!
¤minna¤- tyyppi joka haluu larpata
mä asun tampereella mutta en vaan löydä paikkaa mistä vois alottaa larpaan. et jos tiet mitään paikkaa mistä alottaa niin kerro.
- Daru
Jos kunnon keskustelua larppauksesta haluat, niin paras siirtyä paremmin aiheeseen perehtyneelle foorumille. Majatalo on yksi vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086