LUKEKAA!!

Make

aloitetaan kunnon keskustelu nyt....

kertokaa mitä mieltä olet/olette larppauksesta..
missä... larppasit
miten meni...
oliko hauskaa??...

kertokaa mulle jotain aseista... mitä on hyvä käyttää... oon kylläkin vasta 15 age... joten sillon ei pääse kovin monelle leirille.. kertokaapa noista k18 larppi leireist...
oon kiinnostunut larppauksesta mutta olen kylläkin vielä aloittelija... oon 3 kertaa käyny leirillä, eikä ole ollut tekemistä paljoa...

5

1447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurotora

      Oon ollu muutamassa larpissa. Ihan hyviä kokemuksia jäi ja mieli tekis taas lähiaikoina larpata. Yleensä olen ollu Oulun OIEI:n larpeissa. Porukka on tosin aika tiivis ja alottelija saattaa tuntea olonsa vähä ulkopuoliseksi, niin mulle kävi. Mutta jos halua on niin kyllä se oma paikka aina löytyy. Mä ite olen käyttäny jousitoimisia airsofteja (halvin malli, kai) ja ne on toiminu ihan hyvin.

    • edu

      oon ollu kolmessa larpissa. Koledin kansat 1, kesäyön hiidet, Koledin kansat 2. Pelit ovat olleet osittain hauskoja...joskus kyllä on joutunut vaan istumaan. After-game on aina mahtava. Ase jota on hyvä käyttää riippuu ihan sinusta, itse käytän isoa bastard miekkaa.

    • minna

      oon larpannu jo jonkin verran peli kerrat lähentelee jo kahtakymmentä. oon larpannut mikkelissä ja helsingissa pääosin ja käynyt myös muutamassa muussakin kaupungissa larppaamassa. olen tykännyt todella paljon ja aijon myös jatkaa :) ilmapiiri ja henki on yleensä ollut hyvä ja vaatteet on tuonut paljon tunnelmaa. afterit on ollut mukavia ja ikimuistoisia. positiivista on myös ollut se että on tutustunut paljon mukaviin ihmisiin siinä sivussa. suosittelen larppausta kyllä kaikille joilla on edes vähän mielenkiintoa siihen!!

      ¤minna¤

      • tyyppi joka haluu larpata

        mä asun tampereella mutta en vaan löydä paikkaa mistä vois alottaa larpaan. et jos tiet mitään paikkaa mistä alottaa niin kerro.


    • Daru

      Jos kunnon keskustelua larppauksesta haluat, niin paras siirtyä paremmin aiheeseen perehtyneelle foorumille. Majatalo on yksi vaihtoehto.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      121
      2674
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1924
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      118
      1741
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      35
      1625
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1459
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1453
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      353
      1391
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      209
      1211
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1159
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1081
    Aihe