MOI!!!
Minä haluan tietää että saanko lähteä vaikka 20 tunnin risteilylle, siskon(24v.) ja siskon miehen kanssa (25v.)? Mulla on ikää 17 vuotta.. Mitä kaikkea pitäis ottaa mukaan? oon kuullu et ainakin suostumus vanhemmilta... auttakaa...
tietämätön
5
373
Vastaukset
- J_K
Siljalla ei onnistu lupalappujenkaan kanssa, koska valvoja ei ole 30v.
Vikingillä ei cindyn poistuttua varsinaisia 20h risteilyjä, valvojan pitäisi olla vanhempiesi sisko tai veli tai isovanhempasi. Kuka tahansa ei käy. Eli ei onnistu.
Tallinkilla siskosi poikakaveri käy valvojaksi, Tallinkin konttorista kaavake ja holhoojan kuittaus siihen. Löytyy myös PDF:nä netistä.
Laivayhtiöiden sivuilla on Hyvä tietää- valikko ja sieltä ikärajat, niin löytyy tarkempaa tietoa.- KIITOS
KIITOS!!!
- J_K
KIITOS kirjoitti:
KIITOS!!!
Vaikka vastaus aika karu laivalle menon kannalta, no Tallinkille ainakin pääsee....
- Siljalla töissä ollut
J_K kirjoitti:
Vaikka vastaus aika karu laivalle menon kannalta, no Tallinkille ainakin pääsee....
Moi!
Olen ollut Siljalla matkamyynnissä ja koska kysymys on ns. perhematkailusta (siskosi lähtee mukaan), pitäisi onnistua, vaikkei hän olekaan 30v. täyttänyt.
Kannattaa soittaa Siljan numeroon 0203-74552 ja kysyä, mikä nykyinen sääntö. Vuosi sitten ainakin onnistui. - Tepi
Siljalla töissä ollut kirjoitti:
Moi!
Olen ollut Siljalla matkamyynnissä ja koska kysymys on ns. perhematkailusta (siskosi lähtee mukaan), pitäisi onnistua, vaikkei hän olekaan 30v. täyttänyt.
Kannattaa soittaa Siljan numeroon 0203-74552 ja kysyä, mikä nykyinen sääntö. Vuosi sitten ainakin onnistui.Siljallakin saattaa onnistua, vaikka sääntöjen mukaan ei. Minä (28) avokki (25) ja hänen velipoika(19) ja hänen tyttöystävänsä(22) kanssa mentiin. Periaatteessa ei onnistuisi, mutta katseli matkaa varatessa, että matkahistoriaa oli sen verran takanapäin, että sanoi, että kyllä onnistuu. Ensikertaa matkatessa saattaa olla tiukat ja ilmoitettujen mukaiset säännöt voimassa, jolloin ette pääsisi.
Perhepykäliä on tiukennettu viime vuosien aikana, johtuen häiriköinnistä laivalla, mieluummin ottavat hieman vanhempia ja useimmiten myös rahakkaampia matkustajia, jotka ei heti laivan lähdettyä hae juomia taxfreestä ja juo niitä hytissä taskulämpöisenä (koska heidän halvassa hytissä ei ole jääkaappiakaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812