Uimahallilla

Liikunnanope

Lähdettiin miespuolisen liikunnanopettajan kanssa samaa matkaa uimahallille ja matka taittui keskustellen kauniista keväästä.

Perille päästyämme uimahallin nurkalla norkoili ryhmä poikia sätkät huulessa. Komensin poikia sisään ja tunnille. Perästä kuului viheltelyä ja supinaa.

Oma ryhmäni tyttöjä oli jo pukuhuoneessa riisuntumassa hyvää vauhtia. Tytöt kyselivät minulta aina asioita ja neuvoja ja olinkin aina ollut hyvissä väleissä oppilaiden kanssa.
Tytöt ihastelivat ruskeaa täydellistä vartaloa, aurinko oli ruskettanut mut Kreikassa. Kaikki sanoivat yhteen ääneen toivovansa näyttävän samanlaiselta vanhempana. Nauroin mielessäni, olin vasta 29. Olin harrastanut kauan voimistelua,
mutta isohkot tissini haittasivat kuitenkin hiukan. Olen melko pitkä(185) ja hoikka nainen, siunattuna kuitenkin c- kupin tisseillä.

Riisuin viimeisenä. Pikkuhousuni ja rintsikkani laitoin kasan päällimmäiseksi ja sieppasin pyyhkeen ja uikkarit matkaan. Jouduin jättämään vaatteeni penkille, koska uimahallissa oli remontti ja puolet kaapeista oli poissa.

Saunassa tytöt vertailivat vartaloitaan ja karvoitustaan. Nuorilla tytöillä on kova maailma.

Huomasin parin tytön kuiskivan ja katsovan minua kun nojasin seinään toinen jalka lauteilla. Kysttyäni kuiskutusta, tytöt vastasivat epävarmasti. Ihmettelivät mun karvoitustani. Olin ajanut lomallani kaikki pois, että saisin parhaan rusketuksen pienimmillä bikineillä.

Kehotin tyttöjä altaaseen ja hain vielä t- paidan pukuhuoneesta. Kävellessäni kuulin kuiskutusta pukuhuoneelta ja hiivin hiljaa ylös portaita.

Kolme poikaa oli kalut kädessä vaatteitteni luona.
Seurasin hetken poikien käteenvetoa ja ihmettelin kuinka pojilla oli niin kehittyneet kalut jo yläasteen lopulla. Isot terskat ja pitkät suonikkaat varret. Pakitan hiukan ja pidän hieman meteliä, että pojat ehtisivät piiloutua.

Pojat menevät piiloon tullessani ylös ja kumarrun laukulleni. Pojat ovat pidelleet rintsikoitani ja pikkareitani, koska ne ovat eri paikassa.

Tunnen silmät pepullani ja reisilläni kumartuessani laukulleni. Kyykistyn ja etsin rauhassa t- paitaa. Saavatpa pojat hetken tiirailla opea. Voin kuvitella kuinka pojat runkkaavat kalujaan katsellen mun märkää vartaloa.

Alan jo kostua ja pelkään poikien huomaavan paljaan, kostean pilluni ja paisuneen klitorikseni. Kumarrun jalat suorina laukulle ja koko peppuni paistaa pojille sekä märkä paljas pilluni.

Soitan muka ystävälleni, että myöhästyn tapaamiselta hiukan kun täytyy vielä rasvata iho tunnin jälkeen. Onnenpäivä, pojat varmaan ajattelevat.

Tunti menee hitaasti ja huomaan poikien katseet, olen kuin en huomaisi. Kumarrun puhumaan tytöille altaaseen paljastaen samalla suuret tissini poikien suuntaan, jotka uivat tyttöjen lähellä.

Olen jo saunassa kosteana odotuksesta. Jäljellä on enää yksi tyttö saunassa, joka istuu mua vastapäätä. Nostan jalat lauteille ja rentoudun silmät kiinni. Putsaan hikeä kädelläni rinnoiltani pois hitaasti. Hivelen hitaasti hikisiä reisiäni ja pakaroitani ajattelematta.

Samassa tunnen tytön kielen paljaalla märällä pillullani. Se iskee kuin tuhat salamaa. Tyttö hiplaa pakaroitani, reisiäni ja nuolee ahnaasti alapäätäni. En pysty enää estää tyttöä, olen niin kiimassa. Tytön siniset silmät katsoo mua anelevasti, vilkuillen välillä tissejäni. Nainen ei mua ikinä nuollut ja se tuntuu taivaalliselta.

Tyttö hivelee nänniäni ja lipoo klitoristani hitaasti. Tyttö kaataa mut lauteille ja tulee päälleni kuusysiin. 16- vuotiaan paljas pimpsa ja pieni peppu naamani yllä kiihottaa mua jännästi.

Tytön kädet liikkuu pakaroillani ja peppureiälläni vaativasti. Nuolaisen tyttöä ja tämän vartalo värähtelee kosketuksesta. Pieni ja tiukka pillu maistuu hyvälle ja nuolen kovempaa. Imen ja nuolen klidistä niin hyvin kuin osaan ja tyttö tärisee päälläni. Kädet puristavat reisiäni voimalla. Näen kuinka pienet rinnat värisevät orgasmin vallassa olevalla tytöllä.

Ovi kolahtaa ja tyttö pomppaa yltäni, antaa suukon poistuessaan. Mitähän tästä seuraa, ajattelen mielessäni. Olen kuitenkin liian kiihottunut murehtimaan.

Menen suihkuun, jossa siivooja putsaa ovensuussa. Pyytää sammuttamaan valot lähtiessäni. Heitän uikkarit laukulleni ja alan kuivata itseäni. Mietin ovatko pojat odottamassa. Tussuni odottaa kosketusta ja olen pakahtua, pakko sormeilla itse.

Kyykistyn ja upotan sormen tiukkaan pilluuni. Toinen käsi puristelee tissejäni. Yhtäkkiä valot sammuu ja tulee pilkko pimeää.

Nousen ylös ja kävelen katkaisijaa kohti. Haparoin pimeässä ovea kohti ja haron käsilläni edessäni kun törmään kovaan kaluun. Samassa joku tarraa takaa lantiostani. En saa irrotettua kättäni kalusta vaan kumarrun ja alan nuolla sitä.

Imen kalua koko suullani ja tunnen kalun pakaroitteni välissä. Joku laittaa valot ja huomaan imeväni saman pojan kalua joka oli laukullani. Poika nai mua huulten väliin ja pitää päästäni kiinni.

jatkuu...

16

22022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexy
      • Oppilas

        Voisimpa tulla tunnillesi,tarinasi sai kaluni kivi kovaksi,rupesi panettamaan ihan hirveesti.


    • Pliis!

      Siis tooooooooooooooooooooooooosi huonoa tarinaa! Älä jatka. Tee tämän palstan lukijoille palvelus ja lopeta tarinas HETI!!

      • mie

        ja sinä vitun Pliis!, mene sen dominasi hoitoon saatanan vikkelästi!


      • Pliis!
        mie kirjoitti:

        ja sinä vitun Pliis!, mene sen dominasi hoitoon saatanan vikkelästi!

        MURSU PASKA!


    • JUMALAUTA

      AIVAN SAATANALLISTA PASKAA, PERKELEEEE


      ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ KIRJOITA MITÄÄ, ÄLÄ EDES NIMEÄSI.


      KÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄ ÄKÄ ÄKÄ ÄK ÄKÄ KÄÄ K

      KÄKÄKÄKÄ ÄÄK ÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKÄKÄKÄKÄK KÄ KÄK ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄKKKKKKKKKKÄKÄKÄÄKÄK
      ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ KIRJOITA MITÄÄ, ÄLÄ EDES NIMEÄSI.


      KÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄ ÄKÄ ÄKÄ ÄK ÄKÄ KÄÄ K

      KÄKÄKÄKÄ ÄÄK ÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKÄKÄKÄKÄK KÄ KÄK ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄKKKKKKKKKKÄKÄKÄÄKÄK
      ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ KIRJOITA MITÄÄ, ÄLÄ EDES NIMEÄSI.


      KÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄ ÄKÄ ÄKÄ ÄK ÄKÄ KÄÄ K

      KÄKÄKÄKÄ ÄÄK ÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKÄKÄKÄKÄK KÄ KÄK ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄKKKKKKKKKKÄKÄKÄÄKÄK
      ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ KIRJOITA MITÄÄ, ÄLÄ EDES NIMEÄSI.


      KÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄ ÄKÄ ÄKÄ ÄK ÄKÄ KÄÄ K

      KÄKÄKÄKÄ ÄÄK ÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKÄKÄKÄKÄK KÄ KÄK ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄKKKKKKKKKKÄKÄKÄÄKÄK
      ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ KIRJOITA MITÄÄ, ÄLÄ EDES NIMEÄSI.


      KÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄ ÄKÄ ÄKÄ ÄK ÄKÄ KÄÄ K

      KÄKÄKÄKÄ ÄÄK ÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKÄKÄKÄKÄK KÄ KÄK ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄKKKKKKKKKKÄKÄKÄÄKÄK
      ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ KIRJOITA MITÄÄ, ÄLÄ EDES NIMEÄSI.


      KÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄ ÄKÄ ÄKÄ ÄK ÄKÄ KÄÄ K

      KÄKÄKÄKÄ ÄÄK ÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKÄKÄKÄKÄK KÄ KÄK ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄKKKKKKKKKKÄKÄKÄÄKÄK
      ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ KIRJOITA MITÄÄ, ÄLÄ EDES NIMEÄSI.


      KÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄ ÄKÄ ÄKÄ ÄK ÄKÄ KÄÄ K

      KÄKÄKÄKÄ ÄÄK ÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKÄKÄKÄKÄK KÄ KÄK ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄKKKKKKKKKKÄKÄKÄÄKÄK
      ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ KIRJOITA MITÄÄ, ÄLÄ EDES NIMEÄSI.


      KÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄ ÄKÄ ÄKÄ ÄK ÄKÄ KÄÄ K

      KÄKÄKÄKÄ ÄÄK ÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKÄKÄKÄKÄK KÄ KÄK ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄKKKKKKKKKKÄKÄKÄÄKÄK
      ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ KIRJOITA MITÄÄ, ÄLÄ EDES NIMEÄSI.


      KÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄ ÄKÄ ÄKÄ ÄK ÄKÄ KÄÄ K

      KÄKÄKÄKÄ ÄÄK ÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄÄKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKÄKÄKÄKÄK KÄ KÄK ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄK ÄKÄ ÄKKKKKKKKKKÄKÄKÄÄKÄK

    • -Maria-

      Ihan ok. tarina, mutta kieliopillisesti vähän huono. Ensin kirjotat imperfektissä ja sitten yhtäkkiä futuurissa....vähän häiritsi lukemista mutta tzemii sulle!! :)

      PS. tää nyt oli vaan tämmönen huomautus eli älähän nyt suutu :P

    • emo

      ihan ok

    • Solidah

      Hieno tarina kipaa hyvän lopun.

    • jasu

      hyvä tarina, mut loppu liian aikaisin!

      • Anonyymi

        Loppu oli huono mut muuten ihan hyvä :)


    • Anonyymi

      Milloin tää jatkuu

    • Anonyymi

      Milloin jatkuu?

    • Anonyymi

      Haluun tietää miten käy

    • Anonyymi

      Jatkuuko















      ?

    • Anonyymi

      Sairasta haaveilla yläaste ikäisistä pojista.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe