50 x paras vitsi
Tässä 50 parasta vitsiä
3
1435
Vastaukset
- akritsi
voi vittu ku oli hauska!!! tollasten kirjottelijat pitäs lähettää siperiaan!
- lammas
tais olla tual pikku-kalle palstal. se opetteli edellisenä päivänä koulus kertotauluu.
- oppo
lammas kirjoitti:
tais olla tual pikku-kalle palstal. se opetteli edellisenä päivänä koulus kertotauluu.
Arvasit oikein!! Mutta se kertotaulu juttu on kyllä paskaa. Ärsyttää vaan noi vitun stadilaiset. Ärsyttää niin vitun paljon. Mulla oli yks stadilainen frendi täällä turussa missä
onnellisesti elän. aina se sanoo et kato ihminen eikun turkulainen siis. Vittu mä vihaan kaikki saatanan stadilaisia paskoja. Vittu mä en ikinä muuttais sinne. HELVETTI. Ja sitten se saatanan murre juttu ne luule että kaikki puhuu samalla tavalla kun jotkut vanhat turkulaiset.
Sitä paitsi se on ihan vittu oma asia miten puhuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962149
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786